[2009] Boys Before Flowers

seriale z Korei
Awatar użytkownika
daydreamer4
Doramowy maniak
Posty: 1597
Rejestracja: 19 paź 2008
Kontaktowanie:

Postautor: daydreamer4 » 10 mar 2009

Poza tym... ta cała akcja z tym, ze Jandi nie moze pływać... Raaaany! Niby wina Junpyo? A moze oni zapomnieli, ze Jandi sama się w to wpakowała i Junpyo ją ratował? Nikt jej nie kazał rzucać się pod krzesło xP Zwalanie winy na Junpyo to lekka przesada wg mnie.

No tak ale on sie obwinia za to że przynosi Jandi tylko ból, no ;] Bo wiecie Love Hurts ;P

Co do sceny Kimów... Ja sie tez zastanawiałam skąd Joonie wiedział gdzie jest Bummie i że akurat trzeba sie tam zjawić z ekipą goryli pod pachą ;)
Ja wiem, ze nie jestem obiektywna ale pierwsza część tego wątku, bardzo mi się podobala ;) bo z chęcią przyjmuję każde ilosci scen z Kim Joonem,
Ale po co ten przesadny dramatyzm w tym barze... Zataczajacy sie Kim Bum no - ała... Nie dość ze scena z sufitu to jeszcze psujaca obraz całości... Nie jestem tez do końca przekonana czy przez nadepniecie na dłoń można ją aż tak permanentnie uszkodzić.... :/


Obrazek
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 10 mar 2009

Anyway... gdyby te sceny jeszcze z czegoś wynikały... I tak, to był ich podstawowy problem. Sceny były OK... ale, za przeproszeniem, z dupy xP

Nie dość ze scena z sufitu

Dwie rozbieżne wersje zdarzeń . xP

Ależ jestem zła! Na viikii już przetłumaczyli praktycznie cały odcinek 19, a tu zonk, bo yt skasował pliki -,- Mam tylko nadzieję, że chociaż napisy się zachowały.....
Obrazek
Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Postautor: Devi » 10 mar 2009

Mam dwie koncepcje. xP Albo Bum to po zwykł strojniś i przebiera się za każdym razem, albo... Woo Bin stał tam na drodze całą dobę XP

Moje wizje były podobne xP

No i oni wreszcie ze sobą chodzili czy każde teraz tak tylko mówi, że kochało, a w rzeczywistości tylko się przyjaźnili? confused

Ja to rozumiem w ten sposób, że i jedno i drugie czuło coś więcej do tej drugiej osoby ale żadne się nie odważyło na wyznanie. No i tyle, dupy wołowe xP

Dwie rozbieżne wersje zdarzeń . xP

Nie tak do końca... ale ja utrzymuje, że scena mi się podobała...
Oni chyba chcieli nam pokazać jak to Kim Team się stacza xP

Co do sceny Kimów... Ja sie tez zastanawiałam skąd Joonie wiedział gdzie jest Bummie i że akurat trzeba sie tam zjawić z ekipą goryli pod pachą Wink

A czy tam nie było czasem czegoś takiego jak jeden dzwoni do drugiego (już nie wiem który do którego ale mniejsza z tym xP)
Więc Łubinek usłyszał, że Kim Bum się schlał i wyczuł kłopoty xP Podczas rozmowy przecież mógł spytać gdzie jest xP

Ależ jestem zła! Na viikii już przetłumaczyli praktycznie cały odcinek 19, a tu zonk, bo yt skasował pliki -,- Mam tylko nadzieję, że chociaż napisy się zachowały.....

No myślę, że nie wykasowali...
Ja ściągam dzielnie 19 ep ale ślimaaaaaaaczy się xP
(i tak na napisy co najmniej do jutra musze poczekać xP)
.:: Unieś głowę. Prędzej czy później zostaniesz ranny,
więc równie dobrze możesz patrzeć jak to się stanie ::.
Awatar użytkownika
daydreamer4
Doramowy maniak
Posty: 1597
Rejestracja: 19 paź 2008
Kontaktowanie:

Postautor: daydreamer4 » 10 mar 2009

Dwie rozbieżne wersje zdarzeń . xP

A ja myślałam ze tu chodzi o rozbieżność dupy i sufitu ;);)
Oni chyba chcieli nam pokazać jak to Kim Team się stacza xP

Ale właściwie dlaczego mialby sie staczać?? Owszem staczać to sie zaczyna Bummie i chociaż rozumiem przyczyny takiego jego zachowania bardzo mi sie nie podoba, ze wybrali akurat taki sposób przedstawiania jego postaci:/ Mam jeden wielki zgrzyt między jego słodkim uśmiechem,a zataczaniem sie po podłodze... ;/

I jeszcze o Kim Teamowej scenie... Wydaje mi się ze spacerek Woo bina po barierce i jego rozterki to było wspomnienie, a pokazali je zeby wytłumaczyć jakoś gwałtowność reakcji w tym barze... A co do telefonu - no własnie wydaje mi sie ze to Joon zadzwonił do Buma i własnie nie pokazali żeby ten drugi odebrał telefon... Stąd moje zdziwienie ;)
A moze coś mi się przestawiło...

No myślę, że nie wykasowali...
Ja ściągam dzielnie 19 ep ale ślimaaaaaaaczy się xP

Nie wykasowali, bo własnie jakos oglądam ;) Ale jakość jest tak zła ze z trudem rozróżniam twarze ;/
Wiec także sciągam - ale 8 godzin ściagania jeszcze przede mną ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 10 mar 2009

No myślę, że nie wykasowali...

No yt zawiesił tej dziewusze konto co uploadowała i musiała wszystko od nowa. Dla mnie śmieszne są komentarze, w których ona przeprasza i cos tam postara się wrzucić na nowe konto jak najszybciej, a gdzieś tam w tle są ludzie, którzy mówią by być cierpliwym, najlepiej do w ogóle się nie odzywać i nie oddychać bo nie zuploaduje i w ogóle straszą xP

Ale dwie godziny snu i już wszystko działa. ^.^

edit no straszna ta jakoś na viikii . Jak coś to polecam kanał arashi
http://www.youtube.com/user/19990915 dopiero 3 party, ale oczy nie bolą i widać postaci xP

edit 2
Spoilery ep 19
Powiem, że było dziś całkiem porządnie. Podobały mi się sceny JP/JK i przez ten odcinek żyłam w przekonaniu, że mogliby jednak skończyć razem. To jak JK 'wychowuje' sobie JP jest strasznie słodkie ^^ No i pomogła mu spotkać się z Jandi i jak narazie nie komentuje tego, za co jestem jej wdzięczna ^^ (tzn pewnie potem będę chciała wydrapać jej oczy jak rzuci się na JP na oczach Jandi, ale to na potem xP)

Z kolei tego samego życzyłam JD i JH. Ta troska w oczach Jandi kiedy patrzy na JH... ahh Zwłaszcza ten moment kiedy złapał ją za rękę i puścili tą piosenkę Tmaxa z J. Chyba po raz pierwszy poczułam, że kawałek pasuje do sceny.

Dziś od JP nauczyłam się jak jeść kluski na nowy sposób. ^^ Pamiętajcie tylko by posypać je zupką XP
I fajne były te przekrzykiwanki państwa sąsiadów. It's P-R-I-D-E xP Ale myślałam, że jak tak JP majstrował przy tej kuchence to chociaż gaz się ulotni (wiem, okrutna jestem) i Jandi przybędzie mu na ratunek, a tu nic...

Świetna była ta gra w butelkę, zwłaszcza kiedy Jandi zapytała WooBina którą z F4 by wybrał i reakcja Kim Buma. Myślałam, że to już koniec słodkości, a Kim Joon mi tu się zaczyna upierać, że żadnej by nie poślubił. <3 I znowu powiedział "It's nice" w tej swój uzależniający sposób <3 <3 No i oczywiście przekjutna odmowa odpowiedzi Jihoo czy jest w stanie pokochać. haha
Since it's been awhile, I suddnely want to do it -> przez chwilę zmieszałam się i pomyślałam, że chce się jednak zakochać ponownie, a on mi z buziakiem wyskakuje xP

Kim Bum i Ga Eul hmmm .... no z jego strony była całkowitym przegięciem ta cała randka i naprawdę nie w porządku, że używając sobie na GE wyzwala swoją złość A ona nie tyle co się złościła, a żałowała go... No i jakoś dziwnie szybko się pogodzili... Jakby cała sprawa nie miała miejsca. I dla mnie trochę głupie jest, że ten wątek zapowiadany do epa 19, z tym puzzlowym breloczkiem będzie dopiero za tydzień. Znowu będzie chaotycznie i wyrwane z kontekstu... Ale dobrze, że chociaż Bummie miał wyrzuty sumienia bo już uważałam go za najgorszego xP

Jeśli chodzi o sposób w jaki Jandi straciła lokum , to nic nie dorówna tej wielkiej dziurze w podłodze mieszkanka Makino, XPXPxP

I na koniec muszę z zadowoleniem powiedzieć, że tron królowi został oddany. :D Min Ho znowu jest panem odcinka. :D

Muszę powiedzieć, że wczoraj byłam nieźle wkurzona na BOF. Ale już mi przeszło ^^ Po takiej dawce słodkości wyrok na tą dramę zostaje odroczony na przyszły tydzień. xP

Aaa jeszcze coś :D Najlepsza akcja w tym odcinku? Gleba małego Jihoo była bezcenna. Nie mogłam przestać się śmiać. :D
Obrazek
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^
Kontaktowanie:

Postautor: mootyl » 10 mar 2009

19 odcinek BOF:
Nudy... T_T

Nie wiem dlaczego, ale jak dla mnie to z tą dramą jest coraz gorzej:( Zmienili soundtrack na gorszy, ciągle jakieś smutasy, chaotyczne sceny...

Jandi to jeszcze w porządny sposób straciła ten dom... W jakiejś Tajwańskiej dramie to przyszło trzęsienie ziemi i jedyny dom to głównej bohaterki się zawalił^^

Ogólnie jak za tydzień będzie tak samo słabo, to ja nie wiem co zrobię...

Kiedyś czytałem komentarz, że ze wszystkich koreańskich dramowych adaptacji mang i manhwy to BOF jest najgorsze. Tak sobie myślę dzisiaj i ta osoba ma rację: patrząc na Coffee Prince, Full House czy inne to BOF jest daleko w tyle...
♪ Go, Go, Joseon Power Rangers!! xD ♪
Oglądam: Love Rain, A Gentleman's Diginity, Bridal Mask, I Do I Do, Ghost, BIG
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 10 mar 2009

patrząc na Coffee Prince, Full House czy inne to BOF jest daleko w tyle...

A? ;o Coffee Prince i Full House mają swoje źródła na papierze? Pierwsze słyszę. :O Masz jakiś dostęp?! Aż mi się dziwnie zrobiło, że dopiero teraz dociera do mnie taka info. Wydawało mi się, że Coffee Prince to na podstawie jakiejś nowelki czy coś...

W jakiejś Tajwańskiej dramie to przyszło trzęsienie ziemi i jedyny dom to głównej bohaterki się zawalił^^

ISWAK na bank xP
Obrazek
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^
Kontaktowanie:

Postautor: mootyl » 10 mar 2009

z tego co wiem to Full House i Coffee Prince są na podstawie manhwy...
O Coffee Prince dużo się mówiło, że jest podobny do Ouran High School Host Club (kiedyś oglądałem to... bardzo przyjemne) i ogólnie, że manhwy to takie kopie japońskich mang
♪ Go, Go, Joseon Power Rangers!! xD ♪
Oglądam: Love Rain, A Gentleman's Diginity, Bridal Mask, I Do I Do, Ghost, BIG
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 10 mar 2009

O Coffee Prince dużo się mówiło, że jest podobny do Ouran High School Host Club

Ja raczej słyszałam porównania do Hana Kimi, ale prawie na jedno wychodzi. Zobaczyć dramę Ouran High School Host Club - to by było coś *.*

Jestem na dobrym tropie znalezienia Full House, ale jak na razie o Coffee Prince nie mam żadnego śladu..


Dobra , koniec offtopu :D
Obrazek
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^
Kontaktowanie:

Postautor: mootyl » 10 mar 2009

dobra koniec^^ (do Hana Kimi to prawie o plagiat posądzali.. hahaha)

Wracając do BOF:
Czy to na pewno ma mieć tylko 24 odc.?
Zapowiadali mi tu Jandi pokojówkę, a jej nie było T_T
Pewnie z tego wątku też zrobią tylko pół odc. jak to było z remontem Jandi's house...
♪ Go, Go, Joseon Power Rangers!! xD ♪
Oglądam: Love Rain, A Gentleman's Diginity, Bridal Mask, I Do I Do, Ghost, BIG
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 10 mar 2009

Ma być 25 ^^
Obrazek
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^
Kontaktowanie:

Postautor: mootyl » 10 mar 2009

a mówiłem, że przedłużą o jeden^^
ale zacofany jestem z tymi BOF'owymi newsami... ale ostatnio jakoś mi przeszła ta cała faza na tą dramę --> co widać w moich postach:)
♪ Go, Go, Joseon Power Rangers!! xD ♪
Oglądam: Love Rain, A Gentleman's Diginity, Bridal Mask, I Do I Do, Ghost, BIG
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 10 mar 2009

U mnie też już nie jest ten sam entuzjazm jak na początku, ale z drugiej strony to tak: trochę zmęczenie materiału, a po drugie wszyscy wiemy, że problemem koreańskich dram jest zawsze kryzys dający po sobie znać pod koniec. Niewiele jest dram, które wychodzą poza ten schemat...

A z innej strony nie mogę powiedzieć, że nie kocham tej dramy. To by było DUŻE kłamstwo. xP
Obrazek
Awatar użytkownika
Piżmak
Doramowy maniak
Posty: 1016
Rejestracja: 13 paź 2008

Postautor: Piżmak » 10 mar 2009

aleście się rozgadali...:) Wy juz po 19, a ja bidna musze tkwic jeden dzień dłużej i czekać na tłumaczenie. Już wolę z tymi titrami niż bez, by chociaż ogólny sens uchwycić. Pierwsze odcinki BBF były tak kapitalne, że człowiekowi aż się chciało do nich zasiadać, te ostatnie są po prostu do obejrzenia, ale mimo wszystko gdy wkracza pairing JD JP to jestem przyklejona i nic mnie nie oderwie od monitora, a jeszcze jak się sprzeczaja o coś to już w ogóle:) Dlatego życzę sobie i wszystkim tu zebranym wytrwałości i optymizmu:)

ps. Czy z waszymi zegarkami tez sie coś popsuło, czy tylko u mnie post został napisany godzinię do przodu w stosunku do czasu rzeczywistego?ale jaja:)
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 10 mar 2009

ps. Czy z waszymi zegarkami tez sie coś popsuło, czy tylko u mnie post został napisany jakieś pół godziny do przodu w stosunku do czasu rzeczywistego?ale jaja:)

No bo czasu na forum się nie przesuwa.... Chociaż nie wiem nawet teraz w którą stronę trzeba by był ^^ Ale tak, u mnie jest godzinę do przodu. Na Doki Doki czas płynie szybciej. :D

Dlatego życzę sobie i wszystkim tu zebranym wytrwałości i optymizmu:)
Jak oficjalnie. :D Ale dzięki, słowa otuchy są tu wskazane bo momentami jest ciężko. ^^ Ale ja i tak będę miała mnóstwo wspomnień z tą dramą i z Wami proszę Państwa również. To chyba pierwszy raz jak się tak bardzo zaangażowałam w jakąś rozmowę na jakimkolwiek forum. ;]
Jakimś pożegnaniem mi zaleciało :D
Obrazek

Wróć do „K-drama”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 4 gości