Wheesung

azjatycka oczywiście
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^
Kontaktowanie:

Wheesung

Postautor: mootyl » 11 lis 2007

Nie ma jeszcze o nim tematu?
Piosenka nie jest już taka nowa, ale lubię ją i teledysk jest bardzo fajny.
Gra w nim dziewczynka z "Bad Couple" :)

Zapoznajcie się z MV:
http://www.youtube.com/watch?v=n8iJgrvCvQo


♪ Go, Go, Joseon Power Rangers!! xD ♪
Oglądam: Love Rain, A Gentleman's Diginity, Bridal Mask, I Do I Do, Ghost, BIG
Awatar użytkownika
Lusiaczek13
Przyklejony do ekranu
Posty: 605
Rejestracja: 18 gru 2006
Lokalizacja: Kwidzyn :)

Postautor: Lusiaczek13 » 11 lis 2007

Uwielbiam go! Szczególnie nowa płyta przypadła mi do gustu *____* W nowym MV jest taki słodki xD
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^
Kontaktowanie:

Postautor: mootyl » 15 lis 2007

NOWA PIOSENKA!
Ballada 다쳐도 좋아
OST z filmu: Lust, Caution

http://www.youtube.com/watch?v=p7fyPDLed-Q

Może nie wspaniała, ale taka chwytliwa piosenka:)
♪ Go, Go, Joseon Power Rangers!! xD ♪
Oglądam: Love Rain, A Gentleman's Diginity, Bridal Mask, I Do I Do, Ghost, BIG
Awatar użytkownika
min-ah
Co to jest dorama? o_O
Posty: 10
Rejestracja: 10 lut 2009
Kontaktowanie:

Postautor: min-ah » 20 lut 2009

OMG..... :twisted:
bo po pierwsze uwielbiam Wheesunga..
po drugie mam hopla na punkcie 'Insomni' Craig'a Davida
a jak usłyszałam to http://www.youtube.com/watch?v=CCtoeUybBSw
...to po prostu spadłam z krzesła :D
już mam swój hicior na najbliższe 3 tygodnie heh
[img]http://i254.photobucket.com/albums/hh120/pooriina/mf.jpg[/img]
obecny ścisk poduszki przy:
|->Boys Before Flowers
|-> When It's at Night
|->Star's Lover
|-> Love or Bread
|-> Magic Ring
|-> Why Why Love
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 03 mar 2009

Niech mnie ktoś wyleczy z Insomnii 0.o Słuchałam wcześniej Wheesunga, ale nie w takich ilościach. ;o Chyba zacznę się leczyć z tej piosenki bo ostatnio nic innego u mnie nie leci. Insomnia i insomnia i jeszcze raz :D

I uwielbiam to co Wheesung robi z głosem ok 2:18 tej piosenki. Mój ulubiony part <3

A w ogóle to widział ktoś ten odcinek Infinity Challenge z nim?
W sumie już stary, ale mi się dopiero o tym przypomniało. Biedny Wheesung, musiał uczyć śpiewać te sieroty Haru Haru ^^ I był przy tym super cierpliwy. xP

edit
Albo widzieliście to ? Świetna wersja pewnej piosenki ^^
=> http://www.youtube.com/watch?v=p_jU9tHIm-c
^^
I wydaje mi się, że jakby tak brzmiał oryginał to też byłby wielkim hitem. ;]
Obrazek
Awatar użytkownika
daydreamer4
Doramowy maniak
Posty: 1597
Rejestracja: 19 paź 2008
Kontaktowanie:

Postautor: daydreamer4 » 03 mar 2009

Albo widzieliście to ? Świetna wersja pewnej piosenki ^^
=> http://www.youtube.com/watch?v=p_jU9tHIm-c

Ja w ogóle mam hopla na punkcie oryginału :D (nagralam sobie płyte tak zeby zaczynała sie od tej piosenki i codziennie rano w drodze do pracy - sucham i śpiewam ^^) Ale teraz mam ciezki orzech do zgryzienia - jesli miałabym ocenić która wersja jest lepsza:D

A co do "Insomni"... Coż moge powiedzieć - jest uzależniajaca !!!!
Obrazek
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 03 mar 2009

Ale teraz mam ciezki orzech do zgryzienia - jesli miałabym ocenić która wersja jest lepsza:D

Prawda? Każda jest genialna na swój własny sposób. (:
Obrazek
Awatar użytkownika
daydreamer4
Doramowy maniak
Posty: 1597
Rejestracja: 19 paź 2008
Kontaktowanie:

Postautor: daydreamer4 » 03 mar 2009

Prawda? Każda jest genialna na swój własny sposób. (:

Uwielbiam zwłaszcza początek :D Ale potem też jest pięknie, jak włacza sie chórek to niemal dreszczy dostałam ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Piżmak
Doramowy maniak
Posty: 1016
Rejestracja: 13 paź 2008

Postautor: Piżmak » 11 mar 2009

tej wersji Mirotic nie widziałam i muszę przyznać,że skłaniam sie w stronę ale nie oryginału:) Wybaczcie, ale dwie osoby kapitalnie zastapiły pięciu facetów:) Bardzo ładny głos ma Lyn - pierwszy raz ja słysze, ale myślę że będę do tej pani zaglądała częściej.
jeśli chodzi o Insomnię to coś jest nie tak z tą piosenką,bo nie mogę przestać jej słuchać - jak drug jakiś działa,coś jak piosenka "Fan" owego czasu:)

I coś ode mnie, przy czym wyginam śmiało ciało:
http://www.4shared.com/file/19853045/2a ... e.html?s=1

I cos , co jest miłe dla ucha:
http://www.4shared.com/file/92302631/ad ... ereo_.html
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 08 maja 2009

Jako, że czasami najpierw słucham potem oglądam..., włączyłam sobie kawałek program gdzie Wheesung śpiewa Mirotica z Lyn (zatęskniłam za tą wersją^^) i tak mnie coś natchnęło by wreszcie zobaczyć jakieś inne jego teledyski <WYPADAŁOBY,no>

No i patrzę sobie, Goodbye Love, hicior jak nic ^^ A tu co?

http://www.youtube.com/watch?v=iE3sVof3vbQ

Enrique Iglesias? :D:D Czyy Craig David? :D:D

<trauma>
Obrazek
Awatar użytkownika
San-chan
Przyklejony do ekranu
Posty: 665
Rejestracja: 05 lut 2007
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: San-chan » 08 maja 2009

Goodbye Love to moja ulubiona piosenka Wheesunga ;) Za starych dobrych czasów kiedy jeszcze nie posiadałam mp3 czy innego grajotka i tylko moj telefon mi mp3 obsługiwał, toć słuchałam go na okrągło... (tak, te stare dobre czasy to 2006 rok XDDD)
Poza tym kocham jeszcze We Naman (z tego samego albumu co goodbye love) i cały ten najnowszy mini album :) Wheesung rządzi^^
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^
Kontaktowanie:

Postautor: mootyl » 08 maja 2009

Maura nie znałaś tej piosenki? ^^
--
Ja zawsze się śmieję jak na niego patrzę jeszcze z dawniejszych czasów... dredy ^^
♪ Go, Go, Joseon Power Rangers!! xD ♪
Oglądam: Love Rain, A Gentleman's Diginity, Bridal Mask, I Do I Do, Ghost, BIG
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 08 maja 2009

Maura nie znałaś tej piosenki? ^^


Lol, o co ty w mnie tu posądzasz? ^^^^

Akurat płytę z której pochodzi ta piosenka mam osłuchaną na pamięć i właściwie słucham jej bez przerwy (o jak teraz np. XP )

Zdziwiłam się po prostu jego wyglądem xP No i że w ogóle istnieje teledysk do tej piosenki. Bo ja zawsze jak szukałam Wheesunga na yt to albo bo były jakieś programy albo wolałam wersje koncertowe oglądać, z teledysków widziałam AŻ 'Fading star' xP
Obrazek
Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Postautor: Devi » 08 maja 2009

Haha, ja ostatnio mialam na niego faze wiec nie bylo sily by mi ta piosenka umknęła xP
W sumie to nie mam tylko jego singli... albo singla? Bo mam Insomnie... a nie lapie sie w pozostalych xP
Ale w sumie przyznam, że leże jeśli chodzi o jego teledyski... widziałam może ze 2 czy 3? O.o
.:: Unieś głowę. Prędzej czy później zostaniesz ranny,
więc równie dobrze możesz patrzeć jak to się stanie ::.
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 08 maja 2009

A sorry sorry . Insomnię widziałam :D Chociaż wolę ten występ -> http://www.youtube.com/watch?v=exVT-G7fEO0 <- Kiedyś miałam niekończącą się fazę na oglądanie tego^^ normalnie mogę słuchać i słuchać, a to co robi z głosem ok. 2:17-30 i to na żywo, przyprawia mnie o przyjemne dreszcze^^ (coś jak Yesung w Sorry Sorry xPPPPP) (tylko w HD oglądajcie^^)

O, a nawiązując do tła występu to pamiętam Wheesung mówił kiedyś, że strasznie się wstydził, że on taki mały, a te tancerki wyższe od niego xP
Obrazek

Wróć do „Muzyka”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość