[2012] Operation Proposal

seriale z Korei
Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 4101
Rejestracja: 05 mar 2009

[2012] Operation Proposal

Postautor: Azzel » 27 sty 2012

Operation Proposal aka Operation Love

Obrazek

Tytuł oryginalny: 프러포즈 대작전 / Pereopyojeu Daejakjeon
Tytuł alternatywny: Operation Love
Gatunek: melodramat fantasy <lol>
Liczba odcinków: 16
Nadawca: TV Chosun
Emisja: 08.02.2012 - 29.03.2012
Czas emisji: środa i czwartek, 20:50
Tytuły powiązane: Proposal Daisakusen



Obsada:
    Yoo Seung Ho jako Kang Baek Ho
    Park Eun Bin jako Ham Yi Seul (pierwsza miłość Baek Ho)
    Lee Hyun Jin
    Kim Ye Won
    Park Jin Ju


Remake japońskiej dramy z Yamapim - Proposal Daisakusen, czyli po krótce Kang Bae Ho (czyli Un :fav:) uświadamia sobie na ślubie swoje życiowej lubej, że głupcem ino był, iż nigdy jej miłości swej nie wyjawił wprost i marzy o powrocie do dawnych czasów, z myślą, że gdyby mógł cofnąć czas to... z pewnością on by stał na ślubnym kobiercu. Jego marzenie niespodziewanie może się urealnić...

trailer:


ode mnie:
1. ciesze sie i jaram ino, bo Un, wiadomo, wygląda coś niecoś kiepsko, no ale miłość nie wybiera
2. ja naprawdę lubiłam Proposala i sie ciesze^^, choć rola ta jakoś nie bardzo dla Una, ale będzie się biedny motał sam ze sobą, nie wiem, hmhm.
3. uh, ta panna mi się nie podoba :/ przynajmniej po trailerze, szczerze lubiłam pannę z japońskiej wersji a tu... nieee D: ale mam nadzieję, że przetrwam^^
4. temat z myślą o akire założony^^ kykyky


Obrazek
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Re: [2012] Operation Proposal [z]

Postautor: Eggie » 27 sty 2012

Ej no, jest Abba, jest zabawa :rolly:

Nie miałam jakiejś specjalnej fazy na ten serial, to be honest, wiec moze mnie tak boleć nie będzie i zacznę oglądać... Biorąc po uwagę nasze ostatnie wybory dramowe, tak duża dawka Seung Ho mnie zabije, nie wspominając już o akire :D

Co do panny głównej to chyba nigdzie jej nie widziałam, mimo że ma bogatą filmografię jak na swój wiek, także chyba nie mam wyjscia i dam jej szansę...
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
jordi
Doramowy maniak
Posty: 1212
Rejestracja: 26 sie 2009
Lokalizacja: ŁDZ

Re: [2012] Operation Proposal [z]

Postautor: jordi » 27 sty 2012

Trailer słaby, ale obejrzę z powodu Lee Hyun Jin, który kolejny raz dostał drugoplanówkę...

Już nawet w Korei lud pisze, że od dawna zasługuje na główną, bo ma naprawdę wielki talent, a producenci go wsadzają nonstop w role "tego drugiego" :(

YSH mnie ani grzeje, ani ziębi, a kobitek nie znam zbytnio, więc pewno zerknę, bo j-drama nawet niezła była XD
MDL: http://www.mydramalist.com/dramalist/Jordi :)
Ostatnie 6 obejrzanych dram (moja ocena):
Oh My Venus (7.5/10) :)
Village (5/10)
Bubblegum (4/10)
Awl (7.5/10) :)
Sassy Go Go (6,5/10)
She Was Pretty (2,5/10) :angry:
Awatar użytkownika
Ai_tanu
Doramowy maniak
Posty: 2140
Rejestracja: 26 gru 2009

Re: [2012] Operation Proposal [z]

Postautor: Ai_tanu » 27 sty 2012

o tak o tak czekamy na Una <333

co do laski to mogło być gorzej, przynajmniej mała Kiha już się zna z Unem :rolly:
Awatar użytkownika
Maru
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 363
Rejestracja: 04 mar 2011

Re: [2012] Operation Proposal [z]

Postautor: Maru » 27 sty 2012

Ej... to Un się nie cofa w czasie o te 300 lat, żeby odnaleźć Dongsoo? Łeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :? :? :?

.....To ja nie oglądam ...... :shake: :P

<dobra i tak czekam, bo mi sie podoba abba w trailerze XD >
Obrazek
"A teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu!"
- Król Julian
Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 4101
Rejestracja: 05 mar 2009

Re: [2012] Operation Proposal [z]

Postautor: Azzel » 27 sty 2012

nie mogę się powstrzymać ale...
Maru pisze:Ej... to Un się nie cofa w czasie o te 300 lat, żeby odnaleźć Dongsoo? Łeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

to by zagrał w tysiaku czy tysiaku 2 :rolly: :rolly: :rolly: przynajmiej wiemy kto zagra w tysiaku 3 :lol:

jestem ciekawa jakiej muzyki użyją tutaj, bo w sumie w japońskiej wersji duuuże znaczenie miała jedna piosenka Mongola i... fajnie by było jakby jakiś fajny zespół też tutaj wrzucili ^^ (bo przecieżnie mogą pominąć tego wątku :shake: ,,, prawda...? :confused: )
Obrazek
Awatar użytkownika
Ai_tanu
Doramowy maniak
Posty: 2140
Rejestracja: 26 gru 2009

Re: [2012] Operation Proposal [z]

Postautor: Ai_tanu » 27 sty 2012

Ej... to Un się nie cofa w czasie o te 300 lat, żeby odnaleźć Dongsoo? Łeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ej wiem, ale jest alternatywna wersja, trzymajmy się jej. laska to tylko taka zmyłka, no.

jestem ciekawa jakiej muzyki użyją tutaj, bo w sumie w japońskiej wersji duuuże znaczenie miała jedna piosenka Mongola i... fajnie by było jakby jakiś fajny zespół też tutaj wrzucili ^^ (bo przecieżnie mogą pominąć tego wątku ,,, prawda...? )

jej też mam nadzieję, pamiętam jak szalałam za tą piosenką i w ogóle uważałam wtedy że tekst jest taki meaningful i piękny :rolly: w ogóle to się przyznaję, że ja się wzruszałam na Proposalu :rolly: uh, chcę już :D
Awatar użytkownika
akire
Przyklejony do ekranu
Posty: 873
Rejestracja: 11 sie 2009

Re: [2012] Operation Proposal [z]

Postautor: akire » 28 sty 2012

Unuś, czemuś taki brzydki na tych fotach D:

bo on ma już tą twarz jakąś taką, ja nie wiem :rolly:

Ej... to Un się nie cofa w czasie o te 300 lat, żeby odnaleźć Dongsoo? Łeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :? :? :?

jak to nie :confuse: :confuse: naprawdę nie? to nie o to chodzi w tej dramie? teraz to mnie przeraziłaś, cały czas myślałam, że on się tam wraca po dongsoo :( nie psuj mi dzieciństwa!

jeśli chodzi o rolę - myślę, że un ją luzem da radę zagrać, jakoś go sobie wyobrażam bez problemu (chociaż w sumie szkoda, że nie bedzie tym razem żadnym badassem). generalnie ja za proposalem nie szaleję i z perspektywy czasu ta laska mnie okropnie wkurzała. i nie lubię nagasawy (chociaż może ją lubiłam jak to oglądałam, nie pamiętam) więc chyba będzie tylko lepiej. i tak un mnie zdradza z IU więc w sumie może i z jakąś kihą, i dun curr anymoar :cry: </3

właściwie nie wiem czy mam się jarać tą dramą, znaczy wiadomo abba dobrze świadczy :rolly: i jaram się unem owszem, ale czy dramą jako taką to nie wiem. ten bejsbol :roll: no i mam szansę mieć okres oglądania 3 dram z unem w jednym czasie, lol, umrę.
Obrazek
Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 4101
Rejestracja: 05 mar 2009

Re: [2012] Operation Proposal [z]

Postautor: Azzel » 04 lut 2012

akire pisze:właściwie nie wiem czy mam się jarać tą dramą, znaczy wiadomo abba dobrze świadczy i jaram się unem owszem, ale czy dramą jako taką to nie wiem. ten bejsbol


omg, jak to powiedziałaś to sobie wyobraziłam badassowego Una z bejsbolem :lol: eh, to by było piękne :fav:
ale...
akire pisze:jeśli chodzi o rolę - myślę, że un ją luzem da radę zagrać, jakoś go sobie wyobrażam bez problemu

no proszę, jeśli Yamap dał radę z niewielką zmiennością mimiki, to co dopiero Un wprawiony w milczącym wpatrywaniu się w DongSoo (ewentualnie w Mape, przypominająca mu DongSoo).


///edit///

hmm, fotki siakieś, żeby nie było że nic nie dbam o temat, czy coś ;p
Spoiler! Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Re: [2012] Operation Proposal

Postautor: Eggie » 18 lut 2012

Zaczęłam to dziś oglądać, tak w sumie mi się przypomniało, ale.... :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: Jestem absolutnie zakochana jednym słowem, dotarłam do 3 epa bo do tego miejsca na razie są napisy.


Nawet nie chodzi o czar Seung Ho czy coś, choć go teraz dużo ostatnio widuje i taki overdose może mnie zabić, ale... Ogólnie. Nie wiem dlaczego, ale PD w wersji japońskiej kolpletnie do mnie nie przemówił, przerwałam praktycznie po 1 czy dwóch odcinkach. A tutaj wszystko to samo, te same stare chwyty, voice over zza kadru etc ale jest tak czarująco :) Po prostu mnie ujmuje wszystko.

Seung Ho, któy ma swoje dobre momenty, ale ta rola jest emowata generalnie, dziewczyna mi się podoba, fajnie pasują. Ale największą rewelacją jest dla mnie przyjaciel podobny do Siwona i jego dziwna znajomość (?) z niemową z kafejki. Masakra :D

Jedyne, co mi na razie przeszkadza to strasznie dziwna muzyka która rozprasza. No i czekam ma napisy bo daje radę i jest śmiesznie i przede wszystkim SYMPATYCZNIE bez głupich żartów poniżej pasa, a tego mi już od dawna brakowało :)
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
gosq
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 362
Rejestracja: 10 maja 2010

Re: [2012] Operation Proposal

Postautor: gosq » 18 lut 2012

Długo nie zaczynałam tej dramy. Ale nie miałam co oglądać i tak padło na tę. Jak lubię Seung Ho to nie dokończyłam ani jednej dramy z nim. Może tę mi się uda ^^

Eggie pisze:Jedyne, co mi na razie przeszkadza to strasznie dziwna muzyka która rozprasza. No i czekam ma napisy bo daje radę i jest śmiesznie i przede wszystkim SYMPATYCZNIE bez głupich żartów poniżej pasa, a tego mi już od dawna brakowało :)


podpisuję się pod tym, ta laska co śpiewa ma tak irytujący głos i muzyka jest tak nie klimatyczna, że psuje sporo fajnych scen.
W ogóle płaczący Seung Ho :puppy: rozczuliłam się i cieszący się jak dziecko :smitten: :fav: co do główniej pani to nie mam zastrzeżeń, tyle że w życiu bym nie dała jej 19 lat. Wygada na 26 jak nic

Nie wpadam w jakiś szczególny zachwyt oglądając te dramę, ale jest przesympatyczna i postaci są sympatyczne. Jeszcze tylko nie wiem czy lubię Trenera, bo pierwsze wrażenie jest takie sobie...
"我能玩得起,也能收得住, 我可以专一到让你惊讶, 也可以花心到让你害怕, 我喝过最烈的酒 ,我可以像个疯子一样的玩,一切的一切取决于你是谁,也取决于你如何待我, 女人千面,你给我的温度,决定我对你的态度,所以请不要站在你的角度看我,我怕你看不懂"
Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 4101
Rejestracja: 05 mar 2009

Re: [2012] Operation Proposal

Postautor: Azzel » 18 lut 2012

huh, a ja się aż dziwie czytając was bo po tych 3epach jestem okropnie rozczarowana i gdyby nie Un to ja nie wiem :shake: w sumie chyba ideałem by było w japońskiej wersji podmienić Yamapa na Una, o! :rolly:
A tak ogólnie - jejku, jakie to nudne tu jest .__. i to ma tak sie wlec przez 13 odcinków...? D: Wycieli mój jeden smaczek dramy jakim był Mongol ;___; co prawda nie liczyłam na Mongola i tu, ALE liczyłam na jakiś fajny zespół i jakąś fajną muzyczkę, która będzie mi towarzyszyć przez drame, a tu proszę, mam drame bez muzyki. Raczej jak napisałyście o jakiejś babce piejącej gdzieś tam w tle, to dopiero zauważyłam, że faktycznie coś tu leci, ale wyparłam to ze świadomości :shake: A do tego dotąd mi serce krwawi po pierwszym epie kiedy to wycieli mi biegnącego murzyna z dramy, ktoś tam biegnie, ale jakie to ma znaczenie...? ogólnie bym powiedziała, że wycieli wszelkie komediowe wątki by podać jakieś mdłe romansidło :( nie wiem, chyba w sumie tylko panna z knajpy ma mieć wydźwięk komediowy, ale trochę kiepski jednak...
O ile na japońskiej wersji wkurzałam się, że ciągle chce ale mu nie wychodzi, tak coś czuję, że na tej wersji to będę z rozpaczy walić głową w ścianę powtarzając sobie, że czego się w końcu nie czyni z miłości... do Una oczywiście ;__;
Obrazek
Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Re: [2012] Operation Proposal

Postautor: Kibou » 18 lut 2012

przyszła też pora na mnie abym i ja zaczęła to oglądać

no i jestem MEGA zadowolona, że to zrobiłam! <33

yeeeeeeey, ta historia to taki miód na moje serce. ostatnio jestem w takim właśnie nastroju na jakieś ładne, słodkie historie miłosne i TO JEST WŁAŚNIE TO.
serio, jeśli mi nie przeszkadza sezonowe traumienie i emowanie Seungho, to to na prawdę musi być dobra drama xD

uważam, że mimo że nie ma tu wątków komediowych, nikt nie ślizga się na skórce od banana ani nie ma śmierdzących stóp Doojoona (klasyk), to ja i tak siedzę i szczerzę się do ekranu. dlaczego?
bo yey, kto nie marzył o tym, żeby wrócić do przeszłości i coś zmienić. ja tam miałam tak baaaaardzo często... i nagle, dostajemy dramę, gdzie główny bohater nie dość że parę lat wcześniej porzucił swoją pasję, to jeszcze musi patrzeć na ślub swojej ukochanej i nieszczęście nad nim wisi jak burzowa chmurka. wtem, jebs! dostaje szansę, żeby coś zmienić. i to robi. po prostu patrząc na to jak on się STARA... no nie da się nie uśmiechnąć.
co z tego, że nie było pościgów, szybkich zwrotów akcji albo żarcików?
strasznie mi się przyjemnie to oglądało z ciepłą herbatą w ręku, pod ciepłym kocem i tuląc poduszkę (forever alone \o/) wyrzucając z siebie ciche awwww i uwwwaa...

tylko trenera mam ochotę skrócić o tą jego śliczną główkę.

co do postaci, to serio nie mam zastrzeżeń ;D fajni są, dobrze zagrani i w ogóle.
a muzyka... no cóż, mówią, że nie powinno się pamiętać muzyki z filmu, bo jak się ją za bardzo pamięta to oznacza że film był kiepski ;DDD
ja w tej dramie w ogóle muzyki nie zauważyłam i jakoś jej brak też mi nie zawadził.

czekam na następne epy. szybko szybko!
Obrazek
Awatar użytkownika
jordi
Doramowy maniak
Posty: 1212
Rejestracja: 26 sie 2009
Lokalizacja: ŁDZ

Re: [2012] Operation Proposal

Postautor: jordi » 19 lut 2012

Azzel pisze:huh, a ja się aż dziwie czytając was bo po tych 3epach jestem okropnie rozczarowana i gdyby nie Un to ja nie wiem :shake:


Azzel kolejny raz mamy to samo odczucie XD

Azzel pisze:A tak ogólnie - jejku, jakie to nudne tu jest .__. i to ma tak sie wlec przez 13 odcinków...?



Też sobie tego nie wyobrażam - póki co naprawdę na ep mamy 1-2 sceny które posuwają fabułę do przodu, ale baaaaaaaaaardzo wolno...

Azzel pisze:ALE liczyłam na jakiś fajny zespół i jakąś fajną muzyczkę, która będzie mi towarzyszyć przez drame, a tu proszę, mam drame bez muzyki. Raczej jak napisałyście o jakiejś babce piejącej gdzieś tam w tle, to dopiero zauważyłam, że faktycznie coś tu leci, ale wyparłam to ze świadomości



No właśnie - TU NIE MA MUZYKI XD i to jest pierwszy objaw niskobudżetowości...

Kolejny objaw - PUSTE ULICE - matko boska w 1epie korek tworzyło.... 5 aut na krzyż (porównajmy to sobie z chociażby korkiem w 1 epie 49 dni, gdzie samochodów było ze 100 jak nie lepiej XD ) Naprawdę wymarłe miasto normalnie :rolly:

Jeszcze parę dałoby się wymienić, ale nie chcę pogrążać dramy - póki co 3 epy dopiero, więc może będzie lepiej XD

Dodatkowy fakt to taki, że Seung Ho wygląda na 14-latka - za to główna na 30-latkę.... no strasznie mi do siebie nie pasują... :confused: Lee Hyun Jin znowu ma rolę byle jaką - ja nie mogę niech ktoś mu w końcu da porządną główną, bo w tej chwili to dla mnie największe marnotrawstwo talentu w Korei :evil: (pomijając w ogóle, że jest go baaardzo mało, a to ponoć druga męska rola...)

Azzel pisze:ogólnie bym powiedziała, że wycieli wszelkie komediowe wątki by podać jakieś mdłe romansidło nie wiem, chyba w sumie tylko panna z knajpy ma mieć wydźwięk komediowy, ale trochę kiepski jednak...


Dokładnie - liczyłem na dobrą komedię romantyczną, a po 3 odcinkach mamy.... nudny jak flaki z olejem romans... nie wiem pewno do 5-6 dociągnę, ale jak nadal będzie tak..... to się wlec to podziękuję - na razie słabo niestety... :(
MDL: http://www.mydramalist.com/dramalist/Jordi :)
Ostatnie 6 obejrzanych dram (moja ocena):
Oh My Venus (7.5/10) :)
Village (5/10)
Bubblegum (4/10)
Awl (7.5/10) :)
Sassy Go Go (6,5/10)
She Was Pretty (2,5/10) :angry:
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Re: [2012] Operation Proposal

Postautor: Eggie » 19 lut 2012

Po 4 epie~!

God, po prostu się rozpływam nad ta dramą <3 Jest taka słodka, jak miód na moje serce :fav:

Uwielbiam te momenty, jak Beak Ho im kazania prawi a oni patrzą jak na wariata :D No i jak raz po razie próbuje powoli naprawiać przeszłość. Dopiero teraz zauważył, ile błędów popełnił w zyciu... Eh. Ale za każdym razem jak ona się cieszy, to i ja się cieszę z nią :aww: :aww: :aww: :aww: Bo to co on robi jest takie słodkie... Jest taki nieporadny. No i fakt, że jednak walczy z trenerem fair and square jest godne podziwu i myślę, że w ogólnym rozrachunku ona tylko bardziej go podziwia :) Strasznie mi pasują, ona jest taka ładna :)

No i ten time keeper mnie rozwala za każdym razem swoim pojawieniem się :D

Muzyka jest dalej wtf? :omg:

No i mój pseudo Siwon kącik - po prostu ten jeden moment, jak poszli do kawiarni i przyszłą ta laska i on tak na nią spojrzał... :aww: :aww: :aww: :aww: :aww: Niech się coś między nimi zdarzy, pliz~`

Męki czekania na kolejne epy uh
www.annyeongtozamalo.wordpress.com

Wróć do „K-drama”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 3 gości