[2006] Meitantei Conan SP

seriale z Japonii
Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart
Kontaktowanie:

[2006] Meitantei Conan SP

Postautor: ToMo » 04 paź 2006

nyahahaha, fajna dramka detektywistyczna, choc anime ciaaaaaaaagnie sie i ciaaaagnie, jest juz dostepna!
Obrazek

Tytuł: Meitantei Conan
Gatunek: detektywistyczna
Liczba odcinków: 1
Nadawca: YTV, NTV
Emisja: 02.10.2006
Czas emisji: poniedziałek, 21:00-22:48

Cast:
Oguri Shun jako Shinichi Kudo
Tomoka Kurokawa as Ran Mouri
Takanori Jinnai as Kogoro
Iwasa Mayuko jako Suzuki Sonoko
Nishimura Masahiko jako Inspektor Megure
Fukawa Ryo jako Kitajima Shingo
Mizukawa Asami jako Nishida Mai
Matsushige Yutaka jako Azuma Kunio
Nishimura Kazuhiko jako Minamida Kyosuke
Ibu Masato jako Tamagawa Keiji
Becky jako Okino Yoko

OPIS, czyli co dowiedzialam sie z 30 sekundowego spoiler2a :P

ktos wysyla list do Shinichiego, w ktorym oznajmnia ze porwie jego kolege/kolezanke z klasy. Jest to wyzwanie, ktore Shinichi przyjac musi inaczej ta osoba zginie.

to jest tyle co wam na ta chwile moge powuiedziec!
trailer byl fajny i dramka sie sciaga! mam nadzieje ze softy beda :P

ale jedno co mnie drazni to fakt, iz Shinichi prawie caly czas w anime byl dzieckiem, tzn mial wyglad i wzrost powiedzmy 5 lotka! a Shun jest tall, i nikt go w bachora nie zmienia ;/ takie niedociagniecie??
i Ran , czyli Tomoka jest hmmm brzydka ;/


Awatar użytkownika
CHILMA
Przyklejony do ekranu
Posty: 534
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Łódź

Postautor: CHILMA » 04 paź 2006

Czekałam i czekałam na ten special, a teraz będę czekać czy może ktoś do tego napisy zrobi ^^

Anime co prawda nie widziałam [jeśli nie liczyć jednego czy dwóch odcinków po niemiecku], ale ten special chciałabym obejrzeć z czterech powodów:
1. Shun Oguri
2. bo detektywistycznej dramy mi ostatno\io zdecydowanie potrzeba
3. bo to jeden special, a nie ciągnące się w nieskończoność anime ^^
4. Shun Oguri :D

Jakoś nie mogę sobie wyobrazić Shuna jako bachora, więc może dobrze, że nic takiego nie zrobili ^^ [ciekawe notabene jakby to wyglądało o.O]
Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart
Kontaktowanie:

Postautor: ToMo » 05 paź 2006

pewnie bardzo dziwnie :P ale to moze tylko ja :P hehehehe
zapowiada sie ciekawie, ale sadzac po tym trilerze, to naprawde bedzie to cos ala kindaichi i to z Matsu Junem :P
Awatar użytkownika
yamatsumi
Doramowy maniak
Posty: 1013
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: wawa

Postautor: yamatsumi » 05 paź 2006

lol to ta panna z gachibaka? XD
Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart
Kontaktowanie:

Postautor: ToMo » 06 paź 2006

niestety! to ona! dlatego jej juz nie lubie!
bosh! ona grala z Tesshim, Takkim, i teraz z Shoonem! O LOL
Awatar użytkownika
yamatsumi
Doramowy maniak
Posty: 1013
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: wawa

Postautor: yamatsumi » 06 paź 2006

Yamashita Tomohisa pisze:bosh! ona grala z Tesshim, Takkim, i teraz z Shoonem! O LOL


chyba Shunem :P lol zreszta z Shoonem tez grala hehe XD
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 12 paź 2006

I tu nasuwa się pytanko czy ktoś już ją widział :?:
Owszem napisów brak, ale sam special jest już powszechnie dostępny. Przyznam, że dość długo na niego czekałam...tyle, że me rozczarowanie nie zna granic, gdyż zrobili tylko sp, a powinni zaserwować nam serię. Zwłaszcza, że naród japoński słynie z mikroserii :] I zapewne w tym przypadku wyszłoby to na korzyść dla całego widowiska.

Dziwi mnie też wybór aktoreczki, czemu TK ? Jakoś mi niezbyt pasuje do tej roli, że nie wspomnę iż nijak się ma do Shuna...który faktycznie jest zbyt długaśny :] Niemniej dobrze, że nikt nie cuduje z zabiegami komputerowymi, by Ogurka zamienić...hmmm....w skrzata. Na tym etapie mój dysk przeżywa pewną niestrawność związaną z nadmiarem przeróżnych seriali, więc zapewne upłynie troszkę czasu nim ściągnę ten SP. Ech, dajcie znać dziewczyny, czy rzeczywiście jest tak dobry :]
Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart
Kontaktowanie:

Postautor: ToMo » 12 paź 2006

co do samego sp ogladam go jzu od tygodnia i skonczyc nei moge!
bnie dlatego ze mnie jakos nudzui, nie!
ale powtarza schemat kindaichiego! i to strasznie! a powtorzen nie lubie!
choc dramka jest przyjemna, i nawet TK jako Ran jest fajna, i chce powiedziec ze z Shunem wygladaja niezle razem, to mimo wsio zakjonczenie jest niesamowicie oczywiste!

dlaczego SP? a no z tego co wiem to nie planuja nic wiecej, i ten SP zrobiony jest na 10lecie anime/mangi, cokolwiek!
tak ze serii po0ki co nie paluja! i chyba tyczy sie to tez kindaichiego z Kame! czyli nici z k serii! wrrrrrrrrrrr

moze dzis znajde czas zeby skonczyc ten sp, bez napisow, ale ganbaruje! :P

aaaa i jeszcze jedno! softow chyba nie bedzie! why? bikoz jakas fansubownia zrobi hardy! bo 00 wydali i mysle ze za SP sie tez wezma, a na d-ads nikt o softach nei wspomnial! wrrrrrrrrrrrr

marta gdzie sie podziewalas??
Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart
Kontaktowanie:

Postautor: ToMo » 18 paź 2006

ogolnie jak wspomnialam, dramka wyglada ala kindaichi! czyli jest dobrze
skonczylam aj wlasnei ogladac i musze [powiedziec ze wszelkie moje watpliwosci sie rozwialy
a mianowicie mowilam ze mial byc maly conan, ne? no i na sam koniec jest wyjasnione czemu shun nie byl maly, i co sie potem stalo!
troche to dziwne, bo pigulka zmniejszajaca jest glupim pomyslem, ale jak kto woli :P
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 18 paź 2006

OMG :wow: pigułka zmniejszająca ?? To jakiś żart ?? Właśnie zbieram swe zbolałe ze śmiechu kości z podłogi ... :(

Zaplanowałam sobie, że dzisiaj się zabiorę za ten smakowity specialek i po twej wypowiedzi, ToMo, dochodzę do wniosku, że nie będę jednak rozczarowana, wręcz przeciwnie ^__^
Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart
Kontaktowanie:

Postautor: ToMo » 18 paź 2006

heheh
ale pigula jest na saaaaaaaam koniec, i do tego animowana!
czyli nei widac jak zmienjszaja Shuna :P
nie wiem czy to dobrze ze to pisalam, bo to chyba maly spoiler2 byl, choc, to na zakonczenie nie ma wplywu!
porwali kogos, potem znowu porwali, i musial te osoby ktos znalesc! zdziwilam sie z lekka jak potwierdzilam swoje [przypuszczenia odnosnie sprawcy :P
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 13 lis 2006

Minął jakiś czas i o softach ani dudu :(

Aleeee..... mamy pierwszy hardsub :]
Grupa KazeNoKoeFansubs, która zajmuje sie głównie anime postanowiła sprawić nam niespodziankę i oto ich produkt ---> KLIKNIJ MNIE ... wersja jest przyzwoita, a jej wielkość zamyka się w niecałych 700-set mega :]

Gorzej, że obecnie jest możliwość zassania tej produkcji przez torrent (będzie szło stoooo lat) i szczerze wątpię by znalazła się dostępna na jakimś cb :(

Druga sprawa ma się z cząstką tytułu... czy ja dobrze widzę... Prologue ... wychodziłoby na to iż powinni nam zaserwować drugi SP ^^ A jak wiadomo takie cuda się nie zdarzają, więc trochę podrażnili nadzięję widzów na kolejną część... tak się nie robi :buuuu:
Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart
Kontaktowanie:

Postautor: ToMo » 13 lis 2006

raczej watpie ze bedzie cos drugiego, choc do happy zrobili juz 2 czesc! yay dla taguchiego :)
Awatar użytkownika
wersalus
Admin
Posty: 1008
Rejestracja: 20 mar 2006

Postautor: wersalus » 13 lis 2006

martulex pisze:Gorzej, że obecnie jest możliwość zassania tej produkcji przez torrent (będzie szło stoooo lat) i szczerze wątpię by znalazła się dostępna na jakimś cb :(


wrzucilem i wstepnie za 15h ma byc, cos czuje ze ten miesiac bedzie rekordowy w zasyssaniu mam juz 36gb dl i 15gb ul

edyta mowi
hehe mam juz, z 5h szlo, obejrzalem kilka pierwszych minut, fajne bedzie, wieczorem obejrze, jest 4.30 czas spadac
Co można napisać o aktorce, która uwielbia się nawet,
gdyby przez cały czas stała w filmie jak kołek i gapiła się przed siebie?
Awatar użytkownika
wersalus
Admin
Posty: 1008
Rejestracja: 20 mar 2006

Postautor: wersalus » 17 lis 2006

oglada sie dosc fajnie, tyle ze jest przewidywalne i moglo by byc smieszniejsze

+
Tomoka Kurokawa - po gachibaka fajnie jest posluchac jak mowi pelnymi zdaniami i zobaczyc jak sie smieje
latwo wyobrazic sobie anime [ja nie ogladalem]
Co można napisać o aktorce, która uwielbia się nawet,
gdyby przez cały czas stała w filmie jak kołek i gapiła się przed siebie?

Wróć do „J-drama”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości