jak się nazywam po japońsku?

Awatar użytkownika
KartoflAnka
Doramowy maniak
Posty: 2345
Rejestracja: 16 gru 2009

jak się nazywam po japońsku?

Post autor: KartoflAnka » 10 maja 2010

TAKA STRONKA -wklikujecie po polsku swoje imię i nazwisko i automatycznie wam przetwarza - ale polewka - nie mam pojęcia :D czy to faktycznie prawda jest

BISHOUJO - kobietka
BISHOUNEN -facet

Ja się oficjalnie nazywam

HANA ABUKARA :D

Zapraszam do zabawy :D

O TUTAJ http://rumandmonkey.com/widgets/toys/namegen/721


Awatar użytkownika
Pino
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 458
Rejestracja: 07 kwie 2010
Lokalizacja: Na Pokładzie Avatara
Kontakt:

Post autor: Pino » 10 maja 2010

hihi fajne, ja się nazywam Madoka Fukumitsu


Obrazek
Awatar użytkownika
daydreamer4
Doramowy maniak
Posty: 1597
Rejestracja: 19 paź 2008
Kontakt:

Post autor: daydreamer4 » 10 maja 2010

Prawda jest taka ze po japońsku i tak ma się własne imię, zapisane w katakanie ^^ A te wszytskie generatory bazuja na mieszankach imion przyporządkowanym literom alfabetu i ilosci liter ^^ Ale jest zabawnie ^^


Obrazek
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Post autor: evelinux » 10 maja 2010

lol --> Chinatsu Hachirobei


Obrazek
KOREA: | Flames of Desire | Playful Kiss | Paradise Ranch | Time Slip Dr Jin | Operation Proposal | I do, I do |
JAPAN:
TAIWAN: |Why Why Love | Love Keeps Going | Hayate the Combat Butler | Absolute Darling |
Awatar użytkownika
Dante
Oglądam regularnie xD
Posty: 121
Rejestracja: 29 lip 2007
Lokalizacja: Pekin
Kontakt:

Post autor: Dante » 10 maja 2010

Tokimasa Hiroyuki


Awatar użytkownika
Volli
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 1708
Rejestracja: 09 lut 2010
Lokalizacja: spod sterty papierów...

Post autor: Volli » 10 maja 2010

@#$%^&^&^&^%$#^%&*!!!!!

Zrobiło ze mnie Rosjankę - nie bawię się:

Arisa Shinozuka


:volli:
Awatar użytkownika
Sheeruun
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 464
Rejestracja: 26 lut 2010
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Sheeruun » 10 maja 2010

Atsutane Nishiwaki

wtf xD


Ouran High School Host Club | My Girlfriend is a Gumiho
Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Post autor: Kibou » 10 maja 2010

Fusae Abukara.
xD

znalazłam na tej stronie jeszcze generator koreańskich imion i nazywam się
Kwon JungYoung ;D

macie linka:
http://rumandmonkey.com/widgets/toys/namegen/10981/


Obrazek
Awatar użytkownika
isamar84
Przyklejony do ekranu
Posty: 959
Rejestracja: 16 lis 2008
Lokalizacja: PW

Post autor: isamar84 » 10 maja 2010

Sata Abukara :D


Oglądam: Miss Rose ep8/23, Prime Minister and I ep6/16, In A Good Way ep10/21, Borrow Your Love ep9/14
Awatar użytkownika
Pino
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 458
Rejestracja: 07 kwie 2010
Lokalizacja: Na Pokładzie Avatara
Kontakt:

Post autor: Pino » 10 maja 2010

LoL moje koreańskie to Man Bin Bin


Obrazek
Awatar użytkownika
Volli
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 1708
Rejestracja: 09 lut 2010
Lokalizacja: spod sterty papierów...

Post autor: Volli » 10 maja 2010

.... oooo LOL LOL LOL ... !!!!!

Kreańskie: Park Rin Rin


:volli:
Awatar użytkownika
n0ale
Co to jest dorama? o_O
Posty: 20
Rejestracja: 02 kwie 2010

Post autor: n0ale » 10 maja 2010

Japońskie: KaoruKasuga Imaizumi o_O
Koreańskie: Hwang Sung Young O___O


Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Post autor: Eggie » 10 maja 2010

Żal :D
KaoruKasuga Chikanatsu to moje japońskie imie
a koreańskie: Kwon Sung Tae

Sung Tae mi sie nawet podoba ale myślałąm, że to imie dla faceta.. O.o


www.annyeongtozamalo.wordpress.com
buska
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 261
Rejestracja: 06 kwie 2010

Post autor: buska » 10 maja 2010

Hmm... mi wyszło Chie Abukara (Zastanawiam się jaki to ma związek z moim imieniem i nazwiskiem :P)
Na FB jest pełno tego typu aplikacji, wczoraj akurat skorzystałam z jednej i mi wyszlo: wa ta fu a i jedyna moja myśl to: WTF. xD


Awatar użytkownika
KartoflAnka
Doramowy maniak
Posty: 2345
Rejestracja: 16 gru 2009

Post autor: KartoflAnka » 10 maja 2010

omo koreańskie

Han Sung Young :D

już sobie dopasowałam Kim JunSu i Han Sung Young -ale ładnie :D


ODPOWIEDZ