Roswell

wszystkie seriale, które nie są made in Asia
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^
Kontaktowanie:

Roswell

Postautor: mootyl » 24 sty 2010

Serial mojego dzieciństwa i jeden z najlepszych w moim życiu (z amerykańskich chyba najlepszy) xD

Obrazek

DANE:
Tytuł: Roswell (A.K.A: Roswell High)
Tytuł polski: Roswell: w kręgu tajemnic
Ilość odcinków: 61 (3 sezony)
Czas nadawania: 04-Paź-1999 do 14-Maj-2002
Stacja TV: The WB/UPN (w Polsce: Polsat/TV4)

PLOT:
Zycie zdolnej i pięknej Liz Parker wydaje się być monotonne i nic nie znaczące w tak małym mieście jakim jest Roswell (znane z rzekomej katastrofy UFO w 1947r.). Do czasu gdy zostaje postrzelona, a z pomocą przychodzi Max Evans, który swymi nieziemskimi zdolnościami ratuje jej życie. Odtąd wszystko się zmienia i nabiera tempa.
Nadchodzi czas ważnych wyborów, prób i walki o spokój, a nawet życie.

OBSADA:
Jason Behr jako Maxwell 'Max' Evans
Shiri Appleby jako Elizabeth 'Liz' Parker Evans
Katherine Heigl jako Isabel Amanda Evans Ramirez
Brendan Fehr jako Michael Guerin
Majandra Delfino jako Maria DeLuca
Colin Hanks jako Alex Whitman
Nick Wechsler jako Kyle Valenti

Obrazek

ODE MNIE:
Pamiętam jak byłem mały i oglądałem ten serial na Polsacie *_* Był to mój ulubiony serial ever, a potem jakoś o nim zapomniałem. Dziwnym zbiegiem okoliczności zobaczyłem przypadkiem w TV, że "Roswell" znowu zawitało na polskie ekrany xD Postanowiłem sobie przypomnieć cały serial... Oczywiście nie przed ekranem telewizora bo to za dużo czekania + reklamy :D:D
Moja obsesja wróciła... i nawet nie oglądam zaległych odcinków koreańskich dram tylko brnę i brnę dalej w historię 3 kosmitów mieszkających na Ziemi *_* ! Ten serial jest świetny !! i nie rozumiem dlaczego w USA nie cieszył się popularnością... T.T Może Amerykanie lubili bardziej głupią Buffy ganiającą za wampirami (sorry, ale ten serial mnie do siebie nigdy nie przekonał) xD

Tak zakładam sobie ten temat bo mam małą wznowioną obsesję + jestem ciekaw czy ktoś kiedyś też oglądał ten serial xD
Hahaha to przez tą produkcję w Simsach nazywałem swoich ludzików: Max, Liz, Michael, Isabel ... hahahaha xD
To przez ten serial pisałem w dzieciństwie fantastyczne opowiadania...
Przez ten serial błagałem rodziców o teleskop, którego nigdy nie dostałem T.T i co noc wpatrywałem się w niebo czy może nie zobaczę UFO na własne oczy? xD

AHA i dzisiaj śmieszy mnie jedno:
Ja na miejscu amerykańskich nastolatków popadłbym w kompleksy:
Że niby bohaterzy tego serialu mają 16 lat? xD Ja mam już rocznikowo 19 i w połowie nie wyglądam tak staro jak oni :D Ale to norma, że 20+ letni aktorzy grają dzieciaków w amerykańskich filmach/serialach :)


♪ Go, Go, Joseon Power Rangers!! xD ♪
Oglądam: Love Rain, A Gentleman's Diginity, Bridal Mask, I Do I Do, Ghost, BIG
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki
Kontaktowanie:

Postautor: rikli » 24 sty 2010

w tamtym roku robiłam rewatcha ^_______^ i znowu utknelam w 3 sezonie ;DDD

ten serial win <3 to nic, ze jest okropnie schematyczny i taki ridiculous ;D

nadal utrzymuje, ze nienawidze tess
i nadal uwazam zwiazek majkela i marii za cudowny

oraz zlewałyśmy sie ze współlokatorkami z szeryfa co odcinek XD

hmm... taaaak... epickość XD
"and it is, because a few inches between two people is a few inches of reservations and rapidly dwindling airspace."
i ship boa with anyone
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 24 sty 2010

Kocham ten serial!
Jest wspaniały, obok Gilmore Girls mój ulubiony stanowczo :D Chociaż trochę stracił, odkąd odszedł Alex, ale trzeci sezon też nie był taki zły :D Ostatnio wreszcie go kupiłam na DVD i nie mogę sie zebrać żeby obejrzeć, bo ciągle tyle sie dzieje :P

Pamiętacię tę głupią kosmitkę graną przez Emily de Revin czy jak ona tam ma... grr nie cierpiłam jej :D
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
Ai_tanu
Doramowy maniak
Posty: 2140
Rejestracja: 26 gru 2009

Postautor: Ai_tanu » 24 sty 2010

ja oglądałam Roswell >D to było takie uzaleźnienie wtedy. strasznie mi się podobał Max, mimo swoich odstających uszu xD lubiłam najbardziej sezon z Tess z tego co pamiętam. ah fajne czasy...i fascynowały mnie zawsze te cudowne zdolności kosmitów xD
uh na wspomnienia mnie naszło, to może faktycznie jeszcze sobie obejrzę xD
Awatar użytkownika
KartoflAnka
Doramowy maniak
Posty: 2345
Rejestracja: 16 gru 2009

Postautor: KartoflAnka » 24 sty 2010

ja oglądałam Roswell >D to było takie uzaleźnienie wtedy.


boziu serial mojej młodości. Się z koleżanka kochałyśmy w Michelu, nawet plakaty miałam :D
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 24 sty 2010

O tak, Michael rządził:D Szkoda że już potem ich tak mało na ekranie było... Z tych wszystkich postaci to już tylko Katherine Heigl czasem na ekranie widuje... no i Colina Hanksa. :P
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^
Kontaktowanie:

Postautor: mootyl » 24 sty 2010

a ja zapomniałem jeszcze dodać, że piosenka "Here with me" do dzisiaj powoduje ciary na moim ciele i jest jedną z tych, które w ogóle się nie starzeją... :)
♪ Go, Go, Joseon Power Rangers!! xD ♪
Oglądam: Love Rain, A Gentleman's Diginity, Bridal Mask, I Do I Do, Ghost, BIG
Awatar użytkownika
kye.chwan
Doramowy maniak
Posty: 1335
Rejestracja: 25 cze 2008
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Postautor: kye.chwan » 24 sty 2010

O losie, jeden z moich ulubionych seriali z ermm, dziecinstwa ;p
Zaraz obok `Dawson's Creek` ;p

Co prawda nigdy nie obejrzalam serii do konca, bo poznijesze rozkminki do mnie nie przemawialy - wszystko bylo ladnie i pieknie dopoki byli na ziemi i sie nie pochlali za bardzo pomiedzy soba - ale pamietam to radosne oczekiwanie na kazdy nowy odcinek <3

Dziekuje za przypomienie o tym serialu; teraz to nawet nabralam ochoty na powtorne ogladanie ;)
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki
Kontaktowanie:

Postautor: rikli » 24 sty 2010

mootyl pisze:a ja zapomniałem jeszcze dodać, że piosenka "Here with me" do dzisiaj powoduje ciary na moim ciele i jest jedną z tych, które w ogóle się nie starzeją... :)


co racja to racja <333 w ogole pokochałam wtedy dido *-*

ale nie no, 3 sezon troche przeginal, to fakt XD
a i uwielbialam tego kolesia z centrum ufo, którego ciało przejmował kosmita ;D i matka marii (dopoki nie zaczela rozkminiac szeryfa, geez ;P) i czyc to nie ja mielismy okazje widziec w ostatnim sezonie californication? XD

ehh, czasy!
"and it is, because a few inches between two people is a few inches of reservations and rapidly dwindling airspace."
i ship boa with anyone
Awatar użytkownika
cookie_nut
Oglądam regularnie xD
Posty: 245
Rejestracja: 15 lis 2009

Postautor: cookie_nut » 24 sty 2010

Hah pamiętam jak na początku się tego bałam oglądać, bo kojarzyło mi się to Z archwum X, a przez ten serial mam traumę do końca życia... Pamiętam, że w szkole by taki koleś podobny do Maxa i sobie obiecałam, że jak mama nie pozwoli mi się związać z ufo to ożenię się właśnie z nim xD
Roswell to był serial mojego dzieciństwa obok telenowel brazylijskich (Buffy też się znalazła w tym gronie).
Ostatnio właśnie puszczają w telewizji Roswell i Buffy, ale chyba mnie to już nie kręci :)

AHA i dzisiaj śmieszy mnie jedno:
Ja na miejscu amerykańskich nastolatków popadłbym w kompleksy:
Że niby bohaterzy tego serialu mają 16 lat? Ja mam już rocznikowo 19 i w połowie nie wyglądam tak staro jak oni Ale to norma, że 20+ letni aktorzy grają dzieciaków w amerykańskich filmach/serialach

Aż tak starzy się nie wydają... Obecnie widzę pełno starych 16-latków... Makijaż, dieta i używki robią swoje...Sama mam kompleksy, bo wyglądam staro jak na swój wiek :(
Awatar użytkownika
isamar84
Przyklejony do ekranu
Posty: 959
Rejestracja: 16 lis 2008
Lokalizacja: PW

Postautor: isamar84 » 25 sty 2010

Kocham ten serial xD uwielbiałam Maxa i Michaela i Isabel, i w ogóle wszystkich i strasznie mi było żal, że tu tak mało było odcineczków, tylko 3 serie :cry:
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 26 sty 2010

oraz zlewałyśmy sie ze współlokatorkami z szeryfa co odcinek xd2

My z sis zawsze mamy zlewkę z Kylea i jego ciężkich westchnień ;DDDDD Ale szeryf teeeż wymiatał (w końcu rodzina, nie? ;p )

I Michael faza <3333 (po co komu był tam Max? XDDDD)
Obrazek
Awatar użytkownika
YuukiCross
Wszyscy czekają, aż coś napiszę
Posty: 2
Rejestracja: 24 paź 2010
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Roswell

Postautor: YuukiCross » 20 cze 2011

Uwielbiam <3
To jeden z tych nieśmiertelnych seriali, które mogłabym oglądać zawsze.
Idealny pod każdym względem. Właśnie przez rolę Maxa, Jason stał się jednym z moich ulubionych aktorów amerykańskich. Był kiedyś taaaaaki mega przystojny *___* Teraz już trochę się postarzał, ale nadal jest świetny.
A Shiri Appleby? Omg.. Tak piękne kobiety nie zdarzają się zbyt często. Ileż bym dała, żeby wyglądać jak ona...
Byłam młodziutka, kiedy ten serial leciał w TV, zachwycałam się więc nim jako dziecko, potem, po kilku ładnych latach odświeżyłam go sobie dwa razy razem z przyjaciółką. Zrył nam mózg tak samo, jak ryją go koreańskie dramy. Magia <3 Zawsze będę wracała do niego z bardzo miłymi wspomnieniami :)
There was a time, when I experienced a miracle.
Yes. DBSK are my miracle.

http://dbsk-segin.com/index.php
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Re: Roswell

Postautor: evelinux » 23 cze 2011

o ja.. w gimnazjum moje życie toczyło sie od soboty do soboty a potem cały tydzień analizowałyśmy z koleżanką każdą minutę sobotniego odcinka <3 myślę, że nie porwałabym sie na rewatcha, bo czasami natrafiam na poszczególne odcinki i jednak teraz mnie już tak nie porywa. ale zawsze będę go kochała jako ta dziewczynka z gimnazjum ktorej życie opierało się na podziwianiu pary max&liz oraz isabel&alex :D
Obrazek
KOREA: | Flames of Desire | Playful Kiss | Paradise Ranch | Time Slip Dr Jin | Operation Proposal | I do, I do |
JAPAN:
TAIWAN: |Why Why Love | Love Keeps Going | Hayate the Combat Butler | Absolute Darling |
Awatar użytkownika
Mayuko
Już poznaję aktorów ^^"
Posty: 65
Rejestracja: 13 lut 2012
Kontaktowanie:

Re: Roswell

Postautor: Mayuko » 15 lut 2012

Również serial mojego dzieciństwa. Dzisiaj, przy śniadaniu, jak czytałam gazetę z programem, prawie rozlałam herbatę, jak zobaczyłam, że znów leci, na Foxie. Mało tego, dam radę załapać się na powtórkę pierwszego odcinka, więc wyrwałam od stołu przed tv <otygłupia>.

Wróć do „Seriale”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość