[2006] Kurosagi

seriale z Japonii
Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart
Kontaktowanie:

Postautor: ToMo » 29 kwie 2006

no jesli to cos mozna nazwac usmiechem, to tak!
Kuro usmiechnal sie do Tsurary^^
ale jestem troche zawiedziona:(


Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 29 kwie 2006

Właśnie skończyłam oglądać trójeczkę....ach co to był za ep *_*

Spoiler! masz rację z tym openingiem, byłam mile zaskoczona samą końcóweczką. To bardzo dobry znak. Podoba mi się również gra emocjonalna, która toczy się między Kuro i Tsurą, bałam się że może z tego wyjść coś mdłego i mało zjadliwego w odbiorze. A tu proszę, Japończycy wspanile zarysowują obraz młodego mężczyzny z trudną przeszłością i idealistycznej dziewczyny, dorzucają rewelacyjne dialogi i przemyślane tło całej akcji...jestem totalnie zauroczona. Odcineczek 3 jest jak zwykle przedstawiony po mistrzowsku, zero nudy, mnóstwo napięcia i te chwile wyczekiwania co będzie dalej. Przyznam, że jak zobaczyłam biednego Kuro, który wręcz odpędzał się od tej przyjaciółeczki Tsury to aż mi się lżej zrobiło na sercu, bo to tylko potwierdza teorię że nic do niej nie czuje. Sceny między Ku i Tsu, na schodach, w sklepie czy też przed ich 'wzajemnym' lokum są takim odpalonym lontem...napięcie...napiecie...i w końcu bumm, ach czekam na taką scenę. Ostatnie ujęcie to coś cudownego, oboje próbują wyrazić jakoś te emocje, a mimo to istnieje miedzy nimi jakaś bariera...przynajmniej na tym etapie, ale te zamglone oczka to nieodzowny moment, w którym sens słów schodzi na dalszy plan...No i co ja mogę jeszcze dodać...kocham ten fenomenalny serial, tak jak i sam duet Kuro + Maki

ToMo, czym Ty jesteś zawiedziona :?: Odcineczek był milutki, wszystko bardzo ładnie zostało rozplanowane...
Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart
Kontaktowanie:

Postautor: ToMo » 29 kwie 2006

ufff
juz dzis spoiler2a pisac nie musze Yatta!
ulzylo mi!
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 29 kwie 2006

Dobra ToMo, ale co było nie tak :?: Zawiodłaś się, że było zbyt mało emocji, czy że może owe emocje byłe źle zarysowane :?:
Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart
Kontaktowanie:

Postautor: ToMo » 29 kwie 2006

cos mi nie pasowalo w icg zachowaniu, jakos zdefiniowac nie umiem tego dokladnie, ale sie cos popsulo!
w sumie ich relacje sa coraz bardziej interesujace, ale...
wlasnie ale...
jeszcze raz zobaczyc musze, bo moze wtedy sie mi rozjasni^^

PS. wyzdrowialas juz???? sorki, ale wczoraj juz sily nie mialam....moze dzis pogadamy wieczorkiem^^
sory za offa
Awatar użytkownika
Gwiazdeczka
Przyklejony do ekranu
Posty: 643
Rejestracja: 25 sty 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Gwiazdeczka » 29 kwie 2006

qrcze ze tez japonskiego nie znam :( wiecie tak mniej wiecej o czym rozmawial kuroz tsu na schodach?
Spoiler! pewnie ona go przepraszala za ta gadke z rodzina ale co on na to?
[img]http://img.photobucket.com/albums/v508/Etolie/Bannery%20i%20avatary/kamya.jpg[/img]
cr:cyndesign i ojou
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 29 kwie 2006

Yamashita Tomohisa pisze:cos mi nie pasowalo w icg zachowaniu, jakos zdefiniowac nie umiem tego dokladnie, ale sie cos popsulo!
w sumie ich relacje sa coraz bardziej interesujace, ale...
wlasnie ale...
jeszcze raz zobaczyc musze, bo moze wtedy sie mi rozjasni^^

PS. wyzdrowialas juz???? sorki, ale wczoraj juz sily nie mialam....moze dzis pogadamy wieczorkiem^^
sory za offa


Koniecznie zobacz jeszcze raz, ja też spróbuję wychwycić o czym dokładnie rozmawialia później do słowniczka - hehehe

Offtop...dzięki ToMo, ale choruję już od tygodnia i trzyma mnie cały czas - ale już zdecydowanie lepiej...przepraszam również, że wczoraj się nie odezwałam, ale byłam strasznie śpiąca :]

Gwiazdeczka pisze:qrcze ze tez japonskiego nie znam


Nie jesteś w tym osamotniona, ja znam wybiórczo...a właściwie dopiero się uczę :(
Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart
Kontaktowanie:

Postautor: ToMo » 29 kwie 2006

hehehe
w sumie hja tez nie do konca zrozumialam ale mysle ze wiem o co chodzi
jak ogladne jeszcze raz to moge spoiler2a zrobic
chyba ze juz wiecie
Awatar użytkownika
Gwiazdeczka
Przyklejony do ekranu
Posty: 643
Rejestracja: 25 sty 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Gwiazdeczka » 29 kwie 2006

to ja spilera poprosze ^_________^
[img]http://img.photobucket.com/albums/v508/Etolie/Bannery%20i%20avatary/kamya.jpg[/img]
cr:cyndesign i ojou
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 29 kwie 2006

Ja wiem bardzo powierzchownie, także dołączam się do prośby Gwiazdeczki :]
Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart
Kontaktowanie:

Postautor: ToMo » 29 kwie 2006

heheh
dobra dobra
ale to pozniej^^bo troche mam malo czasu :P
ale czy z mojego spoiler2a z epa 2 bylo cos co sie zgadzalo????

Marta, ja kce taki slicny sign z Jinem!
Awatar użytkownika
Gwiazdeczka
Przyklejony do ekranu
Posty: 643
Rejestracja: 25 sty 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Gwiazdeczka » 29 kwie 2006

tak bylo ^_^ dlatego bardzo zalezy mi na twoich spoulerach ^_^
[img]http://img.photobucket.com/albums/v508/Etolie/Bannery%20i%20avatary/kamya.jpg[/img]
cr:cyndesign i ojou
Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart
Kontaktowanie:

Postautor: ToMo » 29 kwie 2006

hehehe
mysle ze jednak w niektore sie niewstrzelilam dokladnie
ale jak chcecie sie pomeczyc mopimi spoiler2ami, to wam napisze :P ale troche pozniej...
matka nade mna stoi z kijem .....
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 29 kwie 2006

Jasne, że chcemy spoiler2ka...I oczywiście, że wszystko z niego zrozumiałyśmy... a zresztą to nie kącik poezji tylko 'centrum informacji'....:wink:

ToMo pisze:Marta, ja kce taki slicny sign z Jinem!


Jeja, naprawdę Ci się podoba :?: Nie ma sprawy ... jeżeli chcesz identyczny to zawsze możesz skopiować :wink: a jak chcesz inny to napisz jak miałby wyglądać, a postaram się go szybciutko zrobić...:P
Awatar użytkownika
Gwiazdeczka
Przyklejony do ekranu
Posty: 643
Rejestracja: 25 sty 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Gwiazdeczka » 29 kwie 2006

ja jestesmy juz przy bannerach to mi sie twoj kurosagi strasznie podoba!!!!!!!!!!!!!^_______^
[img]http://img.photobucket.com/albums/v508/Etolie/Bannery%20i%20avatary/kamya.jpg[/img]
cr:cyndesign i ojou

Wróć do „J-drama”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość