[2009] MW - Dai-0-Sho

seriale z Japonii
Awatar użytkownika
kye.chwan
Doramowy maniak
Posty: 1335
Rejestracja: 25 cze 2008
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

[2009] MW - Dai-0-Sho

Postautor: kye.chwan » 10 lip 2009

MW - Dai-0-Sho [SP]

Obrazek

Tytul: MW - Dai-0-Sho / MW Chapter 0
Tytul oryginalny: MW第0章
Podtytul: 悪魔のゲーム / Akuma no Game / The Devil's Game
Rodzaj: Akcja (?)
Stacja: NTV
Data emisji: 2009.06.30
Pora emisji: Wtorek 21:00
Rating: 9.9%

`Mezczyzna ubrany na czerwono i mezczyzna ubrany na niebiesko. Jeden z nich zabil Twoja matke - zabij go, bo inaczej twoja ukochana dziewczyna wyleci w powietrze // Ludzie dziela sie na dwie grupy - tych ktorzy jak przyjdzie co do czego sa w stanie zabic, i na tych co nie sa.`

Luzno na podstawie: MW - manga napisana przez Tezukawa Osamu. Film bedacy adaptacja tej mangi wchodzi do kin w lipcu 2009.
HP: http://www.ntv.co.jp/mw/" onclick="window.open(this.href);return false;
Muzyka: flumpool 「MW ~Dear Mr. & Ms. ピカレスク~」
" onclick="window.open(this.href);return false;

Wystepuja:

* Sato Takeru jako Takashi Morioka
* Tamaki Hiroshi jako Yuki Michio
* Tanimura Mitsuki
* Koide Keisuke


Opis:
Wg informacji z drama-wiki, akcja odcinka specjalnego ma miejsce przed wydarzeniami przedstawionymi w mandze Osamu.

W wyniku masowych zwolnien w fabryce Sato traci miejsce pracy, w dodatku tego samego dnia zostaje wyrzucony z mieszkania; i to jeszcze nie koniec - dowiaduje sie ze zmarl jego przybrany ojciec, prowadzacy sierociniec w ktorym sie wychowywal. Bez pracy, pieniedzy, domu - w takiej sytuacji znalazl sie Takeru, i w takim momencie zostal zwerbowany przez Koide Keisuke do bardzo podejrzanej pracy, przez ktora poznaje Tamakiego, ktory to najpierw mami Takeru wizja stworzenia lepszego swiata, a ostatecznie wciaga go w dramatyczna gre, w ktorej na szali zostanie postawione zycie najblizszych Takeru.

Ode mnie:
Brzmi zawile i niezrozumiale, ale takie tez jest na samym poczatku, bo special zaczyna sie w 100% amerykanskim stylu (i chyba po raz pierwszy jest to komplement) - dzieje sie duzo, dramatycznie i kompletnie nie wiadomo uo co loto. Dopiero skok w przeszlosc zaczyna troche rozjasniac sytuacje. No i choc na poczatku mialam wrazenie ze jest tego wszystkiego za duzo i przesadzili z iloscia dramatow/tragedii jakie spadaja naraz - pozniej watki sie wyjasniaja, zazebiaja ze soba i ogolnie pierwsze troche negatywne wrazenie znika calkowicie.
Jak dla mnie special byl absolutnie genialny <3 Plot wciagajacy i dobrze poprowadzony - jesli to ma byc tylko przedsmak tego, co jest w filmie, to kuzzzwa, juz sie nie moge doczekac. No i najwazniejsze - Takeru i Tamaki w jednej produkcji. Ohh tak. Ciezko stwierdzic, ktory wypadl lepiej, choc najpierw padlam ze smiechu jak zobaczylam ulizany fryz Tamakiego ;p

W kazdym jak dla moi jest to pozycja ktora trzeba obejrzec - 9,5/10.


Awatar użytkownika
Dwukwiat
Przyklejony do ekranu
Posty: 508
Rejestracja: 18 maja 2009
Lokalizacja: z emo cornera
Kontaktowanie:

Postautor: Dwukwiat » 10 lip 2009

Taaaak... A więc owy special mnie zamordował. Obejrzałam go na Keyhole od razu po wynikach z matury chcąc sobie poprawić humor... Chyba nie wyszło :giggle:
Spoiler! Jak można było zabić Take?! Naprawdę się takiego końca tam nie spodziewałam...

Dopiero po ponownym obejrzeniu filmu dojrzałam coś więcej niż kamienie przypominające Tamakiego, Take i Koide. muszę przyznać, że cudowny special. Choć początkowo był trochę niezrozumiały, ale to po części z powodu braku subu to później nawet wszystko się ładnie ułożyło. Jeśli miał przykuć uwagę ludzi przed samym MW to im się udało^^ I plot i gra aktorska baaardzo mi się podobała. Szkoda tylko, że Tamaki to tam głównie siedział i patrzył w ekran :giggle:

No i Takeru <3

Aaaa, jeszcze cudowny soundtrack Flumpool - MW ~Dear Mr. & Ms. ピカレスク~ <3 Od pierwszego zobaczenia trailera zakochałam się w tej piosence :D

Także, czekam z niecierpliwością na film, sądząc po trailerze tym razem więcej Tamakiego będzie :D[/spoiler2]
Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 4101
Rejestracja: 05 mar 2009

Postautor: Azzel » 11 lip 2009

Uh czekam na to i czekam, ale pocieszenie - już w tłumaczeniu projekt^^ Takiej obsady pominąć nie mogę:D kye.chwan znów utrafiłaś w to na co czekam xD Tylko z waszego pisania nie zaczaiłam czegos - to był film jeszcze wcześniej związany z tym czy ciągle o sp piszecie? <ciężko coś myślenie mi chyba dziś idzie :ashamed: >
Awatar użytkownika
Dwukwiat
Przyklejony do ekranu
Posty: 508
Rejestracja: 18 maja 2009
Lokalizacja: z emo cornera
Kontaktowanie:

Postautor: Dwukwiat » 11 lip 2009

yay, już tłumaczą? :D To super^__^

To tak, ten special jest takim prequelem do filmu MW, który wyszedł chyba 4 lipca :D
Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 4101
Rejestracja: 05 mar 2009

Postautor: Azzel » 11 lip 2009

to film kiedy wychodzi? No zdaje się że ja jedynie o tym sp widziałam cokolwiek no i wiem że querbeet tłumaczy no i status już nawet in progress ^^" Niestety dopiero timing, ale już się bałam ze w ogóle nie rusza tego bo sp trochę temu wyszedł i myślałam o oglądaniu bez napisów, ale jak widzę ze fabuła coś bardziej skomplikowana to się powstrzymam, no nie mogę się doczekać obaczenia tych mordek:D
Awatar użytkownika
Dwukwiat
Przyklejony do ekranu
Posty: 508
Rejestracja: 18 maja 2009
Lokalizacja: z emo cornera
Kontaktowanie:

Postautor: Dwukwiat » 11 lip 2009

Wyszedl 4 lipca ;D
http://www.youtube.com/watch?v=MK5PZXDS7oo << trailer ;d

Czy to tak dawno było... 30 czerwca, chyba i tak szybko zabrali się :D ja już tego rawa dwa razy widziałam i prawie wszystko rozumiem XDD Wiec chyba bardziej niz na suby to na ripa z kinówki czekam <3


[edit] HUH?! od kiedy tam Juzek gra w kinówce :giggle: Dobrze wiedzieć XD
Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 4101
Rejestracja: 05 mar 2009

Postautor: Azzel » 11 lip 2009

Yghhhh, kościoła nie mogło zabraknąć... :evil:
Noma to już się połapałam, to ciekawam jest czy ktoś będzie sam film tłumaczył, niestety w znajdywaniu tłumaczonych filmów to jakoś kiepsko mi idzie, uh... W takim razie zapuszczam ściąganie RAWa, oi, zazdroszczę waszą pojętność japońskiego, wypadało by się czegoś więcej nauczyć jak już się tyle tego ogląda.... :roll:
Awatar użytkownika
Dwukwiat
Przyklejony do ekranu
Posty: 508
Rejestracja: 18 maja 2009
Lokalizacja: z emo cornera
Kontaktowanie:

Postautor: Dwukwiat » 11 lip 2009

Film przede wszystkim trza poczekac na jakieś dvd czy coś... Ja ja ciągle na Goemona czekam :/
Czy taka pojętność japońskiego... Ja to tak z exią po prostu siedzimy na gg, obie oglądamy i składamy razem do kupy ten film i kto jako słówko zrozumiał :giggle:

przedsmaczek xD
Obrazek
Awatar użytkownika
kye.chwan
Doramowy maniak
Posty: 1335
Rejestracja: 25 cze 2008
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Postautor: kye.chwan » 11 lip 2009

No niestety Japonczycy sa na tyle porzadni, ze nie nagrywaja filmow w kinach, ale za jakies pol roku powinno sie pojawic DVD i hope ze nie minie pol dnia jak juz bedzie krazyc zrippowane po necie, bo po ogladnieciu speciala sie strasznie zajawilam na ogladniecie filmu.
Chociaz tak patrzac po zapowiedzi filmu - to oprocz postaci Tamakiego, to chyba nie ma jedno z drugim za wiele wspolnego f^^`

Dwukwiat pisze:Szkoda tylko, że Tamaki to tam głównie siedział i patrzył w ekran

Dobre podsumowanie ;p Rzeczywscie w specialu Tamaki glownie siedzial i wygladalXD Choc tak jakies trzy sekundy po tym jak zaczal cos mowic ja zaczelam czekac na to az w koncu powie `yay panda` - nie ma to jak male zboczenie po LoveShuffle. A co do glosu to bardzo mi sie podobalo jak Takeru robil za narratora - staral sie mowic takim troche niskim smexownym glosem <3 Troche jeszcze za bardzo sie przy tym wysilal i meczyl (takie mialam wrazenie) ale moze jeszcze kiedys beda z niego ludzie! ^__^

Azzel pisze:kye.chwan znów utrafiłaś w to na co czekam

Ummm, siostro...?XDD A tak w ogole, jako zaslepiona fanka moge sie tylko zapytac: czy w ogole jest ktos kto NIE czeka na special w ktorym pojawia sie i Takeru, i Tamaki naraz?
Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 4101
Rejestracja: 05 mar 2009

Postautor: Azzel » 11 lip 2009

Ja widzę mała frekwencję w tym temacie więc widać jest dużo osób tego typu, jak skończę zaciągać inny film z Tamakim biorę się za to, najwyżej obejrzę dwa razy,będzie podwójna uczta dla oczu:D
edit: przeraża mnie jak patrze czasami na obsadei już połowe ludzi skadś znam xD
W filmie patrze - gra wiedźma, ojczulek Chisato z AnD i pewnie jeszcze by się znalazło wiele pobocznych dobrze kojarzonych, nie macie tak jak oglądacie takich aktorów później w poważnych filmach <jak raczej ten> to niestety z filmu wam się momentami robi komedia? XD Juzka jeszcze nie widziałam w poważniejszej dramie i obawiam się zobaczyć (nie mówiąc już o filmach...)
Awatar użytkownika
kye.chwan
Doramowy maniak
Posty: 1335
Rejestracja: 25 cze 2008
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Postautor: kye.chwan » 11 lip 2009

Mam nadzieje, ze niska frekwencja jest spowodowana tym, ze wszyscy czekaja na pojawienie sie podpisow^^ Bo byloby troche smutno, gdyby najlepszy special-akcji jaki sie (imho) pojawil ostatnio przeszedl bez echa, tak po prostu :/

nie macie tak jak oglądacie takich aktorów później w poważnych filmach <jak raczej ten> to niestety z filmu wam się momentami robi komedia?

Duh? Yankumi zawsze bedzie dla moi Yankumi, niewazne w czym gra (ciezko mi sie bylo na ArifuretaKiseki przyzwyczaic do jej powaznej roli;p) tutaj czekalam na slynne `Yay panda`, jak Sawatari z Gokusena sie pojawil w 9 odc BOSS to tez po cichu liczylam na jakies komediowe wstawki --> chyba nic sie nie poradzi na takie skojarzenia nie, szczegolnie jak sie ma za soba juz jakies prawie 100 dram ;p
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: margot. » 03 wrz 2009

Właśnie obejrzałam. W końcu nie spotkaliśmy się z happy endem, jak to zwykle bywa u Japończyków. Biedny Takeru, ale fajnie wyszedł i zagrał. Strasznie nie lubię aktorki Tanimury Mitsuki -_- mam nadzieję, że nie będzie w movie. I podobał mi się na końcu filmu jak był ubrany i jak wyglądał Tamaki Hiroshi. Całkiem całkiem ciekawe i nie mogę się doczekać filmu. Zwłaszcza że gra w nim jeszcze Yamamoto. Zapowiedź filmu bardzo ciekawa i po niej można wnioskować że Yuki wcale taki zły nie jest.

kye.chwan pisze:chyba nic sie nie poradzi na takie skojarzenia nie, szczegolnie jak sie ma za soba juz jakies prawie 100 dram ;p


wow... oglądnęłaś już prawie 100 dram? <jestem pełna podziwu>
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
"Bin jip"
Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Postautor: Kibou » 04 wrz 2009

taaaaaaaaak mi się bardzo podobał ten sp że nie mogłam.
siedziałam i oglądałam z szczęką na podłodze ;D

nie mogę się doczekać aż kinówka zacznie krążyć po necie.
po prostu... Tamaki, Juzek i Takayuki! <3
ah.

Choc tak jakies trzy sekundy po tym jak zaczal cos mowic ja zaczelam czekac na to az w koncu powie `yay panda` - nie ma to jak male zboczenie po LoveShuffle.

piątka, kye. też tylko na te dwa słowa czekałam.
o i jeszcze na 'uso datte iteo, Joe~!' ;D to chyba tak leciało... pisałam ze słuchu, więc może źle xPPP
Obrazek
Awatar użytkownika
Otai
Przyklejony do ekranu
Posty: 590
Rejestracja: 30 mar 2009
Lokalizacja: dramawiki.pl
Kontaktowanie:

Postautor: Otai » 13 wrz 2009

Trochę nadgoniłam ostatnio wiec i MW się oberwało. To co najbardziej spodobało mi się w specialu to...z apowiedź filmu, wydaje mi się, ze wciągnie mnie bardziej niz special. I ogólnie - Takayuki Yamada, Juzek i już stwierdziłam, ze ja muszę obejrzeć film, bo chyba zginę!
Wracając do speciala największy plus ma dla mnie Koide Keisuke. Bo on zawsze dostawał takie ciapowate role, a tutaj coś innego i na taką rolę dla niego czekałam - mam nadzieje, ze będzie takich dostawał wiecej, bardzo lubię tego aktora :D . Tamaki wydaje mi się, że da popis dopiero w filmie, więc na razie się nie wypowiadam, natomiast Take miał dobrze, bo na nim sie skoncentrował cały special i mógł sie chłopak popisać, co zrobił. Wiedziałam, jak się special skonczy, ale i tak było psychodelicznie przez cały czas. Psychoza, psychoza i jeszcze raz psychoza. ale zakonczenie było ładne. Smutne, ale ładne :)
http://lizards-subs.com.pl
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 30 gru 2009

Ja mam głupie pytanie: powinno sie najpierw to obejrzec, czy film?
Bo z jednej strony to jest niby sp a z drugiej strony odcinek zero... No i czemu Take nie ma w filmie?
www.annyeongtozamalo.wordpress.com

Wróć do „J-drama”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości