co robię, żeby nie...

Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Postautor: Kibou » 10 sty 2010

evelinux pisze:aktualnie slucham na youtubie nutki ktora Kibou zapodala na shoutboxie xD

*mruga* ja coś zapodałam? ;D

boże...
wbiłam się w lj o k-indie... prędko nie wyjdę z tej strony xD


Obrazek
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 10 sty 2010

no chyba ze to nie ty bylas:

[Nie 15:42] Kibou: odpaliłam na max głośność 'beast is theb2st' i zaraz mi uszy odpadną/szyby wylecą/babcia przyjdzie sprawdzić, czy aby dobrze się czuję. 'COME ON, COME ON, HEY, NA EGERO WA!' ye~
Obrazek
KOREA: | Flames of Desire | Playful Kiss | Paradise Ranch | Time Slip Dr Jin | Operation Proposal | I do, I do |
JAPAN:
TAIWAN: |Why Why Love | Love Keeps Going | Hayate the Combat Butler | Absolute Darling |
Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Postautor: Kibou » 10 sty 2010

ah~!
nie, nie to ja. tylko nie ogarnęłam trochę. bo myślałam, że jakiegoś linka wysłałam, czy coś... gópek xP
sorry~ :sweat:
a jak się song podoba? ;>
Obrazek
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 10 sty 2010

fajna, tylko szkoda ze tylko 1,5 minuty.. :/ po sesji musze sie poogarniac w jakis nowosciach xD

teraz ofkorst zeby sie nie uczyc przeklejalam linki z aja-aja.. zapasy na czarna godzine..
Obrazek
KOREA: | Flames of Desire | Playful Kiss | Paradise Ranch | Time Slip Dr Jin | Operation Proposal | I do, I do |
JAPAN:
TAIWAN: |Why Why Love | Love Keeps Going | Hayate the Combat Butler | Absolute Darling |
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki
Kontaktowanie:

Postautor: rikli » 10 sty 2010

Nashirah pisze:Co robię, żeby nie myśleć o zbliżającej się sesji?

- zostałam moderatorem na międzynarodowym forum F.Cuz
- zostałam moderatorem na międzynarodowym forum ZE:A
- prowadzę poważne rozmowy z adminami forum ZE:A o płatnych domenach i załatwiam 4873258 innych związanych z tym spraw
- oglądam Mazeltova, making of Mazeltov, dokument o ZE:A etc.
- komentuję na omonie
- mieszkam na omonie? xDDD
- stalkuję boysbandy na daum cafe
- komentuję na daum cafe
- oglądam koreańskie reality shows
- przeglądam newsena/navera/gomTV/daum/inne koreańskie strony z njusami


Gorzej mi.


i ja myślałam, że ze mną jest źle :DDDDDDDDDD kocham Cię, serio, prawie sie popłakałam :rolly:

to ja ide sprawdzic co nowego na fejsfaku, weareshining, poczte (w oczekiwaniu na odpowiedz Nowej Kolezanki), hm... sprawdze jak idzie pranie, a to wszystko aby nie uczyc sie filozofii na jutrzejszego kolosa. i nie robieniu skryptu na maghreb. i obejrze jakis wystep z mcore'a na faze tez :D
"and it is, because a few inches between two people is a few inches of reservations and rapidly dwindling airspace."
i ship boa with anyone
Awatar użytkownika
Nashirah
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 286
Rejestracja: 30 wrz 2009
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Nashirah » 10 sty 2010

Do usług Rikliś. xDDDDDD

Ej właśnie problem w tym, że TAKŻE śpię. Tylko na naukę poświęcam trochę za mało czasu.


A żeby nie uczyć się na jutrzejsze gigantyczne koło z koreańskiego, posprzątałam pulpit. xDDDDDDDDDDDD
Obrazek
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki
Kontaktowanie:

Postautor: rikli » 10 sty 2010

co najzabawniejsze - dokladnie w tej minucie, w ktorej weszlam na poczte - pojawilo sie powiadomienie o nowym komentarzu na lj :DDD dzień za dniem potwierdzają się moje wróżbiarskie zdolności XD

mysle w co sie jutro ubrac, zakreslacz zawieszony w powietrzu nad notatkami............
"and it is, because a few inches between two people is a few inches of reservations and rapidly dwindling airspace."
i ship boa with anyone
Awatar użytkownika
boom_boom
już nie Lady
Posty: 2352
Rejestracja: 05 sie 2009
Lokalizacja: Las pelen DRZEW

Postautor: boom_boom » 10 sty 2010

Żeby się nie uczyć, oglądam koreańskie teledyski, a zwłaszcza live'y.
Żeby nie wciskano mi jedzenia, udaję, że się uczę (patrz pkt wyżej)
Żeby nie sprzątać, jem jak najwolniej :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 10 sty 2010

to co teraz napisze tez bedzie sad.. ale, zeby sie nie uczyc pisze prace zaliczeniowa na wyklad monograficzny.. :/
Obrazek
KOREA: | Flames of Desire | Playful Kiss | Paradise Ranch | Time Slip Dr Jin | Operation Proposal | I do, I do |
JAPAN:
TAIWAN: |Why Why Love | Love Keeps Going | Hayate the Combat Butler | Absolute Darling |
Awatar użytkownika
cookie_nut
Oglądam regularnie xD
Posty: 245
Rejestracja: 15 lis 2009

Postautor: cookie_nut » 10 sty 2010

Ja żeby nie sprzątać w sobotnie ranki to wymykam się już o 8 rano na tańce ludowe u mojej babki z muzyki... Nie jest to aż takie interesujące, ale lepsze niż sprzątanie xD

A dziś, żeby nie przesiedzieć całego dnia przed kompem, poszłam pomagać tacie robić zakupy :)
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 10 sty 2010

cookie, to z tancami by u mnie nie przeszlo.. sprzatanie nadal by na mnie spokojnie czekalo.. dlatego sprzatac to ja sie staram jak najszybciej zeby to juz miec z glowy..
Obrazek
KOREA: | Flames of Desire | Playful Kiss | Paradise Ranch | Time Slip Dr Jin | Operation Proposal | I do, I do |
JAPAN:
TAIWAN: |Why Why Love | Love Keeps Going | Hayate the Combat Butler | Absolute Darling |
Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 4101
Rejestracja: 05 mar 2009

Postautor: Azzel » 10 sty 2010

keke, ja wybierając się na ślub wczoraj zostawiłam jakąś apokalipsę po sobie a jak wróciłam to było pięknie, czyściutko i w ogóle xD czasami miło jechać ileśset km do domu na dzień by zrobić burdel który ktoś za mnie posprząta, szkoda ze we wro tak magicznie mi się nie robi xp właśnie by nie:-uczyć się -sprzątać -itd siedzę na doki i udaję przed sobą że wszystko inne jest ważniejsze np brak miejsca na kompie, z chęcią bym się zamieniła w niedźwiedzia i przespała ten miesiąc xp jutro zaczyna się prawdziwa wojna T___T
Obrazek
Awatar użytkownika
Ai_tanu
Doramowy maniak
Posty: 2140
Rejestracja: 26 gru 2009

Postautor: Ai_tanu » 10 sty 2010

a ja aktualnie żeby się nie uczyć na jutrzejsze zaliczenia postanowiłam wreszcie nauczyć się słowek na włoski... nie mogłam się do tego zebrać z miesiąc i to mimo że uwielbiam ten język xD

generalnie to najchętniej bym włączyła sobie dramę ale miałabym za duże wyrzuty sumienia xD
Awatar użytkownika
boom_boom
już nie Lady
Posty: 2352
Rejestracja: 05 sie 2009
Lokalizacja: Las pelen DRZEW

Postautor: boom_boom » 10 sty 2010

Aha.

Czemu, jak się postanowi uczyć późnym wieczorem, to kleją się oczy (w sumie to jeszcze przed startem), choć normalnie nie można zasnąć do 2-3 w nocy?!
Obrazek
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 10 sty 2010

no ja wlasnie "w nagrode" zapuscilam sobie kolejnym epem Creating Destiny.. ale tylko jedynm wiec ograniczam wyrzuty sumienia do mi nimum.. choc ja nie jestem typem ktoremu wieczorem najlepiej sie kuje.. mi to o wiele lepiej wychodzi jak mi sie nie ziewa i oczy mi sie nie zamykaja, czyli rano (choc z tym rownie bywa.. jak tak teraz mysle). no ale wieczorem to moj mozg juz sie przestawia tylko na odbior danych.. w kazdym razie.. ide juz spac.. zeby sie wyspac.. tak w miare.. jutro odszczelic korki, obserwacje do pracy mgr i po 14 zasiasc do dalszej nauki.. brrr.. chcialabym tego kolosa zdaz za 1szym razem bo drugiego weekendu w takim klimacie nie zniose.. na prawde.. ://
Obrazek
KOREA: | Flames of Desire | Playful Kiss | Paradise Ranch | Time Slip Dr Jin | Operation Proposal | I do, I do |
JAPAN:
TAIWAN: |Why Why Love | Love Keeps Going | Hayate the Combat Butler | Absolute Darling |

Wróć do „Gry”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości