Arashi

azjatycka oczywiście
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Atashi
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 252
Rejestracja: 01 mar 2007
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: Atashi » 19 kwie 2007

Czemu tu nikt nie pisze? sama nie wiem XD ale mniejsza z tym...we can make it i Di li li jest boskie :D kocham te piosenki >0< nie mogę się doczekać już pełnej wersji Pv ^^ Oh-chan kjutnie wyszedł :D


Awatar użytkownika
Ranek
Oglądam regularnie xD
Posty: 117
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Arashiland

Post autor: Ranek » 20 kwie 2007

ano kjutnie wyszedł, masz rację~~

ale najkjuntiejszy jest Machan *______* oh bozesz *LOVE*
Awatar użytkownika
Atashi
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 252
Rejestracja: 01 mar 2007
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: Atashi » 20 kwie 2007

wszyscy są ładni trzeba to przyznać :D
moment...moment...Sho jeździ z Oh-chanem pociągami? ma "prawo jazdy"? XD nich mi to ktoś dogłębnie wyjaśni...
Awatar użytkownika
czajka
Przyklejony do ekranu
Posty: 589
Rejestracja: 29 gru 2006
Lokalizacja: Poznań

Post autor: czajka » 21 kwie 2007

Kompletnie nie kapuje Twojego pytania ;^_^

Zobaczyłam w końcu "Bambino"

Ahh~~ Świetna dramka (przynajmniej tak się zapowiada!)
Awatar użytkownika
Atashi
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 252
Rejestracja: 01 mar 2007
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: Atashi » 21 kwie 2007

Ranek pisze:na wiki wyczytałam, że Sho nie ma prawka i że jeździ ciapągami i inymi xD to Ohchan (też?) nie ma? o jak się dobrali xDDDDDDD
teraz rozumiesz? ^^
Bambino...jeszcze nie widziałam ale chyba dzisiaj sobie siądę i pooglądam ^^
Awatar użytkownika
czajka
Przyklejony do ekranu
Posty: 589
Rejestracja: 29 gru 2006
Lokalizacja: Poznań

Post autor: czajka » 21 kwie 2007

To nie wiem po co się pytasz, skoro odpowiedz jest.
Ohno nie ma prawka.
Awatar użytkownika
Atashi
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 252
Rejestracja: 01 mar 2007
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: Atashi » 21 kwie 2007

wolałam się upewnić bo nie byłam w temacie ^^
Awatar użytkownika
Ranek
Oglądam regularnie xD
Posty: 117
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Arashiland

Post autor: Ranek » 21 kwie 2007

kto ogladał TSD speciala? czyż Honey nie jest przekjutnym stworzeniem? <333 my cosplay boy x3 zawsze chciałam mieć kostium pandy XDDDD
A Sayaka jak zwkle zachowuje sie jak jego totalny fangirl XD

z tym brakiem prawa jazdy to można niezłego fanfika napisać :D od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie Satoshi/Sho ;D
Awatar użytkownika
czajka
Przyklejony do ekranu
Posty: 589
Rejestracja: 29 gru 2006
Lokalizacja: Poznań

Post autor: czajka » 21 kwie 2007

TDS niestety nie oglądam :( lewdo wyrabiam ze ściąganiem Mago i Shukudai D:

Fumi jest przesłodkim stworzonkiem, pod tym względem no.1 w Arashi :D

Satoshi/Sho...lolz. Już sobie wyobraziłam ten crack! XD

lasko, uwielbiam twój nowy avatar! Życiowy.
Awatar użytkownika
Ranek
Oglądam regularnie xD
Posty: 117
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Arashiland

Post autor: Ranek » 21 kwie 2007

no sho/ohchan to to jest crack, jeszcze tego nie próbowałam XD
btw, czytać moje fiki ~~ *wredna autoreklama*

wiem, ze zyciowy... niestety ToT xD zamówiłaś sobie to LE?
Awatar użytkownika
czajka
Przyklejony do ekranu
Posty: 589
Rejestracja: 29 gru 2006
Lokalizacja: Poznań

Post autor: czajka » 21 kwie 2007

Widziałam nowego fika, przeczytam go sobie wieczorkiem :)

Avatara sobie kradne ofkors ;) Zamówie w poniedziałek, muszę poczekac aż przelew mi dojdzie...D:
Mam teraz na konice 16pln :P

Śmieszne jest to, że ani na CDJapan ani na HMV.jp nie można już nawet pre-orderu zrobic, po wszystko już wykupili! :O
Awatar użytkownika
Ranek
Oglądam regularnie xD
Posty: 117
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Arashiland

Post autor: Ranek » 21 kwie 2007

ja se zamówiłam na YA, tam zawsze jest dłużej, ale Johnny dziadu wygłodził fanów to się ludzie rzucili niczym wilki @___@ wie co robi ><


ava mozesz kraść, nie ja go zrobiłam XD
Awatar użytkownika
czajka
Przyklejony do ekranu
Posty: 589
Rejestracja: 29 gru 2006
Lokalizacja: Poznań

Post autor: czajka » 21 kwie 2007

Dlatego czekam na przelew, bo na YA mi pobierają kasę od razu D:
Awatar użytkownika
Eliza
Wyróżniony
Posty: 2164
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Eliza » 21 kwie 2007

@Ranek: A jaki jest link do Twych fików?
Awatar użytkownika
czajka
Przyklejony do ekranu
Posty: 589
Rejestracja: 29 gru 2006
Lokalizacja: Poznań

Post autor: czajka » 21 kwie 2007

Fiki Ranka są na jej lj:

http://raneczka.livejournal.com :)
ODPOWIEDZ