[2007] Himitsu no Hanazono

seriale z Japonii
Awatar użytkownika
piretka
Oglądam regularnie xD
Posty: 126
Rejestracja: 22 lis 2006
Lokalizacja: Zdzieszowice<->Krakow

Postautor: piretka » 04 lip 2007

Maji de? O_O

Mi sie podobalo tak bardzo ze niektore epy po 3 razy ogladalam. Ale z kolei Hana yori dango 2 nie bylam nawet w stanie doogladac z nudow mimo, iz uwielbiam ponad polowe castu, wiec moze to kwestia roznicy gustow??
Np. Zuzi ode mnie z roku tez sie nie podobalo, glownie ze wzgledu na Shaku Yumiko.

Anyway, to co mnie tak wciagnelo w ta drame to chemia miedzy glownymi bohaterami ale nie pamietam czy w 3 epie juz sie zaczynalo iskrzyc czy jeszcze nie ^^; Moze jeszcze jest szansa ;)


내 사랑 김광석 ~^_^~

[img]http://i27.photobucket.com/albums/c194/piretka/banner.jpg[/img]
Awatar użytkownika
Eliza
Wyróżniony
Posty: 2164
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Eliza » 05 lip 2007

Nie nie, jeszcze nie było rabu-rabu, nawet nie bylo zasugerowane nic, chociaż i tak wiem, że coś tam będzie, w końcu to drama :P
Awatar użytkownika
deki
Już poznaję aktorów ^^"
Posty: 56
Rejestracja: 22 kwie 2007
Lokalizacja: Warszawa^_^

Postautor: deki » 04 wrz 2007

ooo dramka jest bardzo fajna*-*
obsada mi sie starsznie podobaXD
oo moj yusuke :P
dramka jest bardz przyjemna,jeszcze mi został jeden odcinek do obejzrenia wiec narazie nic nie napisze;P
Awatar użytkownika
Tsuya
Już poznaję aktorów ^^"
Posty: 74
Rejestracja: 30 mar 2007
Lokalizacja: Bielawa

Postautor: Tsuya » 21 paź 2007

Ja jestem dopiero po 1 epie i bardzo mi się podoba :)
"Break Out! Break Out! jidai wo kiri hiraku New story" kawaii *-*
Awatar użytkownika
madziorekk
Przyklejony do ekranu
Posty: 840
Rejestracja: 01 sie 2006
Lokalizacja: Bytom

Postautor: madziorekk » 24 gru 2007

jestem już po 3 epkach i jestem zachwycona!! teraz żałuje, że wcześniej nie zaczęłam tego oglądać... cudna drama *___* jestem ciekawa z którym braci skończy główna bohaterka ;)
Awatar użytkownika
madziorekk
Przyklejony do ekranu
Posty: 840
Rejestracja: 01 sie 2006
Lokalizacja: Bytom

Postautor: madziorekk » 25 gru 2007

jeeeeee.... dosłownie 5 minut temu skończyłam oglądać ostatni odcinek... awww... jestem zachwycona, że tak to się skończyło ;) już teraz mogę stwierdzić, że będzie to jedna z moich najukochańszych dram ;) naprawdę jestem zachwycona i daje jej 10/10 ;) chociaż piosenka z openingu mi się średnio podoba :P już dawno nie odczuwałam takiego smutku po zakończeniu dramy... ehh.. szkoda, że to tylko 11 odcinków.. O.o''
Awatar użytkownika
Eliza
Wyróżniony
Posty: 2164
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Eliza » 05 lip 2008

Zrobiłam dramkę za drugim podejściem.
Jak oglądałam ją za pierwszym razem, to stanęłam gdzieś na początku 3 epka i stwierdziłam, ze mało interesujące, a że miałam inne dramy do oglądania, postanowiłam zarzuć ta, z myślą, ze może jeszcze kiedyś dam jej szansę. Tą szanse dostała teraz. Pierwsze 2 epki znów zrobiły na mnie nie najlepsze wrażenie, ale mocno je przewijałam i dało rade, a od 3 epka akcja się rozwija i okazuje się, ze to całkiem sympatyczna drama, głupich gagów jest mało (a pierwsze epki sugerują, ze będzie to właśnie taka komedyjka opierająca się na głupawych scenkach w wykonaniu tej kobitki i 4 braci). A tu trochę o rodzinie, trochę o pracy... tylko wątek miłosny taki straaaasznie niemrawy -_-;

Spoiler! I kurde! ona wybiera nie tego brata! >_< Kyaaaa Satoshi~~! I jeszcze kolejna drama bez pocałunku, nic tylko seppuku popełnić
Oceniam ją na 6,5/10, pół dla Satoshiego ^o^
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: margot. » 31 lip 2009

Zgadzam się z Elizą. Wątek miłosny był strasznie niemrawy, rozciągnięty i tak naprawdę bohaterowie się tylko męczyli. Nie wspominając już, Tsukiyama wybrała najgorszego z braci >.<
Wataru, ta postać mnie tak nieziemsko irytowała... a Tsukiyama robiła czasem za głupią blondynkę.
Szczerze to całkowicie nie rozumiem angielskiego tytułu The Secret Garden. Nie jak to się odnosi do dramy.
Ogólnie średnia drama, nie najgorsza, ani nie najlepsza. Da się oglądnąć, głównie ze względu na Kaname Jun'a i Yamamoto Yusuke (który w końcu ma jakąś normalną rolę i tak wyglądała słodko ^^) *-*
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
"Bin jip"

Wróć do „J-drama”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość