[2005] It Started With A Kiss

seriale z Kraju Środka, Hong Kongu i Tajwanu
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Re: [2005] It Started With A Kiss

Post autor: evelinux » 28 wrz 2010

xD co nie? no ale oglądaj, oglądaj :) i patrz jak sie rozwija sytuacja xD


Awatar użytkownika
DSakura
Oglądam regularnie xD
Posty: 207
Rejestracja: 14 wrz 2009
Lokalizacja: Łódź

Re: [2005] It Started With A Kiss

Post autor: DSakura » 13 paź 2010

Od samego początku ta drama była rozlazła. Ale rozlazła w dobrym znaczeniu tego słowa; taka spokojna, bez specjalnie emocjonujących momentów, przyjemna w oglądaniu, ale nie przykuwająca do ekranu w sposób chorobliwy. Aż tu nagle po koniec zdaje się 18. odcinka wyskoczył skądś Wu Ren i zaczęła się jakaś akcja (tak, akcja! w TEJ dramie!). Niestety, dobrze żarło i zdechło po dwóch odcinkach =_=
Żeby nie było, to nie jest bezpośrednia krytyka xP Tak mi się tylko nasunęło. Ogólnie muszę przyznać, że to chyba najwolniej rozwijający się romans w historii ludzkości. No, ale może właśnie to jest w nim takie fajne ^^
Awatar użytkownika
anna-banana
Doramowy maniak
Posty: 1195
Rejestracja: 20 kwie 2010
Lokalizacja: niestety nie z Korei:(

Re: [2005] It Started With A Kiss

Post autor: anna-banana » 13 paź 2010

DSakura pisze: Ogólnie muszę przyznać, że to chyba najwolniej rozwijający się romans w historii ludzkości. No, ale może właśnie to jest w nim takie fajne ^^
Bo biedny Zhi Shu musi oswoić się z Xian Quin,przecież nie może po pięciu odc zapałać do niej miłością,jak od początku odnosił sie do niej z niechęcią i do końca nie jest świadomy swoich uczuć do niej :D
Awatar użytkownika
DSakura
Oglądam regularnie xD
Posty: 207
Rejestracja: 14 wrz 2009
Lokalizacja: Łódź

Re: [2005] It Started With A Kiss

Post autor: DSakura » 13 paź 2010

anna-banana pisze:
DSakura pisze: Ogólnie muszę przyznać, że to chyba najwolniej rozwijający się romans w historii ludzkości. No, ale może właśnie to jest w nim takie fajne ^^
Bo biedny Zhi Shu musi oswoić się z Xian Quin,przecież nie może po pięciu odc zapałać do niej miłością,jak od początku odnosił sie do niej z niechęcią i do końca nie jest świadomy swoich uczuć do niej :D


Nie no, ja rozumiem, że po pięciu nie. Ale po dwudziestu??? xP
Awatar użytkownika
anna-banana
Doramowy maniak
Posty: 1195
Rejestracja: 20 kwie 2010
Lokalizacja: niestety nie z Korei:(

Re: [2005] It Started With A Kiss

Post autor: anna-banana » 13 paź 2010

Bo ona ma trudny charakter xD
Awatar użytkownika
DSakura
Oglądam regularnie xD
Posty: 207
Rejestracja: 14 wrz 2009
Lokalizacja: Łódź

Re: [2005] It Started With A Kiss

Post autor: DSakura » 14 paź 2010

anna-banana pisze:Bo ona ma trudny charakter xD
Albo właśnie ON xP Momentami strasznie mnie denerwuje ta Xiang Qin, że tak za nim łazi. Co ona w nim widzi?? =_="
Awatar użytkownika
Cherry
Przyklejony do ekranu
Posty: 767
Rejestracja: 01 cze 2010
Lokalizacja: internet

Re: [2005] It Started With A Kiss

Post autor: Cherry » 08 lut 2011

ostatnio mnie jakoś nabrało na ISWAKA
i muszę powiedzieć że nie żałuję :D
teraz widzę wielką różnicę między PK a tą wersją ^^
może Mama nie jest tak fajna jak w PK ale za to tata Xian Qin wygląda jak super Mario xD

ogólnie to trochę nie mogłam się przyzwyczaić do Ariel ale dobrze grała więc jakoś się przyzyczaiłam .
za to Zhi Shu (za każdym razem kiedy wypowiadali to imię wydawało mi się że słyszę "Zdzisiu" i został moim Zdzisiem :P) był po prostu genialny ^^
nie dość że przystojny to jeszcze umiał zagrać swoją postać tak, że się go lubi. Widać że coś czuje do dziewczyny, nie to co drewniak w PK (w koreańskiej wersji ciągle mi się wydawało że Zdzichu jest spięty i za sztywny)

pamiętacie akcję kiedy XQ chciała przeszkodzić w randce Zdzisiowi i Hui Lan? ona wtedy rzuciła takim robalem który wpadł jej do buzi (omg to było straszne xD). ten robal był prawdziwy? (bo później były bloopersy z tej sceny i TO się ciągle ruszało) >_<

no i ślub.. nie spodziewałam się takiego dziwnego ślubu ale jak dla mnie był mega zabawny do tego kissy na końcu też były urocze ;D
podsumowując ISWAK górą :D zastanawiam się czy oglądać drugą część :
Awatar użytkownika
isamar84
Przyklejony do ekranu
Posty: 959
Rejestracja: 16 lis 2008
Lokalizacja: PW

Re: [2005] It Started With A Kiss

Post autor: isamar84 » 08 lut 2011

Cherry pisze: zastanawiam się czy oglądać drugą część :
Też pytanie, ależ oczywiście, TKA jest jeszcze lepsze xD
ODPOWIEDZ