[2006] Goong / Princess Hours

seriale z Korei
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 04 mar 2006

Shina pisze:ale wiecie co im wiecej ogladam jakies filym dramy koreanskie bez napisow tym bardziej sie ucze ^^


Fakt... to nawet dość szybka i skuteczna metoda...

Foty
Spoiler! Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Avatarki

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Cr : Dayita


Awatar użytkownika
Eliza
Wyróżniony
Posty: 2164
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Eliza » 05 mar 2006

Ech... Noc już ciemna... Dziś także nie doczekałam napisów T_T Już się strasznie niecierpliwie, jeszcze trochę i będę chodzić po ścianach ^_~

Ale właśnie zlazłam sobie manhw’ę Goong, więc jakoś sobie osłodzę te ciężkie chwile oczekiwania^^
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 05 mar 2006

Eliza pisze:Ech... Noc już ciemna... Dziś także nie doczekałam napisów T_T Już się strasznie niecierpliwie, jeszcze trochę i będę chodzić po ścianach ^_~

Ale właśnie zlazłam sobie manhw’ę Goong, więc jakoś sobie osłodzę te ciężkie chwile oczekiwania^^


Subki powinny pojawić się już niedługo...:) Trwają chyba jeszcze jakieś drobne korekty....

I jakie masz wrażenia po przeczytaniu manhwy :?:

Link do bardzo zabawnego fragmentu X-Man.....czyli Shinhwa...Eun....czyżby nasza misia była najcięższa :?: Dzielni faceci i ich 'balasty'....hehehe..napisy eng :arrow: X-MAN O rany ależ ten Kim Jong-kook jest silny :shock: Polecam dziewczyny, bo ubaw gwarantowany :!:
Awatar użytkownika
Shina
Przyklejony do ekranu
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Shina » 05 mar 2006

no jakby nie patrzec duzo sie nauczylam bez napisow :D hehe ^_^ dzieki za foty i avki :D
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 05 mar 2006

To zaczyna być strasznie męczące...pierwsze podają oficjalne info, że seria ma 20 epków i 4 specjale, które mają się pojawić zaraz po zakończeniu całej dramy... a teraz zaś wyskoczyła inna teoria...jak to w przyszłym roku :?: A może mnie poszło na uszy....Oj żeby to były jednak uszy :!:
Awatar użytkownika
Gwiazdeczka
Przyklejony do ekranu
Posty: 643
Rejestracja: 25 sty 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Gwiazdeczka » 05 mar 2006

martulex pisze:To zaczyna być strasznie męczące...pierwsze podają oficjalne info, że seria ma 20 epków i 4 specjale, które mają się pojawić zaraz po zakończeniu całej dramy... a teraz zaś wyskoczyła inna teoria...jak to w przyszłym roku :?: A może mnie poszło na uszy....Oj żeby to były jednak uszy :!:


ze mna jest jeszcze gorzej bo nic takiego nie zlyszlam, znaczy o 2 serii. Ide obejrzec to jeszcze raz...:tup tup tup:

edit:

ojejq masz racje powiedzieli sezon 2 w przyszlym roku...W przyszlym :?: :!: Bedziemy czekac rok na 4 odcinki?? :shock:
To chyba joke jest czyz nie??
[img]http://img.photobucket.com/albums/v508/Etolie/Bannery%20i%20avatary/kamya.jpg[/img]
cr:cyndesign i ojou
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Postautor: martulex » 05 mar 2006

Oj jakoś czarno to widzę :cry: :confuse: Żeby czekać aż rok na 4 odcinki....a może oni planują na tym etapie zakończyć dramę w 24 odcinkach, a później następną serię bardziej rozbudować....no sama już nie wiem....jestem totalnie skołowana :(

Edit
Awatar użytkownika
Eliza
Wyróżniony
Posty: 2164
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Eliza » 05 mar 2006

Wreszcie sa napisy 13 i 14!
*super szczęśliwa*
Awatar użytkownika
Eliza
Wyróżniony
Posty: 2164
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Eliza » 06 mar 2006

Jestem już po 13 i 14 epiku! ^____________^
Boże, jak dobrze, że ktoś robi te napisy!
Chociaż czuję się teraz fatalnie bo:
a) ogładałyśmy do nocy (ja i moje współlokatorki^^--> wciągnięte zupełnie :P) i się nie wyspałam.
b) nie nauczyłam się kanji na testo i mam poczucie winy
c) jestem w punkcie wyjścia- znów czekam na napisy i umieram z niecierpliwości! >_<

13 odcinek był suuuuper. Strasznie mi się podoba postać babci Shina! Przesympatyczna! Nie taka sztywana jak reszta rodziny królewskiej. A za to, że tak namawiała, by Shin i Chae *wreszcie zapamietała imię głównej bohaterki -_-'* spędzili razem noc, to już w ogóle ją kocham!


Joo Ji Hoon Is Hot!
Ten facet wygląda super i kiedy się uśmiecha, i kiedy się złości!!!
Scena, w której przyłożył Yulowi została jednomyślnie uznana za podniecającą! ^_~
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

GoonG

Postautor: martulex » 06 mar 2006

Masz absolutną rację królowa jest bezbłędna :) A te jej pomysły...:)

JJH...hmm....naprawdę niesamowity facet, aż dziw że to jego debiut aktorski....zresztą to stwierdzenie tyczy się i pozostałych :P Stworzyli naprawdę bardzo ciekawe wizerunki....W tej chwili poluję na preview kolejnych epków i jak narazie z marnym skutkiem :( Ale niedługo coś mam nadzieję wyjdzie....ale do tego czasu możemy obejrzeć

Sceny z epka 16....Shin i Chae świetnie razem się bawili przy posiłku i na plaży :)

NG :arrow: nareszcie są tutaj zawarte te sceny, których nam nie pokazali....a powinny się znaleźć w epku :!:

Chociaż już mniej podobało mi się ujęcie ze sceną 'przytulaną'.... owszem z początku bawi....ale faktem jest, że człowiek nie musi co 5 minut myć włosów....no ludzie nie przesadzajmy :!: A JJH powinien trochę pomyśleć, bo to zachowanie, które nie przystoi profesjonaliście....na dodatek objaw lekko dziecinny...a do tego wychodzi syndrom 'primabaleriny'.... niestety do takiej gwiazdy to on jeszcze nie dorósł :P Tak, wiem zbulwersowałam się....ale przyznacie, że to dość dziwna sytuacja :confuse:

Tłumaczenie preview do 17 i 18 :P

Spoiler! Ep 17
Shin came back to the palace and CY was very angry with him for leaving without any news. Asked him why he had to bear the burden all alone. Shin hugged CY and said he hope CY could still stay by his side even though he is no longer a Crown Prince.

Next, Hyorin seemed to have spoken to Shin's mum and accepted her proposal of leaving Shin alone.

Yul sought his mum permission to invite the royal couple to his birthday celebrations.

Ep 18
Rumours were flying questioning the suitability of Shin being the Crown Prince. The King felt maybe Yul was more suitable to be one.

At the celebrations, Hyorin and Shin were talking... about the dreams they used to share of studing overseas. CY overheard the conversation and were sad. Just then, Yul came along and tried to console her. Shin witnessed the intimacy between the two and were very jealous...


Ach znów zazdrość...i przede wszystkim akcja nabiera jeszcze większego tempa :)

Pora na najgorszą nowinę....jak do tej pory było sporo spekulacji na temat drugiej serii....pierwsza wersja zakładała zupełnie odrębną serię, która zostałaby wyemitowana w przyszłym roku...następna koncepcja została podjęta błyskawicznie, bo oto reżyser wraz z producentem wypowiedzieli się o kontynuacji, która miałaby się zamknąc tylko w 4 odcinkach a jej emisja odbyłaby się zaraz po ukończeniu pierwszego sezonu :) Niestety obie informacje są błędne, a może inaczej jeśli zrobić z tych dwóch dezinformacji kompilację wyjdzie nam druga seria skłądająca się z 4 odcinków, którą widzowie będą mogli obejrzeć dopiero w styczniu 2007 roku....tak więc założenia są takie, że niestety musimy uzbroić się w niesamowitą cieprliwość :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Shina
Przyklejony do ekranu
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Shina » 06 mar 2006

ciekawy preview podoba mi sie troche ^^ oby ona zostawila shina w spokoju ^^mam taka nadzieje i nie moge sie doczekac ^_____^ Shin jak zawsze zazdrosny jest ahh ten Shin xDDD :roll: :twisted:
Awatar użytkownika
Eliza
Wyróżniony
Posty: 2164
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Eliza » 06 mar 2006

Z tymi 4 epami w styczniu 2007 to już pewne i ostateczne?!
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

GoonG

Postautor: martulex » 06 mar 2006

Czy pewne trudno stwierdzić, wiem że jest to ostatnia informacja jaką podzielił się reżyser i producent naszej dramy :P Ale jakoś nie sądzę, żeby coś w tej kwestii na tym etapie uległo jakiejkoliwek zmianie....ewentualnie mogą zmienić decyzję odnośnie ilości odcinków. Reszta faktów została podana niedawno do publicznej informacji, więc zapewne przyjdzie nam sporo czekać...chociaż na sequel innej dramy też przyjdzie mi czekać właśnie rok....więc chyba zacznę się już powoli przywyczajać... Co jest ciekawe krążą dwie pogłoski....pierwsza dotyczy zakończenia manhwy w tym samym terminie co druga seria GoonG....inna teoria to taka, w której na treść czterech odcineczków będzie składał się scenariusz oparty o zamysł twórczy reżysera...czyli życie studenckie, a następnie synek :) Ale to nie koniec rewelacji, podobnież ma również pojawić się inny chłopak, który zakocha się w Chae....mnóstwo spekulacji, a jak wyjdzie w praktyce zobaczymy w styczniu :P
Awatar użytkownika
Shina
Przyklejony do ekranu
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2006
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Shina » 06 mar 2006

z tym zakonczeniem ze studia i synek to mi pasi ^_^ ja slyszalam ze manhwa ma miec 14 volumow wiec nie wiem jak sie to skonczy wkoncu ;/
Awatar użytkownika
yamatsumi
Doramowy maniak
Posty: 1013
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: wawa

Postautor: yamatsumi » 06 mar 2006

czyli teraz bedzie 20 epow a w styczniu 4? czy teraz 24 a w styczniu 2 seria podobnej dlugosci? bo juz sie pogubilam :confused: i nie wiem jak mam plyty zgrywac :P

btw, mialyscie racje, ep 13 byl fajny LOL a Yul taki zly i zazdrosny jeszcze bardziej mi sie podoba :smitten:

Wróć do „K-drama”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 4 gości