Olsztyn i okolice - Spotkanie!

Tsukush
Przyklejony do ekranu
Posty: 688
Rejestracja: 02 gru 2008
Lokalizacja: Olsztyn

Olsztyn i okolice - Spotkanie!

Postautor: Tsukush » 23 mar 2010

Pisałam juz o tym wcześniej jednak wydaje mi sie że wybrałam złe miejsce dlatego postanowilam zalożyc oddzielny temat , mam nadzieje że nie macie nic przeciwko poprostu zależy mi na tym , żeby ta wiadomość została odczytana :)

To tak jak już pisalam wcześniej w Sobotę ( ta co byla) odbylo sie spotkanie osob ktore zamieszkuje okolice olsztyna bądz w Olsztynie mieszkaja ( spotkanie bylo z forum Baka) bylo nas 5 osob i bylo super! Chcialybysmy zeby bylo nas więcej dlatego odzywajcie sie piszcie ! Czekamy! ;**


(συσ) To Ja codziennie tak samo.... --------------->
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 23 mar 2010

Oooo... a ja nic nie wiedziałam... :( A kto był, co robiliście?

Ja bym sie chętnie z wami spotkała też! Tylko czy ktos jest dostępny w miesiącu kwietniu?
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 23 mar 2010

buu.. a śląsk i okolice? ejj szkoda ze polska jest taka duza.. fajnie by bylo sie spotkac jakos cale DOKI DOKI xD faajnie wam.. szkoda ze ja ze slaska jestem..
Obrazek
KOREA: | Flames of Desire | Playful Kiss | Paradise Ranch | Time Slip Dr Jin | Operation Proposal | I do, I do |
JAPAN:
TAIWAN: |Why Why Love | Love Keeps Going | Hayate the Combat Butler | Absolute Darling |
Awatar użytkownika
Speak
Przyklejony do ekranu
Posty: 630
Rejestracja: 03 lut 2010
Lokalizacja: okolice B-stoku
Kontaktowanie:

Postautor: Speak » 23 mar 2010

Z Białegostoku i okolic też raczej nie ma za bardzo nikogo :(
Tsukush
Przyklejony do ekranu
Posty: 688
Rejestracja: 02 gru 2008
Lokalizacja: Olsztyn

Postautor: Tsukush » 23 mar 2010

Oooo... a ja nic nie wiedziałam... A kto był, co robiliście?


A bo to taka wyszla inicjatywa właśnie z forum Baka .. i ja powiedzialam że jeszcze na Doki Doki jestem więc wtedy dziewuszki mowią zeby szybko zebrać jeszcze właśnie z Doki doki ekipe, spotkanie następne będzie jakoś niedlugo i nawet w kwietniu damy rade się spotkaćxD A co do tego co robiłyśmy to ogólnie wymiana zdań na temat wiadomy , bylyśmy w Aqq to Olsztyniaki wiedzą na pewno gdzie to xd myslę ze zrobiłysmy tam wielkie wrażenie bo nie wiedzieć czemu wszyscy na nas jakoś tak dziwnie sie patrzyli ... xd Tak że bądzmy w kontakcie jak coś rozumiem że bys sie pisala na nastepne spotkanie???

fajnie by bylo sie spotkac jakos cale DOKI DOKI
yhy super by było szkoda że tak jesteśmy porozrzucani po całej Polsce i nie tylko .... :(
(συσ) To Ja codziennie tak samo.... --------------->
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 23 mar 2010

Tak tak, cał kwiecień jestem w Olsztynie, z przerwami na odwiedziny u znajomych w różnych zakątkach Polski ale mogę się zorganizować ^^
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Tsukush
Przyklejony do ekranu
Posty: 688
Rejestracja: 02 gru 2008
Lokalizacja: Olsztyn

Postautor: Tsukush » 23 mar 2010

Ok no to super! Czekam jeszcze na inne chętne osoby na spotkanie! Piszcie , piszcie czekamy:)
(συσ) To Ja codziennie tak samo.... --------------->
Awatar użytkownika
margot.
Wyróżniony
Posty: 3103
Rejestracja: 19 maja 2007
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: margot. » 23 mar 2010

Tsukush pisze:
fajnie by bylo sie spotkac jakos cale DOKI DOKI
yhy super by było szkoda że tak jesteśmy porozrzucani po całej Polsce i nie tylko .... :(

nooo fajnie by było zrobić doki doki spotkanie, ale niestety to praktycznie awykonalne T.T
A z Krakowa (mało osób) ale całe 3 osoby się 'widują'. Nie ma to jak studiować na tym samym kierunku XDD
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
"Bin jip"
Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 4101
Rejestracja: 05 mar 2009

Postautor: Azzel » 23 mar 2010

oj, dało by radę... ale w wakacje bardziej? teraz to ciężko dogodzić by każdy mógł, miał czas czy coś...
Obrazek
Awatar użytkownika
boom_boom
już nie Lady
Posty: 2352
Rejestracja: 05 sie 2009
Lokalizacja: Las pelen DRZEW

Postautor: boom_boom » 23 mar 2010

Ja nic nie obiecuję, ale już wiem, że przynajmniej mam z mojego ustronia PKS do Olsztyna, nawet pośpieszny :lol: Więc może coś wymyślę... Tylko to nie jest aż tak blisko, ale to nic.

I ja jestem za kwietniem, skoro Eggie przyjeżdża. Zresztą, kiedy tam komu pasuje...
Obrazek
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 23 mar 2010

Lady, piąteczka :) Musze być, skoro się już fatyguje z tam daleka :D
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Tsukush
Przyklejony do ekranu
Posty: 688
Rejestracja: 02 gru 2008
Lokalizacja: Olsztyn

Postautor: Tsukush » 23 mar 2010

Wstępny termin to czwartek 1.04.2010 i teraz nie bijcie jak termin zly bo tak pasi wiekszosci a jak wam pasuje????
(συσ) To Ja codziennie tak samo.... --------------->
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Postautor: Eggie » 23 mar 2010

Oj, aż tak szybko to nie :D Ja mam lot dopiero do Polski drugiego, bo 1 to jeszcze u nas zajęcia...
Dostępna jestem od 6... bo przyjace od babci ze swiąt. może jakiś weekend?
www.annyeongtozamalo.wordpress.com
Awatar użytkownika
boom_boom
już nie Lady
Posty: 2352
Rejestracja: 05 sie 2009
Lokalizacja: Las pelen DRZEW

Postautor: boom_boom » 23 mar 2010

No w sumie... Nie wiem... Czekajcie. Też zależy pewnie, o której...
Ja mam jakiś bus powrotny w ogóle? <panika> Jejku, o tym nie pomyślałam...

Aha, chyba musiałabym być w domu o 17:20. Inaczej chyba nie mam połączeń... :roll:
Obrazek
Tsukush
Przyklejony do ekranu
Posty: 688
Rejestracja: 02 gru 2008
Lokalizacja: Olsztyn

Postautor: Tsukush » 23 mar 2010

Ojej jak wczesnie naprawde 17.20 juz w domu ...:( wczesnie poczekajcie ja dogadam sie dokładnie jeszcze z dziewczynami z Baka zaraz coś na to poradzimy Eggie Tobie dokladnie by pasowala kiedy?
(συσ) To Ja codziennie tak samo.... --------------->

Wróć do „Spotkania”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość