[2009] Mei-chan no Shitsuji

seriale z Japonii
Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Postautor: Kibou » 09 cze 2009

ja przeglądałam jego photobooki. na niektóre fryzy to na serio nie mogłam patrzeć. wkurza mnie to, bo strasznie go lubię >.<


Obrazek
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 09 cze 2009

e tam, marudzicie. wygląda tylko jakby szedł po wietrze.. tam od razu nieumyte włosy.. przeszedł po wietrze, nie miał grzebienia i tyle, koniec historii.. ;P hehe. ja tam do jego wlosow nic nie mam. widać chcieli mu chyba objętości w ten sposob dodać.. no ale nie wypaliło.. co nie zmienia fakty, że był uroczy :D
Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Postautor: Kibou » 09 cze 2009

evelinux pisze:co nie zmienia faktu, że był uroczy :D

nikt nie powiedział, że nie był! ja tam go kocham. nawet z tymi włosami był smexy ;D
Obrazek
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 09 cze 2009

Jego włosy powinny byc przede wszystkim krótsze.... Lubię na ogól takie przydługie, za kołnierzyk, ale w jego przypadku to nie wygląda za dobrze....
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
Avalia
Przyklejony do ekranu
Posty: 699
Rejestracja: 28 sie 2008
Lokalizacja: piwniczka Johnnego
Kontaktowanie:

Postautor: Avalia » 09 cze 2009

Ja muszę zadać to pytanie....to jest temat o doramie "Mei-chan no Shitsuji" czy "W jakiej fryzurze Hiro najlepiej"? Offtop offtopem, ale dziewczyny miejcie litość i przenieście takie rozmowy gdzie indziej. Tym bardziej, że z tego co pamiętam to nie pierwszy raz kiedy z tematu o dramie przeszło na fryzury czy coś innego.

I ja też przepraszam za ten mój offtop, no ale nie mogłam
Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Postautor: Kibou » 09 cze 2009

tak, gomene Avalio, masz rację.
kończymy offtopowanie. ^^
Obrazek
Awatar użytkownika
lovegood
Przyklejony do ekranu
Posty: 694
Rejestracja: 22 lut 2009
Lokalizacja: Tychy

Postautor: lovegood » 09 cze 2009

Avalia nie w humorze :P

Wyżyj się na jakiejś grze, nie wiem włącz sobie The Sims 3 :P (tekst zapożyczony z innego forum :P)

A tak apropo Mei (tak Av, nie gadam już o fryzurze Hiro, chociaż mnie korci :P) to mogliby zrobić w końcu jakiegoś speciala bo stęskniłam się za głupotą tych ludziów (a szczególnie za Kibą i anielskim Rubikiem nie wyróżniającym się z tłumu ubranych na czarno lokajów) zwłaszcza że ostatnio obejrzałam Drama Festival - Winter z całą bandą z Mei....hehe :D
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 10 cze 2009

nienawidzę speciali.. Zettai Kareshi special był kijowy a z Hana Kimi jeszcze gorszy.. tylew dobrze że Hana Yori Dango był w miarę. ale po prostu nienawidze speciali.. dlatego ze wlasnie.. co mialo byc to bylo i sie skonczylo.. a to takie podnoszenie na duchu.. choc wiadomo ze to tylko bedzie jakies 1-1,5 godz czegos wymyslonego na sile zeby bylo..

[choc jakby zrobili speciala to bym obejrzala ;D]

Kiba i Aoyama :D i Neeezu-chin :D moje ulubione charaktery poza Mei i Butlerkiem jej :D
Awatar użytkownika
lovegood
Przyklejony do ekranu
Posty: 694
Rejestracja: 22 lut 2009
Lokalizacja: Tychy

Postautor: lovegood » 10 cze 2009

Ja w sumie też nie lubię specjali ale ta Mei-chan jakaś taka nie do końca skończona była. Rozwlekali, rozwlekali i nawet porządnie nie zakończyli.

Aoyama -> <3 przystojniak
Kiba !!! najlepszy lokaj! xD

Ja nie przepadałam za Rihito bo to ciepła klucha była :P Na koniec trochę się ogarnął :P

A i tak najlepsze w Mei było to powracanie do momentu kiedy ICH DŁONIE SIĘ ZETKNĘŁY! xD znaczy on ją złapał czy jakoś tak. Ale za każdym kolejnym powtórzeniem miałam coraz to większy ubaw :P

A i za Mameshibą się stęskniłam i tym jego krojeniem kurczaka po kości... ;]
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 10 cze 2009

lovegood pisze:Ja w sumie też nie lubię specjali ale ta Mei-chan jakaś taka nie do końca skończona była. Rozwlekali, rozwlekali i nawet porządnie nie zakończyli.

no w sumie to racja..

lovegood pisze:A i tak najlepsze w Mei było to powracanie do momentu kiedy ICH DŁONIE SIĘ ZETKNĘŁY! xD znaczy on ją złapał czy jakoś tak. Ale za każdym kolejnym powtórzeniem miałam coraz to większy ubaw :P

eee.. ta scena była mega kjutowata.. i jeszcze jak polecial szybko do swojego pokoiku i tak stal w ciemnosci sciskajac reke ktora ją dotknął.. achhh.. <wdech> <wydech> <wdech. <wydech> <3
Awatar użytkownika
lovegood
Przyklejony do ekranu
Posty: 694
Rejestracja: 22 lut 2009
Lokalizacja: Tychy

Postautor: lovegood » 10 cze 2009

Scena była fajna ale jak 6 raz to pokazali to już nie mogłam. Do tej pory jak idę gdzieś z Avalią i się o nią obijam (taka moja przypadłość) to jak przypadkiem trafię w jej dłoń to z takim uwielbieniem/przerażniem (niczym Rihito) wpatruję się w nią :P (znaczy w swoją :P)
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 10 cze 2009

<hahaha> to juz twoja wina.. ;P ja tam za czesto nie spogladam na ta scene, więc.. ;P
Awatar użytkownika
lovegood
Przyklejony do ekranu
Posty: 694
Rejestracja: 22 lut 2009
Lokalizacja: Tychy

Postautor: lovegood » 10 cze 2009

Ej no ja też z własnej woli nie spoglądałam ale tak często ją powtarzali że po prostu się nie dało jej nie zapamiętać. Podobnie było z tym przytuleniem (a to w ogóle najlepsza scena w Mei-chan. Mina Hiro jak się zorientował co robi - bezcenna!).
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 10 cze 2009

lovegood pisze:Ej no ja też z własnej woli nie spoglądałam ale tak często ją powtarzali że po prostu się nie dało jej nie zapamiętać. Podobnie było z tym przytuleniem (a to w ogóle najlepsza scena w Mei-chan. Mina Hiro jak się zorientował co robi - bezcenna!).

nom, bezcenna :kyaa:

eee.. nie powtarzali tej sceny znowu tak często..
Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Postautor: Kibou » 10 cze 2009

lovegood pisze:(a to w ogóle najlepsza scena w Mei-chan. Mina Hiro jak się zorientował co robi - bezcenna!).

ahh, on był taki cuuuute w tym momencie! <3
Obrazek

Wróć do „J-drama”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość