Arirang, KBS i inne

TV azja - sitcomy, programy, quizy itd
Awatar użytkownika
wersalus
Admin
Posty: 1008
Rejestracja: 20 mar 2006

Arirang, KBS i inne

Post autor: wersalus » 05 wrz 2006

na Arirang w niedziele o 12;30 puszczaja teraz fajna serie Drama Theater , co tydzien 1h filmik, o zemscie kobiety byl super


Co można napisać o aktorce, która uwielbia się nawet,
gdyby przez cały czas stała w filmie jak kołek i gapiła się przed siebie?
Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Devi » 06 wrz 2006

eh... tylko czemu ja nie mam zadnego z tych programow... :/
Ta kablowka jest do bani... tyle programow a i tak nic nie ma... jak czlowiek chce jakis program to akurat sie okazuje ze w tej masie bzdetow nie ma tego czego sie szuka xP


.:: Unieś głowę. Prędzej czy później zostaniesz ranny,
więc równie dobrze możesz patrzeć jak to się stanie ::.
Awatar użytkownika
wersalus
Admin
Posty: 1008
Rejestracja: 20 mar 2006

Post autor: wersalus » 06 wrz 2006

hihi a ja jak trafie na KBS to ogladam to
-Pure in Heart (Yeolahop Sunjeong)
-Invisible Man Choi Jang-su (Tumyeogingan Choi Jang-su)
-czasami teleturnmieje

Arirang za to ma duzo o muzyce, filmach, kulturze i takie tam

a cctv4 mialo fajny program z udzialem obcokrajowcow, ale teraz go nie moge namierzyc


Co można napisać o aktorce, która uwielbia się nawet,
gdyby przez cały czas stała w filmie jak kołek i gapiła się przed siebie?
Awatar użytkownika
Kate
Już poznaję aktorów ^^"
Posty: 83
Rejestracja: 27 sie 2006
Lokalizacja: Bottom of the Dead Valley

Post autor: Kate » 06 wrz 2006

U mnie też kablówka do d**y i nie mam tych kanałów. A do dziadka jakoś mi się nie uśmiecha jeździć na seanse. Zwłaszcza, że babcia ciągle wywisdy ze mną przeprowadza i skupić się nie da. ;_;


Awatar użytkownika
Nachebet
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 418
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Nachebet » 06 wrz 2006

o! ja mam Arirang! zawsze chcialam cos na nim ogladac, ale nigdy nie wiedzialam w jakich godzinach maja dramy i jakies muzyczne programy bo nie wiem skad wziac ich program XD
a nie wiesz kiedy leca jeszcze jakies dramy? Ten Goong czy Full House czy cośtam?
a to w niedziele, to sobie poogladam, bylebym nie zapomniała...


Awatar użytkownika
ayako
Przyklejony do ekranu
Posty: 512
Rejestracja: 03 sie 2006
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ayako » 06 wrz 2006

u mnie tatuś nie chciał założyć ani kablówki ani satelity, więc nie mam żadnych takich programów. Jestem skazana na telewizję publiczną, w której od dłuższego czasu nic nie ma ciekawego do oglądnięcia :/ Na szczęście z neta można pościągać dramki i programy typu Love Letter :P


[url=http://ayako_in_love.livejournal.com]LJ[/url] [url=http://www.last.fm/user/ayako/]last.fm[/url]
Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Devi » 06 wrz 2006

Ayako, niczego nie tracisz, na tych powalonych kablowkach i tak nic nie ma xP
Jest jedna roznica... jak sie ma tv publiczna to sie ma kilka kanalow na ktorych nic nie ma... za to jak masz kablowke to masz troche wiecej prgramow... ale na nich tez nic nie ma xP


.:: Unieś głowę. Prędzej czy później zostaniesz ranny,
więc równie dobrze możesz patrzeć jak to się stanie ::.
Awatar użytkownika
ayako
Przyklejony do ekranu
Posty: 512
Rejestracja: 03 sie 2006
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ayako » 06 wrz 2006

hihi czyli i tak można polegać tylko na internecie. To trochę smutne...


[url=http://ayako_in_love.livejournal.com]LJ[/url] [url=http://www.last.fm/user/ayako/]last.fm[/url]
Awatar użytkownika
Nachebet
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 418
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Nachebet » 06 wrz 2006

nieprawda, w tv czasem jest wiele ciekawych filmow, albo programow rozrywkowych :P sama ogladam rzadko, ale uwazam, ze kablowka to jednak dobry wynalazek xD


Awatar użytkownika
wersalus
Admin
Posty: 1008
Rejestracja: 20 mar 2006

Post autor: wersalus » 06 wrz 2006

http://www.arirang.co.kr/ strona po angielsku
tylko w soboty i niedziele o 16 jest Drama Platinum- My Way of Life
a programy ciekawe sa codziennie o 13, pozniej powtorki


Co można napisać o aktorce, która uwielbia się nawet,
gdyby przez cały czas stała w filmie jak kołek i gapiła się przed siebie?
Awatar użytkownika
Nachebet
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 418
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Nachebet » 06 wrz 2006

o... dzieki! sama nigdy bym tego linka nie znalazla xDD przejze sobie co tam ciekawego maja :P moze mi sie uda trafic na jkaies wystepy se7ena czy cos... :D


Awatar użytkownika
aurora
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 375
Rejestracja: 06 lip 2006
Lokalizacja: dziki wschód

Post autor: aurora » 07 wrz 2006

a z satelity sie tego nie odbiera? ja u siebie nigdy nie trafilam><qrde, zamiast 5 wloskich kanalow (ktorych mam chyba ze 200, heh) mogliby dac jeden koreanski, hih
za to moja znajoma miala kiedys ariranga z kabla..^^


>>[url=http://renifer7.livejournal.com/84953.html]Drama/movies list!!![/url]>>

[size=75][color=purple]Koktajle Molotowa moga palic tylko policyjne samochody
Mysli moga zwalac z piedestalow[/color][/size]
Awatar użytkownika
franka
Co to jest dorama? o_O
Posty: 24
Rejestracja: 31 sie 2006

Post autor: franka » 13 wrz 2006

nie wiem jak u was, ale u mnie kilka dni temu KBS wysiadl i niestety nie widzialam dwoch ostatnich odcinkow "The Vineyard Man" :( a napisow na sieci pewnie jeszcze nigdzie nie ma... co do Ariranga to ogladam Showbiz Extra, Pops in Seoul i Cultural Trilogy od czasu do czasu, zreszta mozna poogladac ten program on-line, trzeba sie tylko zalogowac na ich stronke, w zakladce VOD sa archiwalne programy, wiec jesli sie przegapilo mozna "nadrobic" ;)


Awatar użytkownika
CHILMA
Przyklejony do ekranu
Posty: 534
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: CHILMA » 13 wrz 2006

A ja tylko Ariranga mam (nawet nie wiedziałam, zę na kablówce można złapać KBS). No i ostatnio w niedzielę złapałam tam "Ruler of your own world" i bardzo mi się spodobało... tylko nie mam pojęcia ile już odcinków przegapiłam...
No i w ten weekend znowu nie obejrzę bo mnie w domu nie będzie == Chyba bede musiała tego poszukać na jakimś clubboxie (wtedy nie bede przyklejona do konkretnej godziny :wink: )


Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Devi » 13 wrz 2006

KBS na kablowce ? a jakiej ? (chociaz watpie zeby na mojej no ale coz... xP)


.:: Unieś głowę. Prędzej czy później zostaniesz ranny,
więc równie dobrze możesz patrzeć jak to się stanie ::.
ODPOWIEDZ