rock

wszelka muza z dala od Azji
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Snake
Grupa Trzymająca Władzę

rock

Post autor: Snake » 21 sie 2010

Nie znam się na gatunkach, co udowodniłem w innych postach, ale niech tu będzie wszystko związane w mniej lub większym stopniu z rockiem.

Poniżej będzie po jednym, raczej losowym kawałku z 9 zespołów, które uwielbiam (oczywiście jest tego więcej, ale i tak mało kto tego przesłucha, a o ile w ogóle ktokolwiek, więc nie spamuje tak bardzo ;) ). Zapraszam do słuchania/komentowania/postowania swoich

Mój ulubiony zespół, który jest ideałem i utożsamia wszystko to, czego oczekuję po muzyce to System of a Down ;). Gatunkowo w sumie nie da się ich określić (alternative metal, alternative rock,art rock,experimental rock,hard rock,heavy metal, nu metal, progressive metal ,progressive rock -za wikipedią). System tworzą amerykanie ormiańskiego pochodzenia (zespół się rozpadł w 2005, ale obecnie reaktywacja jest całkiem realna) i ich muzykę cechuje : melodyjność, brak schematów (czasem nie wiadomo co jest refrenem, rzadko zdarza się, aby zwrotki jeśli są, brzmiały tak samo), świetnie występy na żywo, teksty mające niekiedy kilka interpretacji i poruszające ważne sprawy.
Każda płyta nieco inna, każda piosenka również, więc nie jestem w stanie dać takiego kawałka, który może ich podsumować. Znać ich można za piosenkę choćby Lonely Day, którą często puszczali w rockowych radiach.
Poniżej piosenka Aerials (na żywo)
Spoiler!

No i parę innych świetnych bandów, w alfabetycznej kolejności
10 years, alternatywny rock

Audioslave - czyli zespół rage against the machine + Chris Cornell (znacie go na pewno, szkoda, że ostatnio rozmienia się na drobne) . Poniżej ich najbardziej znany kawałek
Spoiler!

Avenged Sevenfold - w tym wypadku dam coś swieżego z ich najnowszej płyty - trochę zmienili styl na łagodniejszy, ale i tak ich bardzo lubię
Spoiler!

Breaking Benjamin - dwie bardzo dobre, rockowe płyty, ale ostatnia słaba
Spoiler!