[2009] You're Beautiful

seriale z Korei
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki
Kontaktowanie:

Postautor: rikli » 02 lis 2009

hmm, chodziło ogólnie o ten?
Obrazek

si? ;P

jakie złe wrażenie? w sensie... czego?


"and it is, because a few inches between two people is a few inches of reservations and rapidly dwindling airspace."
i ship boa with anyone
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: margot. » 02 lis 2009

o LOL zabiłaś mnie rikli XDDD

To tylko w Korei tak można, żeby facet i kobieta mogli chodzić w identycznym płaczu XD
On tutaj mi się lekko kojarzy z batmanem -_-
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
"Bin jip"
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki
Kontaktowanie:

Postautor: rikli » 02 lis 2009

jeszcze ktoś to miał na sobie, hm, stajl? whatever ;P
ale to norma ;D koreaaa <33 XD
ja tam sie kiedyś kochałam w batmanie, więc myśle, że everything's allright ;3
"and it is, because a few inches between two people is a few inches of reservations and rapidly dwindling airspace."
i ship boa with anyone
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: margot. » 02 lis 2009

rikli pisze:
ja tam sie kiedyś kochałam w batmanie, więc myśle, że everything's allright ;3


padłam XDDDDDDDDDDDDd

No wiem, że to Korea ^^ I najlepsze jest to, że i facet i kobieta w tej samej rzeczy dobrze wyglądają -_-
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
"Bin jip"
Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Postautor: Devi » 02 lis 2009

co to jest VIA?

Te ichnie VIPy
Jak oni wydają coś to najpierw dla nich. Później, po paru dniach, dla reszty ludu
.:: Unieś głowę. Prędzej czy później zostaniesz ranny,
więc równie dobrze możesz patrzeć jak to się stanie ::.
Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 4101
Rejestracja: 05 mar 2009

Postautor: Azzel » 02 lis 2009

Mi się tam zdaje ze to VIA całkiem dobry pomysł jest - ktoś kto coś od siebie daje ma jakieś przywileje, mi tam się np nie śpieszy aż tak bardzo do obejrzenia czegoś <a jak śpieszy to ide na viiikii xp> i te 2 dni dłużej poczekać mogę, dobrze ze nie zastrzegają sobie w ogóle swojej pracy tylko dla darczyńców bądź członków, cza się cieszyć z tego co jest xp
Obrazek
Awatar użytkownika
emenssion
Co to jest dorama? o_O
Posty: 12
Rejestracja: 31 paź 2009
Lokalizacja: Słupsk

Postautor: emenssion » 02 lis 2009

Tak dla zainteresowanych streszczenie epizodu 9 i kilka zdjęć:

Mi Nam daje Tae Kyeong gorącą kawę i życzy mu wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Próbuje też dać mu inne urodzinowe prezenty. Hae Yi zaczyna się czepiać Mi Nam, ale przerywa jej Shin Woo. Hae Yi udaje, że żartowała, ale wpada w zły nastrój. Zabiera spinkę Mi Nam, ale Tae Kyeong ją rozpoznaje i każe zwrócić mówiąc, że on ją kupił. Matka Tae Kyeong'a kontaktuje się z ciotką Mi Nam i mówi, że chce poznać bliźniaki... (moje skromne tłumaczenie, wybaczcie :D)

zdjęcia na stronie:

http://asianfanatics.net/forum/index.ph ... 6226&st=80
Awatar użytkownika
Piżmak
Doramowy maniak
Posty: 1016
Rejestracja: 13 paź 2008

Postautor: Piżmak » 04 lis 2009

na tej samej stronce sa już informacje dotyczące 10 odcinka:0 Oj to będzie słodziak na maksa ten dziesiąty odcinek :)

Dzieki Emenssion
za cynka:)


haha wywęszyłam preview do dziewiątego odcinka - macie i czerpcie z tego wszyscy:)

http://www.viikii.net/videos/watch/4659 ... ode-9.html
Awatar użytkownika
emenssion
Co to jest dorama? o_O
Posty: 12
Rejestracja: 31 paź 2009
Lokalizacja: Słupsk

Postautor: emenssion » 05 lis 2009

Moje spostrzeżenia i reakcje po obejrzeniu 9 epizodu:

- tempo zmiany fryzur jest zaskakujące - TK po traumatycznych przeżyciach szybko zmienił fryzurę (nikt nie wie gdzie i kiedy) i zaszył się w studiu nagraniowym
- sama bym się nie skapnęła, jeśli ktoś podmieniłby mi pustą butelkę na pełną
- OK, ja rozumiem, że statystycznie Koreańczycy mają najmniejsze penisy, ale proszę was, dlaczego faceci w dramach częściej siedzą ze skrzyżowanymi nogami niż kobiety?!
- ciotka MN jest irytująca! Nie dość, że dotyka i wykrada rzeczy F.T. Island, kolejny (kolejny!) raz przyczepia się do paczki TK, to jeszcze chce dysponować majątkiem MN wrrrr... (a w 'My Girl' była taka fajna - aktorka)
- hahaha Jeremy... Jeremy i jego fryzurki... moja pierwsza myśl – kokon! - później ktoś mi podpowiedział, że grzyb haha i faktycznie – miał pieczarę na głowie :P
- moja reakcja na pocałunek: NIEEEEEE!!! (dobrze, że nikogo w domu nie było) wiedźma :/
- w ogóle to zołza: spinka, pocałunek, woda i scena 'wybieraj, który jest najważniejszy' WWRRR
- ładne głosiki chłopaczki mają, nie ma co ;)
- hahaha TK jest pro (tylko mu żetony nie latają :P)
- SW gada do siebie :P on też :P
- słodko, słodko, słodka :D między MN i TK :D najpierw MN go przytula, a później on daje jej maskotkę (własnej roboty ;) ) z ICH spinką ;)
- zazdrość TK – bezcenna (nie ten żeton, nie to picie... nie ten kolor (haha nie ten kolor? ;) )
- hmm... wątek rodzinny się rozwija. Ciekawe, co będzie dalej...

edit:

Epizod 10:

AAAAAAAAAAAAAAAA! Takiego obrotu spraw się nie spodziewałam! Lubię SW, ale nie musiało się tak skończyć! ;(
Awatar użytkownika
lovegood
Przyklejony do ekranu
Posty: 694
Rejestracja: 22 lut 2009
Lokalizacja: Tychy

Postautor: lovegood » 05 lis 2009

Ep. 9 :D

-Zrobić imprezę przy "Rudolfie"? W YB wszystko jest możliwe :D
-Te pytania - co wybierasz? xD
-TK na pewno się nie odwodni :D Spija tą wodę jak głupi. Ciekawe jak często do kibla lata :P
-Akcja - operacja. Jedyneee.
-Jeremy i te banany "zamienię się w małpę jak to wszystko zjem" :P
-SW jest kawaii...szkoda mi go all of the time
-ta dziołcha od TK m nie wkurza :/ zabieranie GMN tej spinki...shame.com ^^
-Zazdrosny TK :D Heee xD
Awatar użytkownika
Nashirah
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 286
Rejestracja: 30 wrz 2009
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Nashirah » 06 lis 2009

9 odcinek to była jakaś jedna wielka faza. xDDD
Najpierw menedżer tańczący do Abracadabry (ach, ten ruch bioder!) i zaraz potem Rudolf, srsly.

10 odcinek natomiast wykończył mnie nerwowo. Czy każda drama musi mieć taką postać jak fake fairy? Tylko człowieka irytuje. ;'P
Końcówka... może jednak Shinwoo przełamie klątwę?
"Moja ci ona! Moja!" xDDD

Ogólnie cały czas mi się podoba. <3
Obrazek
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki
Kontaktowanie:

Postautor: rikli » 06 lis 2009

omo! po co tak długo leżałam w wyrze, mogłam 10 obejrzeć, a tak musze wychodzić na koreańca, bu~~
ale ta drama kopie tyłki, serio, ja czasami aż nie moge sie śmiać, bo nie ogarniam XDDD
shin woo przełamie klątwe....? O___O brzmi... rewolucyjnie ;D
"and it is, because a few inches between two people is a few inches of reservations and rapidly dwindling airspace."
i ship boa with anyone
Awatar użytkownika
jordi
Doramowy maniak
Posty: 1212
Rejestracja: 26 sie 2009
Lokalizacja: ŁDZ

Postautor: jordi » 06 lis 2009

Nashirah pisze:Końcówka... może jednak Shinwoo przełamie klątwę?
"Moja ci ona! Moja!" xDDD

Ogólnie cały czas mi się podoba. <3


To mnie rozwaliło! Myślałem, że jak zwykle obudzi się koło 14 odcinka, a tu już w 10!!! Ciekawe, co nam siostry Hong zafundują (oby nie końcówkę podobną do Delightful Girl Choon-hyang, bo tego nie ścierpię drugi raz...)
MDL: http://www.mydramalist.com/dramalist/Jordi :)
Ostatnie 6 obejrzanych dram (moja ocena):
Oh My Venus (7.5/10) :)
Village (5/10)
Bubblegum (4/10)
Awl (7.5/10) :)
Sassy Go Go (6,5/10)
She Was Pretty (2,5/10) :angry:
Awatar użytkownika
olszyna
Oglądam regularnie xD
Posty: 184
Rejestracja: 04 lip 2008
Lokalizacja: Piaseczno
Kontaktowanie:

Postautor: olszyna » 06 lis 2009

A co było nie tak z końcówką Delightful Girl Choon Hyang? xD

haha ja na razie stanęłam z oglądaniem na 7 epie, ale na razie mi się podoba^^ tak dużo osób pisało, że nudy, nie warto, a dla mnie dramka jest naprawdę dobra^^ jest dużo niedorzeczności, ale jest zabawnie i Jang Geun Suk świetnie gra^^ te jego miny, kręcenie ustami, gra brwiami xD tylko czemu mi tak Hongkiego oszpecili? aaaaaaa.....
[img]http://i25.tinypic.com/14jnqjt.jpg[/img]
Awatar użytkownika
jordi
Doramowy maniak
Posty: 1212
Rejestracja: 26 sie 2009
Lokalizacja: ŁDZ

Postautor: jordi » 06 lis 2009

Chodzi głównie o to, że tam były straaaszne dłużyzny (zwłaszcza po 9 odcinku) - nudno było jak nie powiem co (bo niecenzuralne :P ) - To, co zrobił Shin Woo daje nadzieję na to, że Siostry Hong w miarę dobrze rozplanowały zakończenie (tzn. tak, że nagle nie zniknie jakaś postać, czy nie będzie wspaniałej zmiany jednego z bohaterów)
MDL: http://www.mydramalist.com/dramalist/Jordi :)
Ostatnie 6 obejrzanych dram (moja ocena):
Oh My Venus (7.5/10) :)
Village (5/10)
Bubblegum (4/10)
Awl (7.5/10) :)
Sassy Go Go (6,5/10)
She Was Pretty (2,5/10) :angry:

Wróć do „K-drama”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 3 gości