Krock, Kpunk etc

azjatycka oczywiście
Awatar użytkownika
JaneGreen
Już poznaję aktorów ^^"
Posty: 87
Rejestracja: 26 sie 2008
Lokalizacja: Poznań

Post autor: JaneGreen » 17 wrz 2008

Aaaa zapomniałam o kochanym Eve!
Słucha ktoś ich?
Jak dla mnie jeden z lepszych k-rockowych zespołów, takie cudne mroczne balladki maja <3


Awatar użytkownika
CHILMA
Przyklejony do ekranu
Posty: 534
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: CHILMA » 26 wrz 2008

^ No ja ich słucham :D Jak ich pierwszy raz zobaczyłam to pomyślałam, że może to jakiś zespół j-rockowy ><

W ogóle fajnie, ze zrobiłaś taki temacik :D

A poza tym to słucham, tego co tu już wymienialiście, czyli: Buzz, Nell, Rocket Diary itd. + Schizo, Cloud9, Butterfly's Effect, Guyz [no i pewnie jeszcze o czymś zapomniałam :P]
Awatar użytkownika
JaneGreen
Już poznaję aktorów ^^"
Posty: 87
Rejestracja: 26 sie 2008
Lokalizacja: Poznań

Post autor: JaneGreen » 26 wrz 2008

A masz może jakieś mp3 Guyz, Chilma? Słyszałam ich kilka piosenek i ogólnie chwycili mnie za serducho, ale nigdzie nie mogę znaleźć ich albumów.. Pozostaje jedynie YT, na którym zbyt dużo nie ma.... :(
Awatar użytkownika
CHILMA
Przyklejony do ekranu
Posty: 534
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: CHILMA » 26 wrz 2008

^ mam większość ich twórczości, ale linki w temacie Guyz tutaj na forum jeszcze działają , ale gdybyś miała jakieś problemy ze ściągnięciem to mogę zauploadować ^^

A zespół jest rzeczywiście świetny. Szczególnie ten ich singielek "You're everything to me" bardzo mi się podoba
Awatar użytkownika
JaneGreen
Już poznaję aktorów ^^"
Posty: 87
Rejestracja: 26 sie 2008
Lokalizacja: Poznań

Post autor: JaneGreen » 26 wrz 2008

Oooo dzięki wielkie ;) Nawet nie wiedziałam, że mają swój topic :)
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008

Post autor: Maura » 26 wrz 2008

A ja polecam Vanilla Unity -> moje ulubione odkrycie i zarazem debiut roku 2007 Czekam na ich kolejny album i polecam pierwszy ponieważ jest świetny i można go śłuchac w całości naokragło.
Link do albumu:
http://www.megaupload.com/?d=DN8WJC8L
Awatar użytkownika
CHILMA
Przyklejony do ekranu
Posty: 534
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: CHILMA » 28 wrz 2008

^ Dzięki Maura ^^ Jakiś czas temu szukałam jakiś ich mp3, ale nie mogła znaleźć. Jestem ciekawa jak będzie mi się cały albumik podobać :D

A ja zupełnie zapomniałam napisać o Moon Hee-junie, a przecież dzięki niemu w ogóle zaczęłam słuchać koreańskiej muzyki *___* W jego muzyce chyba najbardziej lubię to, że próbuje łączyć rock z innymi stylami muzycznym
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008

Post autor: Maura » 28 wrz 2008

Moon Hee-jun jest zarąbisty! Zwłaszcza na koncertach na żywo. Nie żebym była osobiście, ale to co jest w sieci 'live' jest super. Nie każdy artysta brzmi tak dobrze nna żywca. :)
Awatar użytkownika
JaneGreen
Już poznaję aktorów ^^"
Posty: 87
Rejestracja: 26 sie 2008
Lokalizacja: Poznań

Post autor: JaneGreen » 29 wrz 2008

No właśnie co do Vanilla Unity to spodobały mi się kiedyś ich videa i dużo pozytywnych opinii słyszałam, ściągnęłam więc ich płytkę ('Farewell and Tonight' bodajże) i szczerze mówiąc zraziłam się do nich... Już nie pamiętam co mnie tak odrzuciło, ale wiem, że próbowałam jeszcze się do nich przekonać i włączyłam płytkę jeszcze raz i... nie mogłam :P Niektóre pojedyncze utwory były całkiem spoko, ale jako całość wyszło strasznie słabiutko...
Teraz aż boję się znów włączyć, ale "sidik" ciągle czeka, aż może zmienię zdanie :D


Ach, Chilma, dzięki jeszcze raz za podanie linka, bo ja zapewne wciąż bym tkwiła w nieświadomości, że taki topic istnieje, a płytka Guyz'ów jest przebosska :)
Awatar użytkownika
JaneGreen
Już poznaję aktorów ^^"
Posty: 87
Rejestracja: 26 sie 2008
Lokalizacja: Poznań

Post autor: JaneGreen » 05 paź 2008

Pytanko mam, czy ktoś posiada płytkę Cherry Filter - Made In Korea (vol 2) i jest w stanie zuploadować?
Awatar użytkownika
olszyna
Oglądam regularnie xD
Posty: 184
Rejestracja: 04 lip 2008
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: olszyna » 05 paź 2008

JaneGreen, znalazłam tutaj coś, ale nie wiem czy to to;) ściągnij sobie i sprawdź:)

http://www.megaupload.com/?d=MONLNBOS
Awatar użytkownika
JaneGreen
Już poznaję aktorów ^^"
Posty: 87
Rejestracja: 26 sie 2008
Lokalizacja: Poznań

Post autor: JaneGreen » 05 paź 2008

Z opisu wynika, że to chyba to :P Wielkie dzięki, bo wszędzie, gdzie patrzyłam było uszkodzone archiwum :/ Mam nadzieję, że z tym będzie ok.
Awatar użytkownika
daydreamer4
Doramowy maniak
Posty: 1597
Rejestracja: 19 paź 2008

Post autor: daydreamer4 » 21 sty 2009

Ostatnio trochę ruchu pojawiło się w temacie Super Juniorów i to przypomniało mi o tym zespole. Czy ktoś jeszcze w ogóle o nim słyszał? Są dwie rzeczy którymi się wyróżnia i sa one bardziej znane niz sam zespół ^^ - nie jestem pewna czy to dobrze dla tego zespołu czy moze jednak źle.
Pierwsza: Nazwa 'Napoleon Dynamite' (brzmi znajomo prawda ?:) )
Druga: Podobieństwo wokalisty do HeeChula z SJ :)
Miałam okazje zapoznać sie z nimi podczas oglądania Evasive Inquiry Agency, zakochałam sie w ich piosence z openingu i postanowiłam sprawdzić resztę :) Zawiedziona nie byłam :D
Można ich uznac za zespół undergrounowy ponieważ ciężko znaleźć więcej informacji na ich temat, bo oprócz tego, że najpierw wyświetlają sie informacje o filmie i kiedy juz sprecyzujemy, ze chodzi nam o koreański zespół, wyświetlają sie informacje o podobieństwie wokalisty Suh Kang Yoon'a do Hee Chula ^^ (Ale podobny jest to fakt:))
Nie uznałabym ich piosenek za jakis cieżki rock to raczej taka funkowo rockowo popowa mieszanka. Całkiem przyjemna mieszanka. Mi osobiście bardzo sie spodobali.
A wyglądają tak: Obrazek Obrazek
Brzmią natomiast tak: SS / MU
Linki zaczerpnięte z yongwonhi community
Jedyny teledysk jaki udało mi sie znaleźć:
Awatar użytkownika
JaneGreen
Już poznaję aktorów ^^"
Posty: 87
Rejestracja: 26 sie 2008
Lokalizacja: Poznań

Post autor: JaneGreen » 25 sty 2009

Absolutnie kocham "I want you girl" Napoleonków :P
Prześwietne! Dzięki, Maura!

Hmm... a słyszał ktoś o Angie? Nagrała właśnie swój pierwszy album razem z G.Gorilla, świetne piosenki i super głos (przypomina mi strasznie Uhm Jung Hwa) - takie rockowe rytmy. Najbardziej mi wpadła w ucho "Together".
Jedna jej piosenka ->

I Witches! :) Taki lekki punk/ska :) Coś jak Cherry Filter



A tak w ogóle to polecam jpopsuki.com przejrzeć - mają dużo krockowych i kpunkowych zespołów, którym warto się przyjrzeć.
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008

Post autor: Maura » 25 sty 2009

Absolutnie kocham "I want you girl" Napoleonków Razz
Prześwietne! Dzięki, Maura!
Hah, to nie ja :p
Ale przy okazji odświeżenia tego tematu zebrałam się w sobie by wreszcie przesłuchać tego, co nam daydreamer4 rzuciła ^^ Powiem tak: łącze zapchane, album w drodze xP Coś czuję, że dzisiejszy wieczór mam 'załatwiony' ^^

O Angie właśnie słyszę, natomiast G.Gorilla towarzyszą mi już jakiś czas^^ Miałam nawet czas zatracenia się w kawałek 'To my mama' .

Hm, ta Angie brzmi znajomo, tzn jej głos. Ale czy Uhm Jung Hwa? Myślę, że JungHwa ma jeszcze delikatniejszą barwę. Jeszcze ktoś mi po głowie chodzi, ale nie potrafię określić kto.

A ja mam do przesłuchania jeszcze nowe albumy My Aunt Mary i The Nuts. Słuchał już ktoś?

edit
Ten koleś z Napoleonów faktycznie jak HeeChul wygląda. Przyznam (ze wstydem), że jak pierwszy raz czytałam ten post to patrząc na foto stwierdziłam , że wcale nie są o siebie podobni i zaniechałam przesłuchania. Przepraszam. :roll:
ODPOWIEDZ