[ANIME] Yamato Nadeshiko Shichihenge (2006)

pozostałe seriale made in Asia
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

[ANIME] Yamato Nadeshiko Shichihenge (2006)

Postautor: evelinux » 11 gru 2009

Yamato Nadeshiko Shichihenge

Tytuły alternatywne: Perfect Girl Evolution, Wallflower, ヤマトナデシコ七変化♥
gatunki: Komedia, Romans
autorka mangi na podstawie której powstało anime: Tomoko Hayakawa
ilość odcinków: 25
opening: "Slow" Kiyoharu
ending: #1:"Carnation" by Kiyoharu; #2: "∞Changing∞" by BON-BON BLANCO
skąd to ściągnąć: http://animesharing.pbworks.com/Yamato+ ... ichi+Henge

Obrazek

o czym to jest:
W luksusowej posiadłości, należącej do pewnej ekscentrycznej damy, mieszka sobie czterech młodzieńców. Kyouhei Takano, Ranmaru Morii, Yukinoujo Touyama i Takenaga Oda różnią się właściwie wszystkim, ale mają jedną cechę wspólną - urodę, przyciągającą dziewczęta jak magnes. Co rano udają się do szkoły w otoczeniu wianuszka wielbicielek, by po południu wrócić do pięknej willi. Innymi słowy, żyć, nie umierać. Sielanka jednak zostaje pewnego dnia przerwana kolejnym pomysłem (rzadko skądinąd bywającej w domu) gospodyni. Oto do posiadłości ma wprowadzić się jej siostrzenica, rówieśniczka bohaterów, dziewczę, któremu zdecydowanie brakuje ogłady i klasy potrzebnej do bycia kobietą światową... Ich zadaniem stanie się uczynienie z Sunako "prawdziwej damy". Jednakże nie będzie to proste: uwielbiająca mrok, horrory i w ogóle wszystkie okropieństwa dziewczyna wcale nie ma życzenia zmieniać swojego stylu życia. Ale też panowie nie zamierzają rezygnować z syzyfowej pracy, szukając kolejnych sposobów na uczynienie jej królową towarzystwa.


ode mnie:
Postanowilam obaczaic to anime ze wzgledu tematu o nadchodzacej dramie.. a wszyscy tam chwialili anime.. postanowilam takze i zalozyc odpowiedni temat.. moze ktos jeszcze to ogladal albo zamierza? Nie wiedzialam w jakim temacie to za bardzo upchać.. wybralam ten.. ale jesliby to nie byl dobry na to temat to prosze, przeniescie go albo dajcie mi znac a go skasuje i przeniose gdzie indziej.. w ogole moze przydalby sie osobny watek na anime tutaj na forum?

na razie obejrzałam pierwszy odcinek.. i patrzac na tą Sunako czuję jakbym patrzyła na Nobutę w wersji anime.. xD ale dawka humoru jest magiczna XD juz na pierwszym odcinku uśmialam sie co nie miara xD

Obrazek
wygląda znajomo?? :> meet Sunako :>

Obrazek
Ranmaru Morii

Obrazek
Takenaga Oda

Obrazek
Yukinojo "Yuki" Toyama

Obrazek
Kyouhei Takano

i trochę innych zdjęć:
Obrazek Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Obrazek
KOREA: | Flames of Desire | Playful Kiss | Paradise Ranch | Time Slip Dr Jin | Operation Proposal | I do, I do |
JAPAN:
TAIWAN: |Why Why Love | Love Keeps Going | Hayate the Combat Butler | Absolute Darling |
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 31 sty 2010

Tytuł nic mi nie mówi, ale przeczytałam opis i popatrzyłam na obrazki i stwierdzam, że to widziałam ;D tzn jakieś 10 odcinków ^___^ W sumie to nawet nie wiem dlaczego przerwałam. Pamiętam tylko, że ta dziewusz był naprawdę fazowa :D

Drama? Odi? Aż z ciekawości podejrzę xP
Obrazek
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 31 sty 2010

ja tez sie zatrzymalam jakos po paru odcinkach..
Obrazek
KOREA: | Flames of Desire | Playful Kiss | Paradise Ranch | Time Slip Dr Jin | Operation Proposal | I do, I do |
JAPAN:
TAIWAN: |Why Why Love | Love Keeps Going | Hayate the Combat Butler | Absolute Darling |
Awatar użytkownika
Ai_tanu
Doramowy maniak
Posty: 2140
Rejestracja: 26 gru 2009

Postautor: Ai_tanu » 31 sty 2010

jak dla mnie anime jest epickie xD jakieś milion razy lepsze od dramy, chociaż może to dlatego że za bardzo mi nie podchodzą dramy czy filmy na podstawie mang i anime które lubię. ale prawda jest taka, że anime wręcz mnie zabijało humorem xD postacie są tu naprawdę świetne, no i w ogóle... "Goth Goth, Lolli Lolli" O.O xDDD [trzeba obejrzeć, żeby wiedzieć o co chodzi, ale to po prostu epickie xD]
no ja w każdym razie zawsze będę fanką tego anime xD
Awatar użytkownika
cookie_nut
Oglądam regularnie xD
Posty: 245
Rejestracja: 15 lis 2009

Postautor: cookie_nut » 31 sty 2010

"Goth Goth, Lolli Lolli"

Haha pamiętam to :D oglądałam to anime ze względu na Sunako... Ona była taka urocza :) Uwielbiałam ją w wersji "mała Sunako". Pamiętam jak chciałam mieć na halloween taką samą sukienkę w jakiej ona chodziła :)
Awatar użytkownika
perfect - girl
Co to jest dorama? o_O
Posty: 15
Rejestracja: 03 maja 2010
Lokalizacja: Legionowo

Postautor: perfect - girl » 05 maja 2010

anime cudne. moge je ogladac caly czas. i Sunako jako "mała kluska" ;D uwielbiam. co do goth lolit strasznie mnei wkurzaly. baaardzo irytujace ;p
"Tylko dzięki Tobie umiem się jeszcze uśmiechać."
Awatar użytkownika
Chie
Doramowy maniak
Posty: 1050
Rejestracja: 22 paź 2011
Lokalizacja: Kraina snów

Re: [ANIME] Yamato Nadeshiko Shichihenge (2006)

Postautor: Chie » 23 paź 2011

Obejrzałam.Nie najgorsze jednak raczej do niego nie wrócę.wkurzała mnie wiecznie mała Sunako.Zakończenie średnie a muzyki wcale nie pamiętam.Za to ta wspaniała 4 dziewczyn jak tylko je widziałam to po prostu nie mogłam.Główni bohaterowie ok każdy na swój sposób inny.
Ja jestem z tych, co nakrywają głowy kołdrą; z tych, którym strach uniemożliwia oddychanie.
Awatar użytkownika
Panda
Co to jest dorama? o_O
Posty: 47
Rejestracja: 24 lip 2012
Lokalizacja: Elbląg; bywam czasem w Gdańsku i Toruniu

Re: [ANIME] Yamato Nadeshiko Shichihenge (2006)

Postautor: Panda » 15 sie 2013

Spodziewałam się czegoś więcej po anime, zwłaszcza że nie doszło do przemiany głównej bohaterki.
:thumb: za postacie
:thumb: za grafikę (lubię taką)
:thumb: za quiz
:thumb: fabułę
Obrazek

Wróć do „Inne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości