[2007] Hello! Miss

seriale z Korei
Awatar użytkownika
emenemsbis
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 297
Rejestracja: 07 gru 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: emenemsbis » 19 lip 2007

Wczoraj zaczęłam oglądać tą dramę... i jak na początku oglądałam ją jak na mnie normalnie (czyli 10 minut, pauza i robię co innego, i wracam do niej za pół godziny...) to im dalej w las, tym bardziej mnie wciągała, i zamiast stanąć na 1 odcinku, stanęło na 4 - co zważając na moje nastawienie typu "nic mi się nie chce, nawet dram oglądać", jest to nie lada wyczyn XD Tym bardziej, że wczoraj byłam niewyspana, i pierwszy odcinek miał być takim jakby usypiaczem na dobranoc XD Niesamowicie uroczo gra Lee Ji Hoon - facet nie jest w moim typie, ale w tej dramie zachowuje się tak przesympatycznie, że normalnie...^^ No i uwielbiam tą aktorkę, co gra główną bohaterkę^^ Czasami ma momenty dłużące się, i aż zaczynam się bać czytając wasze komentarze, że im dalej w las, tym bardziej nudne...no ale pożyjemy zobaczymy - na razie jestem zadowolona^^


Obrazek
Awatar użytkownika
Jurichi
Już poznaję aktorów ^^"
Posty: 52
Rejestracja: 19 mar 2006
Lokalizacja: MaSury

Postautor: Jurichi » 10 sie 2007

w sumie nie ma się co tu rozpisywac Oo po prostu kolejna świetna drama z Lee Da Hae~!
[img]http://img156.imageshack.us/img156/6379/a7ux.jpg[/img]
A Millionaire's 1st Love...
Awatar użytkownika
piretka
Oglądam regularnie xD
Posty: 126
Rejestracja: 22 lis 2006
Lokalizacja: Zdzieszowice<->Krakow

Postautor: piretka » 14 lis 2007

Obejrzalam calosc jakos w zeszlym tygodniu, musialam znow zarwac nocke @_@. Ale warto bylo ^_^. Calkiem sympatyczna drama, akurat w takim klimacie jak lubie... gdyby jeszcze zmiescili to wszystko w 11 odc. jak w dramach japonskich to juz wogole byloby super ;)
Teraz zabieram sie za poszukiwanie dzwonka do komorki, takiego jaki miala glowna bohaterka :D
내 사랑 김광석 ~^_^~

[img]http://i27.photobucket.com/albums/c194/piretka/banner.jpg[/img]
Awatar użytkownika
Eliza
Wyróżniony
Posty: 2164
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Eliza » 24 lis 2007

Zaczęłam oglądac dramkę ze względu na Lee Ji Hoona, który na niektórych sesjach zdjęciowych wygląda jak mój nakochańszy i najsexowniejszy Joo Ji Hoon. Są wręcz uderzająco podobni na zdjęciach. Nawet imiona mają takiesame. No musiałam się przekonać, jak to jest z tym Lee, musiałam :D
Lee fakt, nawet w ruchu, a nie tylko na fotkach, jest podobny do Joo Ji Hoona, ale brakuje mu tego "cool" uroku... I Joo ma jednak w sobie magię >_< Grację ruchów, elegancję.
Niemniej Lee też mi się spodobał i zobaczymy, może po kilku epizodzikach więcej i on zdoła mnie zaczarować z swój własny, nie Joo Ji Hoonowy sposób?

A sama drama, spodziewałam się przeciętnie dobrej komedyjki romantycznej, gatunku za któtym średnio przepadam i ... jestem zaskczona na plus. Już pierwszy ep mi się spodobał, a w kdramach często cos zaczyna sie dziać dopiero od 5ego epa. Pomysł na taką z jednej strony prowincjonalna dziołchę a jednocześnie wielką damę i dziedziczkę znającą się na tradycji, naiwną i silną jednocześnie, dystyngowaną, a nie wiedzącą jak się zachować... Kawaii.
I jak komedyjki są średnio w mym guście, to ta konwencja mi dość przypadła do gustu.
Są też takie małe smaczki (jeśli się uważnie ogląda) jak w 2 epie gdy jedna pani mówi "Nawet jeśli tam modelka nie jest naturalna, to to co ma zrobione, ma zrobione naprawdę dobrze" a jej asystent pyta" Mam się wywiedzieć, gdzie ją operowali?". Mnie takie małe dialogi bawią bardziej niż wymyśle gagi, pozy i miny^^
Widziałam na razie 2 epy, wiec nie wie, jak dalej będzie, ale póki co jestem bardzo na tak^_^
Awatar użytkownika
Eliza
Wyróżniony
Posty: 2164
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Eliza » 10 gru 2007

Właśnie skończyłam. Dobra to drama jest. Ciekawy pomysł, sympatyczne postacie, dobry scenariusz. Jest wszysto, co drama mieć powinna.
A tak poza tm, to drama jest... NUDNA.
Ja nie wiem, jak to możliwe, że drama mi sie podobała, a jednocześnie duuużo przewijałam do przodu, bo mi się dłuzyło i nudziło. Nie bardzo mam co dramie zarzucić, a jednocześnie czuję, że coś z nią jest nie tak...
Moja ocena: 6,5/10, ale i tak dodam, że warto obejrzeć.

Podobało mi się zakończenie, ciut sielankowe, ale kawaii.
W ogóle to Kkot Bun ajumma jakoś tak we mnie sympatię wzbudzała od samego początku i często mi było jej żal.

A po obejrzeniu kilku epków więcej podobieństwo Lee Ji Hoona do Joo Ji Hoona zniknęło zupełnie. Jednak mój mąż jest nie do podrobienia!

Wróć do „K-drama”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość