[2009] Subaru

filmy z Japonii
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków

[2009] Subaru

Post autor: margot. » 23 wrz 2009

Dance Subaru 昴 スバル

Obrazek

data premiery: 2009-03-20
gatunek: dramat, taneczny
reżyseria: Chi-ngai Lee
scenariusz: na podstawie mangi autorstwa Masahito Soda

obsada:
Meisa Kuroki - Subaru
Ara - Rizu Park
Yuta Hiraoka - Kohei
Miku Sano - Mana Kurena
Ken Maeda - Sada
Toshio Kakei - Amano
Kaori Momoi - Isuzu Hibino
opis:
W skrócie: Subaru (dla mnie to raczej jest męskie imię niż żeńskie, ale niech im będzie) i jej brat bliźniak Kazuma dzielą wspólne marzenie by stać się tancerzami baletu. Jednakże z ich pasją nie zgadza się ojciec. Po śmierci swojego brata (jakaś dziedziczna choroba), Subaru postawia zatracić się w tańcu, gdyż czuję że tylko tam może odzyskać szczęście.

trailer:
" onclick="window.open(this.href);return false;
strona oficjalna: http://wwws.warnerbros.co.jp/subaru" onclick="window.open(this.href);return false;
Do tego filmu wykorzystana piosenka DBSK 'Bolero'.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Oraz ich występ w filmie ^^
" onclick="window.open(this.href);return false;

OST:
Obrazek
01. V.I.C.T.O.R.Y./ ARIA
02. Eat You Up/ BoA
03. Bolero/ 東方神起
04. Story of Love/ May J.
05. Watch Out/ BRIGHT
06. Coming to you/ 天上智喜
07. Daydream/ MAY'S
08. The way U are -Japanese ver.-/ 東方神起
09. Sunshine Beach/ CLIFF EDGE
10. YOU/ twenty4-7
11. 少しでいいから/ 天上智喜
12. Corps de ballet/ 冨田ラボ
13. faraway-short ver.-/ 倖田來未


Aaaa strasznie się zapaliłam na ten film. Śliczna Meisa Kuroki będzie tańczyć balet. Z Japońskim kinem taneczny a już z baletem to nie miałam jeszcze do czynienia. Mam nadzieję, że to nie będzie jakaś kiepska wersja Step Up'u, bo się załamię -_-
Póki co pozostaje czekać na jakąś wersję w necie i napisy...


Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki

Post autor: rikli » 23 wrz 2009

hahah, a ja uwielbiam step up i się napalam na ten film XDDD filmy taneczne są fajne <3
haha, no, wiedziałam, że coś mi nie gra z tym imieniem i mnie w końcu oświeciłaś - męskie jak w tyn czas ;P hahah, SUBARU... ;D

chcieć, chcieć!
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków

Post autor: margot. » 23 wrz 2009

Mi się Step Up średnio podobał, za bardzo Hollywodzkie i robione pod nastolatki. Ale tańczyli ładnie ^^
Dlatego więcej oczekuję po Subaru, aczkolwiek za dużo chyba też nie można się spodziewać. Ale z drugiej strony to dramat, więc może zrobią z tego dobre kino?
Ach... zobaczy się jak wyjdzie ten film ^^

Ano Subaru bardziej mi brzmi na męskie imię, aczkolwiek u Japończyków to samo imię często może być męskie i żeńskie. Ja się głównie spotykałam z męskim imieniem i mi się to już tak bardziej utwardziło. Zresztą ładniej brzmi dla faceta Subaru niż dla kobiety ^^
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki

Post autor: rikli » 23 wrz 2009

o, soundtrack i boa jest XDDD
no właśnie nie wiadomo czy taki dramat wyjdzie na lepsze, czy na gorsze... filmy taneczne jak dla mnie kojarzą się z lekkim kinem, ale kto wie, dramaty uwielbiam, so... ;> niech ładnie tańczą, to w dużej mierze wystarczy <3 :D

no własnie ja też raczej kojarzę subaru z facetami, no ale cóż, te japończyki... ;P

jakbyś dorwała film to wiesz gdzie mnie szukać... ;P nadal stawiam na październik, no na dniach powinien być dosłownie... D:
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków

Post autor: margot. » 23 wrz 2009

Nooo OST całkiem, całkiem ciekawy jest ^^ Same gwiazdy normalnie XD

No właśnie nie wiem. Kiedyś oglądałam dobry amerykański dramat o tematyce właśnie balet. Gdzie były pokazane problemy z anoreksją, bulimią, niesamowitą rywalizacją. Naprawdę ten film był dobry i duże na mnie wrażenie zrobił.
A tutaj widzę że połączą bardziej taniec współczesny z baletem, więc pewnie takim totalnym dramatem nie będzie.

No nie wiem czy w październiku wyjdzie, bo jeszcze napisy muszą zrobić. Ale mam nadzieję, że do świąt to się doczekam. Swoją drogą nie wiedziałam, że Meisa Kuroki tak ładnie tańczy ^^
No i DBSK ma swoje niecałe 5 minut w tym filmie XD
Awatar użytkownika
Dwukwiat
Przyklejony do ekranu
Posty: 508
Rejestracja: 18 maja 2009
Lokalizacja: z emo cornera

Post autor: Dwukwiat » 23 wrz 2009

Śista Andżela! bardzo lubię tą aktorkę, ale na zawsze został mi ten obraz One Pound Gospel XDDD

Hmm... Ale kino taneczne, japońskie może być ciekawym doświadczeniem, opis taki zachęcający^^ (choć moja miłość do filmów muzycznych zaczęła się i skończyła na Greass). także przyłączam się do czekania na ten film :D

"Subaru i jej brat bliźniak" to aż głupio brzmi XD Aż się prosi żeby poprawić na "jego" ;d
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków

Post autor: margot. » 23 wrz 2009

Sorry Dwukwiatku ale Meisa Kuroki nijak się nie da zrobić faceta, jest niestety za ładna i za kobieca XDDD

Ja Meisa Kuroki obecnie widzę tylko z roli twardej babki z Ninkyo Helpera. Więc tutaj będzie miła odmiana dla oku. Ciekawe jak sobie poradziła z tą rolą.

Jak ktoś miał linki to proszę się dzielić, bo jak widać, więcej chętnych na ten film jest ^^
Awatar użytkownika
Dwukwiat
Przyklejony do ekranu
Posty: 508
Rejestracja: 18 maja 2009
Lokalizacja: z emo cornera

Post autor: Dwukwiat » 23 wrz 2009

Wiesz, ja się tylko śmieję z imienia, nie z aktorki XD Podejrzewam, że po obejrzeniu filmu "Subaru" przestanie się kojarzyć czysto męsko^^
Awatar użytkownika
kye.chwan
Doramowy maniak
Posty: 1335
Rejestracja: 25 cze 2008
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: kye.chwan » 26 wrz 2009

Aaaa, film jest cudowny~!
Nawet nie wiem od czego zaczac zachwyty ;p Aktorzy wypadli swietnie - Kuroki po zakonnicy i yakuzie pokazala ze moze byc calkiem niezla tancerka, Yuta jest kochany jak zawsze, Kaori uwielbiam po dramie SCANDAL i tutaj grala bardzo podobnie (czyli jak dla mnie rewelacyjnie) plus wszystkie drugoplanowe postacie jak chociazby przyjaciolki Subaru, nauczycelki/nauczyciele - zagrane bez zarzutu, chyba kazdy mi tutaj pasowal do swojej roli.
Sceny taneczne przesliczne - nie widzialam ani StandUpa ani polskiego Kochaj i Tancz, wiec porownania nie mam w sumie - ale jak dla moi wypadlo bardzo mile dla oka. I uliczny street-dance z bojkami na taniec, i baletowe Jezioro Labedzie, i taniec wspolczesny (czemu taniec wspolczesny w wiekszej czesci sklada sie z rzucania sie na ziemie, btw? ;p) - oglada sie swietnie.
Watek z bratem blizniakiem jako przewijajace sie ciagle wspomnienia, jest malo narzucajacy sie i w dodatku zgrabnie podkresla to przez co przeszla Subaru, watek z wystapieniami w klubie jest zupelnie crackowy, ale relacje Subaru z wlascicielka (Kaori) sa cudne i ich pozegnanie sprawilo ze poplakalam sie cala, a miedzy tym watki o przyjazni (prawdziwej i tej nie do konca) bardzo leciutki romansik, rywalizacja pomiedzy tancerkami i troche dramatow.

Jestem zachwycona filmem <3 Koniecznie trzeba go obejrzec^^v
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków

Post autor: margot. » 26 wrz 2009

Aaaa kye robisz coraz większego smaka, a napisów jak nie było tak nie ma -_-
Awatar użytkownika
kye.chwan
Doramowy maniak
Posty: 1335
Rejestracja: 25 cze 2008
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: kye.chwan » 26 wrz 2009

Hope ze sie napisy szybko pojawia, bo jest co ogladac^^v Co prawda na poczatku sie balam jak to Koroki wypadnie jako tancerka - i w sumie do tej powy nie jestem w 100% pewna czy wszystkie sceny baletowe z jej udzialem sa calkowicie zagarane przez nie czy nie - ale i tak widac, ze babka odwalila kawal porzadnej roboty tanczac^^ Motyw z pojedynkiem street-fight, choc w sumie troche bardzo oklepany to wymiata jak stad na Alaske^^v
Awatar użytkownika
boom_boom
już nie Lady
Posty: 2352
Rejestracja: 05 sie 2009
Lokalizacja: Las pelen DRZEW

Post autor: boom_boom » 07 paź 2009

Szczerze- fabuła tego filmu jest ostro oklepana. Taniec jak to taniec, obroni się ;) I aktorzy też zresztą, ładni, utalentowani, miło oglądać. Tylko jakieś takie mało wybijające się to wszystko...
Awatar użytkownika
Eliza
Wyróżniony
Posty: 2164
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Eliza » 10 paź 2009

film o balecie? moi chce! moi nie ma czasu ale chce!

a z doskonałych dramatów, bardzo smutnych, o tancu i balcie własnie to mozna sobie zoaczyc brtyjski "Billy Eliot"
Awatar użytkownika
boom_boom
już nie Lady
Posty: 2352
Rejestracja: 05 sie 2009
Lokalizacja: Las pelen DRZEW

Post autor: boom_boom » 10 paź 2009

Tak, tam też jest "Jezioro łabędzie". 8) I wolę "Billy'ego Elliota" jednak...
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008

Post autor: Maura » 11 paź 2009

Taki sobie był ten film….nie oczarował, właściwie nawet nie zainteresował… siedziałam jakby w transie zastanawiając się ile jeszcze do końca…hm…

A Szynki to tak dosłownie z choinki się urawały xD Jaaaasne, najpopularniejszy boysband w Azji nie ma nic innego do roboty tylko występować w podrzędnej knajpie. Suuuure XP

No i ta Go Ara XD Jej bohaterka była dosłownie kopią Tsubaki, siostry Tsukasy z HYD XP Ale swoją drogą trzeba pochwalić Arę za płynny japoński bo gra w tym języku wyszła całkiem ok ^ ^

Aha, ten chłopak co latał za Subaru był całkiem do rzeczy <3
Tak, tam też jest "Jezioro łabędzie". Cool I wolę "Billy'ego Elliota" jednak...
No zdecydowanie! Nie ma porównania ^^
ODPOWIEDZ