Battle ^^

azjatycka oczywiście
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ayako
Przyklejony do ekranu
Posty: 512
Rejestracja: 03 sie 2006
Lokalizacja: Kraków

Battle ^^

Post autor: ayako » 12 gru 2006

BATTLE

Obrazek

Battle
Battle is a six member boy group. If you watched the show "Let's CokePlay Battle Shinwa" sponsored by Good Entertainment, M-NET and Coca-Cola, you would have known these boys before their first debut performance on December 17, 2006. The special show was where Shinhwa (신화)'s members selected six young men out of a group of 12 finalists (from 1,800 applicants) to form the "next Shinhwa". The six were chosen by their singing, dancing, and endurance skills.
Obrazek

Profile

Won Seung Jae (Ryu)
Obrazek

Shin Ki Hyun
Obrazek

Park Ji Woon (Lio)
Obrazek

Jin Tae Hwa
Obrazek

Kim Tae Kwan (Hwee Chan)
Obrazek

Jung Hyung Rok (Chris)
Obrazek

Dyskografia

Pierwszy singiel Crush
http://www.sendspace.com/file/5cayjn
Spoiler! http://download.yousendit.com/E7465C2404F57746

Videos
MV
Crush http://www.sendspace.com/file/6e0ohv (.avi , 149Mb)

Performances
Pierwszy oficjalny występ 17.12.06 Inkigayo http://www.sendspace.com/file/l4fxl7
21.12.06M!Net Countdown http://www.sendspace.com/file/tb03bo
23.12.06 Music Core http://www.sendspace.com/file/htzppk
24.12.06 Inkigayo http://www.sendspace.com/file/qcbzti
30.12.06 Music Core http://www.sendspace.com/file/p1qtfm
04.01.07 Mnet M!Countdown http://www.sendspace.com/file/6mg241

Fancam HQ http://www.sendspace.com/file/r3v2h5 MUST SEE !!!

z daum (on-line fancam)
secret perf Show Music Tank 24.11.06 http://see.daum.net/v/1191511
secret perf TRL Seoul 29.11.06 http://see.daum.net/v/1239280
secret perf at Minwoo Concert http://see.daum.net/v/1311873

TV
Album Jacket Filming 1 http://www.sendspace.com/file/q9opjp
Album Jacket Filming 2 http://www.sendspace.com/file/egs3ac
Album Jacket Filming 3 http://www.sendspace.com/file/eurq3d
Music Video Filming 1 http://www.sendspace.com/file/jjngh4
Music Video Filming 2 http://www.sendspace.com/file/zf1xou

Strony

Oficjalna: http://www.goodenter.com/battle/
Forum ang: http://z11.invisionfree.com/Battle/index.php?act=idx
http://z8.invisionfree.com/Battle_Eupho ... 99&act=idx
http://z8.invisionfree.com/PROJECT_BATTLE/index.php?
http://z8.invisionfree.com/SIX_percent/ ... hp?act=idx
Soompi: http://www.soompi.com/forums/index.php? ... opic=92589
Clubboxy: http://clubbox.co.kr/battleshinhwa6
http://clubbox.co.kr/battles

credity do powyższych ^^'

oczywiście mam juz swojego ulubieńca... a jest nim Lio ^^' jest przekjutny i genialnie tańczy :P i ma piękne ciało :P a na drugim miejscu są Ryo i Tae Hwa ^^

jak tylko mi się załadują na SS wszystkie filmiki jakie mam to dodam tu linki ^^


Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Devi » 12 gru 2006

Haha... jak zobaczyłam ten temat to już myślałam, że nie wytrzymałaś (no w sumie częściowo to było trafne... :P).

U mnie właśnie leci ich piosenka... powiem, że wpadająca w ucho ;D
Jeszcze mi żaden specjalnie nie wpadł w oko... fajnie na tych oficjalnych fotach wygladaja nawet ale jakoś żaden mnie nie powalił...
Jakbyś miała ich teledysk w HQ to ja się chętnie zgłosze xP
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Post autor: martulex » 12 gru 2006

Proszę bardzo Devi ...

Crash MV [HQ]
Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Devi » 12 gru 2006

Ooo... Dzięki Martuś!
Jesteś cudowna :)
Juz lece zessać...
Przy HQ to przynajmniej bede widziała ich twarze (tj. na pewno wyraźniej niz na tej wersji z Youtube xP).

Wiecie... wciagneła mnie ta piosenka.. i teledysk też fajny... chyba ich polubie... ale narazie i tak jestem na etapie, że nie wiem który to który hahaha.
No ale cóż... moze z czasem mi przyjdzie i znajde swojego ulubieńca... tak czy inaczej nadal bedę wierna swoim Szyneczkom xP
Awatar użytkownika
Katimon
Przyklejony do ekranu
Posty: 703
Rejestracja: 17 lip 2006
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Katimon » 12 gru 2006

A ja jak zwykle nie moge se sciagnac bo oczywiscie mi nie dziala...ehhhh...tak wlasnie ja juz tez jestem po ciemnej stronie Battle...oczywiscie przez kogo innego jak nie przez Dev:]...musze powiedziec ze trudniej bedzie mi ich zapamietac bo nie maja ksywek ale no coz.....w przeciwienstwie do Dev ja juz mam pretendetow do ulubiencow jeden to Kim Tae Kwan a drugi to Jung Hyung Rok...tylko musze sie dokladnie jeszcze przygladnac ktory na tym teledysku ma czerwone wlosy bo strasznie jego glos mi sie podoba:].....co wcale nie oznacza ze zajma miejsce w moim serduszku zamiast Szyneczek...Oni Byli Sa i Beda na pierwszym miejscu:]
Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Devi » 12 gru 2006

Oj tak, własnie. Miałam o tym napisac i zapomniałam ^^'.
Brakuje mi tutaj tych łatwych do zapamietania imion scenicznych... tak jak u Szynek... niestety tylko kilku je ma O.o
(swoją droga... czy czasem jeden z nich ni nazywa sie Shin Ki ? hahahahha)
Nie wiem... może póxniej jakieś beda mieli ? Chociaz z drugiej strony to mi się nie wydaje bo jakby mieli mieć to by mieli juz teraz... ale kto ich tam wie O.o
Tak samo nie wiem ktory z nich to lider :P (No może jeszcze nie wybrali ale... wydaje mi się, że chyba powinni postanowic przed debiutem ? O.o)

Ogólnie tak z Kati wczoraj to zdjęcie ogladałyśmy:
Obrazek

Stwierdziłyśmy, że najbardziej podobaja nam się Ci dwaj w środku :P
Tj. chodzi głównie o to zdjęcie... bo ja nie wiem czy bym ich poznala w teledysku czy na innych fotach xP
Ale z tego co tak patrze teraz to ten drugi z lewej też nieźle wyszedl... też mi się tu podoba. Co do pozostałej trojki to... sredniawo :P
W sumie ten drugi i czwarty od lewej tacy troche podobni do siebie mi się wydaja na tym zdjeciu... nie wiem... to tylko mi tak się zdaje ? xP
Awatar użytkownika
Katimon
Przyklejony do ekranu
Posty: 703
Rejestracja: 17 lip 2006
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Katimon » 12 gru 2006

no w sumie masz racje ze ten drugi od lewej fajnie wyszedl ale ten od prawej drugi tez fajny troche Yunho przypomina....:p
Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Devi » 12 gru 2006

Drugi od prawej ? Hmm... no ja wiem czy fajny... mi sie srednio podoba... ale Yunho to on mi wcale nie przypomina xP
Awatar użytkownika
ayako
Przyklejony do ekranu
Posty: 512
Rejestracja: 03 sie 2006
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ayako » 12 gru 2006

oki to teraz wam napiszę, ktory to ktory na tym zdjęciu po kolei od lewej :D
Tae Hwa, Tae Kwan, Seung Jae, Ji Woon <3, Hyung Rok i (Shin Ki) Hyun ^^
a w teledysku kochasi Lio (Ji Woon) zdarł z siebie koszulkę o_O hahaha
Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Devi » 12 gru 2006

O.... te zdjęcia z profilem są super... i bardzo pomocne xP
Ogólnie tak... jak narazie moi faworyci to Ryu i Lio...
Mówilam jeszcze, ze z tego zdjecia co dalam to mi wie HwiChan nawet podoba... ale z kolei na tym zdjeciu z lewej strony (z profilem) jakos tak sredniawo mi lezy... z kolei TaeHwa na tym zdjeciu po lewej mi wpadl w oko xP
(mowiac po lewej oczywiscie mam caly czas na mysli zdjecie "profilowe" ze tak powiem... bo po prawej to jest wycinek z tego zdjecia co ja dalam a po lewej jest drugie :P).
No ale wiadomo... na podstawie kilku zdjec to trudno ocenic... :)
W kazdym badz razie tak wyglada moj "status faworytow" jak narazie xP
Awatar użytkownika
ayako
Przyklejony do ekranu
Posty: 512
Rejestracja: 03 sie 2006
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ayako » 12 gru 2006

Uwielbiam Lio :D
i Tae Hwa i Ryo
a to dla tych co się jeszcze nie przekonali do Tae Hwa:
Obrazek
*dies**nosebleed*
jak to zbaczyłam to prawie zemdlalam ^^' z wrażenia oczywiście ^^
Awatar użytkownika
Katimon
Przyklejony do ekranu
Posty: 703
Rejestracja: 17 lip 2006
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Katimon » 12 gru 2006

wiecie co wam powiem oni na kazdym zdjeciu inacej wychodza...i tak teraz jak sie patrze na te profilki co dala Ayako to podobaja mi sie Won Seung Jae Park Ji Woon Jin Tae Hwa...bo reszta tak hymmm akurat tu mi sie nie podoba...faktfaktem tylko jeden z nich nie podobal mi sie od poczatku Shin Ki Hyun bo ma takie troche wyupiaste oczy:p...no ale nie bede krytykowac zadnego bo komus innemy moze sopdobac nie:p..
-----------------edit--------------
ayako nie pozwalam ci wrzucac takich rzeczy bo malo z krzesla nie spadlam...:P :D
Awatar użytkownika
kawaii6666

Post autor: kawaii6666 » 12 gru 2006

skąd ty takie zdjęcia wynajdujesz?????????????????
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 03 sty 2006
Lokalizacja: EscE

Post autor: martulex » 12 gru 2006

Nie ma za co Devi, przyznam się z ręką na sercu, że również jestem w gronie osóbek, które mało zna tych interesujacych facetów.

Ale mam faworyta....LIO...... :smitten: Jest przesłodki i ma świetne...hmmm....ruchy ^___^

edit edit edit edit edit edit edit edit edit edit

Po dłuższej kontemplacji swą fascynacją obejmuję jeszcze RYU i TAEHWA (no w końcu wybór MiNWoo, więc cos w tym musi być :wink: ) ...mniam

Aż się chce krzyczeć : JA CHCĘ DO KOOOOOOREIIIII !!!
Awatar użytkownika
kawaii6666

Post autor: kawaii6666 » 12 gru 2006

WYGLĄDAJ FAJNIE ZOBACZYMY CO TO ZA ZIÓŁKA.
;-)
ODPOWIEDZ