[1971- teraz] Kamen Rider series

seriale z Japonii
Awatar użytkownika
kye.chwan
Doramowy maniak
Posty: 1335
Rejestracja: 25 cze 2008
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Postautor: kye.chwan » 08 lip 2009

Buahaha, dobry ten filmik - szczegolnie jak sie po udanej scenie rzucili sobie w ramionaXD A w ogole, zabawne jak w tych dziwnych strojach musieli paradowac po ulicach - chcialabym to na zywo zobaczyc ;p


Awatar użytkownika
koji
Co to jest dorama? o_O
Posty: 45
Rejestracja: 25 cze 2009
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: koji » 13 lip 2009

Może to mało ważne i nikogo nie zainteresuje, ale w 24 odcinku KR Decade akcja przeniesie się na chwilę do Samurai Sentai Shinkenger czyli spotkamy KR w świecie SS... nie jest to spoiler2 bo z zapowiedzi idzie to wywnioskować ;] Ci co chcą wiedzieć o co chodzi w SSS pocieszę że wystarczy obejrzeć maksymalnie 2 pierwsze odcinki ;)
Awatar użytkownika
Dwukwiat
Przyklejony do ekranu
Posty: 508
Rejestracja: 18 maja 2009
Lokalizacja: z emo cornera
Kontaktowanie:

Postautor: Dwukwiat » 13 lip 2009

Ojej SSS XD Drama przy której wymiekłam przy pierwszym odcinku xD

Swoja droga to zaraz w ogole pomieszaja te tokusatsu i wyjdzie film Kamen Rider vs Super Sentai czy cos XD
Awatar użytkownika
Avalia
Przyklejony do ekranu
Posty: 699
Rejestracja: 28 sie 2008
Lokalizacja: piwniczka Johnnego
Kontaktowanie:

Postautor: Avalia » 16 lip 2009

Pan "Babcia mówiła...." i pan pełna harmonia wymiatają, zwłaszcza ze swoim toffu xD
No i Kagami...byłam mile zaskoczona po 9 odcinku, nie sądziłam, że i mu się uda ~*^o^*~ Jednak 10 odcinek....oj sporo się działo, a widząc ważkę na końcu stwierdziłam, że zabawa się dopiero zaczyna.
A tak po za tym wspomnę, że jestem zachwycona Hiyori-chan i jestem naprawdę ciekawa jak to dalej z nią będzie (a właściwie co z nią było ;))
Awatar użytkownika
koji
Co to jest dorama? o_O
Posty: 45
Rejestracja: 25 cze 2009
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: koji » 26 lip 2009

Nie wiem czy to prawda, tylko moje domysły aczkolwiek producenci KR DCD chcą chyba dociągnąć do standardowej liczby ok 50odcinków... gdyż trafiamy teraz do świata Kamen Rider Black który mieści się w Shōwa era a nie jak wszystkie dotychczas światy w Heisei era (nie licząc wypadu do świata SS) Jednakże może to też oznaczać iż DCD będzie miał tak jak głosiły plotki ok 36odcinków a ostatnie 10 będzie wstępem do filmu. Mimo wszystko bardziej jestem za pierwszym podejściem bo w filmie mają być wszyscy Riderzy, a to może oznaczać że przez ok 20odcinków Decade odwiedzi światy z Shōwa era i ich "nazbiera". Póki co jednak zostaje nam czekać na rozwój wydarzeń.
Awatar użytkownika
Avalia
Przyklejony do ekranu
Posty: 699
Rejestracja: 28 sie 2008
Lokalizacja: piwniczka Johnnego
Kontaktowanie:

Postautor: Avalia » 17 sie 2009

Wykopałam ten temat xD W sumie tylko po to aby powiedzieć, że KR Kabuto też jest świetną serią, zostało mi 10 ostatnich odcinków no i oczywiście kinówka no ale jest genialne :D Co jeden wojownik to lepszy a moją miłością jest Kageyama Shun i po prostu boli mnie brak tytułów z Uchiyamą Masato bo facet jest genialny
Awatar użytkownika
Dwukwiat
Przyklejony do ekranu
Posty: 508
Rejestracja: 18 maja 2009
Lokalizacja: z emo cornera
Kontaktowanie:

Postautor: Dwukwiat » 17 sie 2009

Ah to Kabuto XD

To ja może od siebie dorzuce coś w czym się zakochałam, a mianowicie trailer do Kamen Rider Double <3

http://www.youtube.com/watch?v=jRbckrJuYLs
Awatar użytkownika
Avalia
Przyklejony do ekranu
Posty: 699
Rejestracja: 28 sie 2008
Lokalizacja: piwniczka Johnnego
Kontaktowanie:

Postautor: Avalia » 17 sie 2009

Jak patrzę na ten trailer to od razu kojarzą mi się braciszkowie z Kabuto :D Ah te moje kochane Hopperki ^^ A za tą serię Double to chyba też się wezmę.
Awatar użytkownika
Dwukwiat
Przyklejony do ekranu
Posty: 508
Rejestracja: 18 maja 2009
Lokalizacja: z emo cornera
Kontaktowanie:

Postautor: Dwukwiat » 17 sie 2009

Mi się z nikim nie kojarzą, ale powodują slinotok XD Kiriyama renn w kapeluszu plus ten, ktory nie wiem jak sie nazywa ze spineczkami we wlosach <33 przezyje fabule, ktora mnie przeraza (ach te mordercze pendrive'y XD)
Awatar użytkownika
Tsunami
Oglądam regularnie xD
Posty: 125
Rejestracja: 17 sie 2009
Lokalizacja: Koszalin/Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Tsunami » 17 sie 2009

Idealny temat dla mnie. Perfekcyjny wręcz :P W końcu miejsce, w którym będę mogła z kimś pogadać na ten temat i nikt nie będzie na mnie patrzył jak na cofniętą w rozwoju czy też szaloną (nie żebym nie była XD).

Ech ci Riderzy, co ja się z nimi mam. Zaczęłam od Kivy, bo szalał (no, powiedzmy...) tam Setomaru, a że urwałam się z fandomu Tenimyu, to miałam z nim miłe skojarzenia. Niestety nie jest to najlepsza seria, ale że trudno mnie zniechęcić, to poszłam dalej.
Zaczęłam oglądać na bieżąco Decade (a ta seria wtedy dopiero została wprowadzona), a równomiernie pochłaniałam Kabuto i Den-o, bo poradzono mi, żebym wybrała sobie dwie różne klimatycznie serie. W Kabuto oczarowali mnie Kagami, a potem Tsurugi (Tendou i "piękny, cudowny, jakże fantastyczny Hiro-sama~" już niekoniecznie) no i generalnie cały teatrzyk związany z przemianami, atakami itp.
Jednak to Den-o zauroczyło mnie bardziej. Imaginy to świetna sprawa, a uroczy Takeru to jeden z moich ulubionych aktorów. Nie dojechałam jeszcze do końca tej serii, bowiem zaszłam dość daleko i nagle zaczęła pojawiać się jakaś fabuła, która nieco wytrąciła mnie z równowagi. Ale to nic, jakoś podołam.

W tzw. międzyczasie nadgryzłam jeszcze Kuugę (tylko pierwszy odcinek), Ryukiego (duuuużo Riderów) i Hibikiego, którym jestem całkowicie oczarowana, bo pokochałam tę wspaniałą muzykę. W przyszłości na pewno będzie tego więcej. Chciałabym obejrzeć coś z ery Showa, ale z tego co wiem, to niewielki mam wybór, jeśli chodzi o tłumaczenia.

Czekam oczywiście niecierpliwie na Double, bo zapowiada się zabawna seria. No i Kiriyama, którego też znam z Tenimyu i mam z nim bardzo miłe wspomnienia.

Kurczę, znów wyszła mi historia życia ^^;
Awatar użytkownika
Avalia
Przyklejony do ekranu
Posty: 699
Rejestracja: 28 sie 2008
Lokalizacja: piwniczka Johnnego
Kontaktowanie:

Postautor: Avalia » 17 sie 2009

Dwukwiat pisze:Mi się z nikim nie kojarzą, ale powodują slinotok XD Kiriyama renn w kapeluszu plus ten, ktory nie wiem jak sie nazywa ze spineczkami we wlosach <33 przezyje fabule, ktora mnie przeraza (ach te mordercze pendrive'y XD)
Znaczy oni mi po przemianie tak jakoś....takie dziwne może trochę skojarzenie ^^'' ah forget it...
A co do fabuły, no cóż...nie takie rzeczy się oglądało, ne? Damy radę...jakoś XD

EDIT:

Kurczę, znów wyszła mi historia życia ^^;

I dobrze! W ogóle fajnie, ze ktoś nowy do fazowania KR :D
Awatar użytkownika
Dwukwiat
Przyklejony do ekranu
Posty: 508
Rejestracja: 18 maja 2009
Lokalizacja: z emo cornera
Kontaktowanie:

Postautor: Dwukwiat » 17 sie 2009

Tsunusia, uważaj z tym "nikt nie będzie na mnie patrzył jak na cofniętą w rozwoju czy też szaloną" ;) XD

Poza tym, długa historia? O samym den-o da się więcej XD Tylko, czemu cie ta fabula przerazila? Poza drobnym faktem ze kazdy kiedys dochodzi do wniosku, ze nie am pojecia o co im chodzi XD ja juz powoli zaczynam odczuwac głod imaginowy, ze tak to ujmę. Jednak pokochalam całym sercem den-o i wszystkie jego kinówki.
Z Kivą za to mam podobnie ;) Jakoś... nie mam siły dalej ciągnąć XD A do DCD czas bedzie wrocic w koncu^^

Dobrze wiedziec, ze Renn gral gdzies jeszcze, bo ja go tylko z licznych skanow znam szczerze powiedziawszy ;)

Avi, z tych zlych rzeczy masz na mysli Puri puri? XD
Awatar użytkownika
Avalia
Przyklejony do ekranu
Posty: 699
Rejestracja: 28 sie 2008
Lokalizacja: piwniczka Johnnego
Kontaktowanie:

Postautor: Avalia » 17 sie 2009

Dwukwiat pisze:Avi, z tych zlych rzeczy masz na mysli Puri puri? XD
No w sumie to, i jeszcze Stan Up!! i ogółem...no nie ma źle (jest tragicznie). Nie będzie to gorsze niż opek do Amazon czy tam tego drugiego od spadochronu co nie pamiętam jak się nazywa :D
Awatar użytkownika
Tsunami
Oglądam regularnie xD
Posty: 125
Rejestracja: 17 sie 2009
Lokalizacja: Koszalin/Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Tsunami » 17 sie 2009

Heh, ok, może trochę za wcześnie to napiałam ;)

Dotarłam gdzieś tak mniej więcej do 40tego odcinka, gdzie wciśnięto tego całego Kaia - ni z gruszki, ni z pietruszki, gdy żadne znaki na niebie i ziemi nie wskazywały na to, że można nam, widzom, wykręcić taki numer i spróbować jakiejś nieepizodycznej fabuły. Nie bardzo wiem, co mam o tym sądzić.
Den-o najbardziej lubiłam w czasach, gdy przedstawiano po kolei Imaginy do Ryoutaro. Było uroczo, głupawo, ale zabawnie, ale świetnie się bawiłam. Im gorzej dla głównego bphatera, tym lepiej i te sprawy. Był też oczywiście Yuuto z tą swoją uroczą złością na świat i Denebem, który tak bardzo się starał. To lubię. No i mam pewnego rodzaju zboczenie na punkcie pociągów, więc to do mnie przemawia! :D

A Kiriyama sprawił, że bardzo polubiłam pewną postać, do której w oryginalnym Prince of Tennis miałam ambiwalentny stosunek. Czekam na jego występ w Double.
Awatar użytkownika
Dwukwiat
Przyklejony do ekranu
Posty: 508
Rejestracja: 18 maja 2009
Lokalizacja: z emo cornera
Kontaktowanie:

Postautor: Dwukwiat » 17 sie 2009

Ale Pan Ponczo (to juz taka moja nazwa dla Ishiguro Hideo ;) ) jest boski XD taki psychol^^ Zreszta mnie od poczatku ciekawilo o co Ryuucie chodziło z tym zabiciem Ryou-chana i pan ponczo jakoś tłumaczy ten głos wewnętrzny. Zreszta jak dla mnie KR kojarzy się z absurdalna nieco fabułą, więc kompletnie mnie to nie zaskoczyło ;d A fazy Ryou-chan to do samego końca swoje miał. Chyba tylko samo zakończenie serii mnie nieco wkurzyło swoim idiotyzmem.

Czyżby Kiriyama grał w kinowce tennisów? *trauma*

Avi, nie wspominaj Amazona XD Nie przypominaj mi tej traumy (choc ludziom na panelu sie podobalo XD)

Wróć do „J-drama”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość