[2010] Playful Kiss

seriale z Korei
Awatar użytkownika
anna-banana
Doramowy maniak
Posty: 1195
Rejestracja: 20 kwie 2010
Lokalizacja: niestety nie z Korei:(

Re: [2010] [z] Playful Kiss

Postautor: anna-banana » 19 sie 2010

Za to dziewczę wygląda ładnie,na pewno lepiej niż w ISWAK :)


[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
isamar84
Przyklejony do ekranu
Posty: 959
Rejestracja: 16 lis 2008
Lokalizacja: PW

Re: [2010] [z] Playful Kiss

Postautor: isamar84 » 19 sie 2010

obejrzałam sobie treaser i ten uśmiech na końcu mówi mi, ze nie będzie tu takiego aroganckiego geniusza jak w ISWAK, jego uśmiech był za słodki na zimnego drania :(
Oglądam: Miss Rose ep8/23, Prime Minister and I ep6/16, In A Good Way ep10/21, Borrow Your Love ep9/14
Awatar użytkownika
anna-banana
Doramowy maniak
Posty: 1195
Rejestracja: 20 kwie 2010
Lokalizacja: niestety nie z Korei:(

Re: [2010] [z] Playful Kiss

Postautor: anna-banana » 19 sie 2010

Może nie będzie tak źle,może ma wewnętrzne pokłady zimnego drania których jeszcze nie uwolnił :wink:
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
isamar84
Przyklejony do ekranu
Posty: 959
Rejestracja: 16 lis 2008
Lokalizacja: PW

Re: [2010] [z] Playful Kiss

Postautor: isamar84 » 19 sie 2010

anna-banana pisze:Może nie będzie tak źle,może ma wewnętrzne pokłady zimnego drania których jeszcze nie uwolnił :wink:

na to liczę, premiera coraz bliżej, będę za to trzymać kciuki :wink:
i dziewczyna tak średnio mi się podoba, chyba za bardzo przyzwyczaiłam się do Ariel (którą bardzo lubię), choć ona wydaje się idealna do głupiutkich minek :)
Oglądam: Miss Rose ep8/23, Prime Minister and I ep6/16, In A Good Way ep10/21, Borrow Your Love ep9/14
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^
Kontaktowanie:

Re: [2010] [z] Playful Kiss

Postautor: mootyl » 19 sie 2010

Czy tylko ja uważam, że ten zwiastun jest świetny? Klimatyczny, zachęcający i taki... magiczny? Podobał mi się... a dziewczyna w tych kitkach strasznie kojarzyła mi się z YEH i jej wizerunkiem w Goong xD W końcu ten sam reżyser o ile dobrze pamiętam... szykuje się niezłe, szkolne show ^^

♪ Go, Go, Joseon Power Rangers!! xD ♪
Oglądam: Love Rain, A Gentleman's Diginity, Bridal Mask, I Do I Do, Ghost, BIG
Awatar użytkownika
anna-banana
Doramowy maniak
Posty: 1195
Rejestracja: 20 kwie 2010
Lokalizacja: niestety nie z Korei:(

Re: [2010] [z] Playful Kiss

Postautor: anna-banana » 19 sie 2010

Te kucyki zupełnie jak z Goonga,jak jechała do pałacu pod koniec pierwszego epa :)
Uroczy teaser :D
Jak ja uwielbiam uśmiech tego kolesia(zaraz mi się BOF przypomina),ze względu na ten uśmiech dam mu kredyt zaufania,może jeszcze będzie zimnym draniem jak Joe w ISWAK. Już się nie mogę doczekać tej dramy :aww:
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^
Kontaktowanie:

Re: [2010] [z] Playful Kiss

Postautor: mootyl » 19 sie 2010

po kilkukrotnym obejrzeniu teasera stwierdzam, że nie tylko kitki, ale ogólnie mimika tej dziewczyny przypomina mi YEH. Teraz już wiem dlaczego reżyser wybrał właśnie tę aktorkę do głównej roli xD Chyba zatęskniło mu się za Goong'iem
♪ Go, Go, Joseon Power Rangers!! xD ♪
Oglądam: Love Rain, A Gentleman's Diginity, Bridal Mask, I Do I Do, Ghost, BIG
Awatar użytkownika
anna-banana
Doramowy maniak
Posty: 1195
Rejestracja: 20 kwie 2010
Lokalizacja: niestety nie z Korei:(

Re: [2010] [z] Playful Kiss

Postautor: anna-banana » 19 sie 2010

mootyl pisze: Chyba zatęskniło mu się za Goong'iem

To mogli zrobić tak szeroko zapowiadany sequel Goonga,myślę że wielu by to ucieszyło :D
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Re: [2010] [z] Playful Kiss

Postautor: Eggie » 19 sie 2010

Co, w ogóle? Jaki bez sensu ten teaser... O.o Chyba że A. ona sobie wyobraża ze on sie od niej uśmiecha lub B. to jest zrobione tylko do zachęcenia widza a nie fragment filmu...

Dziewczyna nawet fajnie wygląda, nawet wygląda pod pewnym kątem jak Ariel. Niestety, w ISWAK jestem tak zakochana, zwłaszcza w głównej trójce, że porównywać będę nieustannie pewnie, mam nadzieję, że PK dorówna tajwańskiemu dziełu, a nie poleci w stronę koreańskich melodramatów... A tak w ogóle to się najbardziej boję, jak Ah Jin wypadnie, bo to moja ukochana postać. I mamusia <3 A patrząc na obsadę, ojca bohaterki gra ten facet co grał w Pure 19 - zobaczymy jak wypadnie!

Mi akurat się nie kojarzy z YEH no ale zobaczymy... :P
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^
Kontaktowanie:

Re: [2010] [z] Playful Kiss

Postautor: mootyl » 19 sie 2010

to jest tylko teaser i mi się wydaje, że nie jest bezsensu... nawiązuje do tematu dramy i to w jakim kierunku pójdzie fabuła.
Fajne wykorzystanie początkowej sceny, aby pokazać, że z tego zrodzi się miłość ^^ Nie mam zarzutów do zwiastuna.
♪ Go, Go, Joseon Power Rangers!! xD ♪
Oglądam: Love Rain, A Gentleman's Diginity, Bridal Mask, I Do I Do, Ghost, BIG
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Re: [2010] [z] Playful Kiss

Postautor: Eggie » 19 sie 2010

Dla mnie teaser to teaser, jak sama nazwa wskazuje. Gdybym nie była już zdecydowana tego oglądać, ani bym nie wiedziała co się będzie dokładnie działo, to nie wiem, czy to by mnie zachęciło... W porównaniu chociażby z ostatnim teaserem do SKKS, różnica jest ogromna. Dla mnie jednak powinno być więcej scen, coś pokazane... żeby zachęcić, pokazać przekrój całości :P
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^
Kontaktowanie:

Re: [2010] [z] Playful Kiss

Postautor: mootyl » 19 sie 2010

założę się, że taki teaser (zlepka ze scen dwóch pierwszych odcinków) też wyjdzie... a ten miał tylko zacząć zainteresowanie... i podoba mi się on także ze względu na to, że nakręcili specjalną, oddzielną scenę przeznaczoną tylko na zwiastun :)
♪ Go, Go, Joseon Power Rangers!! xD ♪
Oglądam: Love Rain, A Gentleman's Diginity, Bridal Mask, I Do I Do, Ghost, BIG
Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Re: [2010] [z] Playful Kiss

Postautor: Devi » 19 sie 2010

po kilkukrotnym obejrzeniu teasera stwierdzam, że nie tylko kitki, ale ogólnie mimika tej dziewczyny przypomina mi YEH.

No kurcze! A ja się zastanawiałam kogo ona mi tu przypomina! :D

Co, w ogóle? Jaki bez sensu ten teaser... O.o Chyba że A. ona sobie wyobraża ze on sie od niej uśmiecha lub B. to jest zrobione tylko do zachęcenia widza a nie fragment filmu...

Tia, ja myślę, że to właśnie były jakieś jej wyobrażenia czy coś w tym stylu.

i podoba mi się on także ze względu na to, że nakręcili specjalną, oddzielną scenę przeznaczoną tylko na zwiastun :)

Też możliwe :)
.:: Unieś głowę. Prędzej czy później zostaniesz ranny,
więc równie dobrze możesz patrzeć jak to się stanie ::.
Awatar użytkownika
Piżmak
Doramowy maniak
Posty: 1016
Rejestracja: 13 paź 2008

Re: [2010] [z] Playful Kiss

Postautor: Piżmak » 19 sie 2010

Na ostatnim uśmiechnął się odrobinkę i już czar zimnego drania prysł:( Wygląda zbyt niewinnie...to już nie Naoki:(
Obrazek
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: [2010] [z] Playful Kiss

Postautor: margot. » 19 sie 2010

mootyl pisze:


uśmiech zdzicha bezcenny ^^

natomiast plakat strasznie w klimatach: 'wieśniackich' (w sensie jakby widziała jakiś plakat festynowy na wsi, tak jestem ze wsi to wiem co gadam XD) w każdym razie w takich klimatach on jest skomponowany

liczę na dobrą komedię -romans szkolny ^^
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
"Bin jip"

Wróć do „K-drama”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości