[2010] Sunao ni Narenakute

seriale z Japonii
Awatar użytkownika
kells
Przyklejony do ekranu
Posty: 695
Rejestracja: 22 lis 2009

Postautor: kells » 27 kwie 2010

omg!

fajny ten drugi ep, chociaz nic na arzie sie nie stalo i jeszcze bardziej zagmatwali, no ale ok. tym lepiej, bo jestem ciekawa co bedzie dalej;)

na plus(i to wielki) - OST! mg, juz nie tylko the ting tings, ale... OMG, PUSCILI JEDNĄ Z MOICH UKOCHANYCH PIOSENEK MOJEGO ULUBIONEGO ZESPOŁU ('Stereophonics, 'Maybe Tomorrow'). no tak se zapunktowali ze az nie moge tego wyrazic slowami;d poza tym uzyli tez fragment OSTu z filmu "Holiday' (kojarzy ktoś? Jude Law, Cameron Diaz i Kate Winslet tam grali) - i ja ten OST z 'Holidaya' mam sciagniety bo go uwielbiam, zwlaszcza te instrumentalne fragmenty i och och, dokladnie moj ulubiony fragment uzyli w tej dramie! normalnie jestem w szoku!:)


Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Postautor: Kibou » 27 kwie 2010

ep 2 (spoilery?)

hahaha, to było takie śmieszne, jak Jae chciał pomóc Haru, a ona powiedziała, że nie chce wymiotować przed taką ładną twarzą i kazała zawołać Nakajiego :rolly:
aż mi się naszego JJ żal zrobiło xD
jak się potknął o słupek jak szedł do kina xD
w małe parki się wszyscy podobierali i tylko JJ został na trzeciego. no cóż xP
w ogóle ten koleś jest taki biedny. tylko go hugnąć po czym kopnąć w tyłek, żeby coś zrobił ze swoim życiem. xP
może w sumie nie bardzo ma co z nim zrobić, ale to jemu by się przydało czyjeś 'gambatteru yo~'.


ojć, Rinda jest hot ;D szybka jestem. ta laska ciągle go smyra. o.o kurde, nie ma hostów w mieście, że obmacuje pracowników? o.o
scary.
ten koleś też jest biedny. wszyscy chcą z nim spać xD
w ogóle jak go ruszyło to, że Nakaji go dotknął przez przypadek o.o jeszcze się okaże, że jest gejem i w ogóle będzie zabawnie ;DD
Obrazek
Awatar użytkownika
KartoflAnka
Doramowy maniak
Posty: 2345
Rejestracja: 16 gru 2009

Postautor: KartoflAnka » 27 kwie 2010

aż mi się naszego JJ żal zrobiło xd


Bo to chyba o to chodzi :D I ta jego płomienna przemowa w szpitalu :D

nie powiem, żeby ta drama była szczególnie wciągajaca. zaczynam się martwić o te pokolenie Japończyków -jeżeli ma takie dylematy życiowe i tak wyglada ich żywot -to ja jestem pełna radości, że pozwolono mi się w Polsce urodzić :wink: Jakby ich ktoś zamknął w klatkach.

Wszyscy maja przeogromne problemy ze sobą - przykro aż na nich patrzeć- i żadne nic z tym nie robi - dla mnie to jakieś nierealne - ale cóż :D

w małe parki się wszyscy podobierali i tylko JJ został na trzeciego. no cóż xP


Haha Kibou a zwróciłaś uwagę, że fryzurami się dobrali.? Bez kitu :shock:

Jak tak dalej pójdzie - to ktoś pisał we wcześniejszym poście- popełnią samobójstwo przyjacielsko - grupowe.

ale muzyka nadal fajna :P
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 27 kwie 2010

Fryzurami? :D To wtedy Rinda by wylądował z JJ ^^
Mnie drama już wciągnęła, chyba dlatego, że rzadko kiedy oglądam takie human doramy. Zwykle jest dużo japońskiego humoru :P
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
KartoflAnka
Doramowy maniak
Posty: 2345
Rejestracja: 16 gru 2009

Postautor: KartoflAnka » 27 kwie 2010

Fryzurami? Very Happy To wtedy Rinda by wylądował z JJ ^^


ahaha Eggie no co ty - popatrz dobrze - masz na avku- fryzura JJ jest unikatowa - nikt do niej nie pasuje :D
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 27 kwie 2010

Ale Rinda i Peach to juz w ogóle... :D

Biedny JJ, jak prosił go o pomoc :( Jezu, on mi serce złąmie w tej doramie normalnie... Aczkolwiek jako bardzo nowa (ale juz hardcorowa :D) fanka DBSK powiem, że już wiem o co wam chodziło: JJ się na pierwszy rzut oka wydaje super i świetny ale już mi się tak nie podoba teraz jak na poczatku a mój afekt totalnie przelewa się na Junsu <3 Zresztą, po przejrzeniu wszystkich teledysków i programów na yt to ja juz każdego lubię, nawet Uno :P
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Tsukush
Przyklejony do ekranu
Posty: 688
Rejestracja: 02 gru 2008
Lokalizacja: Olsztyn

Postautor: Tsukush » 27 kwie 2010

Bo to właśnie tak jest Eggi że jakoś JJ pierwszy sie rzuca w oczęta , ja tak miałam na samym początku jak poznałam DBSK o matko JJ taki piękny itd. ( oczywiście bez wątpienia jest ) a teraz moim faworytem jest Yunho xD i widze , że nawet się Tobie spodobał , widzicie jaki oni potrafią czarować może sie jeszcze do Siwona przekonasz ?? xD
(συσ) To Ja codziennie tak samo.... --------------->
Awatar użytkownika
kells
Przyklejony do ekranu
Posty: 695
Rejestracja: 22 lis 2009

Postautor: kells » 27 kwie 2010

SIWON SIWON ACH SIWON!!! (przekona się, a jak nie, to ją zmuszę:D)

a zeby tak calkiem nie offtopować, to dodam, ze JJ wcale nie jest taki ładny (przynajmniej wg moich dziwnych kryteriow;d)

aaaa, wlasnie sama mialam to napisac, ale ktos mnie uprzedzil-coś czuje ze Rinda jest gejem, moze jeszcze sam tego nie wie, ale jest;d a byc moze wie i dlatego zostal odrzucony przez rodzine i nie utrzymuje z nia kontaktu?:>
Awatar użytkownika
Ai_tanu
Doramowy maniak
Posty: 2140
Rejestracja: 26 gru 2009

Postautor: Ai_tanu » 27 kwie 2010

to bardzo dobry motyw z tym gejostwem Rindy xD taak to pewnie będzie to xD
wg moich kryteriów JJ też nie jest taki ładny xD Junsu jak najbardziej <3 ja akurat mimo wszystko wolę Yoochuna i Changmina xD [lol offtop o dbsk nawet tu xD]
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 27 kwie 2010

kells pisze:SIWON SIWON ACH SIWON!!! (przekona się, a jak nie, to ją zmuszę:D)

a zeby tak calkiem nie offtopować, to dodam, ze JJ wcale nie jest taki ładny (przynajmniej wg moich dziwnych kryteriow;d)

aaaa, wlasnie sama mialam to napisac, ale ktos mnie uprzedzil-coś czuje ze Rinda jest gejem, moze jeszcze sam tego nie wie, ale jest;d a byc moze wie i dlatego zostal odrzucony przez rodzine i nie utrzymuje z nia kontaktu?:>

Si won? Z buszu nie jestem, nie będę twierdzić ze on nie jest przystojny :D Ale nie w moim typie, kompletnie niestety. Co nie zmienia faktu, że sympatycznie wygląda :)
JJ ma bardzo delikatny typ urody a to w połączeniu z jego zadziornym charakterkiem tworzy mieszankę wybuchową :D Dlatego tak sie nim zachłysnęłam :P Uno.. uno to jest osobnik specyficzny :P Nie podoba mi się, ale z charakteru z tego co widzę - i owszem. Delfin love :D (Koniec offtopa)

Rinda gejem? Hmmm... z jednej strony to tłumaczy czemu nie ma ochoty całowac edytorki (chociaż... w sumie to kto by chciał? :D). Ale nie wiem, nie wygląda mi na to... raczej jest to typowy konflikt pt dziecko chce sie usamodzielnic, rodzice nie pochwalają wyboru zawodu i dlatego tak desperacko próbuje odnieść sukces (moze ojciec kazał mu sie kształcić na lekarza?)
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
kells
Przyklejony do ekranu
Posty: 695
Rejestracja: 22 lis 2009

Postautor: kells » 27 kwie 2010

mozliwe, ale z Peach też nie spał, bo nie zdołał :D wiec moze jednak bardziej go ciągnie do chlopców?:>
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 28 kwie 2010

LOL właśnie tak patrzę na plakat promujący (patrz-> sygna Eggie ) i Rinda tak beztrosko opiera rękę na ramieniu Nakajiego ;ppp kurczę, a w zeszłym tygodniu pisałam o tym by on się właśnie gejem nie okazał jak doktorek z Love Shuffle ;p
W ogóle to. . .czy ten aktor grający Rindę to nie grał w Nanie tego długowłosego łajdaka? Hm jeśli tak to dobrze, że ma teraz wąsy, lepiej mu ;p

Powiedziałabym, że narkotykowy uczeń Haru jest nawet dosyć ciachowy

Noooo ^^^ i on i w sumie ten któremu chyba sprzedawał narkotyki w zapowiedzi też ;p (albo mylę ludzi XP)

Ueno ślicznie wyglądała jak się tak uczesała i umalowała ; ) Ja wiem, że pomiędzy nimi raczej związek narazie nie wypali, w ogóle mam wizję, że na koniec i tak zostaną przyjaciółmi, ale chemia pomiędzy tą dwójką jest naprawdę fajna. ; ) Podobała mi się taka drobnostka, że Nakaji tylko Haru pokazał swoje zdjęcia, a ona z zadowoleniem uśmiechnęła się pod nosem. Widać, że oboje zupełnie inaczej się postrzegają - on zyskuje przyjaciółkę, ona troszku się podkochuje, ale wciąż jakoś dochodzą do tego punktu, że razem wracają do domu gadając o pierdołach . ; )

JJ. jaka sieeerotkaaa ;DDDD Najlepsza scena z nim do tej pory, aż zachichotałam, to kiedy faceci czekają na wymiotującą Haru i gadają o tym, dlaczego nie chciała pomocy JJ, dedukując, że pewnie go lubi i wtedy JJ przykleja się to słupa, a ta radocha na jego twarzy była przeprzeprzesłooodka ;p
Aha, Eggie, bądźmy dobrej myśli. Miejmy nadzieję, że klątwa Yula tam nie dotrze ;p Kurczę. .. ja wiem , że to tylko drama i dramy mają swoje schematy , i że jak wchodzę na wiki drama to dwa pierwsze nazwiska na pewno skończą ze sobą, ale. .. fajnie byłoby wprowadzić takiej przewrotności w sytuacji i np, że Haru w pewnym momencie się odmieni i zacznie się oglądać za sierotką ^ ^ Mam tylko nadzieję, że nie bedzie jak w LS (znowu zawiązuję XP) , ze na plan wejdzie jeszcze jakiś inny koleś >.> Z drugiej strony przewrotności mówię nie i jak na naiwną dramofankę przystało kibicuję Haru i Nakajiemu ;DDD

Ojj chyba naprawdę mi się podoba ta drama <3
Obrazek
Awatar użytkownika
Ai_tanu
Doramowy maniak
Posty: 2140
Rejestracja: 26 gru 2009

Postautor: Ai_tanu » 28 kwie 2010

W ogóle to. . .czy ten aktor grający Rindę to nie grał w Nanie tego długowłosego łajdaka? Hm jeśli tak to dobrze, że ma teraz wąsy, lepiej mu ;p

dokładnie, dokładnie, to on ;D właśnie go pamiętam jeszcze z Nany, może dlatego jeszcze dziwniej mi się patrzy na tą postać xD

ja nie wierzę że Haru i Doktor... nie, zbyt dziwne xD oni do siebie pasują z Nakajim [HM nie wiem czy się nie sugeruję Last Friends ale Eita i Juri tak ładnie razem wyglądają >D]

no czekam co będzie dalej <3
Awatar użytkownika
akire
Przyklejony do ekranu
Posty: 873
Rejestracja: 11 sie 2009

Postautor: akire » 28 kwie 2010

Ai_tanu pisze:
W ogóle to. . .czy ten aktor grający Rindę to nie grał w Nanie tego długowłosego łajdaka? Hm jeśli tak to dobrze, że ma teraz wąsy, lepiej mu ;p

dokładnie, dokładnie, to on ;D właśnie go pamiętam jeszcze z Nany, może dlatego jeszcze dziwniej mi się patrzy na tą postać xD


No on, ale ja go akurat bardziej kocham w Nanowej wersji (a raczej, tam to za nim szaleję ;p).

Zmusiłyście mnie, żeby obejrzeć ;) Cholera, jutro kolos z rana a ja dramy, jestem beznadziejna. W każdym razie jestem dość wkręcona i szkoda, że nie oglądam tej dramy jak już ją skończą emitować, bo nie mogę się doczekać co dalej.

Rinda jest gejem na jakieś 72%. Jakoś mi się to wcale słodkie nie wydaje ;p Albo przynajmniej miał jakąś traumę z jakąś kobietą w przeszłości. Ale gejowa wersja dla mnie jest prawdopodobna.

I uważam, że finalnie skończy Haru z Nakajim. Od razu widać, że do siebie pasują ślicznie, Haru się w nim buja, on w niej też, w dodatku ma związek bez przyszłości tak naprawdę z tą panną z Room of King.

JJ... JJ boziu, co za jełopek ;p Strasznie ma smutną tą rolę. Pewnie na niego spadną wszelkie nieszczęścia i na koniec zostanie sam, heh. Strasznie mi go żal.
Obrazek
Awatar użytkownika
Reira
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009
Lokalizacja: Singapur
Kontaktowanie:

Postautor: Reira » 28 kwie 2010

Obejrzałam 2 ep.

Było tam kilka dobrych scen, ale nie brak też porażkowych, np jak Peach opowiada o swoich wewnętrznych rozterkach zupełnie obcym ludziom w szpitalu. Ja bym tak nie mogła. Hero - kolejny skłonny do zwierzeń. Hikaru się prawie zabiła, a on normalnie zaczyna swój filozoficzny monolog. Heh, i jeszcze nie mają żadnych przyjaciół. Co za przegrani ludzie!... Weźcie się w garść! :omg: Choć Eita to chyba podniósł rękę bo mu żal było JJ, bo chyba ma dużo znajomych w tej sekcie z tatułażem...

JJ i Haru wyglądają razem słodko i jeszcze na niebiesko. Kya! Niech będą razem. Dobra wiem: muri, muri, ale nadzieję można mieć. W ogóle Haru to chyba jedyna osoba, która nie ogląda koreańskich seriali. Czy jest na tym forum ktoś, kto nie wie, co powiedział Hero? :P
BTW, jak Docta ukląkł i zaczął krzyczeć 'Onegai Desu' to mi sie zaczęło podobać, to było takie..hmm... agresywne i zdecydowane i pomyślałam sobie, że niech go wykorzysta! :grumble: Głupi dziennikarz, tylko macanki mu w głowie, a udaje nie wiadomo kogo!
No i później Peachi do niego: 'prześpij się ze mną! prześpij się ze mną!', a on właśnie tego samego dnia odkrył, że jest gejem. Ona chyba ma tendencję do wiązania się z niewłaściwymi mężczyznami. xD

akire pisze:Rinda jest gejem na jakieś 72%. Jakoś mi się to wcale słodkie nie wydaje ;p Albo przynajmniej miał jakąś traumę z jakąś kobietą w przeszłości. Ale gejowa wersja dla mnie jest prawdopodobna.

ja obstawiam, ze jest gejem, choć skończy się pewnie jak Ustu-san z BB :D

Wiem, że bardzo surowo wyrażam się na temat tej dramy, ale mam co do niej duże nadzieje, więc za każdym razem jak po jakiejś superscenie wyskakują z typowo japońskimi konwencjami to mnie to bardzo denerwuje. Ogólnie oceniam tę dramę bardzo dobrze.

Wróć do „J-drama”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość