[2005] Touch

filmy z Japonii
Awatar użytkownika
Yoshiko
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 361
Rejestracja: 05 cze 2007
Lokalizacja: Warszawa

[2005] Touch

Postautor: Yoshiko » 06 cze 2007

TOUCH - Japan 2005

Jest to film japoński zrealizowany na podstawie mangi o tym samym tytule. Twórcą tej mangi jest Mitsuru Adachi, który w swoim dorobku posiada równiez inne podobne mangi min: Slow Step, Miyuki, Rough, Hiatari Ryoukou, H2. Mangi Adachi charakteryzują sią połączeniem sportu z romansem oraz dużą dawka humoru.

"Touch" jest to historia o bejsbolu, przyjażni, miłości, poświęceniu, oddaniu i dążeniu do marzeń.

Obrazek

OBSADA:
Masami Nagasawa
Shota Saito
Keita Saito
Nozomi Ando
Jun Fubuki
Hirotaro Honda
Fumiyo Kohinata
Rikiya Kurokawa
Koh Takasugi
Shin Takuma
Yu Tokui
Chinatsu Wakatsuki
Tetsu Watanabe
Hajime Yamazaki

Reżyseria: Isshin Inudo
premiera: 10 września 2005
gatunek: Melodramat, Sportowy

Opowiada historię o dwóch braciach bliźniakach i ich koleżance.. Jeden z braci Kazuya jest świetnym miotaczem i bardzo dobrym uczniem, wszyscy go lubią, ma powodzenie u dziewczyn. Drugi brat, Tatsuya jest leniwym obibokiem, lubi drzemki, patrzec na ładne dziewczyny i drażnic swojego psa . Nie lubi sportu, w dzieciństwie grał z Kazuyą w bejsbol. No i jest równiez Minami. Dobra uczennica, przyjaciółka i sąsiadka bliźniaków.
Pewnego razu przed ważnymi zawodami do Koushien, dochodzi do tragedii w rodzinie bliźniaków. Teraz jeden z braci będzie musiał zrobic coś nie oczekiwanego. Czy mu sie to uda? A kogo wybierze Minami? Czy będzie szczęśliwa? Czy spełnią się marzenia chłopców marzących o grze w bejsbol w Koushien? A może Minami wybierze inna droge w życiu? Tylko co tak naprawde bedzie dla niej najważniejsze?
Tego dowiecie się po obejrzeniu filmu "Touch"
Jednak dla lepszego zrozumienia sytyacji i więzi łączących te trójkę proponuje wpierw obejrzec anime :D

Obrazek

Obrazek

Tu opis po angielsku:
http://www.lovehkfilm.com/panasia/touch.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
filmweb


Awatar użytkownika
aniabourne
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 263
Rejestracja: 12 gru 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: aniabourne » 06 cze 2007

oglądałam HA! sympatyczny film... fajnie sie go ogląda na rozluznienie^^(oczywiscie jak ktos lubi tematyke sportową) xD

P.S. Yoshiko znajomy nick xD chyba cię kojarze z innego forum Tsubasa=> ale nie jestem pewna^^
[img]http://img165.imageshack.us/img165/1233/yamapi18es3sn0.jpg[/img]
Awatar użytkownika
Yoshiko
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 361
Rejestracja: 05 cze 2007
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Yoshiko » 07 cze 2007

Yeah, to ja . Tez ciebie kojarze, tzn twój nick :) Film podobał mi sie, ale anime i tak było o niebo lepsze.
Zmieniając temat na chwile, to chetnie bym zobaczyła live action Captain Tsubasa, wohow..... musieli by to super zrobic aby nie zepsóć efektu :D
Awatar użytkownika
aniabourne
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 263
Rejestracja: 12 gru 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: aniabourne » 07 cze 2007

w sumie też mi się bardziej anime podobało(które mam dzięki tobie *hug*)^^jakoś tam więcej się działo xD

ooo live action Captain Tsubasa O_o awww ale coś mi się wydaje, że i tak by zepsóli efekt T_T to nie było by to samo co anime ^O^
[img]http://img165.imageshack.us/img165/1233/yamapi18es3sn0.jpg[/img]
Awatar użytkownika
osuke

Postautor: osuke » 13 cze 2007

Witam wszystkich.
Zainteresował mnie ten film ponieważ, sam nie wiem dlaczego, lubię tego typu historie ze sportem w tle. Zadam może głupie pytanie gdzie ten film można znaleźć?? Szukałem po torrentach ale wszędzie brak seedów. Orientuje się ktoś gdzie znajdę aktywny torrent ewentualnie jakiś Club Box. Byłbym naprawdę wdzięczny.
Awatar użytkownika
Yoshiko
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 361
Rejestracja: 05 cze 2007
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Yoshiko » 13 cze 2007

Tutaj megaupl
http://silentregrets.com/jmovies/touch.php

A jezeli lubisz sport+romans to polecam równiez H2 i Rough :D
Awatar użytkownika
osuke

Postautor: osuke » 13 cze 2007

Wielkie dzięki za linka.
ROUGH czeka właśnie w kolejce do obejrzenia, chociaż nie przepadam za Hayami Mokomichim. Co do H2 to jest to jedna z moich ulubionych dram. Dlatego chciałbym obejrzeć również TOUCH, przecież to też historia z baseballem w tle. Tak na marginesie, kiedy H2 była emitowana w japońskiej telewizji przebywałem właśnie w Japonii i była to jedyna drama którą tam oglądałem (poza powtórką PRIDE) a do tego często przechodziłem koło stadionu Koushien który był, jakby nie patrzeć dojść istotnym miejscem dla bohaterów dramy. To właśnie fakt że mam jakiś fizyczny kontakt z rzeczywistością widzianą w dramie sprawił że tak bardzo lubię H2. Mam nadzieję że TOUCH przynajmniej trochę zbliżone jest klimatycznie.

Wróć do „J-movie”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość