Johnny's Entertainment - shows, clips, PV etc.

azjatycka oczywiście
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
yamatsumi
Doramowy maniak
Posty: 1013
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: wawa

Post autor: yamatsumi » 03 maja 2006

jednak ss mi sie zawiesza >< moge prosic YSI?


Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart
Kontakt:

Post autor: ToMo » 03 maja 2006

ok, zaraz zaladuje^^
sprawdz za kfile (za 10min) zrobie edit



EDIT
Ame-chan
http://download.yousendit.com/60DA8AC25C8A03E6


Awatar użytkownika
yamatsumi
Doramowy maniak
Posty: 1013
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: wawa

Post autor: yamatsumi » 03 maja 2006

teraz sie udalo!! :hurra: :hurra: predkosc 80 jest lepsza niz 0.2 >< hehe zaraz sobie wlacze :D
no to mamy kolekcje nie? teraz trzeba czekac na kolejne superhity yoko :P


Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart
Kontakt:

Post autor: ToMo » 03 maja 2006

oj, mam nadzieje, ze Yoko szybko cos wymysli, bo trzy kawalki to za malo jak na jego tworczy umysl^^
no i tak, juz caly singielek jestw naszych łapkach^^ ja kciec wiecej!
ciesze sie ze poszlo^^ milego sluchania do deszczyczku:P


Awatar użytkownika
yamatsumi
Doramowy maniak
Posty: 1013
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: wawa

Post autor: yamatsumi » 03 maja 2006

nie trzy tylko cztery :P hehe btw, moge sie podzielic ta mp3 z innymi?


Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart
Kontakt:

Post autor: ToMo » 03 maja 2006

no ja nie dostalam zakazu na rozpowszechnianie, wiec mysle ze mozna i to spokojnie^^
wiec nie ma sprawy^^
jakby cos mieli to by napisali^^

no tak milo byc 4! czyli jakiej jeszcze brakuje????
mam nadzieje ze ktos to ma!


Awatar użytkownika
yamatsumi
Doramowy maniak
Posty: 1013
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: wawa

Post autor: yamatsumi » 03 maja 2006

Yamashita Tomohisa pisze:no tak milo byc 4! czyli jakiej jeszcze brakuje????
mam nadzieje ze ktos to ma!


nie, juz wszystkie mamy: purin, onigishi, mikan i amechan :D


Awatar użytkownika
yamatsumi
Doramowy maniak
Posty: 1013
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: wawa

Post autor: yamatsumi » 03 maja 2006

bwahahaha yoko przeszed samego siebie XD wielki LOOOOOL mamy gdzies slowa do tego?? boska piosenka!! su<333
btw, jpopsuki sie naprawilo i juz sie laczy :D i widzialam, ze jest Koki's Worst Date hehe sciagam :P


Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart
Kontakt:

Post autor: ToMo » 03 maja 2006

heheh
swietna jest! slow poszukam, ale watpie czy znajde!


Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart
Kontakt:

Post autor: ToMo » 17 maja 2006

req byl :p
jest i plik!
w sumie nie wiem czy to njnowsza, ale z ostatniego cd tv! wiec wycielam i wyslalam, a teraz wam linka daje^^
ok, nagadalam sie, i nic ztego nie wyniknelo!
otoz, oznajmiam wszem i wobec :P
KAME DoCoMo Cm!
http://www.megaupload.com/?d=1A8QSBF5


Awatar użytkownika
yamatsumi
Doramowy maniak
Posty: 1013
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: wawa

Post autor: yamatsumi » 17 maja 2006

^ ktora to wersja?


Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart
Kontakt:

Post autor: ToMo » 17 maja 2006

ta w kimonie/yukacie, co niby mial zostac porzucony :P


Awatar użytkownika
yamatsumi
Doramowy maniak
Posty: 1013
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: wawa

Post autor: yamatsumi » 17 maja 2006

^ LOL no juz sciagnelam :P nie mialam tej wersji^^
btw, czy to nie byl ten koles z densha otoko?


Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart
Kontakt:

Post autor: ToMo » 17 maja 2006

ech nie wiem, pewnie o tego grubego ci chodzi, czy tego drugiego?
nie wiem :P ale wreszcie udalo mi sie to przerobic, zdolna jestem :P


Awatar użytkownika
yamatsumi
Doramowy maniak
Posty: 1013
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: wawa

Post autor: yamatsumi » 17 maja 2006

no o tego mi chodzilo :P on tez byl chyba w Ns' Aoi


ODPOWIEDZ