[2010] Prosecutor Princess

seriale z Korei
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^
Kontaktowanie:

[2010] Prosecutor Princess

Postautor: mootyl » 30 mar 2010

Ta wiosna zapowiada się NAPRAWDĘ ciekawie i PRACOWICIE... kolejny tytuł, który pewnie trzeba będzie obejrzeć :D

Prosecutor Princess

Obrazek

INFO:

* Tytuł 검사 프린세스 / Geomsa Princess
* Gatunek: romans, komedia
* Odcinki: 16
* Stacja TV: SBS
* Emisja: 2010-Mar-31 do TBA
* Czas emisji: środy i czwartki 21:50

FABUŁA:

Ma Hae Ri (Kim So Yeon) jest młodą panią prokurator, która znana jest z doskonałej pamięci i umiejętności wyciągnięcia od świadków wszystkiego, co jest jej potrzebne w danej sprawie. Sama dziewczyna niezbyt interesuje się swoją pracą i woli spędzać większość czasu na zakupach oraz ostro zakrapianych zabawach w dyskotekach... Jednak gdy zauważa, że jej kolega z pracy, prawnik Seon In Woo (Park Shi Hoo), powątpiewa w jej umiejętności, zirytowana Hae Ri postanawia pokazać mu, na co ją stać i zaczyna dążyć do pozycji numer jeden wśród koreańskich prokuratorów. Jej postawa bardzo podoba się prokuratorowi generalnemu, Yoon Se Joon (Han Jung Soo), którego uczucia do Hae Ri są silniejsze od koleżeńskich. Na dodatek walczący z sobą Ma Hae Ri i Seon In Woo nie spodziewają się, że ich również niedługo dosięgnie podobne uczucie...

Lenistwo kazało ściągnąć opis z polskiej Dramawiki xD

OBSADA:

# Kim So Yeon jako Ma Hae Ri
# Park Shi Hoo jako Seon In Woo
# Han Jung Soo jako Yoon Se Joon
# Choi Song Hyun jako Jin Jung Sun

DODATKOWE INFORMACJE:
* Gościnnie w dramie wystąpi zespół ZE:A (odcinek 2)
* Piosenką przewodnią będzie utwór wykonany przez idol group SHINee - Fly High
* Scenarzysta tej dramy odpowiedzialny był za Shining Inheritance
* Subami prawdopodobnie zajmie się With S2
* Jest to kolejna drama po "Personal Taste" w tym tygodniu, w której wystąpi aktor grający poprzednio w Chuno xD General Choi ^^


♪ Go, Go, Joseon Power Rangers!! xD ♪
Oglądam: Love Rain, A Gentleman's Diginity, Bridal Mask, I Do I Do, Ghost, BIG
Awatar użytkownika
Ai_tanu
Doramowy maniak
Posty: 2140
Rejestracja: 26 gru 2009

Postautor: Ai_tanu » 30 mar 2010

Szajnie i ZE:A, lol xD [przepraszam że na to najpierw zwróciłam uwagę, no ale...]

a tak poważnie to w ogóle się wcześniej nie zastanawiałam nawet nad oglądaniem tego, a teraz czytam opis, plus zawsze zachęcające "komedia, romans"... kurcze, to jest drama przynajmniej do kategorii 'obejrzyć 1 ep i zobaczyć co dalej' xD
Awatar użytkownika
isamar84
Przyklejony do ekranu
Posty: 959
Rejestracja: 16 lis 2008
Lokalizacja: PW

Postautor: isamar84 » 30 mar 2010

i oto kolejna pozycja do obejrzenia :D
Oglądam: Miss Rose ep8/23, Prime Minister and I ep6/16, In A Good Way ep10/21, Borrow Your Love ep9/14
Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 4101
Rejestracja: 05 mar 2009

Postautor: Azzel » 30 mar 2010

ooo, jak miło ze temat zrobiony:D Jedna z dram które ustawiłam sobie obowiązkowo na sprawdzenie cóż to będzie.
Obrazek
Awatar użytkownika
KartoflAnka
Doramowy maniak
Posty: 2345
Rejestracja: 16 gru 2009

Postautor: KartoflAnka » 30 mar 2010

pierwsze co mi się rzuciło w oczy to fajne buty tej pani na fotce - ale to moje zboczenie :D

z opisu wynika,ze to może być interesujące. ja nie wiem, czy już ogarniam tytuły, a co dopiero to wszystko oglądać :shock:
Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 4101
Rejestracja: 05 mar 2009

Postautor: Azzel » 30 mar 2010

heh, czy przypadkiem tej sukienki co ma na plakacie nie miała jedna kobitka ze Still marry me na jakiejś sesji przedramowej zdjęciowej?
Obrazek
Awatar użytkownika
jordi
Doramowy maniak
Posty: 1212
Rejestracja: 26 sie 2009
Lokalizacja: ŁDZ

Postautor: jordi » 30 mar 2010

o - mój opis z wiki :-P

Znam fabułę pierwszych dwóch epów i muszę powiedzieć, że moim zdaniem zapowiada się lepsza komedia, niż w konkurencyjnym Personal Preference (tam Son Ye Jin wymiata, ale Minho w preview był strasznie sztywny... :/ )

Poza tym dawno nie słyszałem tak przesłodzonej piosenki SHINee (leci na początku preview - na YT bez problemu można znaleźć :) )

Bohaterowie:

Kim So Yeon - jak ja chciałem ją zobaczyć w czymś lżejszym po IRIS - no i jak na zawołanie :D Jako pani prokurator, którą bardziej zajmują zakupy i zabawy na pewno świetnie się sprawdzi.

Park Shi Hoo - niewiele mogę o nim powiedzieć, ale jest mocno wychwalany za Family's Honor, a Iljimae też nie widziałem (chroniczny brak czasu :/ ). W preview wydawał się dość sztywny, ale może to tylko pierwsze wrażenie.

Han Jung Soo - znany głównie z Chuno tak naprawdę, tutaj będzie postacią z tragiczną przeszłością (nie będę mówił jaką, żeby nie spoiler2ować :) ). Gra dość poważnego szefa w prokuraturze, w której Ma Hae Ri zacznie pracować... Chyba taki "Anioł Stróż" się szykuje...

Szczerze, to oprócz komedii romantycznej liczę na jakieś sprawy (jak w Partnerze, choć może nie tak rozbudowane...), którymi prokuratorzy będą się zajmowali, bo ileż można siedzieć w biurze, albo chodzić na zakupy, lub do klubów??

Czekam z niecierpliwością (tak jak przy Kopciuchu - najmniej jednak wyczekuję Personal Preference - może dlatego, że wiecznie obawiam się iż MBC znowu zawiedzie :/ )
MDL: http://www.mydramalist.com/dramalist/Jordi :)
Ostatnie 6 obejrzanych dram (moja ocena):
Oh My Venus (7.5/10) :)
Village (5/10)
Bubblegum (4/10)
Awl (7.5/10) :)
Sassy Go Go (6,5/10)
She Was Pretty (2,5/10) :angry:
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 30 mar 2010

oo.. brzmi ciekawie :) i do tego ten podpunkt z Shining Inheritance i juz prawie widze siebie jak to sciagam.. :D
Obrazek
KOREA: | Flames of Desire | Playful Kiss | Paradise Ranch | Time Slip Dr Jin | Operation Proposal | I do, I do |
JAPAN:
TAIWAN: |Why Why Love | Love Keeps Going | Hayate the Combat Butler | Absolute Darling |
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 30 mar 2010

Widzę siebie czołgającą sie przed Evi w czerwcu żeby pożyczyła :P
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
jordi
Doramowy maniak
Posty: 1212
Rejestracja: 26 sie 2009
Lokalizacja: ŁDZ

Postautor: jordi » 31 mar 2010

Wrażenia po obejrzeniu RAW-a:

Praktycznie Kim So Yeon ciągnęła ten 1 ep do przodu...

Mam nadzieję, że w kolejnych epach będzie trochę więcej pozostałych bohaterów... aczkolwiek jej "dziwactwa" potrafią nieźle rozśmieszyć. :-)

(Zabójcza była ta złota miniówa, jaką założyła do prokuratury :-P )

Park Shi Hoo - coś czuję, że będzie to dziwna postać... ale poczekamy chociaż do 4-5 epa...

Han Jung Soo - pan "poważny" - czyli mała powtórka z Chuno... Aczkolwiek w drugim epie dowiemy się o nim nieco więcej (co wynikało z zapowiedzi)

Pozostali bohaterowie przemknęli parę razy, ale niezbyt wiele można na razie o nich powiedzieć...

Muzycznie irytowało mnie puszczanie piosenki SHINee średnio co 7-8 minut - jak tak dalej pójdzie, to znienawidzę ten utwór...
Natomiast druga piosenka BARDZO mi się spodobała... Czuć klimacik lat 80 i śpiewa ją chyba jakiś girlsband, ale głosów nie poznałem...

Poza tym utwory instrumentalne dość typowe dla komedii romantycznej...

Ogólnie dość dużo się w 1 epie działo, ale nie widać, żeby w kolejnych epach pokazywano jakieś sprawy (niestety :-( )... Zobaczymy, co jutro pani prokurator wykombinuje w dyskotece z ZEA :-D

Na razie takie 4/6 (ale tylko po obejrzeniu RAW)
MDL: http://www.mydramalist.com/dramalist/Jordi :)
Ostatnie 6 obejrzanych dram (moja ocena):
Oh My Venus (7.5/10) :)
Village (5/10)
Bubblegum (4/10)
Awl (7.5/10) :)
Sassy Go Go (6,5/10)
She Was Pretty (2,5/10) :angry:
Awatar użytkownika
kells
Przyklejony do ekranu
Posty: 695
Rejestracja: 22 lis 2009

Postautor: kells » 01 kwie 2010

pierwszy ep obejrzany:)

wrażenia: MEGAPOZYTYWNE. taki fajny, lekki odmóżdżacz. momentami było naprawdę zabawnie. czasem aż łapałam się na tym, że zakrywałam oczy ze wstydu za główną bohaterkę:D sama Kim So Yun świetnie sobie radzi w swojej roli, jest żywiołowa, i autentyczna. jedna rzecz mi tylko nie daje psokoju... jak to ktoś na samym początku pierwszefgo epa zauważył na viikii: 'is she supposed to be hot?!' dołączam się do tego pytania... laska ma piękne ciało, tego nie podważam, ale... TA FRYZURA?! dlaczego oni ją tak obcięli?! i ta grzywka! no wybitnie jej to nie pasuje. na dodatek te włosy jej sie tak jakos falują i momentami wygląda jakby miała na głowie siano:D zaraz mi się przypomina fryzura momo z ToGetHer, tylko ze tam to było uzasadnione, a tutaj...

Obrazek

no sami chyba przyznacie, że bywa średnio z tymi włosami:D

o ileż lepiej byłoby gdyby główna bohaterka miała piękne długie włosy? gdyby tak ją wymienić na Boo Tae Hee z 'the birth of the rich' - no przecież ona by tam była idealna;d

kolejna sprawa - główna rola męska. z tego co sie orientuję, tym głównym panem będzie Park Shi Hoo... A co z Han Jung Soo??? mg, jest tutaj taki hot! zresztą, obaj są mega hot i mam poważny dylemat... chyba jeszcze nigdy nie było tak, żebym się nie potrafiła zdecydować, czy bardziej lecę na głównego pana, czy na 'tego drugiego'... bywało ozywiscie ze bardziej kibicowałam 'temu drugiemu', ale zeby obydwu po równo?! mg, może z biegiem czasu któryś z nich bardziej żłapie mnie za serce, ale póki co obydwaj są tak samo hot więc na pewno będę dalej śledzić tę dramę!!

oprócz tego jest miło, przyjemnie, dużo się dzieje, nic się sie wlecze itd. na razie ejstem wniebowzięta;]
Awatar użytkownika
Ai_tanu
Doramowy maniak
Posty: 2140
Rejestracja: 26 gru 2009

Postautor: Ai_tanu » 01 kwie 2010

o tak, tak, zgadzam się, po pierwszym epie zapowiada się naprawdę ŚWIETNA komedia xDDD

właśnie... mi było za nią wstyd prawie od pierwszej sceny do ostatniej... xD ale w momencie kiedy zaczęła śpiewać... to już przekroczyło granice.

wgl Kim So Yeon ma tu taką kompletnie inną rolę niż w IRIS że SZOK, ale naprawdę fajnie jej wychodzi granie tej zakręconej postaci. i Park Shi Hoo <33333 [przyłączam się do komentarzy na viikii <3 xD]wiem że to trochę out of blue ale jego głos mi się okropnie kojarzy z MatsuJunem xD ten pan prokurator który grał z Chuno też się zresztą świetnie prezentuje^^

OST jest całkiem fajny, no może piosenka SHINee trochę za często leci [flaj haaj!] ale w sumie już mi się wkręciła, a ta druga girlsbandowa jest śliczna^^

i trochę smuci mnie że ta drama miała najniższy rating z tych trzech co wczoraj wyszły, bo wg mnie naprawdę fajnie się zapowiada^^ oczywiście nie widziałam jeszcze pozostałych, no ale... xD

będę już od dziś czekać na 2 ep xD
Awatar użytkownika
jordi
Doramowy maniak
Posty: 1212
Rejestracja: 26 sie 2009
Lokalizacja: ŁDZ

Postautor: jordi » 01 kwie 2010

Ai_tanu pisze:a ta druga girlsbandowa jest śliczna^^


I właśnie patrzyłem w liście płac - śpiewają dwie babki... Jedna mi przypomina głosem kobitkę z f(x), ale drugiej to kompletnie nie mogę poznać... Ale utwór świetny... (tytuł to bodajże "Give Me")

No i jeszcze nie było balladki, która leciała w preview (ale chyba w 2 epie już puszczą), bo też jest świetna.

Ai_tanu pisze:i trochę smuci mnie że ta drama miała najniższy rating z tych trzech co wczoraj wyszły, bo wg mnie naprawdę fajnie się zapowiada^^ oczywiście nie widziałam jeszcze pozostałych, no ale... xd

będę już od dziś czekać na 2 ep xd


Szczerze?? Ja się spodziewałem takiej oglądalności i chyba raczej tak zostanie (nie przekroczy 10%). 1. bo jest Kopciuch, który bankowo będzie szedł do góry (zwłaszcza po pierwszym epie, który był naprawdę dobry). 2. bo na MBC leci Minho (a tak szczerze, to moim zdaniem dość słabiutko mu poszło w 1 epie - Son Ye Jin wyraźnie go przyćmiła i tylko dla niej to dalej będę oglądał...)

Ale ja i tak Prokuratorkę będę śledził - dobra rozgrzewka przed mrocznym thrillerem "Bad Guy", którego premiera po zakończeniu Prosecutor Princess :-)

A piosenkę Shinee w całości znajdziecie na ihoneyjoo ( http://www.ihoneyjoo.com/soundtracks/pr ... track-ost/ )
MDL: http://www.mydramalist.com/dramalist/Jordi :)
Ostatnie 6 obejrzanych dram (moja ocena):
Oh My Venus (7.5/10) :)
Village (5/10)
Bubblegum (4/10)
Awl (7.5/10) :)
Sassy Go Go (6,5/10)
She Was Pretty (2,5/10) :angry:
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 01 kwie 2010

ep 1

Smiech :D Podoba mi sie :D Chociaż faceci nie za bardzo, ale za główna bohaterka i cała zgraja pozostałych osób... wszyscy są genialni :D Jezu, az sie za nia wstydziłam... Co ona tam wyprawiała :D Chyba będę kontunuować oglądanie, całkiem ciekawie sie zapowiada, tylko problem z czasem to bedzie kosmiczny widzę... O.o
No i piosenki... Obie są świetne, ale SHINee to juz uzależnienie :D

PS Sami znajomi w tej dramie :P
Najpierw ojciec, któy był zdaje się ojcem Junsu w SI, teraz przyjaciółka głównej bohaterki, która też chyba grała przyjaciółkę w The vineyard man...

Mam pytanie: który z nich ma niby być tym głównym? Ten młody czy ten stary...? (zaraz, chyba ten młody...)
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 4101
Rejestracja: 05 mar 2009

Postautor: Azzel » 01 kwie 2010

nooo, w końcu drama która mnie wciągnęła po pierwszym epie :D no i ją na pewno kontynuuję, po prostu nie mogę uwierzyć ze ona to TA HWA z Irisa xD co pewien czas musiałam patrzeć na obsadę dramy i sprawdzać xD no a mi sie ten młody pan podoba, ciasteczek jak dal mnie, no i jest dużo humoru, dużo się dzieje no i też jak główna bohaterka na karaoke zaczęła wyprawiać swoje to zaczęłam się wstydzić za nią xD czekałam dziś w ogóle do 4 na napisy ale tylko dwa party były tak sensownie przetłumaczone, mam nadzieje ze będzie szybciej dziś:D
Obrazek

Wróć do „K-drama”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Yahoo [Bot] i 5 gości