RAIN

azjatycka oczywiście
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: margot. » 11 kwie 2010

Maura pisze:no ja myślę że 2004-05 Rain jeszcze ciała nie miał xD


LOL mocne XDDD
ej przez to wideo tęsknie za Wheesungiem -_-


"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
"Bin jip"
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki
Kontaktowanie:

Postautor: rikli » 11 kwie 2010

faazaa <3 też tęsknie ;<
"and it is, because a few inches between two people is a few inches of reservations and rapidly dwindling airspace."
i ship boa with anyone
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 11 kwie 2010

haha nie mogę z tego, że rain w music banku musiał stanik założyć XD
Obrazek
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: margot. » 11 kwie 2010

Maura pisze:haha nie mogę z tego, że rain w music banku musiał stanik założyć XD


nie było music banku w tym tygodniu ^^ to z core'a XD
W Inki też miał taki 'stanik' XDDDD cenzura żeby publiczność nie mdlała? :hot:

btw. jaka ładna jakość tego wideo O.o
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
"Bin jip"
Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Postautor: Kibou » 11 kwie 2010

stanik, hahaha xD
bo by go znowu zbanowali xDD

wkurza mnie ten jego sparkling kaftanik. jak go zdjął to w sumie nie cieszyłam się z tego, że pokaże klatę, tylko z tego, że nie ma tej kamizelki na sobie xPP
oliwka~
Obrazek
Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Postautor: Kibou » 21 kwie 2010

Obrazek
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: margot. » 21 kwie 2010

nie ma to jak laski doprowadzić do 'uciechy' (żeby nie powiedzieć czegoś innego) XDDD
też bym tam zjechała.. więc się im nie dziwię ^^

a ze spodenkami słodkie :P
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
"Bin jip"
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 16 maja 2010

To się porobiło... albo to przespałam, albo naprawdę wiedzą to tym nieliczni ;o
Love story ma swoją półgodzinną wersję!
Do obejrzenia tutaj
http://www.youtube.com/user/bunniexdogg ... Jr0m5s43aw
ja ponieważ mam za dużo na głowie, chyba sobie obejrzę ;p
Obrazek
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: margot. » 03 lip 2010

LoL Rain chce upiec dwie pieczenie na jednym ogniu ^^
poza tym gdzie się podziały jego rzęsy? O.o (chyba że akurat tak zdjęcie słabo wyszło :confuse:)

Back To The Basic -Japanese Version-
Obrazek
01 君を掴む歌
02 Hip Song
03 One
04 同じ (Same)
05 Love Song (English Ver.)
06 君を掴む歌 (Japanese Ver.)
http://www.mediafire.com/?o1zlmtioalw
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
"Bin jip"
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 03 lip 2010

ah te loczki <victory>

Rain chce upiec dwie pieczenie na jednym ogniu ^^

kasakasakasa

swoją drogą ciekawe jak mu przygotowania do dramy idą, są już może jakieś fotki?
Obrazek
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 03 lip 2010

Kręci coś nowego? Fajnie ^^
Boziu, gdyby nie bic, to by z niego fajna laska była ^^
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
isamar84
Przyklejony do ekranu
Posty: 959
Rejestracja: 16 lis 2008
Lokalizacja: PW

Postautor: isamar84 » 03 lip 2010

Eggie pisze:Kręci coś nowego? Fajnie ^^
Boziu, gdyby nie bic, to by z niego fajna laska była ^^
a już myślałam, że mam coś ze wzrokiem, widzę, że nie jestem sama, też tak pomyślałam :P
Oglądam: Miss Rose ep8/23, Prime Minister and I ep6/16, In A Good Way ep10/21, Borrow Your Love ep9/14
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: margot. » 03 lip 2010

Eggie pisze:Kręci coś nowego? Fajnie ^^

http://wiki.d-addicts.com/Fugitive
gatunek: Action, melodrama, romance (lol czyli wszystko w jednym? XD)
ooo będzie występować z Lee Na Young, nie znam jej z żadnej dramy (jakoś nigdy mi się w dramie nie widziała), ale lubię ją z filmów które widziałam z nią (w Dream i Maundy Thursday świetnie zagrała <3)
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
"Bin jip"
Awatar użytkownika
justyna2104
Oglądam regularnie xD
Posty: 151
Rejestracja: 19 mar 2007
Lokalizacja: Łódź

Re: RAIN

Postautor: justyna2104 » 10 gru 2010

dawno mnie tu nie było, ale mam takiego newsa, że muszę się nim podzielić...

Rain będzie grał koncert w Europie!!!! na dodatek baaardzo blisko, bo w Dreźnie!
Nie będzie to może taki wielki koncert z fajewerkami jakiego się od Raina oczekuje, ponieważ występuje tam jako gość w czasie muzycznego festiwalu, ale przecież tu chodzi oto żeby tą totalnie nieosiągalną osobe zobaczyć na żywo :giggle:
Bilety nie są drogie, bo najtańszy kosztuje 6 Euro a najdroższy 55.

Tu macie stronę festiwalu http://www.musikfestspiele.com
można zmienić język na angielski i w programie poczytać jak to wygląda, gdzie się odbywa i jak można kupić bilety.
no! to tyle!

nie wiem jak wy ale ja tam będę na pewno, bo kto wie kiedy mi się taka następna szansa w życiu wydarzy :melt:
Sarangheyo saranghejwoyo gudeyo
andwe uri iromyon andwe momchwoso donun andwe...

AJA AJA FIGHTING!!!
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Re: RAIN

Postautor: Eggie » 10 gru 2010

Omo omo omo
Jeszcze sie powstrzymam, żeby zobaczyć jaki mam grafik egzaminów na sesję przyszłą, ale jak coś to i ja bym się wybrałą!!!! ^^
www.annyeongtozamalo.wordpress.com

Wróć do „Muzyka”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości