Lee Min Ho

fotki naszych sław
Awatar użytkownika
daydreamer4
Doramowy maniak
Posty: 1597
Rejestracja: 19 paź 2008

Post autor: daydreamer4 » 17 maja 2009

No ja włąsnie bylam w trakcie tworzenia swojej nowej sygnaturki ale w miedzyczasie zarzuciłaś mi takimi urokliwymi zdjeciami Joona że tez mi się właczył sentyment ;) I teraz jeszcze to ^^


Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008

Post autor: Maura » 18 maja 2009

Jak to zobaczyłam to było jedno wielkie OJOJOJ OJOJOJ :D:D:D

Czy on nie może być trochę mniej przystojny? Wprawia mnie w zakłopotanie.XPPPPPP


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
sweetluluby
Przyklejony do ekranu
Posty: 825
Rejestracja: 24 kwie 2009
Lokalizacja: Z nad rzeki

Post autor: sweetluluby » 18 maja 2009

Nie no a te znowu mnie rozdrażniają... :wink: :wink: :wink:
Co trochę zapomnę to na nowo...
Czy on mi się kiedyś znudzi???
Jest cudowny misiaczek :P :P :P
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008

Post autor: Maura » 21 maja 2009

Zrobiłam sobie wycieczkę po stronach koreańskich magazynów i znów ON! Czarodziej jeden xP

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
sweetluluby
Przyklejony do ekranu
Posty: 825
Rejestracja: 24 kwie 2009
Lokalizacja: Z nad rzeki

Post autor: sweetluluby » 21 maja 2009

Maura ja Ci mówię, jak widzę te zdjęcia, to mam ochotę wybrać się na wycieczkę...rowerową :wink: :wink: :wink: hi,hi,hi :D :D :D , ale z tym mięskiem :P
Awatar użytkownika
daydreamer4
Doramowy maniak
Posty: 1597
Rejestracja: 19 paź 2008

Post autor: daydreamer4 » 21 maja 2009

Jaaaki boski cylinder ^^ I faktycznie kojarzy się z jakimiś starymi kuglarzami z wędrownych trup cyrkowych i do tego ten czarnobiały klimat - boskie ;) Chociaż ta kredka do oczu to mi przypomina trochę Mechaniczną pomarańcze... brr xP Ale tam na szczęscie był melonik ^^
Awatar użytkownika
Avalia
Przyklejony do ekranu
Posty: 699
Rejestracja: 28 sie 2008
Lokalizacja: piwniczka Johnnego

Post autor: Avalia » 22 maja 2009

No, no...jak ma nam zacząć czarować to się piszę na asystentkę <a tnij chociażby zardzewiałą piłą xD>

Nie no bardzo fajne zdjęcia, maja klimat ^^
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008

Post autor: Maura » 23 maja 2009

A teraz... wszyscy idziemy do nieba xP

Jak to zobaczyłam, przez chwilę miałam problemy z oddychaniem. :D

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Bo wiecie, że Min Ho dołączył do ekipy Smasung Haptic Mission? Nie śledzę tego wcale jakoś, ale widok TAKICH okazów nie może pozostać ot tak sobie. xP Z tego co wiek zapowiada się jeszcze z tej serii sesja z Kim Hyun Joongiem ^^^
Awatar użytkownika
Ato_mek
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 263
Rejestracja: 01 lis 2006
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Ato_mek » 23 maja 2009

Min Ho to jedno wielkie ciacho z kremem które pochłonełąbym jednym gryzem.... mnnnniiiamiiiii...
a takie skromne pytanko co to jest Smasung Haptic Mission???
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008

Post autor: Maura » 23 maja 2009

Ato_mek -> google + youtube :D:D

Generalnie to reklama z udziałem F3 i Son Dambi^^
Awatar użytkownika
czerteziki
Przyklejony do ekranu
Posty: 629
Rejestracja: 24 wrz 2006
Lokalizacja: Somewhere over the Rainbow

Post autor: czerteziki » 06 cze 2009

Tak po za KIm Bum'em to moje ulubione ciacho... mniam mniam mniam.. :P
Awatar użytkownika
sweetluluby
Przyklejony do ekranu
Posty: 825
Rejestracja: 24 kwie 2009
Lokalizacja: Z nad rzeki

Post autor: sweetluluby » 14 cze 2009

OOO ooo ooo Lee Mięsko ma już zrobione kolanko i wyszedł ze szpitala!!!
Mam nadzieję ,że szybko dojdzie do siebie!!! :D :D :D
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Post autor: evelinux » 19 cze 2009

achhh.. obejrzalam 5 odcinek BBF i zaczęłam się nim jarać tak na serio.. piękniusi jest..
Awatar użytkownika
czerteziki
Przyklejony do ekranu
Posty: 629
Rejestracja: 24 wrz 2006
Lokalizacja: Somewhere over the Rainbow

Post autor: czerteziki » 20 cze 2009

Tak a zobaczysz jak się uśmiechnie... albo spłacze chłopina dopiero będziesz się ślinić ;P
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Post autor: evelinux » 20 cze 2009

aaaachh.. proszę cię, nic już nie mów bo nie mam 6 odciiiinka! <placze> wiem ze specjalnie to sobie zrobilam zeby nie zaczac go ogladac.. i nie popaść w totalny maraton w momencie kiedy sie musze uczyc na exama.. wiec.. kurde blade foki! ja chce to ogladaćććć! mam nadzieje w poniedzialek zdac exama i juz bez regrets zacza od wtorku ogladac dniami i nocami!
ODPOWIEDZ