>> Osoba pisząca pode mną <<

tutaj można na każdy temat
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki

Post autor: rikli » 31 sie 2009

niestety nie... serio, chciałabym. tak o 23. wstawałabym rano niczym ptaszek, ehh...

osoba pisząca pode mną potrafi się przeziębić siedząc w domu, jak ja ;P


Awatar użytkownika
daydreamer4
Doramowy maniak
Posty: 1597
Rejestracja: 19 paź 2008

Post autor: daydreamer4 » 31 sie 2009

Nie tylko przeziebić. Nawet porządnie rozchorować ^^

Osobie piszącej pode mną zdarzyło się zasnąć na biurku przed komputerem ze zmęczenia ;)
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków

Post autor: margot. » 31 sie 2009

A nie, na szczęście zawsze ląduję w łóżku ^^

Osoba pisząca pode mną ma ochotę właśnie coś zjeść...
Awatar użytkownika
lovegood
Przyklejony do ekranu
Posty: 694
Rejestracja: 22 lut 2009
Lokalizacja: Tychy

Post autor: lovegood » 31 sie 2009

Właśnie sobie zdałam sprawę ,że nie jadłam kolacji ^^

Osoba pisząca pode mną lubi czytać przed snem.
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Post autor: Eggie » 01 wrz 2009

Bardzo, choć osotatnio jak mam laptopa, to jeszcze sriale nadrabiam :P

Osoba pode mną nie pojmuje fenomenu Edyty Górniak :P
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Post autor: evelinux » 01 wrz 2009

totalnie!

osoba pisząca pode mną ni zmarnował dziś całego dopołudnia na nicnierobieniu
Awatar użytkownika
lovegood
Przyklejony do ekranu
Posty: 694
Rejestracja: 22 lut 2009
Lokalizacja: Tychy

Post autor: lovegood » 01 wrz 2009

Byłam w szkole więc... :D

Osoba pisząca pode mną usłyszała dzisiaj pocieszającą wiadomość :D (np. zmiana nauczyciela z PSO xD)
Awatar użytkownika
Avalia
Przyklejony do ekranu
Posty: 699
Rejestracja: 28 sie 2008
Lokalizacja: piwniczka Johnnego

Post autor: Avalia » 01 wrz 2009

lovegood pisze:Osoba pisząca pode mną usłyszała dzisiaj pocieszającą wiadomość :D (np. zmiana nauczyciela z PSO xD)
Nie no na prawdę?? Chyba też coś takiego słyszałam :D

Osoba pisząca pode mną zastanawia się czy warto jutro wstawać z rana
Awatar użytkownika
lovegood
Przyklejony do ekranu
Posty: 694
Rejestracja: 22 lut 2009
Lokalizacja: Tychy

Post autor: lovegood » 01 wrz 2009

Nobuta Power! Hehe :D

Ja się nie zastanawiam, wiem że nie warto ;)

Osoba pisząca pode mną skończyła ostatnio oglądać...
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Post autor: Eggie » 01 wrz 2009

Witch Yoo Hee, niestety trochę się zawiodłam.

Ulubionym serialem osoby pode mną jest....
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Post autor: evelinux » 01 wrz 2009

hANA yORI dANGO!! pod każdą postacią xD

osoba pisząca pode mną ma na ścianie plakat..
Awatar użytkownika
San-chan
Przyklejony do ekranu
Posty: 665
Rejestracja: 05 lut 2007
Lokalizacja: Poznań

Post autor: San-chan » 01 wrz 2009

mam plakaty.. XP Ale najlepszy jest moj mega plakat z DBSK ;) (niedługo gdzieś obok będą wisiały Golf-Majki *_*)

Osoba pisząca pode mną zaczęła dzisiaj szkołę...XP
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki

Post autor: rikli » 01 wrz 2009

coś w rodzaju plakatu, taki duży wydruk zdjęciowy z dbsk ;3 ma pełnić role plakatu, ale cholerstwo ciągle się odkleja... i jst na szafie, nie mam za dużo przestrzeni typu ściana D:
ale jak już znajde mieszkanie to zamierzam je przyozdobić... wydrukami XD
(rozpisało mi się jak zwykle)

osoba pisząca pode mną ma dośc swojej playlisty, ale nie może się ogarnąć, żeby ją zmienić i tak w kółko to samo aż do porzygu... ~~
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Post autor: Eggie » 01 wrz 2009

Nie ustawiam playlisty, biorę płyte, która jest akurat pod ręką, bo lubie wszystko, co mam :P

Ulubioną piosenką osoby pode mną jest....
Awatar użytkownika
Tsunami
Oglądam regularnie xD
Posty: 125
Rejestracja: 17 sie 2009
Lokalizacja: Koszalin/Poznań

Post autor: Tsunami » 01 wrz 2009

Kanfuu Fighting od Kanjani8. Mogłabym tego słuchać bez końca, no i ten sprytny tekst <3

Osoba pode mną woli spędzać wakacje w Polsce niż za granicą (haha, można spróbować)
ODPOWIEDZ