[2006] Lovely Complex

filmy z Japonii
Awatar użytkownika
amigone
Co to jest dorama? o_O
Posty: 43
Rejestracja: 21 kwie 2007

Postautor: amigone » 11 maja 2007

według mnie ta narracja to lekko mówiąc porażka. mogłam przeczytac ten wątek zanim wzięłam sie do oglądania bo szczerze się rozczarowałam. troche za bardzo przypominal takie banalne komedyjki amerykańskie


Awatar użytkownika
Asu
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 401
Rejestracja: 12 sty 2006
Lokalizacja: Vancouver
Kontaktowanie:

Postautor: Asu » 11 maja 2007

Zastanawiam sie czy widzieliście wcześniej choć pare odcinków Lovely Complex anime ^^ bo pewnie nie byłoby takich krytycznych uwag ^^ Film się bardzo fajnie wpasowywuje w anime. Jasne, poskracali, poprzycinali, pomieszali, ale akurat to mu się zarzuca - dziwna gra aktorska i kolory itd, to wszystko idealnie odzwierciedlone z anime^^ mi tam sie kapitalnie podobał, aktorka jak dla mnie przesłodka, aktor też. Że nie wspomnę o sensei'ach :P I nawet ten lektor, o ja-cie-sune, komedia ^^
www.evieseo.blogspot.com
www.chomikuj.pl/EvieSeo
Awatar użytkownika
aniabourne
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 263
Rejestracja: 12 gru 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: aniabourne » 12 maja 2007

w końcu wczoraj obejrzałam ten film..ogółem do moich ulubionych nie będzie należeć... oglądało się nawet fajnie..czasami było śmiesznie^^ denerwowali mnie troche aktorzy i lektor, ale luz xD
[img]http://img165.imageshack.us/img165/1233/yamapi18es3sn0.jpg[/img]
Awatar użytkownika
linn.enn
Oglądam regularnie xD
Posty: 124
Rejestracja: 16 paź 2006
Lokalizacja: GDA

Postautor: linn.enn » 13 maja 2007

Jak do tej pory widziałam 3 epki anime, wczoraj postanowiłam zobaczyć film. Troszkę się nim zawiodłam, spodziewałam się czegoś lepszego... na nerwy działała mi główna bohaterka i o zgrozo - jej siostra xD... zbyt ciężki kaliber jak na moje nerwy!
Awatar użytkownika
San-chan
Przyklejony do ekranu
Posty: 665
Rejestracja: 05 lut 2007
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: San-chan » 15 maja 2007

ej, nie rozumiem was.. xD
mnie się ten film naprawde podobał;) to chyba ja jestem taka troche spaczona.. hahaha
dla mnie jak najbardziej na plus ;D
Awatar użytkownika
emenemsbis
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 297
Rejestracja: 07 gru 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: emenemsbis » 16 maja 2007

San-chan - mi też się podobało :P Ale my obie spaczone jesteśmy :P
Może nie jest to mój ulubiony film, ale takie "odmóżdżenie gwarantowane" czasami się przydaje :P Nie podobało mi się jedynie to, jak pod koniec to wszystko totalnie przesłodzili (chodzi mi o to wyznawanie miłości, nauczyciel itp) - wolałabym, żeby wszystko było mniej więcej w takim klimacie, jak początek filmu, ale i tak nieźle się ubawiłam i z miłą chęcią wrócę jeszcze do tego filmu, jak będę potrzebowała rozluźnienia i pośmiania się z głupot :D
A, nie wiem czy wszyscy wiedzą, ale na stronce baka fansubs widziałam polskiego hardsuba tego filmu ;)
Mangę czytałam, i ją wręcz uwielbiam, więc troszkę zdziwiła mnie zmiana niektórych wątków, ale i tak było fajnie :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Asu
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 401
Rejestracja: 12 sty 2006
Lokalizacja: Vancouver
Kontaktowanie:

Postautor: Asu » 16 maja 2007

San-chan, Emenemsbis - jest nas troje spaczonych :D To już banda ;) Ja też ten film uwielbiam i nawet po dłuższym zastanowieniu jakoś nie moge sobie przetłumaczyć żeby ten film miał mi sie nie podobać w jakikolwiek sposób :) Lova ya! ^^
www.evieseo.blogspot.com
www.chomikuj.pl/EvieSeo
Awatar użytkownika
Shi

Postautor: Shi » 22 cze 2007

Właśnie obejżałam ^^ Mi się podobał ^^ Miał taki radosny klimat :P
W sam raz na wieczór po ciężkim dniu, kiedy nie ma się siły myśleć nad skomplikowaną fabułą ;)
Awatar użytkownika
Katana
Co to jest dorama? o_O
Posty: 27
Rejestracja: 05 cze 2007

Postautor: Katana » 21 lip 2007

Może ktoś zarzucić napisy do tego filmu??Bo ja ich nigdzie nie mogę znaleźć
Milczenie jest złotem a mowa srebrem.
Alkohol zabija powoli więc mamy dużo czasu.
Awatar użytkownika
emenemsbis
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 297
Rejestracja: 07 gru 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: emenemsbis » 21 lip 2007

Jak już pisałam, na Baka fansubs (link do tej strony znajduje się na doki doki tutaj:KLIK ). Na Baka fansubs jest to hardsub polski. Nie wiem jak z jakością, bo go nie oglądałam, ale sądząc po innych projektach, to powinno być spoko. Co do softsubów, niestety ich przy sobie nie posiadam, bo bym ci załadowała, ale akutat pożyczyłam płyty (softsuby posiadałam angielskie).
Obrazek
Awatar użytkownika
Noirika
Przyklejony do ekranu
Posty: 528
Rejestracja: 29 gru 2006
Lokalizacja: Wągrowiec/Poznań

Postautor: Noirika » 20 sie 2007

Miałam ochotę wczoraj na coś bardzo komediowego, więc postanowiłam obejrzeć to. Myślałam, że będzie bardziej śmieszny, ale w rezultacie film zrobił nna mnie pozytywne wrażenie. Siostra Risy była świetna, Risa była denerwująca, a Ohtaniego bardzo polubiłam. Muzyka mi się nie podobała. A i jeszcze nauczyciel i jego peruki - na początku mnie to śmieszyło, ale potem zaczęło irytować. Polecam jak ktoś chce się zrelaksować.
Czemu tak na mnie patrzysz? Uważasz, że to niesprawiedliwe, że tylko ja mam ciacho?
Awatar użytkownika
nuri
Co to jest dorama? o_O
Posty: 30
Rejestracja: 20 lip 2007
Lokalizacja: z Nibylandii

Postautor: nuri » 29 sie 2007

Mi się w sumie podobało.. W pewnych momentach irytowały mnie dziwne fryzury głównej bohaterki, bo nie ma to jak być wysoką i jeszcze paradować z kokiem na czubku głowy :/ Jednak to chyba bardziej był wpływ pierwowzoru, bo pomimo tego, że mangi nie czytałam widziałam, że tam również miała tą durną fryzurkę -_-' A Otani w tych spineczkach podczas gry to był przesłodki widok XD Film super gdy, ktoś chce się przy nim rozluźnić. Może i nic ambitnego ale cudownie poprawia humor :D
Mou dame da.. Sora wa mieru noni..
Awatar użytkownika
Mizuki87
Już poznaję aktorów ^^"
Posty: 51
Rejestracja: 30 lip 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postautor: Mizuki87 » 09 wrz 2007

aniabourne pisze:w końcu wczoraj obejrzałam ten film..ogółem do moich ulubionych nie będzie należeć... oglądało się nawet fajnie..czasami było śmiesznie^^ denerwowali mnie troche aktorzy i lektor, ale luz xD



Ja film oglądałam kilka dni temu i podobał mi się bardzo xD Jedna z fajniejszych komedii jaką miałam możliwość oglądać:wink: Normalnie płakałam ze śmiechu :D
A jeśli lektor jest denerwujący to jest na to jedno lekarstwo- film z napisami :D
Awatar użytkownika
Mizuki87
Już poznaję aktorów ^^"
Posty: 51
Rejestracja: 30 lip 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postautor: Mizuki87 » 09 wrz 2007

nuri pisze:W pewnych momentach irytowały mnie dziwne fryzury głównej bohaterki, bo nie ma to jak być wysoką i jeszcze paradować z kokiem na czubku głowy :/ A Otani w tych spineczkach podczas gry to był przesłodki widok XD


Fryzurki były nawet zabawne:D Ale rację oddaję 170 wzrostu i kok ciekawe połączenie nie ma to jak mieć jeszcze 5 cm więcej xD
A Otani słodki i ze spineczkami i bez :love: A na końcu jak się chłopak starał fajnie było pooglądać ten film :D
Awatar użytkownika
Yoshiko
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 361
Rejestracja: 05 cze 2007
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Yoshiko » 10 wrz 2007

A jest z lektorem? gdzie?

Dla mnie film super, pękałam ze smiechu. koike świetnie pasuje do tej roli :D podobało mi sie jak bylo na karaoke i razem spiewali a reszta grupy nie wiedziała kim jest wykonawca :D a w momencie jej wyznania miłosnego, kiedy on powiedział ze to jakis zart i jej mina... boshe... pekłam ze smiechu... i musiałam przystopowac film.... :D

Wróć do „J-movie”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość