Dzień Dram - Poznań ;)

tutaj można na każdy temat
Awatar użytkownika
aniabourne
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 263
Rejestracja: 12 gru 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: aniabourne » 10 mar 2007

Allia jak jeszcze chcesz to u mnie jest na 100% pewna nocka(wszystko juz obcykałąm)^^ akurat tego dnia pokój się zwolni u mnie :D


[img]http://img165.imageshack.us/img165/1233/yamapi18es3sn0.jpg[/img]
Awatar użytkownika
San-chan
Przyklejony do ekranu
Posty: 665
Rejestracja: 05 lut 2007
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: San-chan » 11 mar 2007

aaa, chcialam zapytać czy ktoś z osóbek zjawiających sie na spotkaniu ma Nonstop 5 bądź chociaż kilka epizodów.. ^^'
Awatar użytkownika
Noirika
Przyklejony do ekranu
Posty: 528
Rejestracja: 29 gru 2006
Lokalizacja: Wągrowiec/Poznań

Postautor: Noirika » 11 mar 2007

Ja nie mam nic. Ale chciałbym się dowiedzieć jak się umawiamy, bo ja dzisiaj wyjeżdżam i nie wiem czy będę miała dostęp do kompa na uczelni, bo to różnie bywa. I jeśli któś jeszcze z przyjezdnych nie ma gdzie nocować, to ja zapraszam tylko wtedy trzeba się ze mną dzisiaj skontaktować.
Czemu tak na mnie patrzysz? Uważasz, że to niesprawiedliwe, że tylko ja mam ciacho?
Awatar użytkownika
Noirika
Przyklejony do ekranu
Posty: 528
Rejestracja: 29 gru 2006
Lokalizacja: Wągrowiec/Poznań

Postautor: Noirika » 11 mar 2007

Do Asu - bardzo ładnie proszę o dramy z Twojej listy :) :
Smile Pasta, Love Contract, Mars, Summer Snow, Sang Doo Let's Go to School, Only You, Over the Rainbow, Prince's First Love, Smile Again, The Snow Queen, Delightful Girl Choon Hyang, Marrying a Millionaire, My Name is Kim Sam-Soon, Densha Otoko. I w sumie to chciałabym prawie całą resztę, ale i tak tu przesadziałam z wypisaniem, więc w sumie co przyniesiesz to i tak będę wdzięczna.
Czemu tak na mnie patrzysz? Uważasz, że to niesprawiedliwe, że tylko ja mam ciacho?
Awatar użytkownika
San-chan
Przyklejony do ekranu
Posty: 665
Rejestracja: 05 lut 2007
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: San-chan » 12 mar 2007

Ja bym bardzo chciała Full House, Over the Rainbow, Prince's First Love, Spring Waltz, Meteor Garden.. i w sumie My Name is Kim Sam-Soon też bym chciała.. no ale wezme co dacie.. w sumie to na mój dysk trzeba bedzie to wszystko zrzucic.. ^^'
Bo przepraszam z góry, ale mam tylko jeden CD-ROM ;___; (ale nagrywa dvd oczywiscie xD)

I.. czy ktoś z was ściąga Goong S? :)
Awatar użytkownika
aniabourne
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 263
Rejestracja: 12 gru 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: aniabourne » 12 mar 2007

ja ściągam Goonga S :D:D ale na płytkę jesazcze go nie nagrywam.. poczekam aż wszystkie odcinki zostaną przetłumaczone ^^

aaa a co do dram to chcialabym: Love Contract ,metero garden, It Started With A Kiss,My Love Patzzi ...w sumei to, to co powyżej pisały laski ^^.
[img]http://img165.imageshack.us/img165/1233/yamapi18es3sn0.jpg[/img]
Awatar użytkownika
San-chan
Przyklejony do ekranu
Posty: 665
Rejestracja: 05 lut 2007
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: San-chan » 12 mar 2007

a to spoko loko ;D jak zaciągniesz wszystko to się do Ciebie ślicznie uśmiechnę ^___^
Awatar użytkownika
aniabourne
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 263
Rejestracja: 12 gru 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: aniabourne » 12 mar 2007

luzik ^_^ niektóre dramy co wymieniłaś mam na płytkach.. tylko Full hause jeszcze nie dokońca jest ściągnięty :D
[img]http://img165.imageshack.us/img165/1233/yamapi18es3sn0.jpg[/img]
Awatar użytkownika
San-chan
Przyklejony do ekranu
Posty: 665
Rejestracja: 05 lut 2007
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: San-chan » 13 mar 2007

aaaa, czy ktoś ma Hana Kimi?? Przyjaciółka bardzo chce (bo jest fanką Jiro Wang xD) :)
Awatar użytkownika
czajka
Przyklejony do ekranu
Posty: 589
Rejestracja: 29 gru 2006
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: czajka » 13 mar 2007

Ja bym z wielką chęcią zobaczyła FULL HOUSE, dlatego podpisuje się pod pytaniem xD
Awatar użytkownika
aniabourne
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 263
Rejestracja: 12 gru 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: aniabourne » 13 mar 2007

ja mam Hana Kimi :D fajna drama ^^ a co do Full hause to zostało mi z 5 odcnków do ściągnięcia..postaram się do soboty ^^
[img]http://img165.imageshack.us/img165/1233/yamapi18es3sn0.jpg[/img]
Awatar użytkownika
San-chan
Przyklejony do ekranu
Posty: 665
Rejestracja: 05 lut 2007
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: San-chan » 13 mar 2007

aa! i zupełnie zapomniałam.. xD
chciałabym też Fly Daddy Fly i inne filmy z Junkim XD (The king and The Clown mam ;D)
Awatar użytkownika
czajka
Przyklejony do ekranu
Posty: 589
Rejestracja: 29 gru 2006
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: czajka » 13 mar 2007

Lol. A mi nie chodziło o FULL HOUSE (chociaż i to bym z chęcią obejrzała) tylko o HANA KIMI! XD
Awatar użytkownika
San-chan
Przyklejony do ekranu
Posty: 665
Rejestracja: 05 lut 2007
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: San-chan » 14 mar 2007

czajka... xDDD ładnie ładnie, widać myślałaś o czymś zupełnie innym kiedy pisałaś poprzedniego posta.. hyhy ;)
Awatar użytkownika
Arishay
Już poznaję aktorów ^^"
Posty: 59
Rejestracja: 09 lut 2007
Lokalizacja: Ari WORLD ;)
Kontaktowanie:

Postautor: Arishay » 14 mar 2007

Oj chyba zapóźno trafilem na ten topic ,co???

Wróć do „Hyde park”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości