[2005] Hana Yori Dango

seriale z Japonii
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 06 lip 2009

Końcowa scena gdy zostają "urotowani" to jest po prostu lol :D Moja ukochana scena, że też Tsukasa potrafi tak niespodziewanie zmienić swój nastrój :D SWEAT HONEY o lol :D (no tak, może Mao była spocona :D)

Tak, Jun Pyo robił te pomysłki na sposób koreanski, ale Tsukasa pozostanie moim numerem jeden :D Z jakim on przekonaniem wymawiał te sentencje :D Pewności siebie mu nie brakowało :D Koreańczycy byli uczuciowi az do bólu :P

Własnie mi się przypomniałą ta scena, kiedy Jun sobie wyobraża, że Mao jest jego... osobista pokojówką :D :D


www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
sweetluluby
Przyklejony do ekranu
Posty: 825
Rejestracja: 24 kwie 2009
Lokalizacja: Z nad rzeki

Postautor: sweetluluby » 06 lip 2009

Nadal z cała mocą twierdzę, że BOF i HYD to dwie różne dramy i od kiedy przestałam je porównywać, doceniłam i jedna i drugą , na co moim zdaniem zasługują...
Pisząc o tum, że Tsukasa jest moim faworytem miałam na myśli tylko i jedynie HYD :wink: :wink: :wink:
Wybór Jun czy Lee Min Ho jest dla mnie tak prosty i oczywisty, że nie zajmuje mi to więcej niż jedna myśl :wink: :wink: :wink:
KOCHAM LEE MIN HO!!!!!!! :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :hearts:
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 06 lip 2009

p jeju.. u mnie ten wybor jest kwestia nie rozstrzygnieta.. tak jakby sie mnie ktos spytal czy Dirty Dancing 1 czy Dirty Dancing 2.. nie odpowiem po prostu.. jak oglada jedno to powiem ze to jak ogladam drugie to powiem ze to.. tak samo jest z Junem Pyo i Tsukasą.. choc szala chyba jednak troszke przeważa na Tsukasę.. ehh.. no zajebiście trudno jest mi wybrac jednego.. za to co do Ruiego nie mam problemu.. Ogorek rulez.. co do pozostałej dwójki z F4 zdecydowanie wybieram koreańczyków.. Łubin i Herbatnik są jak świeże ciasteczka!!! xD
Obrazek
KOREA: | Flames of Desire | Playful Kiss | Paradise Ranch | Time Slip Dr Jin | Operation Proposal | I do, I do |
JAPAN:
TAIWAN: |Why Why Love | Love Keeps Going | Hayate the Combat Butler | Absolute Darling |
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 06 lip 2009

Ja nie wybieram w tym momencie między doramami, a tylko bohaterami :) mamy ośmiu bohaterów prosze państwa. :D

Tsukasa czy Jun Pyo? ---> Tsukasa!!!!!
Zdzich czy Ogurek? ----> Ogurek!!!!!
Bummie czy Shota? ---> Spór nierozstrzygnięty. Shota jest wspaniały, ale Bummie jest taaaki słodki......
Akira czy Łubin? ---> chociaż postać Akiry generalnie ma więcej sensu w tym filmie, ale Łubin wzbudza we mnie takie uczucia... mam ochotę go przytulić, jest taki biedny :)
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
Avalia
Przyklejony do ekranu
Posty: 699
Rejestracja: 28 sie 2008
Lokalizacja: piwniczka Johnnego
Kontaktowanie:

Postautor: Avalia » 12 lip 2009

Przeglądam sobie aktorki, i pani Yuki co widze w filmach? Tak Hana Yori Dango (1995) i zgłupiałam. Tym bardziej widząc to...
http://www.filmweb.pl/film/Hana+Yori+Da ... 78845/cast" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak się zapytam, czy ja o czymś nie wiem??
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 13 lip 2009

Już kilka razy sie wypowiadałam o tej wersji i podtrzymuję swoją wersję wydarzeń: to jest tragiczne, a Rui jest paskudny....
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
sweetluluby
Przyklejony do ekranu
Posty: 825
Rejestracja: 24 kwie 2009
Lokalizacja: Z nad rzeki

Postautor: sweetluluby » 13 lip 2009

Jak zobaczyłam kawałki, bo ma zassane, to leżałyśmy z Hotarubi i padłyśmy z wrażenia, a Mięcho to po prostu, no sama to musisz zobaczyć, puścisz chyba kleksa :wink: :wink: :wink:
Skórzana kamizela na gołą klatę jest tam normą! :confuse: :mrgreen:
Awatar użytkownika
Ato_mek
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 263
Rejestracja: 01 lis 2006
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: Ato_mek » 13 lip 2009

hehehe to moze byc dobre kamizelka na gola klate chyba sobie to zassam ;P
http://mydramalist.com/dramalist/mini_mini
Awatar użytkownika
Pinikio
Co to jest dorama? o_O
Posty: 45
Rejestracja: 13 lip 2009
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Postautor: Pinikio » 14 lip 2009

Jedna z moich pierwszych dram *.* I moja pierwsza Matsujunem *.* Na początku nie podobała mi się jego fryzura, ale jak się zaczyna głupkowato uśmiechać i jeszcze gra takiego trochę idiotę to trudno go nie pokochać XD Uwielbiam sceny kiedy źle coś mówi po japońsku i inni go poprawiają, a on wyjeżdża, ze swoim "Baka! Przecież tak powiedziałem." XD
"Uwierz w anioły nawet jeśli ich skrzydła są czarne. Uwierz w diabła nawet jeżeli na jego rogach spoczywa płonąca aureola."
Awatar użytkownika
Domek
Już poznaję aktorów ^^"
Posty: 93
Rejestracja: 22 cze 2009
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Domek » 14 lip 2009

Jestem sobie właśnie na 5 odcinku, a właściwie to go już kończę i zaraz zaczynam 6.
Ja mam chyba jakieś zboczenie, bo wyjątkowo mnie interesuje czy ktoś potrafi realistycznie płakać czy też nie XD Tutaj główna bohaterka można powiedzieć, że potrafi, więc nie jest źle : P
Jak narazie nawet mi się podoba. Nie czytałam mangi i raczej już nie przeczytam, więc jestem totalnie obiektywna i wiecie co, uważam, że to kurczę jakiś straszny dramat dla nastolatków jest *__*

Kojarzycie Moe, właściciela baru z The Simpsons? Jeśli ktoś nie kojarzy, to proszę: http://listverse.files.wordpress.com/20 ... zyslak.png Wypisz wymaluj Tsukasa XD Nie mogę wyrzucić sobie tego z głowy XD Szkoda. Gdyby Domyoji'ego grał taki Mukai Osamu alias Zwierzaczek Słodziaczek ta drama zaliczałaby się do grona baaardzo przeze mnie lubianych, a tak to... ych. No narazie ujdzie XD

Za to jestem mega zaskoczona Ogurim! W Hana Kimi, owszem, nie był zły, ale tutaj wygląda super! Fryzurka mu pasuje i te kolczyki, ach XD Mógłby tylko nie nosić tych wstrętnych obcisłych golfów. Ale ogólnie jest good. Jego postać też fajna, zobaczymy jak to będzie za parę odcinków.

Co do głównej bohaterki - poza tym, że ma fajne ciuchy i słodką grzywkę (moje kolejne zboczenie XD), to jest ok. Super głupia nie jest, super inteligentna jak narazie też nie. Ma u mnie raczej plus. Tylko czemu tak szybko wybaczyła temu całemu Tsukasie?!

To ja lecę oglądać resztę.
Awatar użytkownika
Pinikio
Co to jest dorama? o_O
Posty: 45
Rejestracja: 13 lip 2009
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Postautor: Pinikio » 14 lip 2009

A widziałaś chociaż odpowiednik Domyoujiego z mangi? Tu masz jak wyglądał w mandze (lewy dolny róg) i cały rządek jego odpowiedników z live action od góry (chiński ?, japoński i koreański) i moim zdaniem on idealnie go odwzorowuje ;) A że ci przypomina jakieś gościa z Simpsonów z powodu fryza to inna sprawa XD
"Uwierz w anioły nawet jeśli ich skrzydła są czarne. Uwierz w diabła nawet jeżeli na jego rogach spoczywa płonąca aureola."
Awatar użytkownika
Domek
Już poznaję aktorów ^^"
Posty: 93
Rejestracja: 22 cze 2009
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Domek » 14 lip 2009

Widziałam jego mangowy odpowiednik, widziałam ^^ Też uważam, że jeśli chodzi o podobieństwo dobrze go dobrali. Co nie zmienia faktu, że ten aktor, jego twarz, usta i fryzura maksymalnie kojarzy mi się z Moe, niestety : P

Och, och, wrócił Rui! *ogląda dalej*
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 15 lip 2009

Domek pisze:Nie mogę wyrzucić sobie tego z głowy XD Szkoda. Gdyby Domyoji'ego grał taki Mukai Osamu alias Zwierzaczek Słodziaczek ta drama zaliczałaby się do grona baaardzo przeze mnie lubianych, a tak to... ych.


Och, nie przejmuj się. Jeśli choć trochę w japonię jesteś wciągnięta to pokochać MatsuJuna w mgnieniu oka :) nawet nie zauwazysz... Każdy tutaj zaczynał od Ruiego, by zakochać sie po uszy w nieporadnym Tsukasie :)

Miś Fazi na Tsukasę? Nie, dziękuję. Już mi wystarczy on jako Mayama z tekstami typu:
"Mayama, kocham cię"
"Hm"
"Mayama kocham cię"
"Hm"
"Naprawdę cię kocham..."
"...Dziękuję". No to mnie rozwaliło :D
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
lovegood
Przyklejony do ekranu
Posty: 694
Rejestracja: 22 lut 2009
Lokalizacja: Tychy

Postautor: lovegood » 15 lip 2009

Eggie pisze:Miś Fazi na Tsukasę? Nie, dziękuję. Już mi wystarczy on jako Mayama z tekstami typu:
"Mayama, kocham cię"
"Hm"
"Mayama kocham cię"
"Hm"
"Naprawdę cię kocham..."
"...Dziękuję". No to mnie rozwaliło :D


Mnie to nie tyle rozwaliło co załamało. Miałam szczerą chęć przejścia przez ekran monitora i trzepnięcia go tak żeby się nie pozbierał. I tak właściwie przy 80% scen w jego wykonaniu (ten bohater wywoływał we mnie negatywne emocje, marzyłam o tym żeby mu się życie nie ułożyło <sadystka ^^>)

A jeżeli chodzi o miłość do Tsukasy...ja też nie rozumiałam o co chodzi Wam z nim dopóki nie obejrzałam chyba 4 odcinka po którym totalnie go pokochałam i potem z każdym odcinkiem coraz bardziej (no może w drugim sezonie momentami chciałam go skrzywdzić ale ogólnie to z miłości). ;) A Rui...jakoś tak samo przeszło (tak samo jak Makino... :P).
Awatar użytkownika
Nanamii
Wszyscy czekają, aż coś napiszę
Posty: 3
Rejestracja: 21 lip 2009
Lokalizacja: ohsaka [chciałabym]

Postautor: Nanamii » 21 lip 2009

mi na poczatku tez nei bardzo sie podobali ale jak zobaczylam ze rui to ten co grał sano w hana kimi to od razu go polubiłam a domyoji to z czase wydął mi sie bardzo przystojny jednakz ogladajac koreanska wersje hyd załamałam sie tozto oni są brzydcyyyy! jedynie ten od robienia garnkow (odpowiednik tego co parzył ehrbaty) jest w porzadku reszta feeee

Wróć do „J-drama”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości