[2007] My Lucky Star

seriale z Kraju Środka, Hong Kongu i Tajwanu
Awatar użytkownika
Yumi
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 257
Rejestracja: 21 mar 2006
Lokalizacja: Bydgoszcz---->Poznań

Postautor: Yumi » 05 kwie 2007

o ile pamiętam swego czasu kilka osób zgłaszało zapotrzebowanie na trackliste taką bez krzaczków, a mi ostatnio wpadła w łapki wiec pomyślałam ze się podzielę

01. Dui Wang (Korean version)
02. Ji Su Ai Qing - Li Ya Wei
03. Dui Wang - Jimmy Lin
04. Paradise - Li Ya Wei
05. Wo Men De Ji Nian - Li Ya Wei
06. Goodbye My Love - He Jun Ming
07. Jian Qiang Fen Shou - He Jun Ming
08. Hua Li De Bei Shang (Ji Su Ai Qing Instrumental)
09. Pei Wo Zai 107 Hao Lao Fang
10. Yan Jiao De Xuan Wo
11. Liu Ju Ji Nian (Wo Men De Ji Nian Piano version)
12. Goodbye Chu Ti Yan (Goodbye My Love Piano version)
13. Tian Shang De Xing Xing (Paradise Instrumental)
14. Bai Sha Chang
15. Man Re Bi Ji (Dui Wang Instrumental)
16. Lian Ai (Paradise Instrumental)
17. An Biao (Ji Su Ai Qing Instrumental)
18. Sheng Zhan Lu Xi Fa


*LJ* Last*
Awatar użytkownika
madziorekk
Przyklejony do ekranu
Posty: 840
Rejestracja: 01 sie 2006
Lokalizacja: Bytom

Postautor: madziorekk » 08 kwie 2007

Dosłownie minutę temu skończyłam oglądac pierwszy epizod i jestem wniebowzięta xD Od razu polubiłam głównych bohaterów ^^ Chyba nie przeżyje tego czekania na następne odcinki.. zwłaszcza, że 2 odcinek powinien być świetny.. poza tym co to za zakończenie? jak mogli w takim miejscu skończyć, ehh..
Naprawde świetna drama.. fajny był motyw z tym pistoletem, heh.. no i oczywiście ten pościg.. chciałabym tak prowadzić samochód ^^
Awatar użytkownika
CHILMA
Przyklejony do ekranu
Posty: 534
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Łódź

Postautor: CHILMA » 27 cze 2007

Jestem po obejrzeniu 4 epków [5 mi się ściaga] i muszę powiedzieć, że na razie jest naprawdę super. Główni bohaterowie tworzą uroczą parę ^^ + samochody + uwielbiam ten motyw z gwiazdkami (po prostu urocze). Mogłabym tak pisać, ale ogólnie chodzi mi o to, że dramę się świetnie ogląda ^^
Awatar użytkownika
madziorekk
Przyklejony do ekranu
Posty: 840
Rejestracja: 01 sie 2006
Lokalizacja: Bytom

Postautor: madziorekk » 27 cze 2007

a ja jeszcze 4 nie zdązyłam obejrzeć xD musze to w końcu nadrobic xD

sciagasz juz 5? ale to chyba bez napisów co??
Awatar użytkownika
Margotka
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 379
Rejestracja: 17 sie 2008
Lokalizacja: Suwałki
Kontaktowanie:

Postautor: Margotka » 11 lis 2008

Obejrzałam dziś dwa epizody "My Lucky Star" i jestem po prostu zachwycona! Strasznie chciałabym dalej oglądać, ale niestety zostało już mało czasu do nocy, a muszę się jeszcze uczyć:( W takim razie skrobnę chociaż o moich wrażeniach...
Z początku dubbing trochę mnie raził, ale po krótkim czasie przyzwyczaiłam się i w drugim odcinku już mi nie przeszkadzał, chociaż miejscami ma się wrażenie takie jak przy oglądaniu amerykańskich seriali na polskich kanałach dla dzieci i nastolatków. Główny bohater nie jest jakoś powalająco przystojny, ale całkiem ok. Za to bohaterka, Ha Na, jest moim zdaniem wyjątkowo ładna. No może nie jest to takie wyjątkowe, bo w końcu jest koreańską aktorką.
Podoba mi się to, że proces wzrastania ich zażyłości następuje bardzo szybko jak na dramę. Po 2 ep ma się wrażenie, że lada chwila będą parą:) Są naprawdę dobrze dobrani.
Drama od początku mnie "wchłonęła". Bardzo interesująca i dużo się dzieje i ma miły dla ucha ost i w ogóle ah i oh :D Jeśli będzie taka do końca to czuję, że będzie w moich ulubionych...

Nie mogę już doczekać się jutra, kiedy obejrzę 3 ep! :)
[color=indigo]Currently watching:[/color]
[size=75]Chuno (ep21)
God of study (ep12)
IRIS (ep14)
Smile, you (ep28)
ToGetHer (ep4)
You're Beautiful (ep10)[/size]
Awatar użytkownika
Cherry
Przyklejony do ekranu
Posty: 767
Rejestracja: 01 cze 2010
Lokalizacja: internet

Re: [2007] My Lucky Star

Postautor: Cherry » 13 lut 2011

wow. dawno nikt nie wypowiadał się na temat tej dramy. może kilka lat temu ta drama zachwycała ale jak dla mnie była po prostu srednia.. niby ciekawy plot, początkowe odcinki były w miarę ale później tylko przewijałam. od połowy znowu było interesująco a końcowe odcinki przewijałam.

może aktorzy mi się nie podobali (główny bohater i jego baby-face) albo nie wiem co. wg mnie chemii między nimi nie było, kissy były jakieś mdłe, jakby wymuszone.. no sorry, po 5 latach roząki chyba stać ich na coś więcej...
moja ocena to 5/10

Wróć do „C-drama”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość