[2009] Boys Before Flowers

seriale z Korei
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^
Kontaktowanie:

Postautor: mootyl » 18 mar 2009

Boże KARA na soundtracku do BOF?! *_*
Aż normalnie muszę ściągnąć - wydaje mi się, że jeszcze tego song'a nie puścili w dramie, bo bym poznał ich cudowne głosiki^^

a co do Jisun... Normalnie ta kobieta mnie prześladuje. Uwielbiam jej głos i piosenki... Nie wiedziałem nawet, że ona to śpiewa, a piosenka wydawała mi się taka magiczna jak jej nowa płyta... no i skojarzenie było jak najbardziej na tak^^

W ogóle DSP Ent. strasznie lansuje swoich artystów przez BOF. No i dobrze! Ponieważ takie zespoły jak:
Kara czy SS501 powinny według mnie mieć taką samą, a nawet większa popularność od artystów np. z SM Ent. <-- no i znowu malutkie dygrysiątko:p

EDIT:
tak!! przesłuchałem OST i stwierdzam, że najlepsze piosenki to Jisun i KARA^^ A takie jeszcze do przesłuchania to A'ST1 i SS501^^ Reszta słaba... a piosenki T-max jeszcze gorsze od "Paradise" ^^ Nie wiem co by zrobił ze swoją karierą Kim Joon gdyby nie BOF. Bo według mnie ten zespół i ich piosenki są jakieś, takie nijakie...

Dzisiaj viikii się obraziła na cały świat i pozwoliła tylko obejrzeć mi 3 party 21 epa. A gdy już dokopałem się do reszty to jeszcze eng suby nie były skończone (pewnie wszyscy mieli problemy). Z nudów zrobiłem suby do 1 parta i zacząłem do 2giego, ale na dzisiaj chęci zabrakło:)

idę spać... znowu ok. 3 ;// a potem spanie w dzień ^^ (tylko jak tu przetrwać historie i francuski -_- )


♪ Go, Go, Joseon Power Rangers!! xD ♪
Oglądam: Love Rain, A Gentleman's Diginity, Bridal Mask, I Do I Do, Ghost, BIG
Awatar użytkownika
Patu-chan
Co to jest dorama? o_O
Posty: 45
Rejestracja: 25 lip 2007
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Patu-chan » 18 mar 2009

Dopiero co skończyłam oglądać 20 odcinek, a tu już na viikii kolejny, więc tylko tak krótko skomentuję to co najbardziej utkwiło mi w pamięci ; p

JanDi jako pokojówka strasznie mi się podobała. Wyglądała całkiem dobrze w tym stroju XD Sceny budzenia JP były naprawdę fajne ^^
A co do JP to jego reakcja na widok babci totalnie mnie rozwaliła ^^ Śmiałam się jak głupia. Spodobała mi się też scena gdy JD zasnęła schowana w szafie.
Zakończenie tego odcinka po prostu nie pozwala mi dłużej zwlekać z oglądnięciem 21! ^^ Tym bardziej, że ciekawa jestem też co z GaEul, bo Yi Jung niby wybiegł pytanie tylko czy za nią czy do swojej pierwszej miłości.

A co do wspomnianej już piosenki JiSun to jak tylko ją usłyszałam to pomyślałam, że musi ją śpiewać właśnie ona. Jej głos rozpoznam wszędzie XD
Awatar użytkownika
Piżmak
Doramowy maniak
Posty: 1016
Rejestracja: 13 paź 2008

Postautor: Piżmak » 18 mar 2009

Patu musze cie zmartwić - Devi wyjasniła mi ,że wybiegł ( to fakt, wszyscy widzieli),ale niestetyz nie za Geaul...Szkoda liczyłam na jakiś szybki zwrot akcji. Zasiadam do 21 epizodu,o ile będzie mi dane:)
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^
Kontaktowanie:

Postautor: mootyl » 18 mar 2009

PO 21 EP. - SPOLIERY

Po 1: Na viikii pewna dziewczyna zaczęła tłumaczyć na polski odcinki BOF (ja także)... ale ja i tak oglądam dramę po angielsku^^ Nie mówię, że moje napisy są idealne, ale ta dziewczyna tłumaczy DOKŁADNIE słowo w słowo z angielskiego i czasem zdania śmiesznie brzmią... ^^ Albo tylko mi się tak wydaje? (Jeżeli jest to któraś z was PRZEPRASZAM ^^)

Po 2: Drama znowu zwolniła i ogólnie straciła tą iskierkę, nadzieję... Motyw Jandi pokojówki zakończył się strasznie szybko (w sumie jak w jap. ver.) Ale mimo wszystko cieszę się, bo Koreańczykom wyszedł ten motyw. W japońskiej wersji ten motyw wydawał się zbędny... w koreańskiej jak najbardziej potrzebny^^

Po 3: Czy tylko ja tak uważam, czy matka Jun-pyo wyglądała pierwszy raz ładnie w scenie nakrycia Jandi i Jun-pyo?

Po 4: Jae-kyung jesteś idiotką! Normalnie jesteś gorsza niż ta z "Star's Lover". Jesteś żałosna i daleko ci do twojego pierwowzoru z japońskiej wersji. Jak możesz chcieć być z chłopakiem, który cię nie kocha? I mówić, że będziesz z nim do końca swoich dni?! Komentarz na viikii, że masz skoczyć ze skarpy był jak najbardziej prawidłowy!!

Po 5: Komentarze na viikii są bezbłędne^^

Po 6: Ga-eul daj sobie spokój z tym idiotą! ;// Jesteście idealną parą, ale to jak on się nad sobą pastwi zaczyna mnie już denerwować. Nie widzi szczęścia, które jest tuż obok niego-_-

Po 7: Ji-ho i Jandi = sesja ślubna. Słodkie, słodkie, słodkie, słodkie... i to jak Ji-hoo dał jej 2nd prize... *_* Normalnie oni powinni być razem!

Po 8: Hyun-joong nie graj więcej scen "płaczkowych". Nie wychodzą ci... Bardziej to wyglądało jak śmiech szaleńca niż rozpacz.... ?! Czy tylko ja mam takie wrażenie?

Po 9: Jestem zawiedziony bo znowu nie usłyszałem piosenki KARA'y. -_- Mam nadzieję, że w końcu ją puszcżą....

Po 10: Odcinek słabszy od wczorajszego, ale nie taki zły jak te tydzień temu... ;) Sceny w kwiatach i ......zbożu?! BYŁY SŁODKIE^^
Scena gry w piłkę.... hmmm bez komentarza;)

No i to chyba na tylę... Może później mi się jeszcze coś przypomni:)
♪ Go, Go, Joseon Power Rangers!! xD ♪
Oglądam: Love Rain, A Gentleman's Diginity, Bridal Mask, I Do I Do, Ghost, BIG
Awatar użytkownika
daydreamer4
Doramowy maniak
Posty: 1597
Rejestracja: 19 paź 2008
Kontaktowanie:

Postautor: daydreamer4 » 18 mar 2009

Aaaa! A mnie skręca z chęci obejrzenia, tylko że zasypiam na stojaco bo ostatnio mnóstwo rzeczy dzieje sie u mnie na raz, a w pracy siedzę przywalona papierami, mapami i komputerami że więc przychodze do domu i jak zombi znowu siadam przed kompem i czytam 'doki doki' ale nie mam sily odpisać ;)
Ale dzisiaj choćby nie wiem co obejrze oba odcinki z tego tygodnia.
A na razie chciałam sie podzielić czymś co zrobiłam w wolnym czasie po tym jak dorwałam sie do nowych oficjalnych zdjec z dramy ^^
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Kliknijcie na miniaturke bo takie jakies duże wyszly ;)
Ehem.. miałam małą głupawkę jak zaczełam wymyślac teksty ;) Chciałam tylko zmienic sygnaturkę i oczywiście mnie poniosło. To pomyslałam że się podzielę z wami. Jeśli sie komus spodoba to mozna zabierać ;) Ja się nie pogniewam :)

EDIT:
Jeszcze był banerek z Kim Joonem ale własnie się spostrzeglam ze z błędem ;/ Jak poprawię wróci ;)
EDIT2:
No i wrócił ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 18 mar 2009

Spolery ep 21
Dziś będzie krótko bo ziewam normalnie i chyba zaraz idę spać.

Mi o dziwo ten odcinek podobał się bo mimo, że wolniejszy zachował poziom. No i oczywiście muzyka robi swoje, wprowadzili już typowe dla koreańskich dram melodie kiedy robi się dramatycznie. ^^ Dobrze że dopiero teraz, bo nie zniosłabym takiego klimatu przez całą serię – wystarczą mi inne seriale ; p

Powiem tylko, że najlepszy motyw był pod koniec, jak to JP chciał by WooBin mu rękę złamał. XP With your abilities, you can do it with one hit. XPXPXP I ja już leżałam ze śmiechu. XD Cała ta powaga nie dała mi się we znaki, ale ta determinacja w oczach JP sprawiła, że gdyby nie Jandi to myślę, że Woobina by nam go trochę okaleczył. Hahahaha :D:D

W ogóle to tak: nie wiek kogo bardziej nie rozumiem – Jae Kyung czy Jandi. Obydwie się okłamują i zaplątały we własnych kłamstwach. W ogóle jak Jandi może być taka głupia i zgodzić się zostać drużbą?!To jest jakieś niedorzeczne. Chociaż z drugiej strony myślę, że rozumiem dlaczego się zgodziła. Jandi wie, że nie może mieć JP i że ten bierze ślub z inną, ale póki ona jest w tym wszystkim, jakoś uczestniczy, może ma wrażenie, że to nie dzieje się naprawdę, że ma wszystko pod kontrolą. To samo tyczy się JP. On sam dobrze wie, jak bardzo to wszystko jest wbrew niemu, ale nie zrobił nic by zapobiec zaręczynom i ślubowi. Ależ się zdziwiłam kiedy ukląkł, a potem wyleciał z tą ręką. ^^ No, ale czas działać chyba nie? Z drugiej strony jest w tych swoich akcjach bardzo bierny i teraz jeszcze zrzuca odpowiedzialność na Jandi by ona decydowała. Jakaś chora sytuacja ;/ Zamotałam. :D

Wątek Bum/Ga-eul w ogóle jakiś ucięty. Już mi tu pięknie w rzepaku pływają, czekam na jakieś miłe słowa, a interesujące okazało się tylko zdziwienie na twarzy Buma, jak mu powiedziała o walentynkach. ^^ A w ogóle to podobały mi się sceny z jego bratem i tą niedoszłą ukochaną. Słodko. ^^
Po 5: Komentarze na viikii są bezbłędne^^

Mootyl, twoje też. XPXPP
Po 8: Hyun-joong nie graj więcej scen "płaczkowych". Nie wychodzą ci... Bardziej to wyglądało jak śmiech szaleńca niż rozpacz.... ?! Czy tylko ja mam takie wrażenie?

Matko, ja też myślałam, że on się z czegoś tam chicholi pod nosem. XP
Po 9: Jestem zawiedziony bo znowu nie usłyszałem piosenki KARA'y. -_- Mam nadzieję, że w końcu ją puszcżą...
W ogóle to chciałabym powiedzieć, że OST2 jest o wiele lepszy. Z pewnością obecność na nim Ji Sun podniosła poziom, ale ten kawałek Brand New Day też jest niczemu sobie , a utwór instrumentalny pod numerem 10 totalnie wprowadził mnie w klimat Goonga XP Z kolei piosenka wykonywana przez Lee Sang Gona to jakby druga część tego kawałka z pierwszego sezonu co jakaś kobietka śpiewa "I'll be waiting fo you coś coś tam"
Kiedy pierwszy raz usłyszałam tą piosenkę KARA to od razu skojarzyła mi się z =>klik Love is…lalala – Baek Ji Young & Yuri Polecam to wariactwo ^^ mój pierwszy epizod z Baek Ji Young xP No po prostu jakby muzykę zdarły z tego kawałka!

Aha, właściwie to cieszę się, że KARY nie puścili, bo uważam, że ta piosenka będzie idealna na zakończenie. ^^ Widzę coś takiego: wszyscy stoją na moście, śmieją się, rozmawiają oglądają zachód słońca - tam Bummie uśmiecha się do Ga-eul i bierze ją za rękę, Ji Hoo ma zamknięte oczy, uśmiecha się i wciąga powietrze, Jandi i JP też stoją w obięciu, ale zaczynają się kłócić o jakąś drobnostkę i Jandi już zaczyna swoją tyradę , ale JP ucisza ją głębokim kissem, a Joonnie śmieje się i kręci głową. XP < w międzyczasie reżyser zapuszcza KARĘ) Teraz kamera pokazuje nam jeszcze raz główną parę i zaczyna się oddalać pokazując wszystkich z góry. Koniec. :D Na dalszą część piosenki przewidziałam najfajniejsze sceny, albo NG, albo takie mini wywiady jak pod koniec My Girl, a potem wszyscy się pięknie kłaniają. :D:D Przesadziłam? Trochę tanio, ale z miłą chęcią zobaczyłabym właśnie takie zakończenie. ^^

Ok.. wyszło średnio krótko ^^

edit
Daydreamer, świetne te sygnatury ^^ Nad zdjęciem z pierwszej sama się zastanawiałam. XP

Życzę powrotu do formy. ^^
Awatar użytkownika
Avalia
Przyklejony do ekranu
Posty: 699
Rejestracja: 28 sie 2008
Lokalizacja: piwniczka Johnnego
Kontaktowanie:

Postautor: Avalia » 18 mar 2009

Daydreamer te sygny są boskie *____* jesteś moim VooDoo!

A tak do odcinka, to już teraz sama nie wiem co mam na pisać. No podobał mi się chociaż ciągle chciało mi sie płakać ehh...Jak zawsze za mało WB ale to szczegół.
Podobała mi się scena co F4 stało razem na balkonie, to było śliczne.
Pierwsza scena też była udana co się mamuśka pojawiła xD leżałam popłakana ze śmiechu hehe...
Świetna była też scena co widownia przy tych zdjęciach ślubnych JD i JH zgodnie wołała KISS!

Ogólnie odcinek jest dla mnie na plus, tylko dlaczego oni tak ucinają ni z gruszki ni z pietruszki te sceny Kim Bum'a i GE??

Mauro świetne zakończenie, mam je dosłownie przed oczami (ahhh...WB *_________*)
Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Postautor: Devi » 18 mar 2009

Po 1: Na viikii pewna dziewczyna zaczęła tłumaczyć na polski odcinki BOF (ja także)... ale ja i tak oglądam dramę po angielsku^^ Nie mówię, że moje napisy są idealne, ale ta dziewczyna tłumaczy DOKŁADNIE słowo w słowo z angielskiego i czasem zdania śmiesznie brzmią... ^^

I to właśnie jest odpowiedź na pytanie dlaczego nie tykam polskich napisów... Już tyle razy się zraziłam, że wolę sobie pooglądac z angielskimi (tym bardziej, że nie mam jakiś wielkich problemów ze zrozumieniem).
Ocvzywiście ja staram się doceniać fakt, ze ktoś włożył trochę pracy w jakieś tłumaczenie i się starał... ale gdy przychodzi mi czytać coś (niby) po polsku czego ja momentami nie jestem w stanie zrozumieć to... no własnie O.o

I tak... nadal nie obejrzałam tych odcinków bo niedawno co weszłam do domu a muszę jeszcze zrobić pracę domową na jutro z Translation >.<
No i lipa bo tak czytam o tych wszystkich scenach, piosenkach... i wzbiera we mnie chęć obejrzenia tego xP No ale nic, będę twarda i dotrwam do jutra xP

daydreamer4 --> graficzki bardzo fajne ^-^
Ja się tak zbieram i zbieram żeby zmienić swoją na coś związengo z BOF ale zebrać się nie mogę xPP
.:: Unieś głowę. Prędzej czy później zostaniesz ranny,
więc równie dobrze możesz patrzeć jak to się stanie ::.
Awatar użytkownika
daydreamer4
Doramowy maniak
Posty: 1597
Rejestracja: 19 paź 2008
Kontaktowanie:

Postautor: daydreamer4 » 18 mar 2009

Dzięki dzięki ;) Ciesze sie że się podobają:)

No i tak sobie z rozpędu przeczytałam zakończenie Maury ;)
Ojeej ^^ nie mam absolutnie nic przeciwko takiemu zakończeniu :) zwłaszcza z ta kłótnią JP i JD o drobnostkę ;) Już mi sie to skrystalizowało przed oczami, tylko ze pewnie się cenzura będzie czepiała o ten kiss i utną go w sekune ale przynajmniej niech pokazą w zamian dluuuugo uśmiechajacego się Junniego :D

Ok, no to teraz zabezpieczona w hektolitry kawy zasiadam do ogladania ;) I nie popuszczę :D Ale z tego co "wyskakałam" z waszych postów odcinki zapowiadaja sie pozytywnie ^^ i mam zamiar wypichcić kolejnego długasnego posta z wrażeniami :)

PS: Na marginesie chciałam zauwazyć ze właśnie pobiliśmy rekord popularności w tym dziale ^^ Niech żyje BOF ;P
Obrazek
Awatar użytkownika
San-chan
Przyklejony do ekranu
Posty: 665
Rejestracja: 05 lut 2007
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: San-chan » 18 mar 2009

ej no, wszystko fajnie.. ale niech mi ktoś odpowie na nurtujące mnie pytanie.. czy oni sobie na Jeju samochody przewieźli czy mają na wyspie identyczne w zapasie?XDDDDDDD
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 18 mar 2009

Przyfrunęły ^^
Też się nad tym zastanawiałam. ^^ Może dopłynęły statkiem, albo faktycznie są tacy próżni że nie zrobi im różnicy jeśli będą mieć jeden zapasowy na Jeju. xP Może mają po komplecie na każdej wyspie xP


Co do próżniactwa F4. Trochę mi szczena opadła jak wylecieli z tym stadionem do piłki nożnej. Ostatecznie jest ich tylko czterech. xP

edit
O, Avalia rzuciła Rubika. xP
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^
Kontaktowanie:

Postautor: mootyl » 18 mar 2009

hahaha^^
no jak to...?! to nie wiecie?!
oni samolotem, a samochody promem^^
♪ Go, Go, Joseon Power Rangers!! xD ♪
Oglądam: Love Rain, A Gentleman's Diginity, Bridal Mask, I Do I Do, Ghost, BIG
Awatar użytkownika
San-chan
Przyklejony do ekranu
Posty: 665
Rejestracja: 05 lut 2007
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: San-chan » 18 mar 2009

własnie avalia, jak mogłaś pozostawić biedaka, wiedzialam, ze po przefarbowaniu to juz nie to, ale jakiś sentyment powinien pozostać... XDDD

a juz wracajac do F4.. ta akcja ze stadionem była taka troche krzywa.. XD oni za czesto wtrącaja takie akcje nie wiadomo skad i nie wiadomo po co;d
Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Postautor: Devi » 19 mar 2009

ej no, wszystko fajnie.. ale niech mi ktoś odpowie na nurtujące mnie pytanie.. czy oni sobie na Jeju samochody przewieźli czy mają na wyspie identyczne w zapasie?XDDDDDDD

O boshe.... San... jak przeglądałam epa to własnie też na to trafiłam i nutrowało mnie to samo xPPPPPPPPPPPPPPP

oni samolotem, a samochody promem^^

Tylko, że to lekki bezsens... bo wygodniej by było jakby mieli jakieś kupione na tym Jeju albo chociaż wynajęte xP
.:: Unieś głowę. Prędzej czy później zostaniesz ranny,
więc równie dobrze możesz patrzeć jak to się stanie ::.
Awatar użytkownika
Avalia
Przyklejony do ekranu
Posty: 699
Rejestracja: 28 sie 2008
Lokalizacja: piwniczka Johnnego
Kontaktowanie:

Postautor: Avalia » 19 mar 2009

ej no, wszystko fajnie.. ale niech mi ktoś odpowie na nurtujące mnie pytanie.. czy oni sobie na Jeju samochody przewieźli czy mają na wyspie identyczne w zapasie?XDDDDDDD

Chyba jako jedyna nie zwróciłam na to większej uwagi...za bardzo mnie poraził WB sam biedny w samochodzie, i GE i Kim Bum jakoś dobrze się bawiący, ja czasem nie wiem czy on jest na nią zły, ja kocha, czy to ona mu focha strzeliła i o co im chodzi...mają większą huśtawkę nastrojów niż kobieta mająca okres v__________v

Ps. Nie sądziłam, że zmiana sygnaturki wzbudzi taką sensacje...ale poniekąd mam focha na Mei-chan za to denne zakończenie >.>

Wróć do „K-drama”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości