co was denerwuje w dramach

tutaj można na każdy temat
Awatar użytkownika
daydreamer4
Doramowy maniak
Posty: 1597
Rejestracja: 19 paź 2008
Kontaktowanie:

Postautor: daydreamer4 » 30 mar 2010

ale reczniki jak np graja w kosza.. albo uczą się.. albo ćwiczą..

Oooooch **__** Jak najbardziej <3333 W jakiej dramie to widziałaś ? Bo aż nabrałam ochoty ^^


Obrazek
Awatar użytkownika
boom_boom
już nie Lady
Posty: 2352
Rejestracja: 05 sie 2009
Lokalizacja: Las pelen DRZEW

Postautor: boom_boom » 30 mar 2010

Pfff... Ja ostatnio we Włocławku widziałam chłopaka z białym ręcznikiem na szyi na jakiejś głównej drodze. Widocznie ogląda dramy :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 30 mar 2010

daydreamer4 pisze:
ale reczniki jak np graja w kosza.. albo uczą się.. albo ćwiczą..

Oooooch **__** Jak najbardziej <3333 W jakiej dramie to widziałaś ? Bo aż nabrałam ochoty ^^

haha.. ano mały epizod z grą w kosza w ISWAK-u, ale w Bull Fighting to non stop lataja w tym na glowach, bo tam prawie caly czas w kosza grają..

boom_boom pisze:Widocznie ogląda dramy :roll:

taaa lady, na pewno xD ja jestem zdania ze ludzie ogladajacy dramy powinni miec na czole naklejke "ja jestem w porzo" xD xD wiedzialabym z kim można gadać xD
Obrazek
KOREA: | Flames of Desire | Playful Kiss | Paradise Ranch | Time Slip Dr Jin | Operation Proposal | I do, I do |
JAPAN:
TAIWAN: |Why Why Love | Love Keeps Going | Hayate the Combat Butler | Absolute Darling |
Awatar użytkownika
Volli
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 1707
Rejestracja: 09 lut 2010
Lokalizacja: spod sterty papierów...

Postautor: Volli » 30 mar 2010

Bull Fighting to non stop lataja w tym na glowach, bo tam prawie caly czas w kosza grają..


Noooo... taaaak... z tymi ręcznikami to historia była. Ja generalnie mam to do siebie że lubię pewne rzeczy sprawdzić empirycznie a te ręczniki to mi swego czasu też po głowie chodziły. Tzn. byłam pełna podziwu, że im one nie spadają - zwłaszcza jak podskakują sobie. Wzięłam więc ręcznik biały, nie gruby (bardzo cienki i sprany, ścierkę przypominał), bawełniany, zamotałam dookoła głowy i zaczęłam sprzątać. Nie da się. Albo oni tam jakieś rzepy mają albo co, albo je agrafką spinają - ale mój ręcznik po 10 minutach wylądował w wiadrze z brudną wodą.

Jednym słowem Europejczyk, Słowianin o kolorze włosów blond półdługich nie jest predysponowany do noszenia ręczników... Taki z tego wniosek. Azjaci widać są.
:volli:
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 30 mar 2010

Ale te przerywniki nie mogą być a propos reklam bo co dziesięć min reklama? Tego to nawet polska telewizja nie robi ^^
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 30 mar 2010

Volli pisze:Jednym słowem Europejczyk, Słowianin o kolorze włosów blond półdługich nie jest predysponowany do noszenia ręczników... Taki z tego wniosek. Azjaci widać są.

haha! świetny wniosek! xD
Obrazek
KOREA: | Flames of Desire | Playful Kiss | Paradise Ranch | Time Slip Dr Jin | Operation Proposal | I do, I do |
JAPAN:
TAIWAN: |Why Why Love | Love Keeps Going | Hayate the Combat Butler | Absolute Darling |
Awatar użytkownika
długaśnik
Co to jest dorama? o_O
Posty: 25
Rejestracja: 15 mar 2010

Postautor: długaśnik » 15 kwie 2010

Zbyt wielkiego obycia z dramami nie mam , ale wypowiem się na ten temat .

1. Temat seksu jako tabu - u nich nawet pocałunek jest traktowany jak coś bardzo intymnego, prywatnego i nie należy robić tego publicznie.

2. Nie ważne z jakiej klasy społecznej pochodzi bohater zawsze jest przystojny , inteligentny , dobrze ubrany.

Te dwie rzeczy najbardziej rzuciły mi się w oczy. Nie wspominam o dziwacznych zachowaniach azjatów bo to wpisane jest w ich kulturę. Wieloletnia izolacja od innych społeczności zrobiło swoje :)
"Without pain, without sacrifice we would have nothing!"
Awatar użytkownika
boom_boom
już nie Lady
Posty: 2352
Rejestracja: 05 sie 2009
Lokalizacja: Las pelen DRZEW

Postautor: boom_boom » 15 kwie 2010

Te dwie cechy, o których napisałaś, dla mnie są akurat bardzo pozytywne ;)

Już mam dosyć oglądania TVNów i Polsatów, gdzie każda 15stka zrobiła TO w szkolnym kiblu.
No i aparencja mnie nie boli nigdy, heh.
Obrazek
Awatar użytkownika
thon
Doramowy maniak
Posty: 1630
Rejestracja: 15 maja 2009

Postautor: thon » 15 kwie 2010

1. Temat seksu jako tabu - u nich nawet pocałunek jest traktowany jak coś bardzo intymnego, prywatnego i nie należy robić tego publicznie.

No w porównaniu z kinem indyjskim to przynajmniej są kissy - tam nawet do głowy by nie przyszło pokazać coś tak gorszącego ,zresztą taiwany pokazują kissy dość "soczyste".Zresztą w naszych serialach chyba też nie ma zbyt dosłownie pokazanych scen erotycznych
(tutaj strzelam bo jedynym który oglądałem był komediową "Nianią" )
A filmy koreańskie nie stronią od pokazywania scen erotycznych a niektóre poruszają tematy miłości lesbijek i gejów

2. Nie ważne z jakiej klasy społecznej pochodzi bohater zawsze jest przystojny , inteligentny , dobrze ubrany.

No tutaj trudno by był paskudny ,brzydki -pamiętać trzeba że drama ma zarobić na siebie

a co mi się w dramach ostatnio w oczy wpadło:
loga samochodowe - jadą sobie merolem ,bmw ,garbusem - czyli sylwetki samochodów które są dość rozpoznawalne ale logo na chłodnicy/masce jest zakryte
Bohater/bohaterka mieszka w starym domu na samym dachu w maleńkiej dobudówce i wieczorem oczywiście jest wspaniały i bajeczny widok na całe miasto :)
Awatar użytkownika
boom_boom
już nie Lady
Posty: 2352
Rejestracja: 05 sie 2009
Lokalizacja: Las pelen DRZEW

Postautor: boom_boom » 15 kwie 2010

To powiedz mi, czym jeździ Siwonek w OML, bo ja jestem zielona w tej sprawie ;) Wiesz może?
Obrazek
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 15 kwie 2010

Thon, więkny syg :D

Ja wam powiem, że oczywiście czasem oglądam też co innego, powiedziałabym że równowaga musi być, ale nigdzie tak jak w Azji to mi się chyba nie podoba. Odkąd wciągnęłąm sie w bollywood jakieś dobre pięć lat temu i potem padło na dalszy wschód, bardzo mi jest wygodnie z tym brakiem kissów. Niech wyobraźnia pracuje, a nie! Wiadomo, każdy czeka i trochę denerwują te drewniane pocałunki, ale ja się już tak do tego przyzwyczaiłam, że jak czasem oglądam jakiegoś hollywooda i nagle jest scena to ja jestem potwornie zażenowana... :oops:

Też mi sie samochód Si wona podoba, co to jest?
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
KartoflAnka
Doramowy maniak
Posty: 2345
Rejestracja: 16 gru 2009

Postautor: KartoflAnka » 15 kwie 2010

Też mi sie samochód Si wona podoba, co to jest?



Ja sie nie znam, jeśli ten czerwony to ponoć wyglada jak Ford mustang.

Ja wam powiem, ze w Cinderelli to ten sam maja samochód,jeśli wam chodzi o ten czerwony - tak mi sie zdało
:shock:
Awatar użytkownika
boom_boom
już nie Lady
Posty: 2352
Rejestracja: 05 sie 2009
Lokalizacja: Las pelen DRZEW

Postautor: boom_boom » 15 kwie 2010

Nie, nie. Czerwony to ma chyba Yoo Ra. Ale też ładny 8)

Chodzi o niebieski.
Obrazek
Awatar użytkownika
thon
Doramowy maniak
Posty: 1630
Rejestracja: 15 maja 2009

Postautor: thon » 16 kwie 2010

chodzi o ten samochodzik
Obrazek

ale jaka to marka -pogooglałem wczoraj sporo i na podobne trafiłem ,na takiego nie :)
Awatar użytkownika
isamar84
Przyklejony do ekranu
Posty: 959
Rejestracja: 16 lis 2008
Lokalizacja: PW

Postautor: isamar84 » 16 kwie 2010

evelinux pisze:ja jestem zdania ze ludzie ogladajacy dramy powinni miec na czole naklejke "ja jestem w porzo" xD xD wiedzialabym z kim można gadać xD


ci co nie oglądali, a nawet nie chcą spróbować, tylko się często wyśmiewają i nie można z nimi pogadać ani o dramach, ani o muzyce :(
ale jak już coś obejrzą, to przeważnie mnie pytają, jak ja trafiłam na takie fajne filmy i gdzie mogą to obejrzeć xD

dobrze, że jest już całkiem sporo tłumaczeń na polski, dzięki czemu po dramy sięga coraz więcej osób xD
Oglądam: Miss Rose ep8/23, Prime Minister and I ep6/16, In A Good Way ep10/21, Borrow Your Love ep9/14

Wróć do „Hyde park”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości