[2006] Lovely Complex

filmy z Japonii
Awatar użytkownika
madziorekk
Przyklejony do ekranu
Posty: 840
Rejestracja: 01 sie 2006
Lokalizacja: Bytom

Postautor: madziorekk » 27 gru 2006

Ja też na początku byłam nieco zdzwiono tą narracją, a potem te kolory :) Ale naprawdę ciekawy film, chociaż na początku troszke denerwowała mnie Risa; a z Teppeim spotkałam sie po raz pierwszy i zastanawiam się dlaczego tak póxno, bo jest naprawde uroczy :) Teraz juz mam dwóch ulubionych japończyków: YamaPi i Teppei :P


Awatar użytkownika
Yumi
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 257
Rejestracja: 21 mar 2006
Lokalizacja: Bydgoszcz---->Poznań

Postautor: Yumi » 27 gru 2006

czy mogłabym prsić kogoś o napisy wrzucone np na ysi bo mi za nic nie chcą odpalić te co są na cb stoją od wczoraj i nie chcą ruszyc >.<
*LJ* Last*
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 27 gru 2006

Wedle życzenia...CLICK :)
Awatar użytkownika
Yumi
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 257
Rejestracja: 21 mar 2006
Lokalizacja: Bydgoszcz---->Poznań

Postautor: Yumi » 27 gru 2006

wielkie dzieki teraz mogę obejrzeć
*LJ* Last*
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 27 gru 2006

:wink: Miłego oglądanka :P
Awatar użytkownika
Reiha
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 406
Rejestracja: 05 sie 2006
Lokalizacja: Bytom

Postautor: Reiha » 28 gru 2006

mi sie te napisy nakladaja na siebie tzn. mam japonskie na angielskich. Ratunku jak to zrobic by bylo normalnie
If only that day I hadn't met you,
I wouldn't be having these feelings.
These feelings are racing throught me and I want them to reach you
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 28 gru 2006

A jakiego używasz playera ?? Najlepiej wykorzysać "zdolności" MP :]
Awatar użytkownika
Reiha
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 406
Rejestracja: 05 sie 2006
Lokalizacja: Bytom

Postautor: Reiha » 28 gru 2006

juz mam musialam przestawic jedna opcje hehe, tez uzywam MP
If only that day I hadn't met you,

I wouldn't be having these feelings.

These feelings are racing throught me and I want them to reach you
Awatar użytkownika
Yumi
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 257
Rejestracja: 21 mar 2006
Lokalizacja: Bydgoszcz---->Poznań

Postautor: Yumi » 28 gru 2006

Yay film mi się strasznie podobał chociaż ta narracja mnie dobijała, tym bardziej że momentami średnio kumałam o co chodzi, a napisów nie było >.< no ale mimo to film był przeuroczy no i podobała mi się rola Teppei :)
*LJ* Last*
Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Postautor: Devi » 28 gru 2006

Aaa.... a ja nadal nie ogladalam... coraz większy smaczek mi robicie...
W ogóle ten aktor strasznie kjutnie wygląda na tych zdjeciach... juz nie moge się doczekac jak dorwę ten film xP
.:: Unieś głowę. Prędzej czy później zostaniesz ranny,
więc równie dobrze możesz patrzeć jak to się stanie ::.
Awatar użytkownika
ayako
Przyklejony do ekranu
Posty: 512
Rejestracja: 03 sie 2006
Lokalizacja: Kraków

Postautor: ayako » 29 gru 2006

Yumi pisze:Yay film mi się strasznie podobał chociaż ta narracja mnie dobijała, tym bardziej że momentami średnio kumałam o co chodzi, a napisów nie było >.< no ale mimo to film był przeuroczy no i podobała mi się rola Teppei :)


mam dokładnie takie same wrażenia ^^ Teppei jest straszliwie kjut ^^

i dziękuję za mozliwość oglądnięcia tego filmu... (cb)
[url=http://ayako_in_love.livejournal.com]LJ[/url] [url=http://www.last.fm/user/ayako/]last.fm[/url]
Awatar użytkownika
wersalus
Admin
Posty: 1008
Rejestracja: 20 mar 2006

Postautor: wersalus » 31 gru 2006

a mi szczerze srednio sie podobal, pewnie przez koszmarne aktorstwo, a ten narrator byl dobijajacy, czasami wydaje sie, ze mowi po japonsku nie po angielsku

zaskoczylo mnie tez, ze Fujisawa jest starsza od Teppei, w filmie wyglada na odwrot
Co można napisać o aktorce, która uwielbia się nawet,
gdyby przez cały czas stała w filmie jak kołek i gapiła się przed siebie?
Awatar użytkownika
Eliza
Wyróżniony
Posty: 2164
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Eliza » 31 gru 2006

Ja nie wiem, co mam o tym filmie myśleć. Bo był głupi i schematyczy jak nie wiem co. A ta laska co grała główna bohaterkę to beznadziejna była.
Ale w sumie... to nawet się nieźle bawiłam. Mimo to, jabym miała coś innego do oglądania, to wybrałabym to coś innego.
Awatar użytkownika
Reiha
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 406
Rejestracja: 05 sie 2006
Lokalizacja: Bytom

Postautor: Reiha » 02 sty 2007

film strasznie cukierkowy aktorka serio taka sobie, ale film ogolnie nie byl najgorszy ale najlepszy tez nie taki przecietny
If only that day I hadn't met you,

I wouldn't be having these feelings.

These feelings are racing throught me and I want them to reach you
Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Postautor: Devi » 06 maja 2007

No cóż, wreszcie obejrzałam ten film. W sumie to o nim zapomniałam ale akurat wpadłam na niego jakoś przeglądając strony i ściągnęłam...
Co mogę powiedzieć? W sumie film do jakiś rewelacyjnych nie należy.
Nie wiem jak normalnie ze zdolnościami aktorkimi Fujisawy ale tutaj się nie popisała. Wręcz jej gra mnie irytowała okrutnie.
Gra aktorska polega w dużym stopniu na ruchach itp. ale u niej to było wręcz przesadzone... bałabym się koło niej stanąć żeby mnie czasem ręką czy głową nie trzasneła, bo tak wymachoiwała, że aż szkoda gadać...
Ogólnie zauważyłam, że czasem japońscy aktorzy mają takie tendencje do troche zbytniego wymachiwania (jak na mój gust) ale tutaj to już była kompletna przesada ^^'
Tak czy inaczej zaprzeczyć nie mogę, że w sumie dobrze się bawiłam oglądając ten film. Wiedziałam, że wiele się po nim nie mogę spodziewać i z takim podejściem go obejrzałam ^^
Jeszcze tylko na koniec słówko o tej angielskiej narracji - no cóż... nie mam pojęcia kto to wymyślił i po co....
.:: Unieś głowę. Prędzej czy później zostaniesz ranny,
więc równie dobrze możesz patrzeć jak to się stanie ::.

Wróć do „J-movie”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości