SS501

azjatycka oczywiście
Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Devi » 21 paź 2006

O... super, w takim razie bede czekac na tlumaczonka xP (ciekawa jestem co tam gadali :P).
No i single sobie jutro w koncu sciagne (bo dzisiaj mi sie juz showcase sciaga i zanim sie sciagnie to troche minie... heh xP).
Dobra, lece konczyc 6 odcinek Pride i lece spac ^^'


.:: Unieś głowę. Prędzej czy później zostaniesz ranny,
więc równie dobrze możesz patrzeć jak to się stanie ::.
Awatar użytkownika
Atashi
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 252
Rejestracja: 01 mar 2007
Lokalizacja: Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Atashi » 19 mar 2007

ha ha nie wiedziałam że za nich też się zabiorę XD ale nie powiem posłuchałam sobie kilku piosenek i jest git :3
tylko jedna sprawa...oni tylko tyle tych płyt mają? tak mało? ja wiem że oni od 2005(jak się mylę to przepraszam) zaczęli ale 2 płyta powinna się chyba pojawić... przepraszam że ja was zawsze musze o coś prosić ale to za mną "chodzi" ^^"" może się ktoś pofatygować o listę wszystkich piosenek jakie śpiewali ? chodzi mi ogólnie o całość o tytuły. Wiem oczywiście że są już wypisane tytuły z każdej płyty ale nie jestem do końca pewna czy to wszystko^^"" bosz jaki ze mnie upierdliwy człowiek XD jeszcze raz za wszystko dziękuję i przepraszam...
PS oni nie występowali może w Tokyo dome albo yokohama arena?


[url=http://imageshack.us][img]http://img222.imageshack.us/img222/9296/signature02ba3.png[/img][/url]

★ [url=http://arashinews.livejournal.com/]My LJ[/url] ★ [url=http://www.lastfm.pl/user/arashinews/]My Last fm[/url] ★[url=http://xxataashixx.deviantart.com/]My Deviantart[/url] ★[url=http://arashinews.livejournal.com/13173.html]My Drama list[/url] ★
Awatar użytkownika
ayako
Przyklejony do ekranu
Posty: 512
Rejestracja: 03 sie 2006
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ayako » 19 mar 2007

to wszystko co wydali.. na pewno ^^' znaczy nagrali jeszcze 2 piosenki do jakiegoś soundtracku (chyba surgeon Bol cośtam - nie pamiętam dokładnej nazwy ^^") no i myślę, że można w necie znaleźć jakieś zripowane covery z ich koncertu :)
niby już od ponad półtora roku minęło od ich debiutu a nie jest tego dużo ^^' (zwłaszcza w porównaniu do DBSK :P) a o następnej płycie na razie chyba nie ma co myśleć, zwłaszcza że pierwszy album wyszedł dopiero niedawno (chyba 4 albo 5 miesięcy temu)... strasznie długo nad nim pracowali ^^'
a co do występów to mieli jakieś występy w Japonni.. zaglądnij do forum quainte tam masz wszelki stuff z nimi uporządkowany ^^ bo teraz nie mma czasu sama posprawdzać ^^' a już nie pamiętam.. ostatnio Szyneczki całkowicie mną owładnęły i o double esach zapomniałam trochę ^^'


[url=http://ayako_in_love.livejournal.com]LJ[/url] [url=http://www.last.fm/user/ayako/]last.fm[/url]
Awatar użytkownika
Atashi
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 252
Rejestracja: 01 mar 2007
Lokalizacja: Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Atashi » 19 mar 2007

No to faktycznie troszke mało...ale dadzą chłopaki sobie radę^^ liczę na wielki powrót w ich wykonaniu :3 dzięki za namiary na forum^^ zaraz się zarejestruje i podglądnę co tam jest^^


[url=http://imageshack.us][img]http://img222.imageshack.us/img222/9296/signature02ba3.png[/img][/url]

★ [url=http://arashinews.livejournal.com/]My LJ[/url] ★ [url=http://www.lastfm.pl/user/arashinews/]My Last fm[/url] ★[url=http://xxataashixx.deviantart.com/]My Deviantart[/url] ★[url=http://arashinews.livejournal.com/13173.html]My Drama list[/url] ★
Awatar użytkownika
Miaka-chan
Co to jest dorama? o_O
Posty: 48
Rejestracja: 14 wrz 2007

Post autor: Miaka-chan » 15 paź 2007

Dzięki za linki~~ dopiero ich `poznaje` fajny maja ten bodajże ostatni singielek z piosenkami `Distance` i `Gleaming Star` ^^


Awatar użytkownika
Narcia
Już poznaję aktorów ^^"
Posty: 64
Rejestracja: 25 wrz 2007
Lokalizacja: Skierki
Kontakt:

Post autor: Narcia » 18 paź 2007

SS501 poznałam jako trzeci ~~ po DBSK i SuJu ~~ zespół z Korei ... i zajęli u mnie równorzędne miejsce razem z juniorsami <Szyneczki to jednak dożywotni moi ukochani> naprawdę miłe to chłopaki i jest teraz mi troche smutno, że tak o nich cicho >_< a tak osobiście to jestem wielka fanką Young Saenga ~~ taki słodziak i niesmiał i w ogóle ~~ no i ma naprawdę fajny głos ^^


Awatar użytkownika
Lucy-chan
Już poznaję aktorów ^^"
Posty: 51
Rejestracja: 25 mar 2007
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Lucy-chan » 17 gru 2007

mój kochany zespolik ^^ Dla mnie Kim Hyung-joon to najprzystojniejszy koreańczyk ^^ Kocham go poprostu tak samo jak Tegosi, Kato i Kusanka ^^


NEWS forever:*
Awatar użytkownika
vyette
Oglądam regularnie xD
Posty: 174
Rejestracja: 26 lis 2006
Lokalizacja: z nieba^^

Post autor: vyette » 14 wrz 2008

Widze że od dawna nikt nie pisał o nowościach SS501. :(
Mam dla Was informacje, że rzecznik DSP, spółka SS501, poinformowały źródła wiadomości, że grupa "planuje wydanie nowego albumu w połowie października" i że " i prace są przyspieszone do wykończenia albumu". "SS501 ciężko pracują i planują wykazać się, w jaki sposób rozwinęli się podczas pobytu za granicą ". Do pierwszej połowie roku SS501 był aktywny w Korei a następnie do Japonii, gdzie rywalizowali z Big Bang oraz DBSK. Rzecznik stwierdził także, że "Dong Bang Shin Ki i Big Bang nie mając żadnego wpływu nad nimi. Będziemy podejmować nasze własne ścieżki. "


Credis: Forum o SS501 PL

Czyli nowa płytka wyjdzie w pażdzierniku! Mam nadzieje że będzie lepsza od koreańskiej^^


Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontakt:

Post autor: Maura » 03 gru 2008

Gdy spotyka się TOP z HyunJoong'iem...

Widział ktoś?
Niestety HyunJoong jakkolwiek ślicznie tu wygląda <a wygląda!> to tak samo równie mocno fałszuje. Przecież ten kawałek Rise and Fall miał naprawdę dobrą aranżację tutaj i w sumie TOP ratował całe przedstawienie. Myślę nawet, że TOP mógłby nagrać ten kawałek, ale może z kimś innym? Albo tak na spokojnie, nie na żywo ;] Swoją drogą Hyun Joong w swoich performancach na żywo jest naprawdę nierówny...

I drugie video o idolu..
'Jak HyunJoong kończył ogólniaka...'

Początek klipu wydał mi się klimatem rodem z Goonga i właściwie trochę zaszokował. Zwłaszcza kiedy na korytarzu ochrona dziewuszkom zagradzała przejście.
Po drugie wydaje mi się, że HJ zachowął się trochę bez szacunku udzielając wywiadu podczas gdy reszta śpiewa hymn.
Po trzecie... nie mam pojęcia co mu się stało we włosy :D


Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Devi » 03 gru 2008

Gdy spotyka się TOP z HyunJoong'iem...

To zazwyczaj idą się napić z Yoochnunem i Jaejoongiem z DBSK xP (to fakt xP)

Po trzecie... nie mam pojęcia co mu się stało we włosy Very Happy

Może chciał wyglądać tak pożądnie na zakońcxzenie roku ale mu się trochę włosy zbytnio przylizały? xP
Poza tym... widać było,że zapomniał wyjąć kolczyki bo później go pokazywali jak siedzi i je zdejmuje haha


.:: Unieś głowę. Prędzej czy później zostaniesz ranny,
więc równie dobrze możesz patrzeć jak to się stanie ::.
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontakt:

Post autor: Maura » 03 gru 2008

Devi pisze:
Gdy spotyka się TOP z HyunJoong'iem...

To zazwyczaj idą się napić z Yoochnunem i Jaejoongiem z DBSK xP (to fakt xP)



Haha, właśnie Twoje słowa się potwierdziły xp Hero powiedział w 'Come to play', że najbardziej tęsknił za Hyun Joongiem i razem z Yoochunem na Chuseok poszli pić lol. Czyżbyś już oglądała ten odcinek? ^^


Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Devi » 04 gru 2008

Czyżbyś już oglądała ten odcinek? ^^

Nie, odwoziłam ich schlanych później do domu xP
A tak poważnie to... bardzo możliwe. Choć w sumie zważywszy na gąszcz widzianych rzeczy nie wiem już co gdzie było i skąd co wiem xP Ale jako, że Come to Play oglądałam to... ;)


.:: Unieś głowę. Prędzej czy później zostaniesz ranny,
więc równie dobrze możesz patrzeć jak to się stanie ::.
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontakt:

Post autor: Maura » 04 gru 2008

No i w sumie TOP i Hyun Joong chodzą do tej samej szkoły, chociaż przy ich napiętych terminach to nie wiem nawet jak to możliwe...


Obrazek
Awatar użytkownika
Yoshiko
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 361
Rejestracja: 05 cze 2007
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Yoshiko » 04 lut 2009

Linki do muzyki nie działają, moge prosic o reupl ale np na mediafire lub megaupl?


Awatar użytkownika
Milen
Co to jest dorama? o_O
Posty: 43
Rejestracja: 15 lut 2009

Post autor: Milen » 19 mar 2009

Jak znajdę chwile to zrobię, chyba że ktoś mnie uprzedzi :)
Ja mam natomiast pytanie gdzie moge ściągnąć ich koncerty i DVD najlepiej z subami ang oczywiście :) Bo zaczęła mi się faza na nich, chyba wszystko po kolei musi być hahaha


[img]http://img113.imageshack.us/img113/4486/normal593li5.jpg[/img]
[url=http://www.lastfm.pl/user/milen88]LAST FM[/url]
ODPOWIEDZ