[2006] The Snow Queen

seriale z Korei
Awatar użytkownika
linn.enn
Oglądam regularnie xD
Posty: 124
Rejestracja: 16 paź 2006
Lokalizacja: GDA

Postautor: linn.enn » 12 gru 2006

Kurcze ja mam problem z tym MU, nie moge tego sciagnac od kiedy wstawiles :P....

btw czy wie ktos co za piosenka leci w 3 epku w tle gdy Bo-Ra i ta druga siedzą w barze i piją? około 13minuty filmu.


Awatar użytkownika
linn.enn
Oglądam regularnie xD
Posty: 124
Rejestracja: 16 paź 2006
Lokalizacja: GDA

Postautor: linn.enn » 14 gru 2006

Po 4 epku sądzę, że znalazłam moją fav dramę at the moment *..* .... ehhh... ja chcę już wszystkie epki xDD...
Awatar użytkownika
allia
Wyróżniony
Posty: 812
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Postautor: allia » 26 gru 2006

super bo własnie ściągnęłam 6 pierwszych odcinków i mam zamiar nimi właśnie drugi dzien świąt sobie umilić :P
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 30 gru 2006

Mamy już przetłumaczony 8 ep

Idą jak burza, swoją drogą to nie mogę nadążyć :]
Awatar użytkownika
czerteziki
Przyklejony do ekranu
Posty: 629
Rejestracja: 24 wrz 2006
Lokalizacja: Somewhere over the Rainbow
Kontaktowanie:

Postautor: czerteziki » 30 gru 2006

Mhhh nie obejdzie sie bez chusteczek? Bo nie wiem czy sciagac cxzy nie.... mam dylemat..... pewnei o happy endzie moge pomazyc doradzcie...
Obrazek
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 30 gru 2006

Ciężko cokolwiek stwierdzić, ja jestem nastawiona na przykrą końcówkę...ale mogę się mylić ^^ Jedno można zawyrokować na obecną chwilę, drama ma niesamowity, baśniowy klimat i cudowną oprawę. Stąd też warto ją polecić :]
Awatar użytkownika
linn.enn
Oglądam regularnie xD
Posty: 124
Rejestracja: 16 paź 2006
Lokalizacja: GDA

Postautor: linn.enn » 30 gru 2006

ehh ja się zakochuję coraz bardziej i bardziej w tej dramie :)... niestety, też myślę, że nie będzie happy endu :(
Awatar użytkownika
CHILMA
Przyklejony do ekranu
Posty: 534
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Łódź

Postautor: CHILMA » 30 gru 2006

Nie wiem czy wytrzymam ze ściąganiem do ukończenia napisów, więc mam pytanie: czy 350 bardzo się różnią jakością od 700??
Czasmi jest tak, że różnicy nie widać, a czasami jest znaczna, więc się pytam ^^ [bo wolałabym to mieć w dobrej jakości]
Awatar użytkownika
czerteziki
Przyklejony do ekranu
Posty: 629
Rejestracja: 24 wrz 2006
Lokalizacja: Somewhere over the Rainbow
Kontaktowanie:

Postautor: czerteziki » 30 gru 2006

Wiesz w 1 litrze tez nie było happy endu a drama był naprawde cudowna wiec to nie jest tak ze dyskryminuje dramy o smut y zakonczeniu tylko nie iwem czy warto sciagac....
Obrazek
Awatar użytkownika
linn.enn
Oglądam regularnie xD
Posty: 124
Rejestracja: 16 paź 2006
Lokalizacja: GDA

Postautor: linn.enn » 01 sty 2007

ściągać warto - bo nie sądzę aby pojawiła się w najbliższej przyszłości drama o podobnym klimacie :)...

a mówiłam już że akcje kamery są świetne? naprawdę przyjemnie się to ogląda :) Jakbym była reżyserem, to tak właśnie chciałabym nakręcić film ^^
Awatar użytkownika
Mieczyslavv
Wyróżniony
Posty: 126
Rejestracja: 06 sty 2006
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Mieczyslavv » 03 sty 2007

Wrrrr :twisted:
Sprawdzam juz co pare godzin strone z napisami bo nie moge doczekac sie nastepnych :lol:

Znalazlem jeszcze kilka utworow z dramy, ale chyba nie da ich sciagnac z tej strony, ale za to mozna posluchac. Czesc utworkow jest wyciagnieta prosto z dramy. Super Klimat :)

http://mymedia.blog.yam.com/p/8161#

Wystrczy kliknac na obrazek ze sluchawkami pod tytulem piosenek.

Milego sluchania

Szybka edycja posta.
Piosenki udalo mi sie wyciagnac i juz uploadowalem

http://www.megaupload.com/pl/?d=QGWIMPFK
내일 저녁에 시간 있어요?
Awatar użytkownika
ayako
Przyklejony do ekranu
Posty: 512
Rejestracja: 03 sie 2006
Lokalizacja: Kraków

Postautor: ayako » 04 sty 2007

ojejku.. nie wytrzymałam i zaczęłam oglądać, mimo iż nie ma jeszcze wszystkich napisów ^^' drama jest cudowna, Hyun Bin jak zwykle zniewalający ^^' co prawda oglądnęłam dopiero 3 odcinki, ale już myślę, że to będzie jedna z moich ulubionych dramek :P nio chyba, że zakończenie totalnie zepsują ^^'
[url=http://ayako_in_love.livejournal.com]LJ[/url] [url=http://www.last.fm/user/ayako/]last.fm[/url]
Awatar użytkownika
CHILMA
Przyklejony do ekranu
Posty: 534
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Łódź

Postautor: CHILMA » 11 sty 2007

Tak ogólnie to wizja np.: oglądnięcia sobie Snow Queen po sesji to w tej chwili jedna z niewielu rzeczy, które trzymają mnie w jakiej takiej kondycji umysłowej, bo niedługo to chyba przestanę sypiać, żeby to wszystko ogarnąć

A tak poza powyższą dygresją: ściągnęłam sobie mv do dramki i jeszcze bardziej chce mi się to obejrzeć *.*
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 11 sty 2007

Tak poza tym wyszły już suby do 11 epka, naprawdę są szybcy !! Oby GoonG S robili w takim tempie :]

W weekend nareszcie nadrobię sobie te wszystkie zaległości, które tyczą się tej dramy ^^
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 15 sty 2007

Pierwszy raz mam ochotę zamordować ekipę z powodu zbyt szybkich postępów w tłumaczeniu... Są niemożliwie ekspresowi, aż nie mogę nadgonić kolejnych epków :(

A tak w ogóle zastanawiam jakiego dramatu jeszcze nie wprowadzono w tej serii, było już chyba wszystko... i jak ktoś teraz nie umrze na końcu to będzie cud !!

Wróć do „K-drama”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości