[2010] Prosecutor Princess

seriale z Korei
Awatar użytkownika
kells
Przyklejony do ekranu
Posty: 695
Rejestracja: 22 lis 2009

Postautor: kells » 07 maja 2010

Azzel, jesli chodzi o to, ze adwokat mialby byc w zwiazku z corką mordercy swojego ojca (bosh, jak to brzmi;d) to... jest jeszcze inna hipoteza. troche sie naczytalam na soompi i ktos mial naparwde fajny pomysl i generalnie to chyba chcialabym w to wierzyc, ZE:
ojciec hye ri wcale nie zabił ojca in woo! na pewno ojciec hye ri ma cos na sumieniu, to jest oczywiste, ale moze to nie on jest winny smierci ojca in woo? byc moze sie do niej jakos przyczynil, ale... co jesli to nie on go wyslal na tamten swiat? ktos na soompi stiwerdzill ze moment w ktorym ojciec hye ri pochylal sie nad zwlokami i mial rece całe we krwi byl troche dziwny. tzn. czy ktoś babrałby sie w cudzej krwi jesli by kogos zabil? chyba ze to tak w szoku i w panice... ale... byc moze on te zwloki po prostu znalazl? i sprawdzał czy on ciągle zyje, albo chcial go przywrocic do zycia i stad ta krew na jego rekach? a moze byl jakims wspolnikiem od morderstwa, ale to nie on ostatecznie zabil ojca in woo? naparwde nie wiem, ale cos mi mowi ze moze byc w tym ziarnko prawdy... ze moze faktycznie to nie ojciec hye ri zamordowal ojca adwokata a adwokat po prostu przez caly ten czas sie mylil? kurcze, to by bylo megadobre rozwiazanie, bo w sumie wtedy nie byloby az takich przeszkod na drodze do milosci adwokata i hye ri...;d


Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 4101
Rejestracja: 05 mar 2009

Postautor: Azzel » 07 maja 2010

eeej, to jest genialnie koreańskie rozwiązanie, przez tą całą historię miłości niespełnionej zapomniałam że ten fragment rzeczywiście był dziwny - ojciec Hye Ri wyglądał bardziej na przerażonego zwłaszcza patrząc na zakrwawione ręce... no tak wiec jest możliwość że 1. nieumyślnie to wszystko poszło - jakaś kłótnia czy coś gość się na coś nadział <trochę w to wątpię...> 2. jakiś wspólnik był w to zamieszany jego wezwał no i musiał zakryć ślady 3. on odkrył go ale jako że był jedyny tam i mógł mieć motyw to postanowił zatuszować sprawę mimo ze nie był winien śmierci 4. albo był z kimś innym tam i wtedy doszło do jakiejś kłótni, chcieli gościa nastraszyć a zginął...
dobra, zbyt bujną mam chyba wyobraźnię już xp ale to było by takie koreańskie gdyby się okazało że ojca Hye Ri wina głównie była taka ze nie odkrył prawdy a mordercą był kto inny, a prawnik wierząc w to pierwsze poświecił miłość po czym się okazało ze właściwie na marne bo to nie o to chodziło <yay, coraz bardziej nie mogę sie doczekać xD> No i jeszcze słowa ojca chodzą mi po głowie - że dla rożnych ludzi różne rzeczy mogą być złe i zależy często wszystko od sytuacji - czyli ojciec mógł zatuszować to wszystko bo chciał chronić rodzinę, córkę, którą o losie wysłał dla odkupienia win na prokuratorkę, niestety spisując wyrok na siebie przy okazji... jej, ale mi nastrój spekulacji włączył xD
Obrazek
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 07 maja 2010

Haha, bardzo mnie rozśmieszyły te dwa ostatnie epy :D
Od 10 epa zauważyłam, że w dalszym ciagu podoba mi się fabuła jako całość, ale to sie nie przekłada na poszczególne sceny ostatnio...

Po prostu żartem roku jest wątek z prokuratorem. Najpierw był obojętny na wszystko, potem jak Hye ri nad nim trochę popracowałą, to się zwrócił z jej stronę, a teraz jest już w stanie rozmyślać o Jin... Hye ri straciła 2 adoratorów w jednym epie^^ I ten tekst "Ahjumma jest w tobie zakochana" "Ale oc ty mówisz?" :D Po prostu jakby sie ze snu obudził :P

Jezu, czy tylko ja uwazam, ze Goodbye my princess jest tragiczną piosenką? ^^ Za to bardzo podoba mi się to wszystko instrumentalne to leci...

In woo jest w dalszym ciagu hot itp ale ostatnio trochęv mniej jak zaczął sie rozklejać. Mam to szczęście (lub nieszczęście, zalezy jak patrzeć) ze ryczę na niewielu filmach. Teraz przeczytałam sobie wasze odczucia jeszcze przed obejrzeniem tych dwóch nowych epów i pzygotowywałąm sie na depresję, ale maslane oczy IW autentycznie robił się nużące, te jego tęskne spojrzenia po prostu mnie rozśmieszyły ^^ a jak MHR zaczęła przeżywać, to chociaż bardzo polubiłam tę postać to pomyślałam, że słusznie jej sie należy. aka domyślna a nie potrafiła skapować że go kocha. A teraz za późno... :P W ogóle, skąd ona wytrzasnęłą jego ciuchy? Rozśmieszyło mnie to użalanie sie nad sobą :P

Jestem zbyt zmęczona żeby rozmyślać nad intrygą snutą przez ojca, ale i tak nic nie kapuje i pewnie jak ją wreszcie ujawnią, to i tak nic nie skapuje ^^ Bardzoproszę, ktoś mógłby mi streścić dokładniej co juz wiemy o tej firmie? Firma była ojca, a na papierze był dyrektorem facet który urzyczył nazwiska za kasę/ziemię. Ten facet był mężem kobiety, której pomaga IW w przebraniu pisarza. Co ona ma wspónego z tym, że nie chce męża wydać? I to morderwstwo to ojciec zapłacić ludziom, żeby mu zapewnili alibi? Dobrze myślę? jakoś tego do kupy złożyć nie mogę.
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
kells
Przyklejony do ekranu
Posty: 695
Rejestracja: 22 lis 2009

Postautor: kells » 07 maja 2010

to dobrze, ze nie umiesz podkladac tego do kupy, bo chyba taki jest zamysl zeby nas trzymac w niewiedzy i niepewnosic do samego konca-i dobrze.

a ciuchy miala od niego, przeciez jej kiedys pozyczył (zdaje sie ze wtedy jak ją pomidorami oblali - nawet we flashbacku bylo;)). widocznie mu ich wtedy nie oddała.
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 07 maja 2010

I kto tu sie w stalkera zamienia? :D Nawet mu ciuchów nie oddała :P

Haha, prawnik przyjechał do domu i zaczął operację: wymrażanie MHR :D

EDIT
Nie srsly - SI było dobre, ale w inny sposób. A to naprawdę jest dobrze napisane... Ten suspens! Czemu PP ma takie słabe rejtingi? Nie kapuje... Nie mówcie mi, że PT jest na 1 miejscu.. T.T
W każdym razie, ciekawe jaka konfronacja wyniknie z tego pojedynku, bo widząć jaka to niekonwencjonalna drama, pewnie nie będzie to zwykłe - unikamy sie, cierpimy.. etc... etc...
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
jordi
Doramowy maniak
Posty: 1212
Rejestracja: 26 sie 2009
Lokalizacja: ŁDZ

Postautor: jordi » 08 maja 2010

Nie - prowadzi kopciuch (12 ep miał ponad 20%) - PT ma 15%, a prosecutor podskoczyło do 11,5% (bo 11ep miał niecałe 10%)...

Za to w Weekendowych powtórkach prowadzi PP (ma 9-10% - powtórki lecą w sobotę i niedzielę o 16:20 na SBS), Kopiuch ma 7%, a PT zaledwie 4-5% :)

Źródło: TNS Media

Co do OST:
Monday Kiz jest BOSKIE!!! (Posłuchaj sobie Shinee - to dopiero jest syf :P od 3 epa ani razu nie puślici - sami się zorientowali, że badziewne... :P)

Szkoda, że Kakao puścili raz jak na razie :( - w paru scenach naprawdę by pasowała :)
MDL: http://www.mydramalist.com/dramalist/Jordi :)
Ostatnie 6 obejrzanych dram (moja ocena):
Oh My Venus (7.5/10) :)
Village (5/10)
Bubblegum (4/10)
Awl (7.5/10) :)
Sassy Go Go (6,5/10)
She Was Pretty (2,5/10) :angry:
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 08 maja 2010

Ty, SHINee faktycznie juz od dawna nie było!! E tam, na mojej mp4ce to jest hit nr 3, zaraz po MUZIK 4minute i Love is 4men :D Mnie po prostu bardzo rusza ta piosenka :D A Monday Kidz mi sie podobają ale ta piosenka to akurat nie. A juz jak wyją Goodbye my princess w refrenie to tylk sobie zadaje pytanie kto by chciał takie cos spiewac...

Hehe, mówisz ze po 11 epie podskoczyła oglądalność.. ciekawa jestem czemu te oglądalności nagle podskakuja w trakcie serii (ze spada to rozumiem). No bo... ze nagle ludzie przychodzą i zaczynają oglądac od 11 epa? :D W trakcie?
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
kells
Przyklejony do ekranu
Posty: 695
Rejestracja: 22 lis 2009

Postautor: kells » 08 maja 2010

jordi pisze:Posłuchaj sobie Shinee - to dopiero jest syf :P od 3 epa ani razu nie puślici - sami się zorientowali, że badziewne... :P)


nieprawda, puscili shinee calkiem niedawno, pamietam, bo myslalam ze bede wymiotowac:D ale fakt, robią to bardzo sporadycznie, wlasciwwie to tak sie odzwyczailam ze jak wtedy puscili to az sie zdziwilam;] ale wiesz, klimat dramy sie zmienil, teraz beda puszczac same łzawe kawałki;d
Awatar użytkownika
Piżmak
Doramowy maniak
Posty: 1016
Rejestracja: 13 paź 2008

Postautor: Piżmak » 08 maja 2010

Nie - prowadzi kopciuch (12 ep miał ponad 20%) - PT ma 15%, a prosecutor podskoczyło do 11,5% (bo 11ep miał niecałe 10%)...

Za to w Weekendowych powtórkach prowadzi PP (ma 9-10% - powtórki lecą w sobotę i niedzielę o 16:20 na SBS), Kopiuch ma 7%, a PT zaledwie 4-5% Smile


Jordi możesz podać konkretną stronę , z której wyciągnęłaś te wiadomości? Byłabym wdzięczna.
Awatar użytkownika
jordi
Doramowy maniak
Posty: 1212
Rejestracja: 26 sie 2009
Lokalizacja: ŁDZ

Postautor: jordi » 09 maja 2010

http://www.tnms.tv/company/main.asp

jeszcze jest AGB, ale to podaje daum...

Poza tym oglądalność masz wypisywaną w poszczególnych tematach na angielskiej i polskiej wiki :)
MDL: http://www.mydramalist.com/dramalist/Jordi :)
Ostatnie 6 obejrzanych dram (moja ocena):
Oh My Venus (7.5/10) :)
Village (5/10)
Bubblegum (4/10)
Awl (7.5/10) :)
Sassy Go Go (6,5/10)
She Was Pretty (2,5/10) :angry:
Awatar użytkownika
Panna_S
Już poznaję aktorów ^^"
Posty: 65
Rejestracja: 06 sty 2010
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: Panna_S » 09 maja 2010

12 odcinek PP, obejrzałam przed 12 odcinkiem CS co jest rzecza dość niecodzienną (bo zazwyczaj czekam z niecierpliwością na kolejne odcinki CS i rzucam wsztstko, gdy tylko pojawią się napisy) i świadczy tylko o tym, jak bardzo wciągnęła mnie ta drama :D

I w sumie nawet gdy wszyscy płakali było tak znośnie, choć zazwyczaj dostaję wtedy poważnych drgawek i ciężkiej niestrawności.

I baaardzo podobał mi się koniec... Był taki, że nie wiem jak doczekam kolejnego odcinka. Ciekawa jestem jak się wszystko potoczy.

Plusem tej dramy jest to, że z bardzo lekkich (a nawet lekko durnowatych) pierwszych odcinków, dość płynnie przeszła w etap ciekawych i przyjemnych w odbiorze relacji, by następnie zmienić się we wciągający, dobrze przemyślany kryminał. Naprawdę niespodziewałam się czegoś takiego :)
Awatar użytkownika
kells
Przyklejony do ekranu
Posty: 695
Rejestracja: 22 lis 2009

Postautor: kells » 09 maja 2010

Panna_S pisze:Plusem tej dramy jest to, że z bardzo lekkich (a nawet lekko durnowatych) pierwszych odcinków, dość płynnie przeszła w etap ciekawych i przyjemnych w odbiorze relacji, by następnie zmienić się we wciągający, dobrze przemyślany kryminał. Naprawdę niespodziewałam się czegoś takiego :)


całkowicie się zgadzam. nikt się chyba nie spodziewał ze po tych pierwszych głupiutkich odcinkach, w ktorych hye ri robila po prostu z siebie idiotke (nigdy nie zapomne jej karaoke:D) nastapia epy w ktorych jedna zagadka goni drugą. wciaz sie powtarzam, ale to jest najlepsza niespodzianka tego roku:)
Awatar użytkownika
gosq
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 362
Rejestracja: 10 maja 2010

Postautor: gosq » 11 maja 2010

Nie chcę się powtarzać za bardzo
Ale ta drama z zapełniacza czasu w oczekiwaniu na kolejny odcinek Cinderella's Sis w sumie w tym momencie chyba nawet bardziej mi się podoba...
no i z całej tej dramowej środowo-czwartkowej trójki najlepszą rolę męska ma Park Shi Hoo i jest najlepszy aktorsko i bardzo pobudza moje fangirlingowe receptory <3
damsko to jak dla mnie panuje Moon Geun Young

aaa dziś 13 odc ... mam nadzieje, że subersi na viikii się sprężą...
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 11 maja 2010

Nie, jutro dopiero :P Sroda, czwartek leci :P
Niemniej PSH... <3 zgadzam się :D
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
gosq
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 362
Rejestracja: 10 maja 2010

Postautor: gosq » 11 maja 2010

no tak, mój błąd ^^ małe zagubienie w czasie przez nie chodzenie do szkoły :)

Wróć do „K-drama”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość