[2006] Boys Love

filmy z Japonii
Awatar użytkownika
akire
Przyklejony do ekranu
Posty: 873
Rejestracja: 11 sie 2009

Post autor: akire » 25 kwie 2010

Azzel pisze:Ewa, ja pisałam ze ten film jest straszny a tyś się cos napaliła na oglądanie go, nie rozumiem wręcz xD A co do dwójki - temat nawet jest i na dwójkę tu, jak polecacie to może nawet przyśpieszę oglądanie...:)
żeby była ścisłość - ja nie polecam ;)


Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 4101
Rejestracja: 05 mar 2009

Post autor: Azzel » 25 kwie 2010

dobra, moje nadzieje na 2 opadły ponownie xp ;)
Awatar użytkownika
Reira
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009
Lokalizacja: Singapur

Re: [2006] Boys Love

Post autor: Reira » 12 sie 2010

Ej, mnie się ten film podobał. :rolly:

Ogólnie to chyba coś jest nie tak z opisem w 1 poście, bo ja odniosłam wrażenie, że ten dziennikarz nie pracuje dla gazetki i nie chodzi do szkoły, tylko jest trochę starszy niż rysownik i pracuje dla normalnej gazety, która robi wywiad z Noeru. Ogólnie mam wrażenie, że Taishin (fajne imie w ogóle) przez pół filmu traktuje Kisaragiego jak dziecko, albo młodszego brata, którego chce sprowadzić z powrotem na dobrą drogę bo zbłądził. Jest wyrozumiały (np. jak traci prace przez tego trzeciego) i ma pretensje, gdy Noeru łamie ich układ. Właśnie dlatego, że martwi się o niego, a nie chce się z nim przespać Noeru wydaje się być zainteresowany. Ogólnie ten rysownik/model/męska prostytutka jest wykreowany na takiego pięknego niegodziwca, co wie, że wszyscy chcą być jak najbliżej niego i pozwala sobie na zachowania, które normalnie są potępiane (jak traktuje przyjaciela, albo tych swoich klientów)

Oczywiście były sceny, podczas których śmiałam się z głupoty tego filmu, cytaty mnie tylko wkurzały, ale to, że na początku widzimy ich w metrze, a później jest wyjaśnienie tego jest bardzo fajne. Tylko ta końcówka... Ech, dla mnie Mamiya nie umarł, bo był zbyt twardo stojącym na ziemi, rozsądnym człowiekiem, może po prostu mgła zakryła jego małą główkę :-P
akire pisze:
Eggie pisze:nie muszą im zaraz wszystkie kości wystawac...
muszą! <3 ;)
Popieram, jest to przyjemne dla oka, zwłaszcza sceny na basenie, które niestety muszą być w każdym s-a chyba, bo widziałam może ze 3 filmy tego typu i wszędzie ten basen. Basen, basen, basen. :shake:
akire pisze:a ja mam przewspaniałe wspomnienia z tego filmu ^^ był tak niemożliwie beznadziejny, że nigdy go nie zapomnę.
No wiesz..... :fist: , musimy to obejrzeć razem, to będzie pełne zrównoważenie ;-)


PS: Powiedzcie mi jeśli znów nadinterpretuję
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Re: [2006] Boys Love

Post autor: evelinux » 07 wrz 2010

przyjemny film. chociaż ta końcówka taka.. eeee.. no generalnie dziwna.. jak dla mnie to mogłabym ten film jeszcze i kolejne dwie godziny oglądać byleby zrobili lepsze zakończenie.. szalenie mi się podobały te wstawki z cytatami. super pomysł! i cytaty świetnie dobrane!
Tsukush
Przyklejony do ekranu
Posty: 688
Rejestracja: 02 gru 2008
Lokalizacja: Olsztyn

Re: [2006] Boys Love

Post autor: Tsukush » 10 paź 2010

Dla mnie ten film jest absolutnie świetny! Obejrzałam wczoraj , obejrzałam jeszcze raz dziś ... i moja reakcja jest O____o .... Fakt zakończenie dziwne , nie podobało mi się mogli coś innego wymyślić no ale cóż jakoś to przeżyję ... Ogólnie dwójka bohaterów to eee, ahh , masakrycznie ich uwielbiam! W ogóle nie wiem może jakaś dziwna jestem ale ten film na mnie masakrycznie wpłynął po czym gdy skończyłam go oglądać obejrzałam jeszcze dwa o podobnej treści xD I osobiście polecam ten film .... :)
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Re: [2006] Boys Love

Post autor: evelinux » 10 paź 2010

haha.. lol, juz nawet nie pamietam jak on sie skonczyl.. o_O a widzialam go raptem.. miesiac temu.. choc wydaje mi sie jakby to bylo tydzien temu..
ODPOWIEDZ