Music Shows

TV azja - sitcomy, programy, quizy itd
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki
Kontaktowanie:

Postautor: rikli » 05 gru 2009

no palma masakra, on ma jeszcze taką idiotyczną totalnie i jak mu to, ee, bolerko zakładają, MATKOO...
zemsta za zeszyt, lol XD


"and it is, because a few inches between two people is a few inches of reservations and rapidly dwindling airspace."
i ship boa with anyone
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 05 gru 2009

BOLERKO! Ciekawe jak bardzo musiał narozrabiać, że tak dzieciaka krzywdzą o____0 Najpierw a A&A jak szczur.... a tu jak... sama nie wiem.... =TO?
Obrazek
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki
Kontaktowanie:

Postautor: rikli » 05 gru 2009

o mamo, leezeee XDDD
hahah...
ah, jeszcze chciałam się pozachwycać woo <3 świetny był w tym MB *_*

i czemu DNT nie było jeszcze w radiu ja sie pytam ;( [skrzywienie]
"and it is, because a few inches between two people is a few inches of reservations and rapidly dwindling airspace."
i ship boa with anyone
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 07 gru 2009

Obudziłam się jakąś godzinę temu i obejrzałam Inki xP

Inkigayo 06.12.2009

Maya *______* Uwielbiam ją jako aktorkę, (totalnie rozbrajała mnie w Family’s Honor), a teraz poznaję ją jako piosenkarkę. I w dodatku zaśpiewała jeden z moich najulubieńszych kawałków ‘Fortunate’ <3333 Lee Juck sam w sobie rządzi, bardzo też lubiłam wersje w wykonaniu Junho z 2pm i Kim Hyun Joonga, ale ta pobiła wszystko :smitten: Oglądam już trzeci raz ten występ i nadal jestem zdumiona ;)

H-eugene feat ta kobietka z 8eight – świąteczne kawałki rosną w tym tygodniu we mnie i ta w sumie też ;p No bo co? Dobry raper jest? Jest. Zarąbisty wokal jest? Jest ;D Joo Hee jjang!

December – hmm jeszcze właściwie za mocno się nimi nie zainteresowałam. Może dlatego, że okres balladkowy wypełnił mi Park Hyo Shin? A może za dużo nowości na rynku xD W każdym razie muszą zaczekać w kolejce aż się się kolejna faza na balladki utworzy ;p Mają naprawdę dobre wokale i nie wiem czemu ale ten kawałek idealnie nadawałby się na OST do jakiejś dramy^_____^

Goryl JYP – lol, jak tak ustał przy Taecyeonie to taki kurdupel się wydawał ;ppp Zawsze myślałam, że on wyższy jest ;p

K.Will – kurde no… fazo na balladki przybądź! ;p

Rainbow tak? lol m wkońcu wiem jak się nazywają te co gosipują ;p to te same, przez które irytowałam się za każdym razem gdy wchodziłam na allkpopy ;p Hmm nie wiem jakoś wysłuchałam do końca (nareszcie ;p ) ,, ale ten kawałek przypomina mi jakiś song Kary (wprawdzie nie jestem jakoś za mocno z Karą osłuchana, ale mam wrażenie, że nagrały coś podobnego do refrenu Gossip Girl) Aha i.. Chyba niestety zaczynam się wkręcać w goSSip gel bo ciągle sobie to podśpiewuję teraz o______0 creepy, right? ;p

Tiarki hmmm miałam kiedyś takiego clowna, co też miał takie falbany….a co do tego kawałka co kręcą tymi tyłkami to… cóż… nadal brakuje mi słów xD Może za tydzień… dwa … jak ochłonę z tych ich strojów xD

U-kiss – dałam im szansę i ten… wysłuchałam utworu do końca ;p Ale ten Kim Ki Bum podobny to swego brata Hyung Joona z SS501 ;p Głosem , wyglądem o.0 No cóż… rozważę ściągnięcie piosenki ;p A jeden z tych blondynów stylizuje się chyba na Yesunga ;p

After School – dlaczego jest ich aż tyle? ;p I dlaczego mam wrażenie, że refren z playbacku? ;p Nie no piosenką naprawdę fajna i podoba mi się ten prosty koncept. To chyba one tak na początku roku wymachiwały wszystkim i pokazywały wszystko co się dało nie? ;p Nie wiem jak w innych programach, ale tu stój był taki stonowany i ja najbardziej pasujący. Mam wrażenie, że w tej chwili AS ma najbardziej kobiecy image w kpopie (no i conajmniej połowa lasek z BEG ;p) . Reszta taka wychudzona się wydaje, a te są wysokie, i wydają się mieć wszystko na swoim miejsu ;p Rozwala mnie mimika Uee, która przez cały występ praktycznie wcale się nie zmieniała i cały czas mała ten sam wytrzeszcz ,a jej oczy mówią “Cheongmal siro!”xD Aha i fajny ma głos na blondyna na krótko obcięta. Trochę pod Baek Ji Young podchodzi, a to wiadomo, że <3

BEAST – tak się poprzebierali, że już myślałam, że nie znajdę Aj’a, ale w końcu się pojawił ;p Podoba mi się wygląd i w sumie też głos tego rapera w czerwonym/na czerwono kimkolwiek on jest ;p ( i to nic, że miał jakieś dwie linijki ;ppp) No i Mistery wydaje się fajniejsze od Bad Girl. A w ogóle to ja czekam na Oasis <3333

Taeyang – kocham tą piosenkę, uwielbiam i w ogóle chyba jedna z lepszych w tym roku ale nóż mi się w kieszeni otwiera kiedy widzę, że przez połowę piosenki Taeyang nie otwiera ust i leci chamski playback…. Kurna… mogliby choć raz dać mu normalny mikforon, żeby zaśpiewał tak jak potrzeba… Przecież Taeyang umie ;/ Jeśli kiedykolwiek do tego dojdzie będę naprawdę wzruszona xD

CL & Minzy – ‘I’m goin down’ reeeety moje myśli powędrowały w dziiiiwnym kierunku i pomyślałam, że powinni to zbanować ;p Chyba nie lubię tej piosenki.

F(x) – La Chata version 1.5 o____0 Nie wiem czemu, ale odkąd zadebiutowały ani razu nie poświęciłam im większej uwagi…. Z drugiej strony zaczynam mieć wyrzuty sumienia bo w końcu z SM są i że niby damska wersja Shinee… może kiedyś….
Za to Taec pięknie przepraszał za Woojowe Chu xD I w ogóle zapowiedź była boska ;p

2pm – yess zdjęlii z Taeca brylantynę *hip hip* Dziś na czarno, całkowicie. I w sumie dobrze było. Chyab jedden z lepszych występów. Układ poprawny, Taec nie straszy, Junsu nie wygląda jak spocony, no może te kiteczki do kasacji, ale cóż… no i co ważniejsze w końcu miktofony nie nawalają ^^ A na koniec Chansung zabił wszystkich xP

Brown Eyed Girls – już nawet lubię ten kawałek ;p W ogóle jak tak słucham ich poprzednich płyt to w sumie całkiem fajną muzykę mają. To, że Narsha i Gain nie potrafią śpiewać na żywo to już inna sprawa…. W ogóle obydwie przy dwóch pozostałych wysglądały trochę jak takie cielaczki co się dopiero narodziły ;p

JYP – NAPRAWDĘ lubię tą piosenkę, NAPRAWDĘ nie lubię jak on ją wykonuje na żywo….

Taec: “2pm 축하드립니다” UWIELBIAM <333
Obrazek
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki
Kontaktowanie:

Postautor: rikli » 07 gru 2009

okej, moze sie nie spoznie do bankomatu i na angola, whatever :DDD

okej, ja chciałam jeszcze wspomnieć music cora, którego już prawie nie pamiętam w sumie...
ale co do mnie dotarło na końcu, jak nagle na scenie pojawiły się zośki, znaczy SNSD - o boze, ile to czasu minęło od ostatniego minialbumu o_o pospieszyłyby się z czymś nowym ;P i widać było, że troche wyszły z wprawy, jessica jest taka durna XD
szajni w końcu się zebrało do kupy, choć farmer nadal lekko zagubiony się wydawał, biedactwoo~ a taemin nawet w kurtce koloru kupy wyglądał dobrze, argh ;p
jak esesmany fałszuuująąą to mało XDDD umierałam ze śmiechu~
i serio to nie pamiętam nawet kto tam jeszcze był, erm ;P

co do inki... omg taec <333 w dalszym ciągu ;D a jak woo kręcił pupą do bo peepa - bahahahah, zmarłam XD
a wiecie co jest najgorsze? że mi się ta cholerna piosenka wkręca i coraz mniej przeszkadza koncept - jestem wręcz zła na siebie D: ale kurde układ jest całkiem fajny i całkiem fajnie kręcą tymi pupami ;P ale za to pokazały kawałek drugiego kawałka <3 tylko te wigi, gash, nie lubie wigów /; i nadal mnie wkurza, że dostają aż tyle playbacku, no c'mooon!
hmm, za zboja nie wiem kim jest maya ale fajnie śpiewa i w ogóle fajny występ ;P
tęcze mnie nadal wkurzają i jakoś nie moge obejrzeć całości nigdy i te ich głosiki... nienie. u-kissy tez standardowo przewinęłam ;P
nie muszę chyba wspominać,że k.will <3, si? ;P
z after school miałam niemałą zlewe właśnie z UEE, masakra XDDD nawet udało mi się całe zobaczyć, ale nadal jest to dla mnie takie ło. i zdecydowanie jest ich za dużo ;P
beasty - aaa, super! ej, oni są serio w pytę bandem, no kurde, świetnie się bawią na scenie, fajnie tańczą i mają fajne choreo, w koooońcu zmienili temu jednemu tą okropną fryzurę i nie wygląda jak zjebek :DDD oby jeszcze występowali z tym songiem <3
taeyang - przez ten playback nawet nie mam mocy oglądać... serio. i wkurza mnie choreografia przy fragmencie z "wedding dress" o_o siadłby poza tym raz na dupie i zaśpiewał cały kawałek, a nie... w kulki leci.
funkcje - mam wrażenie, że coraz mniej im się chce. na początku jakieś lepsze występy z tym chu były, nawet mi się podobało. ale muszą się jakoś bardziej ogarnąć jak dla mnie. co nie zmienia faktu, że gdzieś tam w głębi trzymam za nie kciuki... eh, SM karma ;p
BEG - chyba już wszystko w ich kwestii powiedziałam ;P ah, tak... miryo <333
JYP - jakby zobaczyla calosc to chyba plakalabym ze smiechu :D
2PM - ej, oni musza być okropnie poobijani, nie? ale... jeja <3 uwielbiam ich naturalność jak wygrywają, takie zero krempacji, jakieś hugi, "i love you jay" i takie tam :D normalnie geba sie sama cieszy. i znowu fajna końcówka. ale... dopiero pod koniec zauważyłam... PRZEZROCZYSTE KOSZULE :DDD
CL&Minzy - ej, one są takie energiczne na scenie ^^ piosenka jest conajmniej dziwna, ale występ się zdecydowanie fajnie ogląda. i uwielbiam ich dziwaczne zestawienia ciuchowe <3 ;D

ok, starczy, zaraz sie spoznie ;P
"and it is, because a few inches between two people is a few inches of reservations and rapidly dwindling airspace."
i ship boa with anyone
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 13 gru 2009

Ah nawet nie chce mi się zakładać nowego tematu i napiszę tutaj....

GOLDEN DISK AWARDS 2009
łaaaa chyba gorzej przygotowanego show jeszcze nie było 0____0 Beznadziejna publiczność (która nie reagowała wtedy kiedy powinna, a przesadzała w momentach - właściwie to było słychać pojedyncze krzyki- w momentach np przemowy o.0 ) , dobijający prowadzący, pod względem estetycznym było to przygotowane na odwal no i tak... pana operatora z chęcią był rozjechała. Aigooo no co to miało w ogóle być????? Zero zbliżeń, zbliżenia na osobę która akurat nie śpiewa, albo wcale o....0 w ogóle kamera lata jak chce góra, z boku góóóóóra, powinni jeszcze ich od spodu pokazać ;/ Razem z operatorem pod koła wpadają odpowiedzialni za mikrofony. Jeeeejku.. jak ci artyści się męczyli ;/ Taki Taemin bez przerwy musiał się poprawiać by w ogóle było go słychać, tak samo 2pm ;/ Aishhh -_____-

Nagrody... no cóż... skoro przyszło SM to SM dostało nie? :D (To nie jest tak że im się nie należało, ale podobnie z YG na MAMIe zostali wyczyszczeni z jakiejkolwiek konkurencji xDDDDD)

Co do występów to hym nie opiszę wszystkich bo jakoś tak... ja wiem? Tylko parę naprawdę się wyróżniło. Będzie nie po kolei bo już nawet nie chce mi sie tego włączać od nowa (tzn wydaje mi się, że pierwszą część przypadkiem już nawet wywaliłam, bo jakoś dziwnie dużo miejsca na dysku mam xD) ;p

Davichi - ajj dawno ich nie słyszałam, a teraz jak na nowo 8282 wpadła mi w uszy to aż dreszcze po mnie przeszły. Jejku jak ja się cieszę, że nie przyszły na galę na kolorowo (jak to się w tym roku promowałyxD) Mimo, że są młooooodziutkie, to jednak ten poważny koncept bardziej im pasuje. A wokale jak zwykle super *___*

SGWannabe XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Oni już się rozpadli czy jak? Bo ja już nie wiem jak to jest, że ten koleś co odszedł dalej odbiera nagrody z nimi xD W ogóle miałam z nich niezłą polewkę, tzn z Jinho (? nie pamiętam chyba imienia xD ten co gestykuluje jak śpiewa xD). No bo on o kulach szedł i w ogóle jak była ta mowa to wydawał się być w strasznym bólu, ale kamera dosłownie co chwila go namierzała jak kuśtyka/tańcuje do jakiegoś kawałka xD

Epik High, yeppp chyba jeden z lepszych występów wieczoru^^ No i w końcu wiem jak wygląda MYK bo ciągle coś się o nim słyszy,ale tak naprawdę nie widzi ;p

Baek Ji Young 0____o Nieeee Wae? Waeee? Dlaczego każą jej śpiewać kawałek sprzed roku???????? A co z My ears candy? Serio... na MAMIe też zignorowali tą piosenkę... w ogóle nie wiem o co chodzi ;/ Niefajnie ;/

Super Junior - K.R.Y rządzi :D Sorry sorry wersja r&b skopała tyłek tylko... szkoda że taka krótka....Za to nie mogłam z Heechula i chyba Hankyuna podczas sesji Epik High xD

Shinee- Taemin walczył z mikrofonem ;/

Suju + Shinee - taaaak padło trochę/sterta przekleństw w stronę operatora. Brrrrrrr nadal mnie nosi ;/ Wydaje mi się , że śpiewali z playbacku,a le mimo wszystko występ byłby fajny, gdyby nie te kamery....

SNSD miałam takie jedno wielkie wtf?

2pm - ehkem... też bym podskoczyła, gdyby taki Taec czy Chansung wydobyli się niemal spod stolika :D:D:D LOL No i ten.... wszyscy umarli na koniec, oł... (niech ten MB szybciej się ściąga bo jestem ciekawa jak dziś umierali ;pppp)

No to podsumowując to było dosyć słabo przygotowane show. porównaniu z yyy atrakcyjnośćią czy nawet atmosferą MAMY wypada kiepsko (taaak a to na MAMĘ się narzekało xPPP) Zeszłoroczny GDA wydaje mi się nie był taki zły... Może to dlatego, że tegoroczny nie był przygotowany w kolaboracji z Mnetem? Tak coś czuję :paranoid:

No to idę spać ^
Obrazek
Awatar użytkownika
mootyl
Doramowy maniak
Posty: 1842
Rejestracja: 13 cze 2007
Lokalizacja: Magiczna Kraina Koreani ^ ^
Kontaktowanie:

Postautor: mootyl » 18 gru 2009

w końcu doczekałem się w Music Banku zimowej sceny *_* i tak poza tym... nic więcej tam nie znalazłem...

Znowu nudy w MB ;// Jedynie występy SHINee, Brian'a, After School, IU, Deevine i Jewelry przypadły mi do gustu...
♪ Go, Go, Joseon Power Rangers!! xD ♪
Oglądam: Love Rain, A Gentleman's Diginity, Bridal Mask, I Do I Do, Ghost, BIG
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki
Kontaktowanie:

Postautor: rikli » 19 gru 2009

jezu, ale jestem w czarnej... no ;P
zassalam MB dopiero co, jutro obejrze i obym ogarnela jakis sensowny komentarz, bo chyba w zeszłym tygodniu jakos, ee, nie bylo szału ;P
a w sumie mialam pare uwaga, chociażby niebieski krzyż brian'a... ale fajna płyta tak poza tym XDDD

ekhm, ekhm, reasumując... zostawiłam GDA na laptopie i chyba musze zassac jeszcze raz, fak ;P
"and it is, because a few inches between two people is a few inches of reservations and rapidly dwindling airspace."
i ship boa with anyone
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki
Kontaktowanie:

Postautor: rikli » 19 gru 2009

czas na relacjęęę

GDA

kurde, musze sie praktycznie w 100% zgodzić z Maurą - wtf? czemu tak słabo? co to za MC w ogóle od czapy? występy takie... poprawne? nie wiem, dziwność ;< rzeczywiście MAMA była troche lepsza, szczególnie ze względu na te special stage'e, które jakby na to nie patrzeć były super. co lubie w GDA to że gwiazdy siedza przy stolikach razem i zawsze można się pośmiać z tego co robią podczas występów czy jak sobie gratulują ;P (na MAMA'ie też tak było, ale jakoś troche sztywni byli, nie wiem, może ludki z SM sa bardziej rozruszani? jakkolwiek o_o)
co do występów bardziej konkretnie:

SuJu - <333 serio miłość, nie wiem, czy nie najfajniejszy występ w ogóle na GDA, r&b wersja jest świetna i dobrze im wyszła, jakby tak całą zaśpiewali to w ogóle chyba nawet zaczęłabym ich lubić :PPPPP aczkolwiek te fryzury np. kyu - ble. a heechul to w ogóle szkoda gadać XD

SHINee - noo, hm, tak zwykło bardzo, bez relwelacji, zdecydowanie źle im się musiało tańczyć w tych garniakach (atak zmutowanych kropków) i w sumie bez sensu piosenke wybrali na początek, jakoś naciąganie to wyglądało? ;P

2PM - no i tu było dobrze, dobrze, początek był niezły XD w ogóle nic nowego nie napiszę, więc zostańmy przy tym, że <3 ;d

BJY - rzeczywiście lipa, że piosenka sprzed roku, ale bardzo ja lubie, wiec w sumie... whatever ;P i jak przybiła <5> Taecowi, hehe. i czy mi się zdaje, czy ona dwa razy o nim wspominała w podziękowaniach za nagrodę? ;P

SNSD - jakos nijak im wyszło tutaj, nie wiem. zryczały się na końcu i czy któraś znich mówiła o Jayu czy ja mam omamy?

Epik High - super, super :D taki fajny, żywy występ, charyzmatyczny i w ogóle ^^

SGWannabe - a więc to oni! XD jedno wielkie wtf, ja nie wiedziałam w sumie że się rozpadli? nie no, dla mnie wtf i tyle XD

Davichi - eh, alez one pieknie śpiewaja *_*

MJ special stage - czy jakkolwiek to nazwać - fajność. playback był jak nic, bo nawet Hyunnie otwierał gebe wtedy kiedy Key śpiewał i na odwrót - WTF? XD ale strasznie fajnie brzmiał głos Hyuna, jakoś pasuje do piosenek MJ chyba ^^ (a może to przez moją nagłą miłośc do niego, nie wiem ;P) Kijek świetnie tańczył, hehe. a Zośki to tak średnio się popisały w sumie...

i chyba zeszłoroczna gala musiała być lepsza, bo choć widziałam chyba ze 3 występy na ytb to jakoś mi się bardziej podobały ;P

MELONY
ale fajna gala! :DDD imo odwalili kawał dobrej roboty *_*
MC - aaaa <3 bardzo żywo, dużo uśmiechu i jak w końcu po godzinie pojawiła się Shin Hye z głośnym "Hyungniiiiim!" to umarłam ;D świetnie się razem z Geun Sukiem bawili przy okazji świetnie bawiąc publiczność ;d
bardzo podobała mi się oprawa graficzna, scena była bardzo fajna, może nie jakaś super wypaśna, ale zdecydowanie na plus, no i same statuetki - świetne XD
co do występów:
wstęp - omo, GENIALNE *_* strasznie mi się podobało, oglądać!!!

KARA - jak ja nie znosze ich ciuchów do mistera x_x okrutnie mnie irytuja... ale wsytęp okej, okej
K.Will - chyba nie muszę nic pisać............ :DDD
2PM - buee, mikrofony nawaliły niestety T_T a taki fajny występ z niezłym dance breakiem!
g-bandy - no fajnie, fajnie, ale dlaczego każda grupa odwaliła pół swojej piosenki (fajne remixy <3) i tyle? mógł się pojawić jakiś joint stage ;<
8ight - ooo świetny występ <333 tylko ten kod kreskowy pod okiem... ekhm ;P
Davichi - OMO *_* szkoooodaaaa że nie wykonały całego all i want for christmas bo im wyszło prześlicznie <3
Zośki - ooo, lepiej! co prawda platback na chocolate love, ale i tak fajny występ, jakby wróciły do formy ;P ale hm, tiffany przytyła? o_O i mi sie nie podoba w tej fryzurze ;< a taeyeon ma fajną, dużą pupę XD (czuje sie jak facet ;x)
BEG - co Gain wyprawiała na abracadabra to tyyyle ;D powinni tego zabronić XD ale fajnie, fajnie, BEG w tym roku zawsze fajnie ^^
KTW - nie oszukujmy sie - przewinęłam ;P
ii znowu Davichi! i chyba nie dziwne, że znowu super

świetna sprawa jeszcze z backstagem!
tylko ja nie wiem dlaczego SHINee jakoś nie było... ani nagrody nie dostali, nie wystąpili... a przeca w tym roku jednak było och DUŻO ;P ale whatever, jak nie teraz to za rok, albo na innym rozdaniu... XD

hmm, chyba tyle ;D ide ogladac MB, MC jeszcze nie ma na necie, grrr...
ale mozg mi sie zlasuje od tego, caly dzien ogladam, a jeszcze mam MKMF zeszłoroczny, bo nie widziałam całości... bozesztymoj ;PPP
"and it is, because a few inches between two people is a few inches of reservations and rapidly dwindling airspace."
i ship boa with anyone
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: margot. » 24 gru 2009

Wooo nareszcie MB zapowiada się fajnie.
Bo wcześniejsze epy były lekko failowe -_-
Nie ma to jak Christmas Specialy ^^

KBS Music Bank Christmas Special

Four Special Stages;
BEAST and MBLAQ
KARA, Brown Eyed Girls, After School and 4Minute
SM Stage with SNSD, f(x) and SHINee.
Christmas greetings by Lyn, Kim Tae Woo and Hwanhee.

Normal Stages
T-ara – Bo Peep Bo Peep
Davichi – Hot Stuff and 8282
Eun Ji Won – Siren
Lyn – True Story
Kim Tae Woo – Love Snow
Baek Ji Young – Do Not Forget
Outsider – Loner
After School – Because of You
Hwanhee – Bring It Back
KARA – Mister
4Minute – Hot Issue and MUZIK
2NE1 – Fire and I Don’t Care
Brown Eyed Girls – Abracadabra
2PM – Heartbeat and Again & Again
Super Junior – Sorry Sorry
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
"Bin jip"
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki
Kontaktowanie:

Postautor: rikli » 24 gru 2009

wszyscy olali moje relacje ;_; ;PPP

nooo, wygląda przefajnie ta lista, jeszcze jakby juniory zrobiły moją ukochaną wersję sorry sorry (;p) to w ogóle jestem w niebie.

special stages <333 me wanna now <333
"and it is, because a few inches between two people is a few inches of reservations and rapidly dwindling airspace."
i ship boa with anyone
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: margot. » 24 gru 2009

rikli tak wyczerpująco napisałaś relację, że nikt nie śmie nic dodawać XDDDDDDDDDDD

Która to jest twoja ulubiona wersja sorry?
Special Stages *_* będzie na co popatrzeć ^^

No i jestem ciekawa co nam jeszcze Inki zgotuje.
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
"Bin jip"
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 24 gru 2009

HAh, ja jestem ciekawa czy SUJU w ogóle wystąpią ;D Czytałyście, że jeszcze 5 innych członków podało SM do sądu? komedia, komedia ;D
Obrazek
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki
Kontaktowanie:

Postautor: rikli » 24 gru 2009

r&b version, chyba wszyscy to wiedza ;P
ale zadawalam pytania w relacjach!!! ;P i bylam ciekawa czy inni maja podobne zdanie do mojego, nu ;c

o lol, czytalam tylko, ze avex taiwan nic nie wiedzial o sprawie. znaczy wiedzial - czytajac donosy w necie :DDD
generalnie... SM ma przedupane w tym roku, a i w przyszlym... no swiat sie konczy piekla nie ma~

bez kituuu kto nie widział niech lepiej obczai
http://community.livejournal.com/omonat ... ml?#cutid1
kto widzial niech obczai raz jeszcze *_*
"and it is, because a few inches between two people is a few inches of reservations and rapidly dwindling airspace."
i ship boa with anyone
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: margot. » 10 sty 2010

MCore
czy tym w odcinku prawie wszyscy śpiewali z playbacku? O.o
BEAST - sceneria budowlana mnie zabiła XD i do tego jak AJ się rozebrał z kurtki i idealnie trafił sobie w dziurę ją rzucając XD
Lucy - kobieta o mało nie przewróciła się przez kabel, na którym stała i nagle któryś z panów obsługi zacząć go ciągnąc ze sceny w trakcie jej występu XD
Younha - biedna ledwo na scenie stała...
Jewelry - czerwone spodnie zabiły Ha Joo Yeon... masakryczne zniekształciły ją. Swoją drogą Park Jung Ah odchodzi z zespołu? O.o
Kwon i Gain - tak uroczo nieporadni byli i jeszcze jak się trzymali za rączkę. Kwon oczywiście miny musiał strzelać, Gain co chwila się śmiała.
SHINee - czyżby lekka poprawa stylistów? przynajmniej troszkę mniej oczojebnie wyglądają. No i nie mogę jak Hyun na początku zawsze musi ten mikrofon prawie wsadzać sobie go całego do buzi. On go przecież prawie obślinia... ja jestem ciekawa kto po nim go używa....

Inki
Junho w okularach O.o oszpecili go... -_- Wooyoung do Junho: relax XD
miny Wooyounga bezcenne XD Junho wcale źle sobie nie poradził ^^
Najlepsze na końcu jak wręczyli Tiarze nagordę i Junho chce przejść do Wooyounga a ten mu pokazuje że nie i Junho się wsteczny uruchomił i w śmiech XD
Why not - Eun - czemu ja cały czas w tej piosence słyszałam babkę a facet praktycznie nic nie śpiewał? O.o a laska zniknęła po 5 sekundach?
F.Cuz - futerka XDDDD
Digital Music i BEAST -> słodkie ^^
SHINee - Taemin i jego czapka lotnika -_- Minho zaginął w akcji? Kijek z podbitym okiem w kształcie buźki XDD
2PM <3 ja nie chcę żeby oni kończyli się promować -_-
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
"Bin jip"

Wróć do „Telewizja”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość