Zgadnij kto to . .

Awatar użytkownika
thon
Doramowy maniak
Posty: 1630
Rejestracja: 15 maja 2009

Re: Zgadnij kto to . .

Post autor: thon » 15 lip 2010

Maura pisze:a na zdjęciu jest....ZDECYCOWANIE inny Dong ;p Yang Dong Geun ;DDD
ZABIERZCIE jej kieliszek :lol:


Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008

Re: Zgadnij kto to . .

Post autor: Maura » 16 lip 2010

nie?

(wiecie, że nie można pisać posta poniżej 10 znaków? ) :D
Awatar użytkownika
Pino
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 458
Rejestracja: 07 kwie 2010
Lokalizacja: Na Pokładzie Avatara

Re: Zgadnij kto to . .

Post autor: Pino » 16 lip 2010

mi on na Ji Sunga wyglada taki ma podobny usmiech:) ale moge sie mylic :) ahh to wplyw dzisiajszego odcinka :) najwyżej będzie pudło:)
Awatar użytkownika
thon
Doramowy maniak
Posty: 1630
Rejestracja: 15 maja 2009

Re: Zgadnij kto to . .

Post autor: thon » 16 lip 2010

no wiedziałem że ktoś kto ogląda Kim Soo Ro odgadnie -zgadza się
Awatar użytkownika
Pino
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 458
Rejestracja: 07 kwie 2010
Lokalizacja: Na Pokładzie Avatara

Re: Zgadnij kto to . .

Post autor: Pino » 16 lip 2010

chyba łatwe hmm i mialam problem kogo wybrać:)Uwaga:
Spoiler! Obrazek
Awatar użytkownika
thon
Doramowy maniak
Posty: 1630
Rejestracja: 15 maja 2009

Re: Zgadnij kto to . .

Post autor: thon » 16 lip 2010

Be strong Han Hye Jin
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Posty: 3920
Rejestracja: 27 cze 2008

Re: Zgadnij kto to . .

Post autor: Maura » 16 lip 2010

Lee Na Young? (serio jak teraz nie trafię XD)
Awatar użytkownika
Pino
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 458
Rejestracja: 07 kwie 2010
Lokalizacja: Na Pokładzie Avatara

Re: Zgadnij kto to . .

Post autor: Pino » 16 lip 2010

wiedziałam ze to zgadniesz:)specjalnie mniejsze zdjęcie wstawiłam :)Han Hye Jin
Awatar użytkownika
thon
Doramowy maniak
Posty: 1630
Rejestracja: 15 maja 2009

Re: Zgadnij kto to . .

Post autor: thon » 16 lip 2010

a teraz na dobranoc kto przysłania wielkimi okularami ulubioną przez wielu twarz -połowa kobiet na punkcie tego pana omdlewa a druga już leży bez przytomności :)
Spoiler! Obrazek
Awatar użytkownika
Pino
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 458
Rejestracja: 07 kwie 2010
Lokalizacja: Na Pokładzie Avatara

Re: Zgadnij kto to . .

Post autor: Pino » 16 lip 2010

dla mnie to kang ji hwan, ale ja wszędzie widze jego, no nic:) pewnie pudło:)
Awatar użytkownika
thon
Doramowy maniak
Posty: 1630
Rejestracja: 15 maja 2009

Re: Zgadnij kto to . .

Post autor: thon » 16 lip 2010

Pino pisze:dla mnie to kang ji hwan, ale ja wszędzie widze jego, no nic:) pewnie pudło:)
Dobrze widzisz - KJH we własnej osobie
Awatar użytkownika
Pino
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 458
Rejestracja: 07 kwie 2010
Lokalizacja: Na Pokładzie Avatara

Re: Zgadnij kto to . .

Post autor: Pino » 16 lip 2010

o lol znowu ja, to wrzucę takie zdjecie:)
UWAGA: ziewacz pospolity:)
Spoiler! Obrazek
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Re: Zgadnij kto to . .

Post autor: evelinux » 16 lip 2010

hmm.. Jang Geun Suk?
Awatar użytkownika
Pino
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 458
Rejestracja: 07 kwie 2010
Lokalizacja: Na Pokładzie Avatara

Re: Zgadnij kto to . .

Post autor: Pino » 16 lip 2010

tak Evel :)odgadłaś, teraz twoja kolej, szukaj zdjęcia:)
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Re: Zgadnij kto to . .

Post autor: evelinux » 18 lip 2010

no nie moge xd a juz myslalam ze sie wyglupilam xD

to ja daje takie coś:
Spoiler! Obrazek

[edit]

no co, nikt nie poznaje?
ODPOWIEDZ