Poślubić, przelecieć, zabić :)

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ai_tanu
Doramowy maniak
Posty: 2140
Rejestracja: 26 gru 2009

Post autor: Ai_tanu » 28 lut 2010

JunHyung - przelecieć?
Daesung - ślub, bo słyszałam o nim takie fajne rzeczy... no w każdym razie na pewno by mnie rozśmieszał do końca życia xD
Seulong - zabić

faza na B2ST <3
YoSeob
DongWoon
KiGwang


Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Post autor: Eggie » 28 lut 2010

Jak to Araszów zakopać? :D ^^ Takie słodziaki :D
Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Post autor: Kibou » 28 lut 2010

GiKwang - przeleeeeecieć ;3
YoSeob - ślub
DongWoon - maknae bye bye~

Jang Geun Seok
Lee Hong Gi
Jung Yong Hwa.
nehehe xD
Awatar użytkownika
Ai_tanu
Doramowy maniak
Posty: 2140
Rejestracja: 26 gru 2009

Post autor: Ai_tanu » 28 lut 2010

omg, to jest trudne, ale [biorąc pod uwagę ich samych a nie postacie w YaBie xD]

HongKi - numerek. chociaż w sumie po ślubie mogłabym ile chcę, hm xD
YongHwa - ślub
kurcze nie chce JGSa zabijać no aaaale... xD

G-Dragon <3
Kim Bum
Kamenashi Kazuya
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Post autor: evelinux » 28 lut 2010

Kame - kill
kimbum - numerek
G-Dragon - wedding

MatsuJun
Lee Min Ho
Show Luo
Awatar użytkownika
Avalia
Przyklejony do ekranu
Posty: 699
Rejestracja: 28 sie 2008
Lokalizacja: piwniczka Johnnego

Post autor: Avalia » 28 lut 2010

MatsuJun szkoda go zabić więc numerek (chociaż to MatsuJun)
Lee Min Ho raczej ślub
Show Luo nie znam więc zabić

Yamada Ryosuke
Chinen Yuri
Hikaru Yaotome
Awatar użytkownika
lovegood
Przyklejony do ekranu
Posty: 694
Rejestracja: 22 lut 2009
Lokalizacja: Tychy

Post autor: lovegood » 06 mar 2010

Hahaha, zawsze chciałam to zrobić :-D

ZABIJAM CAŁE HEY SAY JUMP! xD

<ok to tak offtopowo xD>
Awatar użytkownika
Ai_tanu
Doramowy maniak
Posty: 2140
Rejestracja: 26 gru 2009

Post autor: Ai_tanu » 07 mar 2010

eh oni wszyscy są za młodzi xD ale hipotetycznie to:
Ryo - ślub
Yuri - numerek
Hikaru - zabić

Lee Dong Wook
Kim Bum
Jang Geun Suk
Awatar użytkownika
Avalia
Przyklejony do ekranu
Posty: 699
Rejestracja: 28 sie 2008
Lokalizacja: piwniczka Johnnego

Post autor: Avalia » 07 mar 2010

Ai_tanu pisze:Yuri - numerek
Hahaha...sex w kołysce XD sr nie mogłam ale wyobraziłam sobie tutaj taki słodki dziecięcy pokoik xD
nie no sr za offtop :sweat:
Awatar użytkownika
Ivoos
Oglądam regularnie xD
Posty: 139
Rejestracja: 03 lut 2010

Post autor: Ivoos » 07 mar 2010

Ai_tanu.. ale dylemat mam przez Ciebie! Kibum i Geun Suk.. obydwóch uwielbiam! :<
no, ale...
Kibum - numerek
JGS - ślub
Lee Dong Wook - zabić

hm..

Akanishi Jin
Xiah
Lee Hong Ki
Awatar użytkownika
Avalia
Przyklejony do ekranu
Posty: 699
Rejestracja: 28 sie 2008
Lokalizacja: piwniczka Johnnego

Post autor: Avalia » 07 mar 2010

Hong Ki - ślub
Akanishi - numerek (czy on nadaje się do czegokolwiek innego?)
Xiah - to pod ziemie?

a ode mnie...niech będą amuski xD
Sato Takeru
Miura Haruma
Sakurada Dōri
Awatar użytkownika
boom_boom
już nie Lady
Posty: 2352
Rejestracja: 05 sie 2009
Lokalizacja: Las pelen DRZEW

Post autor: boom_boom » 07 mar 2010

Sato Takeru - ślub
Miura Haruma - numerek, bo to mąż Eggie
Sakurada Dōri - zabić!

edit:
zapomniałam dopisać...

MinHyuk
Okada Masaki
Onew
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Post autor: Eggie » 07 mar 2010

boom_boom pisze: Miura Haruma - numerek, bo to mąż Eggie
Świete słowa siostro :P

Ode mnie:
Onew numerek, z Masakim to bym ślub mogła hipotetyczny wziąć bo mi sie chłopak spodobał, a trzeciego nie znam więc gov nie szkoda :P

U-know
Sato Koji
Khalil Fong :D (A tak mi do głowy przyszedł :D)
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Post autor: evelinux » 07 mar 2010

Eggie pisze:Onew numerek, z Masakim to bym ślub mogła hipotetyczny wziąć bo mi sie chłopak spodobał, a trzeciego nie znam więc gov nie szkoda :P
Min Hyuka nie znasz? toż to perkusista z CNBlue..
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Post autor: Eggie » 07 mar 2010

W dalszym ciągu nic mi to nie mówi, że ja znam tylko Shin Woo oppa i jedną ich piosenkę. I jeszcze wiem że jeden z nich jest odobny z daleka do tego chłopaka, co grałw Coffee prince i Antique :P
ODPOWIEDZ