[2006] Over the Rainbow

seriale z Korei
Awatar użytkownika
Shina
Przyklejony do ekranu
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2006
Lokalizacja: Poznań

[2006] Over the Rainbow

Postautor: Shina » 14 lip 2006

Obrazek

Tytul: ♬ Over the rainbow/Dance Battle♬ /오버 더 레인보우 / Obeo Deo Reinbou
Data emisji: 26 Lipca 2006 Wednesdays/Thursdays
Liczba Odcinkow: 16
Stacja: MBC ♬
______________________________________

OBSADA:
Hwanne(Rex )
Obrazek

Kim Ok Bin(Jeong Hee-su )
Obrazek

Ji Hyun-Woo (Kwon Hyeok-ju )
Obrazek

Seo Ji-Hye ( Ma Sang-mi )
Obrazek
_____________________________________

OPIS:
-----------
Edit
-----------
Zgodnie z punktem szóstym ogólnego regulaminu forum opis został usunięty.
Uzupełnij post w naszym rodzimym języku :>


Hwany w takiej dramie z Kim Ok Bin no nie spodziewalam sie :D.
Ale sie ciesze dramka o tancu to cos dla mnie. Na pewno bedzie ciekawa.

Edit: :arrow: Ocinek 1 przedstawia najpierw historie Kim Ok Bin ^_^ ,ktora to tanczyla balet dla swojego ojca a potajemnie wieczorami pokazwala swoje umiejetnosci w hip hopie,breakdancie.Niestety pewno razy wydalo sie wszystko.W nastepnych odcinkach zostana przedstawione nastepne postacie.
______________________________________


Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 15 lip 2006

Na sto procent będę oglądać !! Zapowiada się baaardzo ciekawy scenariusz, no i rzecz jasna obsada aktorska ^^ Ach i dzięx za tomorrow, śliczniutka piosenka...zresztą czego innego mogłabym też się po nim spodziewać :P
Awatar użytkownika
Shina
Przyklejony do ekranu
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Shina » 15 lip 2006

prosze bardzo ^_^ za duzo nie ma niestety o tej dramce ^_^ ale wiem ze bede ogladalam napewo ze wzgledu na opis i na kim ok bin i hwanego xDDDDD chociaz i tak wole mojego Bra(czyt.Briana) XD
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 15 lip 2006

Oj zdecydowanie...I wcale bym się nie obraziła gdyby ich w tej dramie zamienili, ba byłabym przeszczęśliwa, ale i tak nie będę kręcić nosem, bo nie często mamy okazję móc zobaczyć któregoś z facetów FTTS w tego typu przedsięwzieciu :)
Awatar użytkownika
Shina
Przyklejony do ekranu
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Shina » 15 lip 2006

No fakt ze to jest pierwsz dramka gdzie widze hwanego xDDD
Awatar użytkownika
Asu
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 401
Rejestracja: 12 sty 2006
Lokalizacja: Vancouver
Kontaktowanie:

Postautor: Asu » 15 lip 2006

Zapowiada się bardzo ciekawie ;) No to poczekamy na to cudo :D
www.evieseo.blogspot.com
www.chomikuj.pl/EvieSeo
Awatar użytkownika
Shina
Przyklejony do ekranu
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Shina » 26 lip 2006

To juz dzis pierwsz ep wychodzi xDDDDDDDD szkoda ze nie zobacze x/
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 29 lip 2006

Jak do tej pory udało mi się zobaczyć jeden odcineczek i przyznam, że po pierwszych 15 minutach zadałam sobie pytanie : a gdzie Hwaneeeee :?: Gdy doszłam do ostatnich scen to strach mnie przybił....myślałam, że w podawanej obsadzie wkradł się może jakiś błąd, a może to twórcy coś namieszali :( I gdy padła końcowa scena i ukazał się preview do następnego epka tak odetchnęłam z pełną ulgą :!: Od drugiego odcineczka będzie ten piękny z FTTS...

A przechodząc do samej dramy, jest rozplanowana nietypowo, już samo powyższe spostrzeżenie, z którego wynika że jeden z głównych bohaterów pojawia się dopiero w kolejnym odcinku jest zdumiewajace :) Natomiast popisy taneczne są naprawdę świetne, widać że aktorzy musieli się nieźle napracować by to wszystko zgrać, a reszta ludków jak sądzę to prawdziwi tancerze...bardzo pomyłowo.

Mimo iż nie znam głownego bohatera i niezbyt mi się on podoba to mam zamiar dalej brnąć w kolejne odcinki, cóż ... zobaczymy co z tego wyjdzie ^_^
Awatar użytkownika
Shina
Przyklejony do ekranu
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Shina » 29 lip 2006

z tego co slyszalam hwane nie jest glownym bnohaterem ^_^ hope ze ruszy net i sciagne odcinki xD

Edit: :arrow: Odcinki sciagam na bierząco szkoda ze nie ma napisow ^_^ Jednakrze co nie co rozumiem.Obejrzalam ocinek 1 ktory przedstawia najpierw historie Kim Ok Bin ^_^ ,ktora to tanczyla balet dla swojego ojca a potajemnie wieczorami pokazwala swoje umiejetnosci w hip hopie,breakdancie.Niestety pewno razy wydalo sie wszystko.W nastepnych odcinkach zostana przedstawione nastepne postacie.
Edit2: :arrow: Napisy do pierwszego epa wyszly. :)
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 11 sie 2006

Zassałam napiski do jedyneczki i SHOCK piękny Hwaniiiii jest już 'na wstępie' ^^ Jezu, ależ on się wydaje delikatny ... choć pewnie będzie z niego niezły diabełek :] Szkoda, że znów się kłania ten sam scenariusz... zakochana para i ten trzeci...ech i właśnie za nim będę optować ^^ Hwaiting Hwaneee !! !! !!

Dziwi mnie natomiast ranking oglądalności, w ostatnim czasie wszystkie produkcje tego typu straciły spory procent publiki...ciekawe czym to jest spowodowane T_T Lecz w tym wypadku to jest dno i naprawdę się zastanawiam jakim cudem, przecież drama jest szalenie młodzieżowa, z mnóstwem elementów które powinny trafiać w wybraną grupę społeczną...a do tego ta obsada...płeć żeńska powinna wspierać tą serię...a tu takie zaskoczenie :(

I tak jak się spodziewałam, Fany jednak jest jednym z głównych bohaterów...będzie cudny trójkącik ^^ A już się zestresowałam, że jedank dadzą mu jakąś małą poboczną rólkę :twisted:

PEEska ........ Shini pomóż !!! Żeby ściagnąć ten drugi soundtrack trzeba się zalogować...:( Czy możesz go wrzucić na jakiś inny serwer, będę dozgonnie wdzięczna ^^
Awatar użytkownika
Shina
Przyklejony do ekranu
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Shina » 11 sie 2006

martus tak juz robie updte xDDd na sendspace jest xd
a co do odcinkow to procz pierwszego bez napisow to narazie nie ogladam xD czekam na reszte napisow :)))
faktycznie z tymi rankingami to jest dziwnie .spadaja ><
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 11 sie 2006

Dzięki Dzięki Dzięki --- Kamsamida *muah*

Już nie mogę się doczekać następnego [trzeciego] epka, szkoda że team znów postanowił dobić nas hardami :( WHY ?? Kompletnie nie rozumiem ich polityki, przecież i tak ktoś może wyciąć napisy... Ech, ważne że już niedługo będziemy mogli zobaczyć trójeczkę z eng sub ^^

Widziałaś może MV Tomorrow ?? Jest przepiękny. Zupełnie wgięło mnie w fotel, tutaj drama nam się prezentuje od w miarę lekkiej strony, a ten clip dosłownie rozwalił mi jakiekolwiek przypuszczenia w związku z tą serią ^^

Jedno trzeba przyznać Hwane i KOB świetnie do siebie pasują i trzymam za nich kciuki ... !! ...

Zastanawia mnie też postać dziewczyny, która pojawia się w trzecim epku... ciekawe cóż to za jedna :P
Awatar użytkownika
Shina
Przyklejony do ekranu
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Shina » 11 sie 2006

widzialam mv xDDDDDD a wiesz ze brian bedzie w ktoryms epie??? xD
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 11 sie 2006

Żartujesz :?: To cudownie...już się nie mogę doczekać... chociaż trzeba przyznać, że Hwane jest naprawdę śliczniutki, a jego gra jest całkiem niezła...taki sexowny cukiereczek ^^

Mam nadzieję, że twórcy nie zrobią z tej serii jakiegoś melodramatu, bo byłabym lekko zawiedziona :(
Awatar użytkownika
Shina
Przyklejony do ekranu
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Shina » 11 sie 2006

chyba on byl juz w 5 badz 6 :)

Wróć do „K-drama”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 4 gości