nasze doki-dokowe skróty myślowe

tutaj można na każdy temat
Awatar użytkownika
akire
Przyklejony do ekranu
Posty: 873
Rejestracja: 11 sie 2009

Re: nasze doki-dokowe skróty myślowe

Postautor: akire » 21 lip 2010

kells pisze:własnie właśnie, shisus, kibou mądrze prawi;] ze tez ja o tym nie pomyslalam^^

i eunhyuk z suju to chyba małpek, co nie? choc nie jestem specjalistką od hyuka...;d


tak sobie myślę o suju - małpka to Hyuk, ryjek czyli Wookie - było już? i zostałam oświecona tyłkiem - Leeteuk, ciul - wiadomo, Heechul.


Obrazek
Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Re: nasze doki-dokowe skróty myślowe

Postautor: Kibou » 21 lip 2010

tyłek, jakie to urocze <3
*biased*
Obrazek
Awatar użytkownika
Ai_tanu
Doramowy maniak
Posty: 2140
Rejestracja: 26 gru 2009

Re: nasze doki-dokowe skróty myślowe

Postautor: Ai_tanu » 21 lip 2010

nie ma żadnego tyłka, ranicie mnie xD tyki [mikk] ;DDD [ahh D.Gray-man <3]
Awatar użytkownika
kells
Przyklejony do ekranu
Posty: 695
Rejestracja: 22 lis 2009

Re: nasze doki-dokowe skróty myślowe

Postautor: kells » 22 lip 2010

oczywiscie ze jest tyłek:D ale to urocze jest przeciez, czasem może nawte doprowadzić do ciekawej gry słów;d ostatnio widzialam jakąś fotę, na której teukie wyszedł niezbyt korzystnie (delikatnie mówiąc;d), i zanim pomyslalam, spod moich palców wyszedł następujący komentarz: 'omg, tyłek tu wygląda jak dupa' xD także no.^^
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Re: nasze doki-dokowe skróty myślowe

Postautor: evelinux » 22 lip 2010

no to juz chyba mamy wieksza czesc Suju..
Obrazek
KOREA: | Flames of Desire | Playful Kiss | Paradise Ranch | Time Slip Dr Jin | Operation Proposal | I do, I do |
JAPAN:
TAIWAN: |Why Why Love | Love Keeps Going | Hayate the Combat Butler | Absolute Darling |
Awatar użytkownika
Kajak
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 263
Rejestracja: 14 kwie 2010

Re: nasze doki-dokowe skróty myślowe

Postautor: Kajak » 22 lip 2010

Za Tyłka to chyba ja jestem odpowiedzialna, ale już nie pamiętam jak do dokładnie wyszło XD.
I nie wiem czy się opłaca dopisywać Żółwika - Yesunga, bo nie funkcjonuje na jakąś większą skalę i chyba tylko katowicka część doki kojarzy o co chodzi, ale jak chcesz :D.
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Re: nasze doki-dokowe skróty myślowe

Postautor: evelinux » 22 lip 2010

jak juz ma byc to niech berzie wszystko.. zrobimy z tego słownik ale bedzie wszystko co sie u nas pojawia..
Obrazek
KOREA: | Flames of Desire | Playful Kiss | Paradise Ranch | Time Slip Dr Jin | Operation Proposal | I do, I do |
JAPAN:
TAIWAN: |Why Why Love | Love Keeps Going | Hayate the Combat Butler | Absolute Darling |
Awatar użytkownika
kells
Przyklejony do ekranu
Posty: 695
Rejestracja: 22 lis 2009

Re: nasze doki-dokowe skróty myślowe

Postautor: kells » 22 lip 2010

e tam żółw, ja stawiam na: JEZUNG. ^^
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: nasze doki-dokowe skróty myślowe

Postautor: margot. » 27 lip 2010

forki - zespół 4minute
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
"Bin jip"
Awatar użytkownika
Ai_tanu
Doramowy maniak
Posty: 2140
Rejestracja: 26 gru 2009

Re: nasze doki-dokowe skróty myślowe

Postautor: Ai_tanu » 27 lip 2010

a dopiszemy czarną listę Thona? xD
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: nasze doki-dokowe skróty myślowe

Postautor: margot. » 27 lip 2010

Ai_tanu pisze:a dopiszemy czarną listę Thona? xD

no można by było... chociaż nie wiem co na to thon XD

topsik - T.O.P
odkurzacz - Wonder Girls
miski - Miss A
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
"Bin jip"
Awatar użytkownika
thon
Doramowy maniak
Posty: 1630
Rejestracja: 15 maja 2009

Re: nasze doki-dokowe skróty myślowe

Postautor: thon » 27 lip 2010

margot. pisze:
Ai_tanu pisze:a dopiszemy czarną listę Thona? xD

no można by było... chociaż nie wiem co na to thon XD

Jest za :) -niech ludzie poznają osobników z czarnej listy i dopóki sam na niej nie jestem :)

czarna lista -miejsce gdzie trafiają wszyscy antyfani Yoony skrupulatnie wyłapywani przez 1 (słownie :jednego) wiernego fana
Awatar użytkownika
Volli
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 1708
Rejestracja: 09 lut 2010
Lokalizacja: spod sterty papierów...

Re: nasze doki-dokowe skróty myślowe

Postautor: Volli » 27 lip 2010

LOL - Thon na Czarnej Liście Thona? *szok*
:volli:
Awatar użytkownika
thon
Doramowy maniak
Posty: 1630
Rejestracja: 15 maja 2009

Re: nasze doki-dokowe skróty myślowe

Postautor: thon » 27 lip 2010

Volli pisze:LOL - Thon na Czarnej Liście Thona? *szok*

jeszcze jej jedna drama w stylu You Are My Destiny i sam się zapiszę na 1 miejscu
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: nasze doki-dokowe skróty myślowe

Postautor: margot. » 28 lip 2010

thon pisze:
Volli pisze:LOL - Thon na Czarnej Liście Thona? *szok*

jeszcze jej jedna drama w stylu You Are My Destiny i sam się zapiszę na 1 miejscu


czekaj już dzwonię do jej agenta xD
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
"Bin jip"

Wróć do „Hyde park”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości