jak się nazywam po japońsku?

Awatar użytkownika
Volli
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 1708
Rejestracja: 09 lut 2010
Lokalizacja: spod sterty papierów...

Post autor: Volli » 18 maja 2010

evelinux pisze:od koreanskiego Shin Seul Byu jestem Minka Wójcik...
Dobre, dobre - ja mam tak:
od japońskiego: Henka Kozlowski
z koreańskiego: Minka Dabrowski

WTF? Co to w ogóle za imiona - Minka i Henka?


Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Post autor: evelinux » 18 maja 2010

od japonskiego to mam Felka Wisniewski albo.. Jolanta Baginski lol w zaleznosci co wpisze najpierw..

ejj.. lol.. Lee Min Ho to jest Jedrus Kaminski
a.. Yamapi to.. Fryderyk Kaminski

Kim Jae Joong to Miron Krawczyk ejj mam sprwdzac dalej??

lol.. Hong Gil Dong --> Bogufal Piotrowski.. wtf?? o_O"
Awatar użytkownika
EwCzAkIs
Przyklejony do ekranu
Posty: 579
Rejestracja: 12 mar 2010
Lokalizacja: Traktor Mira brum-brum ^^

Post autor: EwCzAkIs » 18 maja 2010

pffffff... hahaha co to jest Bogufal??? :buahaha: sprawdzaj dalej sprawdzaj to sie posmiejemy xD
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Post autor: evelinux » 18 maja 2010

Choi Siwon --> Bogufal Grabowski

Jeong Yonghwa --> Lubomir Krawczyk

Kang Minhyuk (perkusista CNBlue) --> Marcinek Piotrowski

Prince Kabasha -> Czcibor Kowalski :clap:

Lee Hong Ki --> Bronislaw Krawczyk

Jang Geun Suk --> Lubomir Kaczmarek

Jiro Wang --> Krzysztof Wozniak

Go Mi Nyu --> Felka Kowalczyk, a Go Mi Nam to Czcibor Kowalczyk

Miura Haruma --> Czesiek Lewandowski

Shun Oguri --> Bendyk Kowalczyk

Kim Bum --> Kazimir Lewandowski

Matsujun --> Bogufal Wojciechowski

Goo Junpyo --> Bronislaw Dabrowski

Geum Jandi --> Adelajda Dabrowski --> eee.. no coz.. whatever..

Domyoji Tsukasa --> Jarek Kaczmarek

Makino Tsukush --> Franciszka Wozniak
Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Post autor: Kibou » 18 maja 2010

evelinux pisze: Miura Haruma --> Czesiek Lewandowski
Czeeeeeeeeeesiu~ xDDDDDDDD
Awatar użytkownika
Ai_tanu
Doramowy maniak
Posty: 2140
Rejestracja: 26 gru 2009

Post autor: Ai_tanu » 18 maja 2010

Haru od dzisiaj zostaje dla mnie Czesiem.
a Siwona będę nazywać Bogufal, a co. gustowne imię taak.
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Post autor: evelinux » 18 maja 2010

lol. .a moje imie i nazwuisko przetlumaczone na tym polskim generatorze to.. wbrew pozorom nie Ewelina Wróbel.. tlyko.. tadam tadam.. Basha Kozlowski.. od dzis mowcie mi Basha.. co prawda mam Basia na drugie..
Awatar użytkownika
Ai_tanu
Doramowy maniak
Posty: 2140
Rejestracja: 26 gru 2009

Post autor: Ai_tanu » 18 maja 2010

a wiecie że Taemin to Bogusz Krawczyk a GD (Kwon Jiyong) - Kaziu Lewandowski?

nie mogłam się powstrzymać
omg ale to głupieeeee O.o

btw moje imię na polish name generatorze - Manina Kaczmarek. umrę chyba

mój best friend - Bialas Kaczmarek O.oooo

pominę fakt że mamy to samo nazwisko, ale Bialas?!!!
zło.
Awatar użytkownika
Volli
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 1708
Rejestracja: 09 lut 2010
Lokalizacja: spod sterty papierów...

Post autor: Volli » 19 maja 2010

zabawy z generatorem ciąg dalszy - tym razem po wstukaniu własnego polskiego imienia i nazwiska dowiedziałam się prawdy - Elżbieta Zielińska jestem, miło mi.
Awatar użytkownika
Cherry
Przyklejony do ekranu
Posty: 767
Rejestracja: 01 cze 2010
Lokalizacja: internet

Post autor: Cherry » 05 cze 2010

Sawako Morishita
juz to chyba robiłam bo pamiętam że się jarałam tym ze mi wyszło Sawako ;p

tak naprawdę to Japończycy powiedzą imię tak jak słyszą. na japonce.pl możecie sobie sprawdzić Wasze imiona :wink:
http://japonka.pl/mod/glossary/view.php?id=165
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Post autor: evelinux » 05 cze 2010

Ewerina, ale to juz dawno wiedziałam akurat :)
Awatar użytkownika
Neciak
Co to jest dorama? o_O
Posty: 13
Rejestracja: 09 sie 2010
Lokalizacja: Rybnik

Re: JAK SIĘ NAZYWAM PO JAPOŃSKU FOR FUN!!!

Post autor: Neciak » 09 sie 2010

Akane Arakida - w miarę normalne xD

A tam nie ma odpowiednika mojego..tzn jest taki sam ^^
Awatar użytkownika
Kibum.
Co to jest dorama? o_O
Posty: 25
Rejestracja: 09 sie 2010
Lokalizacja: Kalisz

Re: JAK SIĘ NAZYWAM PO JAPOŃSKU FOR FUN!!!

Post autor: Kibum. » 09 sie 2010

Już kiedyś się w to bawiłem z Luśką xD zabawa była przednia ^^
z Jap.- Michinaga Akaike
z Kor.- Cha Jae Jae

Za każdym razem mam z tego ubaw :D
Awatar użytkownika
Mina
Przyklejony do ekranu
Posty: 833
Rejestracja: 27 lip 2010
Lokalizacja: xingmis world

Re: JAK SIĘ NAZYWAM PO JAPOŃSKU FOR FUN!!!

Post autor: Mina » 11 wrz 2010

Fajne : Madoka Akatsuka
Awatar użytkownika
Chie
Doramowy maniak
Posty: 1051
Rejestracja: 22 paź 2011
Lokalizacja: Kraina snów

Re: jak się nazywam po japońsku?

Post autor: Chie » 22 lis 2011

Z j mam Madoka Akaike ale widzę że tu sporo osób ma Madoka
z k mam Moon Ae Tae
ODPOWIEDZ