BoA

azjatycka oczywiście
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków

Re: BoA

Post autor: margot. » 28 lip 2010

Hurricane Venus
Obrazek

01 옆 사람 (Stand By)
02 Game
http://www.mediafire.com/?sharekey=59e3 ... 7d9faaa868

Obrazek
Hurricane Venus
http://www.mediafire.com/?80z3rjt08a39jl6


Awatar użytkownika
Ai_tanu
Doramowy maniak
Posty: 2140
Rejestracja: 26 gru 2009

Re: BoA

Post autor: Ai_tanu » 02 sie 2010

[youtube]hWe35hKrtyQ[/youtube]
Hurricane Venus

łaaa jakie addicting, na maksa się uzależniłam po jednym przesłuchaniu, nie moge, BoA *__* już w piątek w Music Banku wielki powrót dance queen, CAN'T WAIT <3
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^

Re: BoA

Post autor: mootyl » 02 sie 2010

a ja powoli zaczynam wkurzać się na SM Ent. -_-
Dlaczego oni robią wszystko na jedno kopyto? Każdy teledysk, każda piosenka, każdy układ taneczny, każdy ich artysta... wszystko jest prawie tak samo identyczne. Dziwne stroje, dziwne fryzury... i angielskie słowa kończące się na -ic ... "fantastic, elastic, mirotic, bionic, supersonic, robotronic.... itd.". Ja mam nadzieję, że niedługo Koreańczykom to się przeje i SM wyjdzie z czymś nowym.

Jak na królową kpop'u (jedną z wielu xD) i na powrót po 5 latach piosenka trochę mnie zawiodła... Se7en mnie nie zawiódł bo wyszedł z czymś nowym, a nie ze swoim starym image'em. BoA chociaż spróbowała czegoś nowego równie dobrze tę piosenkę mogłyby zaśpiewać dziewczyny z f(x) i wcale bym się nie zdziwił jak oni na chybił trafił przeznaczają im piosenki... bo wszystkie są takie podobne do siebie :D

Dobra to było krytyczne spojrzenie, a teraz takie zwykłe, moje, własne, obsesyjne... ^^ Piosenka już mi się wkręciła i tak zasłuchuję się w niej :D

EDIT:
Czy tylko ja tam słyszę, że BoA śpiewa "Hurricane Spoiler! Penis" ... a może to tylko moja chora wyobraźnia ? xD hihi
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków

Re: BoA

Post autor: margot. » 02 sie 2010

mootyl pisze: każdy układ taneczny

przecież jeszcze nie widzieliśmy nowego układu tanecznego Boy O.o no w Game na pewno nie było żadnego so trzeba czekać MV Hurricane Venus albo na livy. Poza tym układ taneczny do Lucyfka do jakiego innego jest podobny? O.o dla mnie strasznie unikatowy. Natomiast SuJu się zgodzić mogę że oni mają bardzo podobne układy taneczne, ale fakt faktem dla nich jest ciężko wymyślić jakiś ze względu na ich dużą ilość.
mootyl pisze: Każdy teledysk

teraz jest moda na teledyski studyjne i nie tylko SM się w to bawi, gorzej się bawi w to YG, tam są totalnie teledyski identycznie takie same.
mootyl pisze: każda piosenka

noo Boy piosenka nie zaskakuję niczym nowym, a to że Seven nagrał inną piosenkę od swojego stylu, ale brzmi jak milion innych obecnych piosenek kpopowych, to już chyba za Boą jestem w jej wykonaniu.
mootyl pisze: Dziwne stroje, dziwne fryzury...

o to chodzi w show businessie żeby zmieniać swój wizerunek sceniczny! rozrywka nie jest nastawiona na stagnację i co chwila wymyślają coś nowego. Z różnym efektem, ale to jest naprawdę niesamowite jaką oni wszyscy mają wyobraźnię i pokazują jak artystyczny wizerunek się zmienia. To naprawdę nie jest łatwa sprawa. A image i koncept Boy jest naprawdę świetny. Jest nieprzesadzony jak to było w przypadku Hyori kosmitki, jest bardzo świeży, kolorystyczny i jestem na tak. No jeszcze zobaczymy jak tam się zaprezentuje na livach, ale póki co naprawdę jestem na tak.
mootyl pisze:
Jak na królową kpop'u (jedną z wielu xD)

nie, królowa kpopu jest tylko jedna.
mootyl pisze:
bo wszystkie są takie podobne do siebie :D

czy ja wiem, dla mnie piosenki podobne są do siebie wewnątrz artystów. SNSD robi wszystkie piosenki na jedno kopyto. Ale nie można powiedzieć że ich piosenki są podobne do szjanów XD Szajnów piosenki czuć starymi szajnami ale oni tak fajnie śpiewają na różne głosy i bawią się tonacją że jest powiew świeżości. Oprócz tego że poszli trochę w electropop, jak to sami nazwali?
poza tym wiadomo że trendy muzyczne się rządzą teraz. I tak cieszmy się że nie ma piosenki w 70% zautotunowanej jak u Sevena. Digital Bounce jest tylko i wyłącznie dobra od momentu kiedy pojawia się TOP na scenie i jego niezatunowany rap. I od tego momenty piosenka powinna się zaczynać a nie kończyć XD
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^

Re: BoA

Post autor: mootyl » 03 sie 2010

margot. pisze:
mootyl pisze: każdy układ taneczny

przecież jeszcze nie widzieliśmy nowego układu tanecznego Boy O.o no w Game na pewno nie było żadnego so trzeba czekać MV Hurricane Venus albo na livy. Poza tym układ taneczny do Lucyfka do jakiego innego jest podobny? O.o dla mnie strasznie unikatowy. Natomiast SuJu się zgodzić mogę że oni mają bardzo podobne układy taneczne, ale fakt faktem dla nich jest ciężko wymyślić jakiś ze względu na ich dużą ilość.
to było uogólnienie... nie mówię, że mi się one nie podobają, że nie mają w sobie powiewu świeżości, i że czasem pieję z zachwytu xD
margot. pisze:
mootyl pisze: Każdy teledysk

teraz jest moda na teledyski studyjne i nie tylko SM się w to bawi, gorzej się bawi w to YG, tam są totalnie teledyski identycznie takie same.
No ja nie wiem... teledyski Taeyang'a, Park Bom czy ostatnio Gummy mówią mi co innego ^^ Wg. mnie SM Ent. to mistrze studyjnych MV i chyba nic nie zmieni mojego zdania :) Oprócz pierwszej swojej MV SNSD nigdy nie miały teledysku poza studio i żaden z ich teledysków nie ma jakiejkolwiek treści, choćby najmniejszej jak w ostatniej MV'ce SuJu xD
margot. pisze:
mootyl pisze:każda piosenka
noo Boy piosenka nie zaskakuję niczym nowym, a to że Seven nagrał inną piosenkę od swojego stylu, ale brzmi jak milion innych obecnych piosenek kpopowych, to już chyba za Boą jestem w jej wykonaniu.
Może i nie mam wyrafinowanego gustu muzycznego, ale wg. mnie piosenka Se7en'a wyróżnia się wśród kpop'owych piosenek wydanych w wakacje i dla mnie jest nr 1 na wakacyjnej liście xD Hmmm... a co do tych miliona xD BoA też jest wśród nich :)
margot. pisze:
mootyl pisze: Dziwne stroje, dziwne fryzury...

o to chodzi w show businessie żeby zmieniać swój wizerunek sceniczny! rozrywka nie jest nastawiona na stagnację i co chwila wymyślają coś nowego. Z różnym efektem, ale to jest naprawdę niesamowite jaką oni wszyscy mają wyobraźnię i pokazują jak artystyczny wizerunek się zmienia. To naprawdę nie jest łatwa sprawa. A image i koncept Boy jest naprawdę świetny. Jest nieprzesadzony jak to było w przypadku Hyori kosmitki, jest bardzo świeży, kolorystyczny i jestem na tak. No jeszcze zobaczymy jak tam się zaprezentuje na livach, ale póki co naprawdę jestem na tak.
Tu akurat się nie zrozumieliśmy bo ja naprawdę uwielbiam kpop za takie dziwactwa, które istniały w nim na DŁUGO, DŁUGO przed Lady Gagą i innymi stworami z Ameryki ^^ Chciałem po prostu powiedzieć, że w SM Ent. jest to ostatnio reguła... MUSI BYĆ I KONIEC! :)
margot. pisze:
mootyl pisze:
Jak na królową kpop'u (jedną z wielu xD)

nie, królowa kpopu jest tylko jedna.
Myślę, że wiele koreańskich artystek by się obraziło... BoA jak dla mnie zawsze będzie japońską piosenkarką koreańskiego pochodzenia. Nie udawajmy... jej kariera zawsze była nastawiona na Japonię, nie Koreę... Dowiodła tego ta 5 letnia przerwa ^^ Zresztą jak dla mnie dziewczyna jest zbyt młoda, aby nazywać ją królową.
margot. pisze:
mootyl pisze:
bo wszystkie są takie podobne do siebie :D

czy ja wiem, dla mnie piosenki podobne są do siebie wewnątrz artystów. SNSD robi wszystkie piosenki na jedno kopyto. Ale nie można powiedzieć że ich piosenki są podobne do szjanów XD Szajnów piosenki czuć starymi szajnami ale oni tak fajnie śpiewają na różne głosy i bawią się tonacją że jest powiew świeżości. Oprócz tego że poszli trochę w electropop, jak to sami nazwali?
poza tym wiadomo że trendy muzyczne się rządzą teraz. I tak cieszmy się że nie ma piosenki w 70% zautotunowanej jak u Sevena. Digital Bounce jest tylko i wyłącznie dobra od momentu kiedy pojawia się TOP na scenie i jego niezatunowany rap. I od tego momenty piosenka powinna się zaczynać a nie kończyć XD

Nie no proszę... równie dobrze SHINee mogłoby zaśpiewać "NU ABO" ze swoją i tonacją i różnymi głosami... i czułoby się stare SHINee. Nie oszukujmy się w "Lucifer" NIE ma nawet 0,00001% tego starego SHINee od "Noona nomu yaepo". Piosenki SNSD właśnie o dziwo są różnorodne... zaczęły landrynkowo, cukierkowato, potem trochę electro dodały, następnie zrobiły się sexy i tak na zmianę ^^ Jakoś wybrnęły, ale f(x) czy dwa ostatnie albumu SuJu dowiodły, że to jest JEDNO KOPYTO xD

AHA! Dodaję: lubię SHINee, SNSD, f(x), SuJu czy Boę... ale wkurza mnie polityka SM Ent. Prawda jest taka i każdy ją zna, że ta firma idzie w zyski w jak najłatwiejszy sposób. Electropop się sprzedaje to go sprzedają, MV'ki są tolerowane i tanie, to je robią... tyle xD

Offtop:
co do Se7en'a... niby tak dużo tego audiotune'a w jego piosenkach, a gdy przychodzi do jego występu na żywo... śpiewa chyba najmniej partii z playback'u ze wszystkich artystów xD Czepiacie się go i tyle :)
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków

Re: BoA

Post autor: margot. » 03 sie 2010

mootyl pisze:
No ja nie wiem... teledyski Taeyang'a,

jest w stu procentach nagrany w studio. Obie wersje.
mootyl pisze: Park Bom

ona miała w tamtym roku to się nie liczy XD
mootyl pisze: czy ostatnio Gummy

teledysk There Is No Love w stu procentach studyjny i badziewny. As A Man świetny z KHJ <3 chociaz tez wiekszosc z zamknietym pomieszczeniu sie odbywa, ale nie ma nałożonego sztucznego tła.
mootyl pisze:
mówią mi co innego ^^ Wg. mnie SM Ent. to mistrze studyjnych MV i chyba nic nie zmieni mojego zdania :) Oprócz pierwszej swojej MV SNSD nigdy nie miały teledysku poza studio i żaden z ich teledysków nie ma jakiejkolwiek treści,

bo ich piosenki są bez treści XD
mootyl pisze: w SM Ent. jest to ostatnio reguła... MUSI BYĆ I KONIEC! :)

noo chociaż SuJu w niczym dziwnym nie pokazali się na scenie XD
mootyl pisze:
Zresztą jak dla mnie dziewczyna jest zbyt młoda, aby nazywać ją królową.

a kogo nazwiesz królową? tylko nie mów że Hyori -____-
mootyl pisze:
Nie no proszę... równie dobrze SHINee mogłoby zaśpiewać "NU ABO" ze swoją i tonacją i różnymi głosami... i czułoby się stare SHINee. Nie oszukujmy się w "Lucifer" NIE ma nawet 0,00001% tego starego SHINee od "Noona nomu yaepo".

no bo szajnie mają takie różnorodne głosy że naprawdę są w stanie skopiować część piosenek, zwłaszcza tych komercyjnych. I nie chodziło mi o Lucfera szjanów, bo to jest piosenka jest faktycznie mega komercyjno electropopowa, tylko o ich inne piosenki z płyty. Ja na szajnów nie patrzę przez ich piosenkę promującą, tylko przez ich całość wydanej płyty z piosenkami.
mootyl pisze:
f(x) czy dwa ostatnie albumu SuJu dowiodły, że to jest JEDNO KOPYTO xD

dla mnie f(x) z nowym albumem są inne niż chu czy Lachata. dla mnie to była tragiczne pomieszanie stylów w celu odnalezienia swojego stylu. A w NU ABO mamy i electropop i trochę landrynkowości z Ice Cream. No i Mr. Boogie <3
A SuJu ze swoją Bonamaną to jest niewypał kopiowanie Sorry Sorry XD ale to wiadome że już nigdy nie powtórzą tego sukcesu.
mootyl pisze:
AHA! Dodaję: lubię SHINee, SNSD, f(x), SuJu czy Boę... ale wkurza mnie polityka SM Ent. Prawda jest taka i każdy ją zna, że ta firma idzie w zyski w jak najłatwiejszy sposób. Electropop się sprzedaje to go sprzedają, MV'ki są tolerowane i tanie, to je robią... tyle xD

true XD
ale co się dziwić, największa wytwórnia koreańska (z największymi zyskami) musi jakoś iść do przodu, zwłaszcza jak widzą że starzy artyści coraz gorzej się sprzedają. Poza tym teraz taka moda się zrobiła na electro, na tanie MVki i na wysyłanie do Japonii :(((
mootyl pisze: co do Se7en'a... niby tak dużo tego audiotune'a w jego piosenkach, a gdy przychodzi do jego występu na żywo... śpiewa chyba najmniej partii z playback'u ze wszystkich artystów xD Czepiacie się go i tyle :)
tiaaa... zwłaszcza w Digital Bounce śpiewa cały czas sam XDDD tam to tylko TOP rapuje sam od początku do końca <3 tam za bardzo to on sam nie ma jak śpiewać XD jego śpiew jest cichszy od playbacku wszechobecnego. Ok Better Together się zgadzam że tam początek i refren z początek pb.
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^

Re: BoA

Post autor: mootyl » 03 sie 2010

Wydaje mi się, że kpop jest zbyt młody aby mieć taką jedną, jedyną królową, która odmieniła oblicze koreańskiej muzyki, zapisze się na kartach historii jako przodownik mody itp.
Jest dużo artystek, które nazywają divami i niech tak zostanie: BoA, Hyori, Uhm Jung Hwa, Ava, Ivy ;) Kpop nie doczekał się swojej królowej...

Co do YG Ent. spójrz na całokształt teledysków. Chodziło mi o wcześniejsze MV'ki Tae-yang'a xD Teledyski Big Bangów czy też 2NE1 "I don't care" ... wydaje mi się, że oni więcej MVek kręcą poza studio. Zresztą może być w studio... ale żeby MV nie było zlepkiem scen z ujęć na wybranych 3ech tłach i koniec. Trochę tańca, dwa zbliżenia na buźkę i koniec.
G.Na np. nakręciła teledysk w studio, a jest i z treścią, i z tańcem i z ładną oprawą... takie mogą robić !

A tutaj teaser do "Hurricane Venus":
[youtube]I_VoEt8TiKA[/youtube]
Typical SM xD
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków

Re: BoA

Post autor: margot. » 03 sie 2010

http://www.allkpop.com/2010/08/boa-to-d ... wood-movie
hmm... hmm... z jednej strony fajnie by było zobaczyć Boę na dużym ekranie, a z drugiej strony do Hollywood? O.o dostanie jakąś badziewną rolę w badziewnym hollywoodzkiem filmie -____- będzie powtórka jak z Rainem? poza tym ledwo do Korei wróciła i już ją wywala SM gdzie indziej?


EDIT/
w końcu całość wyszła XD
Obrazek
01 GAME
02 HURRICANE VENUS
03 Dangerous
04 옆 사람 (Stand By)
05 M.E.P (My Electronic Piano)
06 Let Me
07 한별 (Implode)
08 Adrenaline
09 하루하루 (Ordinary Day)
10 Don't Know What To Say
11 로망스 (Romance)
http://www.mediafire.com/?6403ku4uncicqru
Awatar użytkownika
jordi
Doramowy maniak
Posty: 1212
Rejestracja: 26 sie 2009
Lokalizacja: ŁDZ

Re: BoA

Post autor: jordi » 05 sie 2010

Jak zwykle moja subiektywna ocena :)

Oczywiście każdy wie, że ja się STRASZNIE cieszę z powrotu BoA do Korei (miałem dosyć tych nijakich i przesłodzonych piosenek japońskich).

Opinia o całej płycie na samym końcu. No to idziemy od początku płytki :)



1. GAME - bardzo dobry początek płytki - dość prosta, ale bardzo rytmiczna piosenka r'n'b (5/6)

2. HURRICANE VENUS - ŚWIETNE TO JEST - "supersonic bionic" i w ogóle :D - non stop słucham (6/6)

3. Dangerous - utwór jakich wiele, aczkolwiek miło się słucha (4/6)

4. Stand By - Ballada, ale taka strasznie nudnaaaaaaa... usnąłem przy tym... (3/6)

5. M.E.P (My Electronic Piano) - bardzo klimatyczna piosenka popowa w stylu starej BoA :) (5/6)

6. Let Me - z tych mocniejszych najgorsza - jakoś nie mogę się przekonać do tej piosenki... tu mi przeszkadzają 3 dźwięki na krzyż (odwrotnie mam w Game na przykład :P ) (3+/6)

7. Implode - tym utworem BoA mnie pozytywnie zaskoczyła :D - prosta i zmieniająca się później (po jakiejś 3 minucie) w dosyć wzniosły utwór, ale moim zdaniem naprawdę dobry (niech nikt się nie przestraszy długości - utwór trwa 6 i pół minuty) - w samochodzie idealnie się sprawdza - NO I TE CHÓRKI - ślicznie dobrali panów :) (5+/6)

8. Adrenaline - bardzo dobry, szybki utwór na party :) (5/6)

9. Ordinary Day - kolejny utwór, który przypomina mi starą BoA - bardzo przyjemnie się słucha (5/6)

10. Don't Know What To Say - bardzo fajna, akustyczna i spokojna ballada - a co mi tam - daję 6 - najlepsza ballada na płytce :) (6/6)

11. Romance - balladka zalatująca jazzowym klimatem - przyzwoita, ale nic poza tym (no i ja nie lubię jazzu XD ) (4/6)


OCENA PŁYTY: średnia 4,63 co oznacza 5 lub też 5-/6



Ogólnie jest to chyba najlepszy tegoroczny powrót w Korei (lepszy od Sevena) - nie ma wielkich wpadek, a jest kilka naprawdę świetnych utwórów (rzadko, naprawdę rzadko daję "6/6" więcej niż jednej piosence na płycie). Ja polecam każdemu kto chce posłuchać gwiazdy k-popu w nowym dla niej repertuarze, ale też tym, którzy uwielbiają jej ballady :D
Awatar użytkownika
Ai_tanu
Doramowy maniak
Posty: 2140
Rejestracja: 26 gru 2009

Re: BoA

Post autor: Ai_tanu » 05 sie 2010

jestem zachwycona chyba tym albumem O___O w całości. wcześniej przesłuchałam Hurricane Venus chyba z 300 razy, a i tak nie mam dość tej piosenki, ale prawdę mówiąc nie ma chyba songa na płycie który by mi się nie podobał.
GAME - trochę mi się wkręciło już wcześniej przy teledysku, chociaz nie tak jak Hurricane Venus. ale ciekawe czy jutro to będzie na żywo...? ja bym chciała jakąś balladę + Hurricane Venus :rolly:
inne ulubione z płyty - Adrenaline - świetne to, porywa strasznie do tańca i w ogole <3 Implode - absolutnie prześliczna piosenka, yaay <3 Romance - w takim... starym stylu jakby? nie wiem, strasznie mi się podoba ;D
bardzo bardzo very good, jutro to będzie coś <3
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków

Re: BoA

Post autor: margot. » 05 sie 2010

Płyta dobra, no ale tak jakby nic więcej :?: . W sensie że niczym nie zaskakuje. Nie ma żadnego nowego 'wow'.
Dangerous - sieczka straszna... od razu można skreślić ją z playlisty. Piosenka bez Boy całkowicie. Komputer bardzo ładnie sam sobie radzi.
Balladki mogłyby być trochę krótsze. 5/6 minut trochę już za bardzo się zanurzam w tą otchłań smętów za ten czas XD
M.E.P na bank jest jakimś coverem. Z czymś, ale oczywiście nie wiem z czym strasznie mi się kojarzy -_- I teraz będzie mnie to dręczyć XD
Adrenaline brzmi jak piosenka Britney Spears O.o i to na nieszczęście nie tylko ja tak stwierdziłam
하루하루 czemu Koreańczycy uwielbiają nazywać tak swoje piosenki ? -_-
Romance też mi się strasznie z jakaś piosenką kojarzy. No jak Ai zauważyła, ma takie klimat starych filmów amerykańskich, sceneria jakieś nocnej knajpki wśród neonów nowego jorku.
Co mi się jeszcze nie podobało to, to że czasami muzyka była głośniej od samej Boy. Nie było jakby ten równowagi. Wolałam bardziej słyszeć jej włosy niż bity muzyczne -_- No i większość piosenek jednak brzmiała mi tak samo.
No i najbardziej podoba mi się okładka <3
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki

Re: BoA

Post autor: rikli » 05 sie 2010

mi na razie wszystko się podoba, bez zaskoczeń oczywiście, ale jest DOBRA płyta? no jest! ;D
hurricane venus już zdążyłam pokochać, adrenaline jest genialne (edyta potwierdza lol), w reszte sie jeszcze nie wsłuchałam, ale i tak <3 BoA to BoA ;D
dangerous boy też mi się podoba, lol. ja chyba mało wymagająca jestem ostatnio, szczególnie jeśli chodzi o comebacki ulubieńców... :rolly:
staczam się XD
no nic, słucham dalej <3
czy ona będzie jutro w MB? bo w sumie jestem tak zaślepiona ostatnio, że... D;
a i jeszcze MEP jest wypas, mam wrażenie, że brzmi miejscami badziewnie, a mi i tak strasznie podoba, lol ;x
Awatar użytkownika
boom_boom
już nie Lady
Posty: 2352
Rejestracja: 05 sie 2009
Lokalizacja: Las pelen DRZEW

Re: BoA

Post autor: boom_boom » 05 sie 2010

Słucham, słucham i jakoś nie mogę się podniecić... :(

DOBRA płyta. Ale nie na tyle, żeby mnie umiała jakoś zatrzymać. Większosć piosenek jest dobrych, ale mogłyby być skrócone o połowę, bo troche nużą. Nie można odmówić jakości, ale mnie nie porywa. Co prawda jest kilka lepszych utworów, ale czuję się ciut rozczarowana. Po przesłuchaniu całości, niewiele zapamiętałam, na niewiele zwróciłam uwagę. Trochę jak tło. A to nie powinno być tło, bo to BOA!!! Ale jednak gdzieś tam są to dobre kompozycje.
Nie wiem, czy powinnam porównywać (acz jako że już były porównania z Szajni, to się skuszę)... Ale jako diva... Płyta Hyori, mimo tych wszystkich skandali, była lepsza. Każdy utwór się wkręcał i niczego nie trzeba przewijać.
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^

Re: BoA

Post autor: mootyl » 06 sie 2010

Powiem tyle... zwykła, typowa płyta od SM Entertainemnt co nie oznacza, że jest zła. Po prostu dobra? Niczym się nie wyróżnia... ups! sorry jest jeden utwór, za który muszę Boę pochwalić, powstać i zacząć klaskać, a mianowicie chodzi mi o: Implode *_*
Co za pozytywne zaskoczenie... xD Nie spodziewałem się tego po niej !

No i nie obejdzie się bez odwiecznego porównywania do Hyori :P Mimo, że z płytą Lee było związanych wiele kontrowersji dotyczących plagiatu to była wg. mnie lepsza od "Hurricane Venus" xD i nie zaryzykuję się stwierdzić, że "o wiele lepsza"
Awatar użytkownika
boom_boom
już nie Lady
Posty: 2352
Rejestracja: 05 sie 2009
Lokalizacja: Las pelen DRZEW

Re: BoA

Post autor: boom_boom » 20 wrz 2010

[youtube]pXWhEcB4HFg[/youtube]

Czekam, czekam, czekam, ślinię się, piękna jest! I choreografia chyba też będzie dobra.
ODPOWIEDZ